Hoop dat het waar is, 13 > 0quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:41 schreef Tim86 het volgende:
http://spoilertv.blogspot.com/2009/04/chuck-renewed.html
Staan geen spoilers in, maar wel goede vooruitzichten
Ik vind Ellie alleen mooi als ze droevig isquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:06 schreef Mirel het volgende:
Hoe seksie Sarah is met haar kont in beeld, Ellie hoeft alleen maar bezorgd naar Awesome of blij naar Chuck te kijken en ik ben om.
Ik gok op nee.quote:Op zondag 26 april 2009 11:58 schreef Tazmaniac het volgende:
(maar is dit meteen het einde van Morgan in de serie!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:00 schreef popolon het volgende:Wat een geweldig einde zeg... ik was echt keihard aan het lachen... hahahahahaha zo vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CHUCK ME!!!![]()
Aub laat dit niet het einde van Chuck zijn...
Kung Fu Chuck op z'n all stars..quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wat een geweldig einde zeg... ik was echt keihard aan het lachen... hahahahahaha zo vet!
CHUCK ME!!!![]()
Aub laat dit niet het einde van Chuck zijn...
Vond het wel mooi eigenlijk, beetje wishfull thinking / knipoog naar de perikelen rond het voortbestaan.quote:
Die heb ik ook, ik vond de achtergrondmuziek wat hard staan soms. Als jij deze hebt gekeken, kun je even melden of dat bij jou ook zo is. En voor de rest: had de gewone versie dat ook?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:55 schreef FastFox91 het volgende:
Ah, gevonden.![]()
Chuck.S02E22.720p.HDTV.x264-SiTV
Was bij de gewone versie ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ik vond de achtergrondmuziek wat hard staan soms. Als jij deze hebt gekeken, kun je even melden of dat bij jou ook zo is. En voor de rest: had de gewone versie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |