spannend.. succesquote:Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Asyniur het volgende:
Hier nog geen bloed maar wel lichte buikpijn (niet typisch ongesteldheidsbuikpijn)
Probeer het testen tot zondagochtend uit te stellen mits niet eerder ongesteld natuurlijk
Gedaan!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:01 schreef ymme het volgende:
Ik wil ook in de op.
Ymme feb 2009
tvp ofzo
Dat is voor medestreepjeswachters die geen NOD hebben of deze niet in de OP willen hebben staan.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef Fee-nix het volgende:
Ah balen zeg, droomvrouwtje. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zeggen we dan...
Ik heb besloten dat mijn nieuwe NOD 2 mei is.... Dan heb ik het tenminste lekker ruim genomen en hopelijk kan ik wachten met testen!
Mag ik aub in het lijstje? (o en wat is dat tweede lijstje eigenlijk?)
Ik vind het ook heel knap van mij als ik kan wachten tot zondagquote:Op donderdag 9 april 2009 21:29 schreef Poezebeest het volgende:
Asyniur: Spannend hoor, wel knap als je kunt wachten tot zondag. Ik duim heel hard voor je!
Dat zijn de data van het beginnen met zwanger willen worden. De eerste termijn zeg maar. Ik ben in februari gestopt met de pil, dus mijn datum is 02-2009.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:55 schreef Fee-nix het volgende:
Ga zo door Asyniur! Spannennnnnd.
O en nog een echte nieuwkomers vraag: wat zijn de data achter de namen in de OP? Dus niet de datum van de NOD, maar die data tussen haakjes?
Trusten!
Maar vandaag is toch je nod of niet? Ik zou morgen al testen, maar ik was ook diegene die 3 dagen te vroeg ging testenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel knap van mij als ik kan wachten tot zondagmaar wil ook niet 'te vroeg' testen
Buikpijn is overigens weer weg en nog niks gespot hier...
Mijn cyclus ligt altijd tussen de 28 en 31 dagen. Deze berekening van mijn NOD is gebaseerd op een cyclus van 29 dagen omdat de vorige ook 29 was. Dus voor de zekerheid ietsje langer wachten. Vorige maand ook negatief getest en dag erna was ik ongesteld. Bovendien heb ik sowieso al het idee dat het niet raak is maar ik steek nog graag even mijn kop in het zand...quote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Maar vandaag is toch je nod of niet? Ik zou morgen al testen, maar ik was ook diegene die 3 dagen te vroeg ging testenZal ik echt nooit meer doen! Denk nu, als ik echt zwanger ben dan ben ik dat een dag na mijn nod ook nog wel. Maar een paar dagen wachten is altijd wel beter, maar of ik dat zou kunnen, denk het niet
Duidelijk verhaal, idd beter een paar dagen langer wachten en zeker weten dat je niet ongesteld wordt dan de teleursteling van een negatieve test. Duim voor je!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mijn cyclus ligt altijd tussen de 28 en 31 dagen. Deze berekening van mijn NOD is gebaseerd op een cyclus van 29 dagen omdat de vorige ook 29 was. Dus voor de zekerheid ietsje langer wachten. Vorige maand ook negatief getest en dag erna was ik ongesteld. Bovendien heb ik sowieso al het idee dat het niet raak is maar ik steek nog graag even mijn kop in het zand...![]()
maar grote kans dat ik morgen ofzo me toch niet kan bedwingen en ga testen![]()
Ik heb nog geen cyclus gehad. Ik heb 8 februari mijn laatste pil geslikt, heb een paar dagen daarna mijn laatste pil-bloeding gehad en wacht sindsdien op mijn eerste ongesteldheid. Echt heel klote. Soms denk ik, weet je wat, ik neem lekker een wijntje. Maar dan ben ik weer bang dat mijn cyclus stiekem al is begonnen. Dat ei kan immers ieder moment springen. Mijn laatste test was drie weken geleden ofzo. Maar ik kan moeilijk iedere week gaan testen, dan maak ik mezelf maar gek ;-)quote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef Poezebeest het volgende:
Een paar vraagjes Minniemin; Heb je een cyclus van 57 dagen of heb je 2x je normale cyclus gepakt? Hebben jullie gewoon door geklust? Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan?
Gelukkig maar. Lastig hoor, dat zwanger willen worden. Ik probeer maar gewoon een periode van 28 aan te houden en dan te testen voor mijn (fictieve) nod. Net als jij eigenlijk. Alleen mis ik inderdaad de houvast van een cyclus. Over 4/5 weken kom ik gewoon met je meestuiteren! Dat het dan maar wel raak mag zijn bij je en ook blijft plakken!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:00 schreef Poezebeest het volgende:
Mmmm, dat is wel een lastig verhaal Minniemin. Lijkt me heel lastig als je maar zit te wachten op een menstruatie die maar niet wil komen.
Ik denk dat dat ene wijntje geen invloed zal hebben op je cyclus en mocht je toch zwanger zijn dan is dat ene wijntje ook geen ramp. En wil je op save gaan moet je een test doen en dan weet je zeker of je wel of niet een wijntje kunt drinken.
Maar geen menstruatie wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden-zijn. Als jullie gewoon klussen is er natuurlijk een kans dat dat eitje toch wordt bevrucht. Dus na 3-4 weken een nieuwe test vind ik niet zo raar. Maar ik snap ook wel je terughoudendheid.
Met mij is alles ok! Ik sta weer met beide benen op de grond en we gaan er weer voor deze ronde. Maar ik test niet meer voor mijn nod. Ik post wel een keer vaker als ik de neiging zou hebben, haha. Maar ik heb een vrij lange cyclus dus ik hoef pas over 4/5 weken weer te stuiteren.
Ah jawel! We zijn allebei nog maar net begonnen, toch Poeske?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:43 schreef Poezebeest het volgende:
Onze tijd komt nog wel Minniemin! In ieder geval eenvoor jou en geniet maar van je wijntje!
Tja, wat klaag ik dan nu eigenlijk al he? Respect hoor Vlindur. Ik hoop echt zo dat het voor jou snel raak zal zijn!quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:01 schreef Vlindur het volgende:
De guickquote werkt niet
Maar mijn stopdatum met mijn conceptie is 03-2007
Ik heb als datum 01-08 staan omdat ik toen pas ongesteld werd..
Nou daar ben ik het wel mee eens, zeker als je weer in de wachtstand staat of het is weer een keer niet gelukt, dan is het wel fijn om hier even je hart te kunnen luchten en je frustratie van je af te kunnen posten...quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Poezebeest het volgende:
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn...... Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn...
Alles is relatief he. Als ik mezelf ga vergelijken met de hongerige kindertjes in Afrika, wat zit ik dan te klagen dat het niet 1,2,3 lukt om zwanger te worden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Poezebeest het volgende:
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn. Dat weet ik heel goed en ik gun het iedereen om heel snel zwanger te worden en zal iedereen steunen wanneer het allemaal niet zo soepel gaat. En ook ik leef heel erg met iedereen mee en heb respect voor diegene die ondanks alles nog zo positief kunnen zijn.
Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn. En ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat dat niet kan hoor én ik wil niemand voor de kop stoten, maar wilde het ff kwijt
Ik heb zelf even niks om handen, dus ik duim extra hard voor je meequote:Op vrijdag 10 april 2009 08:55 schreef happyme28 het volgende:
Ja dat heb ik ook inderdaad. Zeker in de 4e week van mijn cyclus lijkt er van alles te gebeuren daarbinnen. Maar ik hecht er niet te veel waarde aan. Nog minimaal 1 week wachtenik heb geduld
Ik herken die klachtjes ook hoor. Toen ik nog aan de pil was had ik nooit ergens last van. Nu voel ik mijn eierstokken en baarmoeder vanaf de eisprong tot aan de menstruatie, niet pijnlijk, maar wel aanwezig. Hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:38 schreef Guess. het volgende:
Hier allemaal (ongi)krampjes in m'n buik,maar af en toe weet ik niet meer wat wat is.Sinds ik van de pil af ben voel ik eigenlijk heel de maand door vanalles,niet pijnlijk maar ik merk gewoon dat ik eierstokken en een baarmoeder heb ofzoHebben jullie dat ook?
ik snap het wel hoor.. wij zijn ook niet zo lang bezig.. maar toch voelt iedere maand als eentje teveel.. en als de rest in je omgeving dan ook zwanger raakt tja dan kan die druk die je opjezelf legt best hoop op lopen.. en ik heb het zelfde dat ik dan ff lekker wil kunnen zeuren en klagen en dat niet altijd tegen manlief wil doen omdat hij er net zo goed mee zit als het niet raak is...quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Poezebeest het volgende:
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn. Dat weet ik heel goed en ik gun het iedereen om heel snel zwanger te worden en zal iedereen steunen wanneer het allemaal niet zo soepel gaat. En ook ik leef heel erg met iedereen mee en heb respect voor diegene die ondanks alles nog zo positief kunnen zijn.
Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn. En ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat dat niet kan hoor én ik wil niemand voor de kop stoten, maar wilde het ff kwijt
Wat lief dat hij rekening met je hieldquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef happyme28 het volgende:
Een (mannelijke) collega kwam naar me toe vanmorgen dat hij me even apart wilde spreken. Dus ikmaar hij vertelde dat zijn vrouw zwanger is en hij dat wilde vertellen aan iedereen maar omdat hij wist van mijn miskraam vond hij het moeilijk om enthousiast te doen. Hij wilde het mij dus eerst vertellen zodat het niet rauw op mijn dak kwam. Hij zei: 'Jij komt meteen hierna hoor' Dat vond ik zo lief van hem.
Verder vond ik het alleen maar super voor hun. Ik heb er (gelukkig) niet zo veel last van dat anderen wel zwanger raken. Onze tijd komt wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel lief van je collega....quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef happyme28 het volgende:
Een (mannelijke) collega kwam naar me toe vanmorgen dat hij me even apart wilde spreken. Dus ikmaar hij vertelde dat zijn vrouw zwanger is en hij dat wilde vertellen aan iedereen maar omdat hij wist van mijn miskraam vond hij het moeilijk om enthousiast te doen. Hij wilde het mij dus eerst vertellen zodat het niet rauw op mijn dak kwam. Hij zei: 'Jij komt meteen hierna hoor' Dat vond ik zo lief van hem.
Verder vond ik het alleen maar super voor hun. Ik heb er (gelukkig) niet zo veel last van dat anderen wel zwanger raken. Onze tijd komt wel weer.
quote:
Ongesteld...quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:19 schreef Poppedein het volgende:
Owww Asyniur, wat rot zeg! Ook al had je zelf het gevoel dat t niet raak zou zijn, hoop heb je toch! Ben je ongesteld geworden of heb je negatief getest?
Dat vind ik een mooie gedachte en een mooi plan Leonie!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]Maar anderzijds wil dat wel zeggen dat we in mei samen positief gaan testen
Allebei dag 1 vandaag... we gaan ervoor hé lieve meidSamen rammelen, samen positief testen, samen Z&G'en
Dat is niet meer dan normaal. Toen ik op dag 74 zat en moest testen om een afspraak te maken bij de gyn wist ik 100% zeker dat ik niet zwanger was, maar o wat was die negatieve test confronterend... Er zijn toen ook wat traantjes gevloeid ondanks het feit dat ik er op voorbereid was.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ongesteld...![]()
Ondanks dat ik niet anders verwacht had, ben ik toch een beetje verdrietig/teleurgesteld...
quote:Ik ga samen met de andere dames op naar de volgende ronde!![]()
ronde 5
Ja maar ja maar, we sleuren dan wel wat meiden mee hoor!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:03 schreef happyme28 het volgende:
Lekker Pasen!! Hier ook heerlijk rustig. Het is nog een week, ik voel van alles, maar toch ben ik er erg relaxed onder. Het wordt vanzelf volgende weekend en dan test ik op z'n vroegst (als ik dan niet allang ongesteld ben natuurlijk).
Asyniur, bah meis. Tuurlijk is het balen ondanks dat je het wel verwacht had. Wat zou het mooi zijn als je volgende maand samen met Leonieke naar Z&G zou kunnen! Ik duim voor jullie.
Ook even een dikke knuffel voor alle andere wachtende meiden.
Nu ff uitslag X Factor kijken
Ja, voor minder dan een streepjesstorm gaan we nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, we sleuren dan wel wat meiden mee hoor!
Leonie uit het andere topic en ik van hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:44 schreef mijsje het volgende:Dit is vele malen erger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ook dat jij je mammie hebt...
![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:44 schreef mijsje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch meid, sterkte!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:44 schreef mijsje het volgende:Asyniur
Lief van je collega hoor Happy!Logisch,heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Nee ik herken het wel. Zo van op zich gaat het wel maar dan gebeurt er zoiets...quote:Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef happyme28 het volgende:
Mijsje, ik hoop dat het snel beter gaat met je mama![]()
Hier werkt het niet echt mee om rustig te blijvennet bij het naar het toilet gaan een beetje lichtrood bloed bij het afvegen. Het is vandaag 8 dpo dus erg vroeg om ongi te worden, ik had er pas over minimaal 3 dagen op gerekend., maar eigenlijk pas eind van de week. Het voelt wel of ik ongesteld wordt nu, maar bij dat ene beetje is het wel gebleven. Dit helpt niet bij het wachten op mijn NOD
![]()
Ow daar krijg je toch ook wat van ja! Vanochtend was mijn temp opeens 36.3 ipv 36.5...volgens FF kan het een innesteldip zijn als het bij 1 dag blijft.laten we het hopen! Nou ja we wachten maar gewoon verder af!quote:Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef happyme28 het volgende:
Mijsje, ik hoop dat het snel beter gaat met je mama![]()
Hier werkt het niet echt mee om rustig te blijvennet bij het naar het toilet gaan een beetje lichtrood bloed bij het afvegen. Het is vandaag 8 dpo dus erg vroeg om ongi te worden, ik had er pas over minimaal 3 dagen op gerekend., maar eigenlijk pas eind van de week. Het voelt wel of ik ongesteld wordt nu, maar bij dat ene beetje is het wel gebleven. Dit helpt niet bij het wachten op mijn NOD
![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef mijsje het volgende:
m'n NOD mag trouwens naar 10 mei... kon er ook nog wel bij...
Ik heb nog een beetje hoop op een kerstkindje. Ik denk wel dat ik ongesteld ga worden hoor, maar ja, zolang de ongi niet doorzet, hou ik nog een beetje hoop natuurlijkquote:Op zondag 12 april 2009 18:54 schreef Poezebeest het volgende:Zijn er nog kandidaten voor kerstkindjes? Voor de rest, op naar allemaal mooie kindjes in januari 2010!
Tsja, ik hoop het echt. Als het goed is is het innestelen al gebeurd. Het erge is, dat in de anderhalf jaar dat ik gestopt ben met de pil nog nooit bloed heb gezien op dag 27 behalve de keer dat ik zwanger was....quote:Op zondag 12 april 2009 19:04 schreef Poezebeest het volgende:
Geen bloed is goed en we willen natuurlijk wel minimaal 1 kerstkindje! Dus hop Happy, innestelen maar!
Duimderdeduimerdeduim...quote:Op zondag 12 april 2009 19:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tsja, ik hoop het echt. Als het goed is is het innestelen al gebeurd. Het erge is, dat in de anderhalf jaar dat ik gestopt ben met de pil nog nooit bloed heb gezien op dag 27 behalve de keer dat ik zwanger was....
Maar goed, ik wacht gewoon rustig af tot eind van de week als ik nog geen bloed heb gezien.
Samen met mij op naar de nieuwe NOD...quote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef mijsje het volgende:
m'n NOD mag trouwens naar 10 mei... kon er ook nog wel bij...
Ik kom zo gauw mogelijk!quote:Op maandag 13 april 2009 08:39 schreef bumbaloe het volgende:
Asyniur en Mijsje, dit was niet de bedoeling hoorjullie zouden volgen naar z&g. Ik baal voor jullie!
quote:Op zondag 12 april 2009 23:04 schreef mijsje het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt over m'n moeder... (ben alleen heel bang en verdrietig...)
Het is een mild scheldwoord voor newbiesquote:Op maandag 13 april 2009 19:56 schreef leonieke het volgende:
noobs zijn toch gewoon nieuwe posters in het topic?
quote:Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom jullie allemaal gewoon even een dikke knuffel geven
En Mijsje, ik denk aan jou en je moeder!
Zo bedoelde ik het in elk geval! Leek me makkelijker te typen dan 'nieuwelingen' oid.quote:"Newbie" is also often used for descriptive purposes only, without a value judgment. (engelse wikipedia)
Ik denk dat niemand zich aangevallen of beledigd heeft gevoeld...quote:Op maandag 13 april 2009 22:36 schreef judes het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het in elk geval! Leek me makkelijker te typen dan 'nieuwelingen' oid.
Dat doen we zekerquote:
Oh, had ik nog niet gelezen, ik gun het je van harte hoor lijndubbelquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Lijnloos het volgende:
uhm ja... kon mezelf dus niet inhouden net.... maar uhm, (beetje van slag-fase) er was een beetje wazig maar wel zichtbaar + je...... AAAAAAAAAAAH
Dit was de enige test die ik in huis heb, dus morgen effe nieuwe halen... en dan voor de zekerheid nog een (of 2, of 3) keer proberen... IEEEEEEEH (sorry, ben beetje van slag)
Pff, blijft zo dubbel hè. Hartstikke blij zijn voor een ander, maar toch ook dat steekje van "ik wil ook" diep van binnen wat ik gewoon helemaal niet wil erkennen... dat rotgevoel wel bedankt voor het medeleven!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
MinnieMin, Mijsje... wat is dit ook een rottopic nu en dan.
De 1 is blij en de ander heeft verdriet.
Inderdaad, Januari is zeker een mooie maandquote:Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef happyme28 het volgende:
Nou, ik haal even het SMEP-slagingspercentage naar beneden hoor, het spijt meHelaas geen kerstkindje voor ons, maar januari is ook een mooie maand
Mijn NOD mag naar 15 mei.
ymme, balen zeg, maar misschien voor je ei nog sterke zwemmers die nog leven?
En even een [ afbeelding ] voor Minniemin, want zo'n cyclus is niet leuk!
[ Bericht 22% gewijzigd door droomvrouwtje op 15-04-2009 17:22:13 ]Be happy with the little things in life
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
voor lijnloos.. heb je al een foto kunnen maken???
voor happy en ymme en Guess..
pff lange cyclus Minniemin.. kun je idd niet aan de huisarts vragen voor een medicijnen dat je een bloeding krijgt?? Heb je dan wel een eisprong?? (sorry als ik zo nieuwsgierig ben)
Oeh spannend tierr.. ben eens benieuwd..Klus ze droomvrouwtje, hoop ik op een snel droomlijntje voor een droomkindje voor jou (en ons allemaal) ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik denk niet dat ik een eisprong heb. Om nou al aan de medicatie te gaan... daar vind ik het nog een beetje te vroeg voor. Maar ja, minder frustrerend wordt het er niet van. Het blijft gewoon even geduldig![]()
![]()
![]()
afwachten...
En ik vind je nieuwsgierigheid helemaal niet erg hoor. Ik vind juist zelf dat ik het hier te vaak over mezelf heb. Maar ja, ik kan er eigenlijk met niemand anders over praten. Manlief vindt dat ik me veel te druk maak. En misschien heel stom, maar ik probeer hem gewoon wat te ontzien van mijn rare frusti buien en gevoelens... Hij heeft geen haast, maar ik om de een of andere nare reden wel...![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
En ik vind je nieuwsgierigheid helemaal niet erg hoor. Ik vind juist zelf dat ik het hier te vaak over mezelf heb. Maar ja, ik kan er eigenlijk met niemand anders over praten. Manlief vindt dat ik me veel te druk maak. En misschien heel stom, maar ik probeer hem gewoon wat te ontzien van mijn rare frusti buien en gevoelens... Hij heeft geen haast, maar ik om de een of andere nare reden wel...![]()
Er is een topic over papa's, maar dan zijn we weeral paar maand verder.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef Keksi het volgende:
Tot zijn eigen verbazing bevond Keksi zich gisteren samen met zijn vriendin bij de verpleegster, die zowaar constateerde, waar wij ook net voor de pasen achter kwamen: dat zij zwanger is. Stomverbaasd hoorden we echter dat Keksi's vriendinnetje niet de verwachte 5 maar inmiddels 8 weken zwanger is (morgen week 9). Keksi heeft blijkbaar binnen 6 weken raak geschoten... Desalniettemin is Keksi een blij man... Hoewel hij geen idee heeft wat ie er mee aan moet, daarom: is er hier een groot "Verhip ik word papa" topic?
Ik wil hier overigens niemand voor het hoofd stoten die al lang zwanger probeert te raken! Dat lijkt me heel erg frustrerend en wens hen alle sterkte toe!
Keksi, gefeliciteerd!! Zie hier een topic dat wel leuk is denk:quote:Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef Keksi het volgende:
Tot zijn eigen verbazing bevond Keksi zich gisteren samen met zijn vriendin bij de verpleegster, die zowaar constateerde, waar wij ook net voor de pasen achter kwamen: dat zij zwanger is. Stomverbaasd hoorden we echter dat Keksi's vriendinnetje niet de verwachte 5 maar inmiddels 8 weken zwanger is (morgen week 9). Keksi heeft blijkbaar binnen 6 weken raak geschoten... Desalniettemin is Keksi een blij man... Hoewel hij geen idee heeft wat ie er mee aan moet, daarom: is er hier een groot "Verhip ik word papa" topic?
Ik wil hier overigens niemand voor het hoofd stoten die al lang zwanger probeert te raken! Dat lijkt me heel erg frustrerend en wens hen alle sterkte toe!
sophie, waarom is dat zo erg, het betekent toch alleen maar dat er heel wat mensen zijn die graag zwanger willen worden? het is toch logisch dat dat niet altijd onmiddellijk lukt?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:25 schreef sophie1308 het volgende:
Ik heb veel van jullie gelezen en wat ontzettend erg dat er dus ZOveel meer mensen blijken te wachten op het tweede streepje!
Troost me, hoe langer je bezig bent, hoe meer buiken je zult zien. En dan zijn het kindjes en dan zijn het zwangere vrouwen met kindjes aan hun armquote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef sophie1308 het volgende:
Idd bixister, het lijkt soms alleen wel alsof iedereen om me heen na 1keer meteen raak "schiet"zit ook vast tussen mijn oren maar zie al maanden echt overal dikke buiken:P
Probeer niet eerder te testen dan NOD (weet dat het superverleidelijk is) want ook al heb je met die testen een positieve test kan het toch nog eindigen in een menstruatie en als je negatief test kan ie ook alsnog nog positief testen op/na je NODquote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef sophie1308 het volgende:
even een vraagje, testen jullie meestal al voor je nod? en zoja, iemand ervaring met verschillende soorten testen? heb mezelf steeds kunnen beheersen maar die "6 dagen voor je nod"testen klinken wel verleidelijk zeg ; )
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef happyme28 het volgende:
ymmeneem de tijd!
Wil een modje mijn NOD nog naar de 15e mei zetten (is denk overheen gelezen)? Merci alvast.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sterremunt en Vlindur, hebben jullie al nieuws of voortekenen?
Nee, nee, vlindurtje, positief blijvenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik voel werkelijk he-le-maal-niets.
Geen zere borsten, alles smaakt me nog en nergens last van. Dus hier zal wel niks aan de hand zijn.
Idd, je baby is nog een goed plekje in je baarmoeder aan het zoekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik voel werkelijk he-le-maal-niets.
Geen zere borsten, alles smaakt me nog en nergens last van. Dus hier zal wel niks aan de hand zijn.
Jippie :squote:Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
.....heerlijk opgeblazen en kotsmisselijk! Jippie!
Prettige en goede zwangerschap toegewenst!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jippie :s
Maar laat je nog niet gek maken, ik had/heb ook (nog) nergens echt last van dus, hou vol met de spanning.
Voor iedereen in elk geval veel geluk en klusplezier! Ik ga doorschuiven naar het volgende topic (lurk nog wel beetje mee de komende tijd)!
Ik hoop het zo!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kan nog makkelijk hoor, over een dag of wat ben je vast heerlijk opgeblazen en kotsmisselijk! Jippie!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:33 schreef Asyniur het volgende:
* Asyniur visualiseert beebje dat op diverse plekken een beetje 'pookt' in baarmoederwand om te kijken of het een lekker plekje is
sorry ladies, ik heb echt verzaakt hier! Lijnloos wat ontzettend goed, gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sterremunt en Vlindur, hebben jullie al nieuws of voortekenen?
Hangt zeker in de lucht,hier ook,zware menstruatie,buikpijn,rug/spierpijn,megamoe en over mijn humeur nog maar niet te spreken + kan zowat wel janken om een scheetquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb toch een vervelende ongi periode deze keer. Veel buikpijn, zware menstruatie, niet fijnvan mij mag het weer over zijn. Pffff...
Dat had ik ook!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:41 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hangt zeker in de lucht,hier ook,zware menstruatie,buikpijn,rug/spierpijn,megamoe en over mijn humeur nog maar niet te spreken + kan zowat wel janken om een scheetSoms zou ik echt een man willen zijn hoor!
Zo vlak voor een menstratie ben ik ook een enorme hormoonbom die bij iedere scheet janktquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat had ik ook!En dat jankerige gevoel is nog best lang blijven hangen lees: heb er nu nog een beetje last van...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom hier weer meedoen.... Misschien wel iets te vroeg, maar in Z&G hoor ik ook niet meer en het miskraam-topic kan ik ook niet vol blijven lullen. En ik hoef m'n kloon nu ook niet opnieuw van stal te halen, nu is toch al bekend dat we bezig zijn...
Ik kom dus hier meepruttelen in afwachting van het wederom op gang komen van mijn cyclus. Waarna we overigens direct weer pogingen gaan wagen. De OP doen we nog maar even niet, ik heb geen flauw idee hoe lang het allemaal gaat duren en dan zit er ook even geen druk op.
Overigens Happy, is het voor jou niet de eerste reguliere menstruatie weer? Mijn gyn vertelde dat die eerste een vrij heftige kan zijn omdat dan ook alle achtergebleven zaken nog mee naar buiten komen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Overigens Happy, is het voor jou niet de eerste reguliere menstruatie weer? Mijn gyn vertelde dat die eerste een vrij heftige kan zijn omdat dan ook alle achtergebleven zaken nog mee naar buiten komen.
Het gaat wel goed eigenlijk. Vanochtend was ik nog wel even erg verdrietig, maar dat soort episodes zal ik voorlopig wel blijven houden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:40 schreef mijsje het volgende:
Flugel, ook van mij een dikkeje bent altijd welkom hier hoor...
hoe gaat het nu met je?
het is heel moedig van je om zo snel alweer hier te komen, en ik snap dat je niet meteen gaat soepen of kvk'en... Neem je tijd om dit te verwerken meisje.
Nou, in dat geval... ben ik ook een vreemd mens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:37 schreef flugeltje het volgende:
Controleren of de boel weer op gang komt geeft mij dan ook rust. (jaja, ik weet het vreemd mens)
Joene zei ook dat een 2010-kindje wel mooi is. met al die tegenslagen die we nu in 2009 al te pakken hebben, kunnen we dat geluk dan wel gebruiken.quote:En we gaan gewoon met z'n allen voor een 2010 kindje, Martijn zei dat 2010 ook eigenlijk wel een heel mooi jaar is om geboren te worden.
[ Bericht 28% gewijzigd door mijsje op 18-04-2009 11:57:42 ]
Ook voor jou:quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:39 schreef mijsje het volgende:
dank je flugel en tierrr...
maar nee tierrr, zoals ze is, zal ze wel blijven. ze is wat helderder, en reageert wel op haar naam, maar toch, het verschilt van moment op moment.
het doet gewoon zeer...
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:50 schreef mijsje het volgende:
[..]
@Incantrix; het gaat op en af. gisteren was ze vrij helder, en vandaag is het een heel stuk minder. we moeten er rekening mee houden dat ze niet meer thuis komt en dat ze zichzelf niet meer zal worden.Ocharme, wat vreselijk.. Ik kan me slechts een voorstelling maken van wat jij (en jullie) nu moeten doormaken en dat is zó ontzettend oneerlijk.. DikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou, en ik hoop echt op een wonder..
3!
In principe als je een ovulatie hebt gehad, komt er ook een menstruatie. Een menstruatie overslaan gebeurt eigenlijjk alleen als je geen eisprong had.quote:Op zondag 19 april 2009 10:45 schreef marike77 het volgende:
Stripje was helemaal roze. Misschien niet lang genoeg gedaan...
Nou ja, tis niet zo heel erg, weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben.
Hoe zat het bij jullie met ongesteld worden? Ik heb wel het idee dat ik twee ovulaties heb gehad. (1 keer pijn onderin mijn buik en cervixslijm (4 weken terug) en nu vandaag weer cervixslijm. Zou kunnen kloppen, maar dan heb ik denk ik mijn ongesteldheid overgeslagen of zo?
groetjes!
Dat had ik dus ook getypt... maar uiteindelijk niet gepostquote:Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef flugeltje het volgende:
Ja ymme, dat is klote als mensen de verkeerde dingen zeggen. Vaak is er gewoon niet bij nagedacht. Erg lomp dus. Ik weet alleen niet of ik het zo 'gelukkig' zou vinden als ik een ander een schuldgevoel zou geven![]()
Nog even wat informatie tot het begrijpen waarom ik hiervan wel gelukkig werd.quote:Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef flugeltje het volgende:
Ja ymme, dat is klote als mensen de verkeerde dingen zeggen. Vaak is er gewoon niet bij nagedacht. Erg lomp dus. Ik weet alleen niet of ik het zo 'gelukkig' zou vinden als ik een ander een schuldgevoel zou geven![]()
MijsjeHet is heel begrijpelijk dat je even met je eigen leven bezig bent. En terecht ook! Wat er gebeurd is niet niks...
Succes voor de klussers en wachters enne Vlindur, feli met je pa!
Maar waarom vroeg ze dan of jullie al aan kinderen denken? Ze wist dan toch dat jullie bezig warenquote:Op maandag 20 april 2009 13:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Nog even wat informatie tot het begrijpen waarom ik hiervan wel gelukkig werd.
Omdat ene tante van mij het wist, en via mijn nicht hoorde ik dat zei het weer tegen de andere tante's (de oma's dus) verteld had.
Er waren er dus een aantal die wisten van de miskraam. En dan toch weer z'n misselijke opmerking maken. Tja het kwam dan ook van een tante die ik nooit gemogen heb. Maar tja het is mijn tante he. En zij oma.
Ja, waarom vroeg het dan tochquote:Op maandag 20 april 2009 13:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar waarom vroeg ze dan of jullie al aan kinderen denken? Ze wist dan toch dat jullie bezig warenAnyway, ik zeg altijd maar: wens nooit een ander wat je ook niet wilt dat jou overkomt! Dat is echt beter voor je karma
![]()
NOD = Niet ongi dag, dus de dag dat je hoopt dat je niet ongesteld zult worden. Oftewel de dag dat je evt. een zwangerschapstest kunt doen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef hope57 het volgende:
Mischien een domme vraag, maar waar staat NOD voor??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |