Dit was de laatste, nu afwachten of er een seizoen drie komt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef suno het volgende:
Geweldig, vooral de einde: 'Guys, i know kunfu'...
Is dit de laatste ep voor dit seizoen of komen er nog 2?
Ik stel elke keer mijn geluid opnieuw in hoe hard ik 'm achter / voor wil hebben. Dus heb 't niet echt gemerkt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ik vond de achtergrondmuziek wat hard staan soms. Als jij deze hebt gekeken, kun je even melden of dat bij jou ook zo is. En voor de rest: had de gewone versie dat ook?
Ik zag aan het eind wel "to be continued".quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:54 schreef Askbak het volgende:
[..]
Dit was de laatste, nu afwachten of er een seizoen drie komt..
Interviewtje met één van de hoofdschrijver o.a. over de mogelijkheden van S3.
Dat had je bij Las Vegas ook, maar dat eindigde ook gewoon.. tis afwachten wat NBC doet..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zag aan het eind wel "to be continued".
Maar goed, of dat waar is...
BEter gaan ze wel doorquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat had je bij Las Vegas ook, maar dat eindigde ook gewoon.. tis afwachten wat NBC doet..
Lijkt me ook. Hij vroeg ook aan Bryce wat ze allemaal hadden veranderd aan de intersect. Dus daar kan hij niet aan mee gewerkt hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, hij heeft een eigen kleine intersect in zijn hoofd die hij toen hij jonger was heeft gemaakt - als ik het goed begrepen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |