Vond het ook een toffe opmerkingquote:Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ge-wel-dige episode!!
"Since the new administration (lees Barack) discontinued waterboarding, Fulcrum agents don't talk"
Beauty and the Beastquote:Op woensdag 15 april 2009 10:35 schreef Professional het volgende:
Zeer geslaagde aflevering. Ik moest lachen toen Casey en Sarah voor de deur van de familie van Jill stonden en de vader opeens zei: This must be Beauty and the Beast, you have to be loaded (ofzoiets).
En al zou het gebeuren dan nog heeft het een grote kans dat hij geaxed wordt. Vorig seizoen heeft The CW Reaper ook overgenomen maar die serie is ook op sterven na dood.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:38 schreef northernlight81 het volgende:
Hier nog wat positiever nieuws:
[..]
The CW is dus een andere zender dan NBC welke misschien Chuck wil gaan uitzenden wanneer NBC ermee kapt. Zou mooi zijn, maar het is allemaal erg onzeker.
Ik formuleer het wat verkeerd. Ik had niet zo'n einde verwacht.quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat was er precies vaag?
Ik heb het idee dat The CW de plek is 'where series go to die', Veronica Mars heeft daar ook maar één jaar gedraaid..quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef lamers het volgende:
[..]
En al zou het gebeuren dan nog heeft het een grote kans dat hij geaxed wordt. Vorig seizoen heeft The CW Reaper ook overgenomen maar die serie is ook op sterven na dood.
Geweldig personage idd, hoe meer Casey hoe beterquote:Op zondag 19 april 2009 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
God, wat is Adam Baldwin toch briljant gecast. De maniertjes van John Casey, zo briljant
Reaper was idd sinds het begin op The CW, maar heeft altijd al weinig kijkers getrokken. Bovendien zijn de makers ervan vorige week weggekocht door Fox, wat de laatste nagel in de doodskist was.quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef lamers het volgende:
[..]
En al zou het gebeuren dan nog heeft het een grote kans dat hij geaxed wordt. Vorig seizoen heeft The CW Reaper ook overgenomen maar die serie is ook op sterven na dood.
Idd, hun nieuwe contract schijnt zelfs specifiek te eisen dat ze Reaper verlaten.quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef Mirel het volgende:
Dus hun volgende creaties komen op FOX terecht? Wat dus vast niet Reaper zal zijn.
Adam Baldwin is daar altijd goed in, hij kan van bad dude tot heel erg klungelig overkomen.. echt lachwekkend. In FireFly als Jane was hij ook al super(eigenlijk alles waar hij in speelt is hij wel super)quote:Op zondag 19 april 2009 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
God, wat is Adam Baldwin toch briljant gecast. De maniertjes van John Casey, zo briljant
"Pretty good for a frat boy.."quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:31 schreef Symer het volgende:
Geweldige aflevering!
Awesome op de vuist met Casey
Ik denk dat er zeker nog meer verteld gaat worden, de aflevering schijnt niet als een series finale geschreven te zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, volgende week de laatste aflevering. Zoals het er naar uit ziet is er echt een einde aan gebreid, iig grote bombarie aan het einde van Chuck.vs.the.Colonel. Ben benieuwd wat er nog valt te vertellen bij de trouwerij..
Bron: http://artsbeat.blogs.nyt(...)hwartz-isnt-sure/?hpquote:If, in two weeks, that is the last episode of the show to ever air, it will be one of the least satisfying finales of all time.
Hmm, dan is het misschien wel verstandig om de aflevering gewoon niet te kijken als de serie gecancelled wordt. Ik vind het nu wel prima zo..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:13 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker nog meer verteld gaat worden, de aflevering schijnt niet als een series finale geschreven te zijn.
Josh Schwartz zei het volgende:
[..]
Bron: http://artsbeat.blogs.nyt(...)hwartz-isnt-sure/?hp
Ik wacht het maar af, een boel van de series die ik volg worden gecancelled of staan op de nominatie. Op zich hoeft het, voor mij, geen probleem te zijn als ze de boel gaan cancellen, maar ik hoop dat er dan wel een mooi gesloten einde komt na de aflevering van volgende week. Ik zit niet te wachten op een zwak 3rd season wat dan halverwege van de buis wordt gehaald en ik zou ook niet weten welke verhaallijn ze nog moeten uitdiepen, je kan geen seizoen vullen met een Sarah/Chuck love-story. En daarnaast begrijp ik niet waarom ze het ooit van dinsdag naar maandag hebben gegooid..quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het probleem van Chuck is dat NBC over een hoop series aan het twijfelen is en bij een hoop van die concurrenten een cancelling veel onwaarschijnlijker lijkt.
Wil je dan aub ophouden met series te volgen die ik leuk vind? Dank u.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:40 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik wacht het maar af, een boel van de series die ik volg worden gecancelled of staan op de nominatie.
Ik verwacht geen seizoen 3 eigenlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:51 schreef Johnny Blaze het volgende:
Chuck en Sarah moeten op een of andere manier toch een relatie krijgen nu. Ze kunnen het in een evt. seizoen 3 niet weer uitrekken lijkt me.
Could be...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef Symer het volgende:
Ik vraag me af of Chuck het Fulcrum-intersect nog in z'n hoofd heeft. Misschien dat de makers daar nog verhalen uit kunnen persen?
Bruiloft he, die gaat sowieso nog komen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Tegan het volgende:
Het verhaal is nu mooi geeindigd, maar ik heb het volste vertrouwen in de schrijvers dat er nog genoeg kanten zijn waar we vanaf volgende week weer over kunnen discussieren.
Het verhaal is alleen nog niet geeindigd.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Tegan het volgende:
Het verhaal is nu mooi geeindigd, maar ik heb het volste vertrouwen in de schrijvers dat er nog genoeg kanten zijn waar we vanaf volgende week weer over kunnen discussieren.
Weet ik. Ik bedoelde alleen dat deze aflevering ook wel een mooi einde had kunnen zijn (velen zeiden daarop dat het nooit meer terug zou kunnen naar het oude niveau zo zonder intersect enzo), maar ik heb er vertrouwen in dat het komende aflevering weer helemaal geweldig wordt...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Het verhaal is alleen nog niet geeindigd.
Josh Swartz(bedenker van Chuck) heeft al gezegd dat het geen series finale zal zijn en dat het dus ook niet als zodanig is geschreven. Hij noemde het de meest 'unfulfilling' finale aller tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |