Vond het ook een toffe opmerkingquote:Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ge-wel-dige episode!!
"Since the new administration (lees Barack) discontinued waterboarding, Fulcrum agents don't talk"
Beauty and the Beastquote:Op woensdag 15 april 2009 10:35 schreef Professional het volgende:
Zeer geslaagde aflevering. Ik moest lachen toen Casey en Sarah voor de deur van de familie van Jill stonden en de vader opeens zei: This must be Beauty and the Beast, you have to be loaded (ofzoiets).
En al zou het gebeuren dan nog heeft het een grote kans dat hij geaxed wordt. Vorig seizoen heeft The CW Reaper ook overgenomen maar die serie is ook op sterven na dood.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:38 schreef northernlight81 het volgende:
Hier nog wat positiever nieuws:
[..]
The CW is dus een andere zender dan NBC welke misschien Chuck wil gaan uitzenden wanneer NBC ermee kapt. Zou mooi zijn, maar het is allemaal erg onzeker.
Ik formuleer het wat verkeerd. Ik had niet zo'n einde verwacht.quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat was er precies vaag?
Ik heb het idee dat The CW de plek is 'where series go to die', Veronica Mars heeft daar ook maar één jaar gedraaid..quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef lamers het volgende:
[..]
En al zou het gebeuren dan nog heeft het een grote kans dat hij geaxed wordt. Vorig seizoen heeft The CW Reaper ook overgenomen maar die serie is ook op sterven na dood.
Geweldig personage idd, hoe meer Casey hoe beterquote:Op zondag 19 april 2009 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
God, wat is Adam Baldwin toch briljant gecast. De maniertjes van John Casey, zo briljant
Reaper was idd sinds het begin op The CW, maar heeft altijd al weinig kijkers getrokken. Bovendien zijn de makers ervan vorige week weggekocht door Fox, wat de laatste nagel in de doodskist was.quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef lamers het volgende:
[..]
En al zou het gebeuren dan nog heeft het een grote kans dat hij geaxed wordt. Vorig seizoen heeft The CW Reaper ook overgenomen maar die serie is ook op sterven na dood.
Idd, hun nieuwe contract schijnt zelfs specifiek te eisen dat ze Reaper verlaten.quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef Mirel het volgende:
Dus hun volgende creaties komen op FOX terecht? Wat dus vast niet Reaper zal zijn.
Adam Baldwin is daar altijd goed in, hij kan van bad dude tot heel erg klungelig overkomen.. echt lachwekkend. In FireFly als Jane was hij ook al super(eigenlijk alles waar hij in speelt is hij wel super)quote:Op zondag 19 april 2009 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
God, wat is Adam Baldwin toch briljant gecast. De maniertjes van John Casey, zo briljant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |