Dat wordt lastig, daar dacht ik ook al aan. Chuck is Chuck niet meer als hij nou opeens sterker en beter is dan Sarah en Casey.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:27 schreef rebecz het volgende:
Wat denken jullie wat er gaat gebeuren in seizoen 3?(als die uberhaupt uitkomt).
Ik had eigenlijk verwacht dat Chuck zou worden opgeleid tot spy met alle chuckacties vandien, maar gezien het laatste gedeelte van de finale kan jij casey en sarah nog wat leren
19 Mei zal bekend worden stond op tv.com.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:40 schreef Tweek het volgende:
Las bij variety vandaag anders nog dat over chuck pas over een week een beslissing genomen zou worden, maar finke heeft het meestal wel goed geloof ik.
Er stond in dat bericht op tv.com ook in dat Chuck misschien midseason gaat worden, dus volgend jaar pas.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:52 schreef Professional het volgende:
Goed nieuws als er een derde seizoen komt, maar als in het najaar nieuwe tv-seizoen begint dan zal het nog niet klaar zijn, dus iets voor volgend jaar pas?
En Medium, kijken mensen dat?
Ik denk dat die skills alleen naar boven komen als ie 'flashed', net als de andere intersect informatie in zn hoofd.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, daar dacht ik ook al aan. Chuck is Chuck niet meer als hij nou opeens sterker en beter is dan Sarah en Casey.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Maar goed, zolang Sarah maar terugkomt![]()
![]()
Ze zullen er wel een leuke twist aan geven. Chuck is goooeeed!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik denk dat die skills alleen naar boven komen als ie 'flashed', net als de andere intersect informatie in zn hoofd.
Maar goed, zolang Sarah en Casey maar terugkomen
Nee, dat krijgen we geen akward situaties meer waarom Chuck niet wat meer doet met zn leven, die zijn altijd prachtig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Net de finale gezienDamn dat was spannend en tof en leuk
En ik vind dat Ellie nu ook wel eens mag weten wat Chuck zoal uitvreet
En Jeffster en Morgan en Big Mikequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Maar goed, zolang Sarah en Casey maar terugkomen
Vanuit haar oogpunt heeft ze gewoon gelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:09 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Nee, dat krijgen we geen akward situaties meer waarom Chuck niet wat meer doet met zn leven, die zijn altijd prachtig.
Welke van de twee?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met Jeffster moet iets vreselijks en pijnlijks gebeuren.Ik haat die nerd.
yes, al vanaf het beginquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |