Als vaste rol?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef Houniet het volgende:
Chuck Bartowski (Zachary Levi) zit in Seizoen 3 van Californication.
Excuus, andere Chuckquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:14 schreef Jivis het volgende:
Ed Westwick (Chuck uit Gossip Girl) in het nieuwe seizoen trouwens.
Daar zat ik nog eens over na te denken hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Chuck moet echt geen gevechtsmachine gaan worden!!
Misschien spelen ze het zo uit dat er teveel data in zijn geheugen is gekomen door de grote update aan de intersect dat hij bepaalde dingen 'gewoon' gaat vergeten.. waaronder kung-fu e.d.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar zat ik nog eens over na te denken heHet lijkt me dat het in principe net zo werkt als de intersect zelf: Chuck kan het niet besturen
Dus daardoor weet hij ook absoluut niet wat hij wel en niet kan, het overkomt 'm gewoon. Of niet
Ik denk dat dat wel voor hilarische situaties kan zorgen
De reden dat het zo lang duurt is nu ook bekend:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er nog wat nieuws?
-edit-
19 mei wordt het bekend gemaakt dus.
Niet zo zeer dat de producent zegt, dan willen we 2 miljoen hebben, dat staat gewoon in het contract dat gesloten is toen nbc een optie op de show legally mad nam. Daar proberen ze nu onderuit te komen door een deal te sluiten waarbij een renewal van chuck er voor zou zorgen dat ze dat die boete niet hoeven te betalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:31 schreef Symer het volgende:
[..]
De reden dat het zo lang duurt is nu ook bekend:
De producent van Chuck wil een andere serie aan NBC verkopen. NBC weigert. De producent zegt: dan willen we 2 miljoen dollar. NBC probeert nu een deal te maken waarbij ze Chuck vernieuwen om zo die 2 miljoen niet te hoeven betalen.
http://www.deadlinehollyw(...)2010-primetime-sked/
NBC passing on 'Legally Mad'quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef Tweek het volgende:
NBC kiest voor de boete van 2 miljoen. Volgens variety, kan het alleen zo snel niet vinden,
2 totaal verschillende dingen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:28 schreef Mirel het volgende:
Dat is dan netzoals in Reaper met Sam die special powers krijgt wanneer het nodig is voor de ziel in kwestie.
daar zijn ze nu toch wel overheen als ik de laatste afleveringen zo zagquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef planethugo het volgende:
zo ook eindelijk klaar met Chuck. Laatste afleveringen waren erg goed, vooral leuk van Chevy Chase![]()
Hoop natuurlijk ook dat er een S3 komt, al mogen ze dan wel iets doen aan dat eeuwige gezeur tussen Chuck en Sarah. Dat heb ik na 34 afleveringen wel gezien.
Dat is juist de afgelopen afleveringen een beetje 'opgelost'.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef planethugo het volgende:
zo ook eindelijk klaar met Chuck. Laatste afleveringen waren erg goed, vooral leuk van Chevy Chase![]()
Hoop natuurlijk ook dat er een S3 komt, al mogen ze dan wel iets doen aan dat eeuwige gezeur tussen Chuck en Sarah. Dat heb ik na 34 afleveringen wel gezien.
13 afleveringen maarquote:Question: What's the latest on Chuck's renewal? --Dave
Ausiello: Warner Bros. and NBC are haggling over money. Shocking, I know. If a deal can be worked out -- and I have every reason to believe it can (and will) be -- it'll be back for a 13-episode third season. BTW, renewal and cancellation scoop is best served instantaneously, so now would be a good time to start following me on Twitter. I'm just sayin'.
http://www.deadlinehollyw(...)southland-on-friday/quote:MONDAY -- TRAUMA, Heroes, Leno
TUESDAY -- Biggest Loser, Law & Order: SVU, Leno
WEDNESDAY -- Biggest Loser, PARENTHOOD, Leno
THURSDAY -- 30 Rock, P&R, Office, COMMUNITY, Leno
FRIDAY -- Chuck, Southland, Leno
SATURDAY -- Re-runs
SUNDAY -- Football
SUNDAY (January) -- Dateline, Apprentice, MERCY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |