abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67869865
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 137

15 april Lijnloos NOD (03-2008)
21 april sterrenmunt (12-2008) NOD
25 april Vlindur (01-2008) NOD
01 mei Ciscostar (12-2008) NOD
02 mei Fee-nix NOD
03 mei droomvrouwtje (11-2008) NOD
08 mei Poezebeest NOD
10 mei Asyniur (12-2008) NOD
10 mei Mijsje (08-2007) NOD
15 mei happyme28 NOD
16 mei Judes (11-2008) NOD
24 mei Guess. (09-2008) NOD

Tierrr (10-2008)
MinnieMin (02-2009)
Ymme (02-2009)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 16-04-2009 18:43:48 ]
pi_67870118
Yeah, weer een nieuw topic voor allemaal 2e streepjes

Asyniur eerst?? Hoe is het met Judes?

Hier dag 25 maar had mijn eisprong pas op dag 20, dus mag nog wel even in de wachtkamer voor minimaal een week.

Nog 1 dag en dan lang weekend !! Joepie!!
pi_67870268
Zo. Ik schuif weer vrolijk mee naar het nieuwe bankje! Nog 16 nachtjes tot mn NOD.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 9 april 2009 @ 17:41:22 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67870432
Heel veel succes meiden, hopelijk veel tweede streepjes in dit topic...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 9 april 2009 @ 17:41:30 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67870438
Hier nog geen bloed maar wel lichte buikpijn (niet typisch ongesteldheidsbuikpijn)
Probeer het testen tot zondagochtend uit te stellen mits niet eerder ongesteld natuurlijk
pi_67870697
Succes Asyniur..
  donderdag 9 april 2009 @ 17:56:00 #7
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67870833
hier zijn we gebleven was al aan het zoeken....
hier is de ongesteldheid hevig doorgebroken eerste dagen nogal wat twijfelachtig maar nu zet het goed door.. Mijn borsten zijn ook niet meer pijnlijk...

de eerste keer dat ik foliumzuur ben gaan halen heb ik dat gedaan bij de apotheek.. kan je halen zonder recept en dan heb je echt alleen foliumzuur zonder al die andere extra vitamines en dergelijke.. Nu slik van vsm voel me hier goed bij, ook omdat ik daar van te voren ook al vitamines van slikte vanwege een verminderde weerstand (op advies van de huisarts)
Be happy with the little things in life
  donderdag 9 april 2009 @ 17:57:15 #8
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67870875
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Asyniur het volgende:
Hier nog geen bloed maar wel lichte buikpijn (niet typisch ongesteldheidsbuikpijn)
Probeer het testen tot zondagochtend uit te stellen mits niet eerder ongesteld natuurlijk
spannend.. succes
pi_67871010
Ik wil ook in de op.
Ymme feb 2009

tvp ofzo
pi_67871088
Bumba

gefeliciteerd meid!
pi_67871811
quote:
Op donderdag 9 april 2009 18:01 schreef ymme het volgende:
Ik wil ook in de op.
Ymme feb 2009

tvp ofzo
Gedaan!
pi_67872564
Dank je Tierr...
  donderdag 9 april 2009 @ 19:31:08 #13
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_67873790
Ah balen zeg, droomvrouwtje. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zeggen we dan...

Ik heb besloten dat mijn nieuwe NOD 2 mei is.... Dan heb ik het tenminste lekker ruim genomen en hopelijk kan ik wachten met testen!

Mag ik aub in het lijstje? (o en wat is dat tweede lijstje eigenlijk?)
pi_67873873
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef Fee-nix het volgende:
Ah balen zeg, droomvrouwtje. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zeggen we dan...

Ik heb besloten dat mijn nieuwe NOD 2 mei is.... Dan heb ik het tenminste lekker ruim genomen en hopelijk kan ik wachten met testen!

Mag ik aub in het lijstje? (o en wat is dat tweede lijstje eigenlijk?)
Dat is voor medestreepjeswachters die geen NOD hebben of deze niet in de OP willen hebben staan.

Gisteren had ik wel een paar druppeltjes bloed, maar ook echt niet meer dan dat. Beetje rozige slijm. Stom genoeg krijg ik er wel weer een beetje hoop door dat die cyclus van mij in aankomst is...
pi_67875059
Beetje TVP, verder weinig te melden hier... tijd voor pasen en dan op zoek naar bevruchte eitjes
pi_67877481
Asyniur: Spannend hoor, wel knap als je kunt wachten tot zondag. Ik duim heel hard voor je!
  donderdag 9 april 2009 @ 21:44:38 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67877930
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:29 schreef Poezebeest het volgende:
Asyniur: Spannend hoor, wel knap als je kunt wachten tot zondag. Ik duim heel hard voor je!
Ik vind het ook heel knap van mij als ik kan wachten tot zondag maar wil ook niet 'te vroeg' testen
Buikpijn is overigens weer weg en nog niks gespot hier...
  donderdag 9 april 2009 @ 21:55:44 #18
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_67878321
Ga zo door Asyniur! Spannennnnnd.

O en nog een echte nieuwkomers vraag: wat zijn de data achter de namen in de OP? Dus niet de datum van de NOD, maar die data tussen haakjes?

Trusten!
pi_67878746
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:55 schreef Fee-nix het volgende:
Ga zo door Asyniur! Spannennnnnd.

O en nog een echte nieuwkomers vraag: wat zijn de data achter de namen in de OP? Dus niet de datum van de NOD, maar die data tussen haakjes?

Trusten!
Dat zijn de data van het beginnen met zwanger willen worden. De eerste termijn zeg maar. Ik ben in februari gestopt met de pil, dus mijn datum is 02-2009.
pi_67878770
De maand waarop we bezig zijn gegaan voor een kindje, dus wanneer we met voorbehoedsmiddelen zijn gestopt.
pi_67878790
Dat dus...
pi_67878880
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel knap van mij als ik kan wachten tot zondag maar wil ook niet 'te vroeg' testen
Buikpijn is overigens weer weg en nog niks gespot hier...
Maar vandaag is toch je nod of niet? Ik zou morgen al testen, maar ik was ook diegene die 3 dagen te vroeg ging testen Zal ik echt nooit meer doen! Denk nu, als ik echt zwanger ben dan ben ik dat een dag na mijn nod ook nog wel. Maar een paar dagen wachten is altijd wel beter, maar of ik dat zou kunnen, denk het niet
pi_67879040
Morgen zou eigenlijk mijn Nod moeten zijn (dag 57). Wat vinden jullie, toch maar gewoon testen over een paar dagen? Of het geduld opbrengen tot ik maar eens ongesteld word?
  donderdag 9 april 2009 @ 22:32:34 #24
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67879601
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Maar vandaag is toch je nod of niet? Ik zou morgen al testen, maar ik was ook diegene die 3 dagen te vroeg ging testen Zal ik echt nooit meer doen! Denk nu, als ik echt zwanger ben dan ben ik dat een dag na mijn nod ook nog wel. Maar een paar dagen wachten is altijd wel beter, maar of ik dat zou kunnen, denk het niet
Mijn cyclus ligt altijd tussen de 28 en 31 dagen. Deze berekening van mijn NOD is gebaseerd op een cyclus van 29 dagen omdat de vorige ook 29 was. Dus voor de zekerheid ietsje langer wachten. Vorige maand ook negatief getest en dag erna was ik ongesteld. Bovendien heb ik sowieso al het idee dat het niet raak is maar ik steek nog graag even mijn kop in het zand...
maar grote kans dat ik morgen ofzo me toch niet kan bedwingen en ga testen
pi_67879717
Een paar vraagjes Minniemin; Heb je een cyclus van 57 dagen of heb je 2x je normale cyclus gepakt? Hebben jullie gewoon door geklust? Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan?
pi_67879818
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Mijn cyclus ligt altijd tussen de 28 en 31 dagen. Deze berekening van mijn NOD is gebaseerd op een cyclus van 29 dagen omdat de vorige ook 29 was. Dus voor de zekerheid ietsje langer wachten. Vorige maand ook negatief getest en dag erna was ik ongesteld. Bovendien heb ik sowieso al het idee dat het niet raak is maar ik steek nog graag even mijn kop in het zand...
maar grote kans dat ik morgen ofzo me toch niet kan bedwingen en ga testen
Duidelijk verhaal, idd beter een paar dagen langer wachten en zeker weten dat je niet ongesteld wordt dan de teleursteling van een negatieve test. Duim voor je!
pi_67880239
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef Poezebeest het volgende:
Een paar vraagjes Minniemin; Heb je een cyclus van 57 dagen of heb je 2x je normale cyclus gepakt? Hebben jullie gewoon door geklust? Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan?
Ik heb nog geen cyclus gehad. Ik heb 8 februari mijn laatste pil geslikt, heb een paar dagen daarna mijn laatste pil-bloeding gehad en wacht sindsdien op mijn eerste ongesteldheid. Echt heel klote. Soms denk ik, weet je wat, ik neem lekker een wijntje. Maar dan ben ik weer bang dat mijn cyclus stiekem al is begonnen. Dat ei kan immers ieder moment springen. Mijn laatste test was drie weken geleden ofzo. Maar ik kan moeilijk iedere week gaan testen, dan maak ik mezelf maar gek ;-)

Ik moet gewoon geduldig zijn, maar dat gaat me niet best af... We doen niet echt aan klussen. Sinds ik gestopt ben met de pil, klussen we eigenlijk wel van nature... hahaha. Alleen afgelopen week is het er echt niet van gekomen.

Hoe is het nu met jou eigenlijk?
pi_67880708
Mmmm, dat is wel een lastig verhaal Minniemin. Lijkt me heel lastig als je maar zit te wachten op een menstruatie die maar niet wil komen.
Ik denk dat dat ene wijntje geen invloed zal hebben op je cyclus en mocht je toch zwanger zijn dan is dat ene wijntje ook geen ramp. En wil je op save gaan moet je een test doen en dan weet je zeker of je wel of niet een wijntje kunt drinken.
Maar geen menstruatie wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden-zijn. Als jullie gewoon klussen is er natuurlijk een kans dat dat eitje toch wordt bevrucht. Dus na 3-4 weken een nieuwe test vind ik niet zo raar. Maar ik snap ook wel je terughoudendheid.

Met mij is alles ok! Ik sta weer met beide benen op de grond en we gaan er weer voor deze ronde. Maar ik test niet meer voor mijn nod. Ik post wel een keer vaker als ik de neiging zou hebben, haha. Maar ik heb een vrij lange cyclus dus ik hoef pas over 4/5 weken weer te stuiteren.
pi_67880953
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:00 schreef Poezebeest het volgende:
Mmmm, dat is wel een lastig verhaal Minniemin. Lijkt me heel lastig als je maar zit te wachten op een menstruatie die maar niet wil komen.
Ik denk dat dat ene wijntje geen invloed zal hebben op je cyclus en mocht je toch zwanger zijn dan is dat ene wijntje ook geen ramp. En wil je op save gaan moet je een test doen en dan weet je zeker of je wel of niet een wijntje kunt drinken.
Maar geen menstruatie wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden-zijn. Als jullie gewoon klussen is er natuurlijk een kans dat dat eitje toch wordt bevrucht. Dus na 3-4 weken een nieuwe test vind ik niet zo raar. Maar ik snap ook wel je terughoudendheid.

Met mij is alles ok! Ik sta weer met beide benen op de grond en we gaan er weer voor deze ronde. Maar ik test niet meer voor mijn nod. Ik post wel een keer vaker als ik de neiging zou hebben, haha. Maar ik heb een vrij lange cyclus dus ik hoef pas over 4/5 weken weer te stuiteren.
Gelukkig maar. Lastig hoor, dat zwanger willen worden. Ik probeer maar gewoon een periode van 28 aan te houden en dan te testen voor mijn (fictieve) nod. Net als jij eigenlijk. Alleen mis ik inderdaad de houvast van een cyclus. Over 4/5 weken kom ik gewoon met je meestuiteren! Dat het dan maar wel raak mag zijn bij je en ook blijft plakken!
pi_67882010
Onze tijd komt nog wel Minniemin! In ieder geval een voor jou en geniet maar van je wijntje!
pi_67882574
De guickquote werkt niet

Maar mijn stopdatum met mijn conceptie is 03-2007
Ik heb als datum 01-08 staan omdat ik toen pas ongesteld werd..
pi_67882600
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:43 schreef Poezebeest het volgende:
Onze tijd komt nog wel Minniemin! In ieder geval een voor jou en geniet maar van je wijntje!
Ah jawel! We zijn allebei nog maar net begonnen, toch Poeske?
pi_67882709
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:01 schreef Vlindur het volgende:
De guickquote werkt niet

Maar mijn stopdatum met mijn conceptie is 03-2007
Ik heb als datum 01-08 staan omdat ik toen pas ongesteld werd..
Tja, wat klaag ik dan nu eigenlijk al he? Respect hoor Vlindur. Ik hoop echt zo dat het voor jou snel raak zal zijn!
pi_67883071
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn. Dat weet ik heel goed en ik gun het iedereen om heel snel zwanger te worden en zal iedereen steunen wanneer het allemaal niet zo soepel gaat. En ook ik leef heel erg met iedereen mee en heb respect voor diegene die ondanks alles nog zo positief kunnen zijn.
Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn. En ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat dat niet kan hoor én ik wil niemand voor de kop stoten, maar wilde het ff kwijt
pi_67885945
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Poezebeest het volgende:
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn...... Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn...
Nou daar ben ik het wel mee eens, zeker als je weer in de wachtstand staat of het is weer een keer niet gelukt, dan is het wel fijn om hier even je hart te kunnen luchten en je frustratie van je af te kunnen posten...
Voor mij is het posten hier voornamelijk omdat verder weinig mensen weten dat we uberhaupt bezig zijn met kindjes proberen te maken, en ik niet altijd bij manlief wil "zeuren"...

Maar uhm geheel offtopic: PASEN!!!
  vrijdag 10 april 2009 @ 08:38:47 #36
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67885987
Poezebeest.als je zwanger wil worden wil je het gewoon gelijk.Ik wilde 8mnd geleden toen ik met de pil gestopt was net zo graag zwanger worden als nu.Ik was toen ongeduldig en nu ook,alleen voel ik me er nu over het algemeen wat rustiger onder gelukkig (want als ik nu al 8 mnd zo aan het hyperen was konden ze me wel opsluiten denk ) Dus het is gewoon logisch,als je zwanger wil worden is iedere maand er een te lang!

Hier allemaal (ongi)krampjes in m'n buik,maar af en toe weet ik niet meer wat wat is.Sinds ik van de pil af ben voel ik eigenlijk heel de maand door vanalles,niet pijnlijk maar ik merk gewoon dat ik eierstokken en een baarmoeder heb ofzo Hebben jullie dat ook?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 10 april 2009 @ 08:55:53 #37
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67886300
Ja dat heb ik ook inderdaad. Zeker in de 4e week van mijn cyclus lijkt er van alles te gebeuren daarbinnen. Maar ik hecht er niet te veel waarde aan. Nog minimaal 1 week wachten ik heb geduld
pi_67886592
quote:
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn. Dat weet ik heel goed en ik gun het iedereen om heel snel zwanger te worden en zal iedereen steunen wanneer het allemaal niet zo soepel gaat. En ook ik leef heel erg met iedereen mee en heb respect voor diegene die ondanks alles nog zo positief kunnen zijn.
Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn. En ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat dat niet kan hoor én ik wil niemand voor de kop stoten, maar wilde het ff kwijt
Alles is relatief he. Als ik mezelf ga vergelijken met de hongerige kindertjes in Afrika, wat zit ik dan te klagen dat het niet 1,2,3 lukt om zwanger te worden?

Wat ik eigenlijk zeggen wil: dit topic is er voor iedereen, dus jij mag net zo hard ongeduldig zijn en klagen
Als ik het niet meer trek kijk ik hier gewoon niet meer
pi_67886856
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 08:55 schreef happyme28 het volgende:
Ja dat heb ik ook inderdaad. Zeker in de 4e week van mijn cyclus lijkt er van alles te gebeuren daarbinnen. Maar ik hecht er niet te veel waarde aan. Nog minimaal 1 week wachten ik heb geduld
Ik heb zelf even niks om handen, dus ik duim extra hard voor je mee
pi_67887002
Heel veel succes voor de dames op t wachtbankje! Ik duim met jullie mee!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67887727
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 08:38 schreef Guess. het volgende:

Hier allemaal (ongi)krampjes in m'n buik,maar af en toe weet ik niet meer wat wat is.Sinds ik van de pil af ben voel ik eigenlijk heel de maand door vanalles,niet pijnlijk maar ik merk gewoon dat ik eierstokken en een baarmoeder heb ofzo Hebben jullie dat ook?
Ik herken die klachtjes ook hoor. Toen ik nog aan de pil was had ik nooit ergens last van. Nu voel ik mijn eierstokken en baarmoeder vanaf de eisprong tot aan de menstruatie, niet pijnlijk, maar wel aanwezig. Hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen.

Alle wachtende dames, veeeeel succes! Pasen is in aantocht, vandaag al mooi weer dus wachten zou theoretisch gezien niet zo moeilijk moeten zijn
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:55:08 #42
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67891569
quote:

ik snap het wel hoor.. wij zijn ook niet zo lang bezig.. maar toch voelt iedere maand als eentje teveel.. en als de rest in je omgeving dan ook zwanger raakt tja dan kan die druk die je opjezelf legt best hoop op lopen.. en ik heb het zelfde dat ik dan ff lekker wil kunnen zeuren en klagen en dat niet altijd tegen manlief wil doen omdat hij er net zo goed mee zit als het niet raak is...
en ik gun al die andere hun zwangerschap en vind het fijn voor hun als het wel zo snel gaat..
maar tis ook fijn als je ergens je verhaal kwijt kunt bij andere die ook weten hoe het is als het niet meteen raak is...

off-topic heerlijk weekend komt eraan pasen ff rustig aan doen en genieten met z'n 2en
  vrijdag 10 april 2009 @ 12:30:49 #43
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67892673
Een (mannelijke) collega kwam naar me toe vanmorgen dat hij me even apart wilde spreken. Dus ik maar hij vertelde dat zijn vrouw zwanger is en hij dat wilde vertellen aan iedereen maar omdat hij wist van mijn miskraam vond hij het moeilijk om enthousiast te doen. Hij wilde het mij dus eerst vertellen zodat het niet rauw op mijn dak kwam. Hij zei: 'Jij komt meteen hierna hoor' Dat vond ik zo lief van hem.

Verder vond ik het alleen maar super voor hun. Ik heb er (gelukkig) niet zo veel last van dat anderen wel zwanger raken. Onze tijd komt wel weer.
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:10:05 #44
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67893843
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef happyme28 het volgende:
Een (mannelijke) collega kwam naar me toe vanmorgen dat hij me even apart wilde spreken. Dus ik maar hij vertelde dat zijn vrouw zwanger is en hij dat wilde vertellen aan iedereen maar omdat hij wist van mijn miskraam vond hij het moeilijk om enthousiast te doen. Hij wilde het mij dus eerst vertellen zodat het niet rauw op mijn dak kwam. Hij zei: 'Jij komt meteen hierna hoor' Dat vond ik zo lief van hem.

Verder vond ik het alleen maar super voor hun. Ik heb er (gelukkig) niet zo veel last van dat anderen wel zwanger raken. Onze tijd komt wel weer.
Wat lief dat hij rekening met je hield
Hier nog niet getest en ik heb zo'n idee dat het ook niet nodig zal zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67893878
huh, da's wel superlief van die collega van je... Tof dat ie zo rekening houd met jou gevoel hierover!
Wij hebben momenteel op onze afdeling geloof ik ook 3 aanstaande papa's, en met maar 4 vrouwen waarvan 1 al uitgezwangerd is, is het bij ons met de vrouwen redelijk rustig... dat scheelt weer In de vriendenkringen is het echter wel weer flink aan de gang... Stelletje konijnen
pi_67894944
happy wat lief van die collega. Ik vind het altijd wel fijn als iemand me op voorhand komt 'verwittigen' en dat ik het niet in de grote groep moet te weten komen. Vooral omdat redelijk wat mensen weten waar we mee bezig zijn en ze bijna direct naar mij kijken (ik heb ooit eens gereageerd met: "euh... tis *naam zwangere collega* die je nu moet aankijken en feliciteren ").

Asyniur: ik blijf duimen dat die afscheiding niets betekent, hoor en je op pasen (speciale dag toch ) een positieve test in je handen hebt
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:53:18 #47
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67895012
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef happyme28 het volgende:

dat is wel lief van je collega....
pi_67896515
Lief hoor happy, dat doen mijn collega's ook altijd bij mij. (Ja, altijd... er zijn er altijd heel veel zwanger op mijn werk. )
pi_67898627
Inderdaad lief van die collega happy!!

En Asynur, hmm, hoop dat het niets te betekenen heeft...
pi_67902185
bumbaloe Wat super!!

Hier net terug van ons weekje weg.. en vanmorgen/vanacht stond ik op met pijn in mijn linkerzij...
En die pijn kende ik al van de 3x hiervoor.. (het is steeds rond de 14de dag.. en steeds iedere maand dus ik denk dat dit mijn eisprong pijn is)

Zij maandag weer braaf begonnen met klussen/soepen.. dus hopenlijk werpt dat zijn vruchten af aan het einde van de maand.. we zullen zien. Als het vandaag inderdaad mijn eisprong was.. dan is mijn nod beetje te laat.. maar ik hou hem gewoon nog even op 1 mei.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  Moderator vrijdag 10 april 2009 @ 19:25:24 #51
5428 crew  miss_sly
pi_67904213
happy wat een lieve, attente collega

Asyniur, ik hoop toch voor je dat het niets is.

Ik duim ook weer hoor, voor de meiden in de wachtweken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 10 april 2009 @ 19:46:09 #52
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67904790
Happy, dat is wel heel tof van die collega! Hopelijk zie ik je snel in het andere topic! Dat wens ik tuurlijk voor iedereen hier
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:17:02 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67905813

NOD mag in OP op 10 mei... (vanaf dec 2008)

[ Bericht 6% gewijzigd door Asyniur op 10-04-2009 20:34:04 ]
pi_67905865
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:17 schreef Asyniur het volgende:

NOD mag in OP op 10 mei...
Jammer Asyniur. Op naar de volgende ronde
pi_67905888
Owww Asyniur, wat rot zeg! Ook al had je zelf het gevoel dat t niet raak zou zijn, hoop heb je toch! Ben je ongesteld geworden of heb je negatief getest?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67906334
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:17 schreef Asyniur het volgende:

NOD mag in OP op 10 mei...
Maar anderzijds wil dat wel zeggen dat we in mei samen positief gaan testen
Allebei dag 1 vandaag... we gaan ervoor hé lieve meid Samen rammelen, samen positief testen, samen Z&G'en
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:33:15 #57
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67906344
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:19 schreef Poppedein het volgende:
Owww Asyniur, wat rot zeg! Ook al had je zelf het gevoel dat t niet raak zou zijn, hoop heb je toch! Ben je ongesteld geworden of heb je negatief getest?
Ongesteld...
Ondanks dat ik niet anders verwacht had, ben ik toch een beetje verdrietig/teleurgesteld...

Ik ga samen met de andere dames op naar de volgende ronde!
ronde 5
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:35:35 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67906432
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:32 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar anderzijds wil dat wel zeggen dat we in mei samen positief gaan testen
Allebei dag 1 vandaag... we gaan ervoor hé lieve meid Samen rammelen, samen positief testen, samen Z&G'en
Dat vind ik een mooie gedachte en een mooi plan Leonie!
Daar hou ik je aan...
pi_67906540
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:33 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ongesteld...
Ondanks dat ik niet anders verwacht had, ben ik toch een beetje verdrietig/teleurgesteld...
Dat is niet meer dan normaal. Toen ik op dag 74 zat en moest testen om een afspraak te maken bij de gyn wist ik 100% zeker dat ik niet zwanger was, maar o wat was die negatieve test confronterend... Er zijn toen ook wat traantjes gevloeid ondanks het feit dat ik er op voorbereid was.
Tegen beter weten in blijf je hopen hé
quote:
Ik ga samen met de andere dames op naar de volgende ronde!
ronde 5
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:53:33 #60
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67909351
Balen Asyniur
En Happy wat lief van je collega

Moet zeggen dat het redelijk goed gaat met m'n geduld,af en toe schiet het wel weer door m'n hoofd maar ben er ook niet constant mee bezig ofzo (gelukkig).
pi_67911134
Asyniur, wat jammer nou. In mei leggen wij geen ei maar een positieve test. Lijkt me. Zo.
  vrijdag 10 april 2009 @ 23:03:07 #62
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67912420
Lekker Pasen!! Hier ook heerlijk rustig. Het is nog een week, ik voel van alles, maar toch ben ik er erg relaxed onder. Het wordt vanzelf volgende weekend en dan test ik op z'n vroegst (als ik dan niet allang ongesteld ben natuurlijk).

Asyniur, bah meis. Tuurlijk is het balen ondanks dat je het wel verwacht had. Wat zou het mooi zijn als je volgende maand samen met Leonieke naar Z&G zou kunnen! Ik duim voor jullie.

Ook even een dikke knuffel voor alle andere wachtende meiden.

Nu ff uitslag X Factor kijken
  vrijdag 10 april 2009 @ 23:11:34 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67912788
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:03 schreef happyme28 het volgende:
Lekker Pasen!! Hier ook heerlijk rustig. Het is nog een week, ik voel van alles, maar toch ben ik er erg relaxed onder. Het wordt vanzelf volgende weekend en dan test ik op z'n vroegst (als ik dan niet allang ongesteld ben natuurlijk).

Asyniur, bah meis. Tuurlijk is het balen ondanks dat je het wel verwacht had. Wat zou het mooi zijn als je volgende maand samen met Leonieke naar Z&G zou kunnen! Ik duim voor jullie.

Ook even een dikke knuffel voor alle andere wachtende meiden.

Nu ff uitslag X Factor kijken
Ja maar ja maar, we sleuren dan wel wat meiden mee hoor!
Leonie uit het andere topic en ik van hier!
pi_67912915
Asyniur: Balen zeg! voor jou en op naar de volgende ronde.
Happy: Fijn zo''n collega die daar rekening mee houdt!
pi_67913265
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja maar ja maar, we sleuren dan wel wat meiden mee hoor!
Leonie uit het andere topic en ik van hier!
Ja, voor minder dan een streepjesstorm gaan we niet
pi_67917033
Asyniur
Lief van je collega hoor Happy!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 april 2009 @ 07:47:25 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67917706
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 02:44 schreef mijsje het volgende:
SPOILER
Dit is vele malen erger...
Ik wil ook dat jij je mammie hebt...
  zaterdag 11 april 2009 @ 08:02:42 #68
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67917753
quote:
SPOILER
Logisch meid, sterkte!
  zaterdag 11 april 2009 @ 08:41:25 #69
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67917909
quote:
Asyniur
Lief van je collega hoor Happy!
SPOILER
Logisch,heel veel sterkte
pi_67918324
Natuurlijk is je moeder nu het allerbelangrijkst, sterkte.
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:43:07 #71
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67918357
Dag 26 hier... het weer is prachtig. Zo lekker douchen, aankleden en naar buiten. Even naar de markt, boodschappen doen en vanmiddag naar Vinkeveen, naar de boot. En dan nog 2 vrije dagen... heerlijk.

Hier nog leuke paasplannen?
pi_67919238
Heel veel sterkte asi!!!

Hier nog steeds aan het wachten, ondertussen ook met antibiotica vanwege een infectie aan mijn knie, maar gelukkig mochten die bij eventuele zwanger zijn! Gisteren ook bericht gehad van mijn stiefzus..... Ik wordt tante!!!!! Heel gaaf voor ze, na 5 jaar proberen met mislukte ivf en alles is het nu dan toch raak!
pi_67919457
Mijsje veel sterkte!
Asyniur balen...

Hier geen paasplannen... beetje genieten van het weer en van het vrij zijn
pi_67920303
Mijsje... sterkte...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_67921164
Heel veel sterkte Mijsje! Kan me heel goed voorstellen dat alles in de wereld nu even gestolen mag worden en je moeder het belangrijkste is. en een dikke knuffel!
pi_67923785
Sterkte Mijsje!
pi_67924743
Sterkte Mijsje
pi_67926437
Jeetje mijsje, dat is schrikken! Heel veel sterkte ermee!!
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:47:38 #79
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67926594
He bah! Mijsje toch
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67933332
dank jullie...
op het moment zijn we nog niet veel wijzer hoe het precies met moeder gaat... Ze slaapt veel en als ze wakker is tussendoor, dan weet ze eigenlijk niks, niet wie we zijn, niet waar ze is, eigenlijk helemaal niks.
maar goed, we gaan vanavond er weer heen na het eten.
  zondag 12 april 2009 @ 10:07:21 #81
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67943403
Mijsje, ik hoop dat het snel beter gaat met je mama

Hier werkt het niet echt mee om rustig te blijven net bij het naar het toilet gaan een beetje lichtrood bloed bij het afvegen. Het is vandaag 8 dpo dus erg vroeg om ongi te worden, ik had er pas over minimaal 3 dagen op gerekend., maar eigenlijk pas eind van de week. Het voelt wel of ik ongesteld wordt nu, maar bij dat ene beetje is het wel gebleven. Dit helpt niet bij het wachten op mijn NOD
  zondag 12 april 2009 @ 10:09:38 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67943430
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef happyme28 het volgende:

Hier werkt het niet echt mee om rustig te blijven net bij het naar het toilet gaan een beetje lichtrood bloed bij het afvegen. Het is vandaag 8 dpo dus erg vroeg om ongi te worden, ik had er pas over minimaal 3 dagen op gerekend., maar eigenlijk pas eind van de week. Het voelt wel of ik ongesteld wordt nu, maar bij dat ene beetje is het wel gebleven. Dit helpt niet bij het wachten op mijn NOD
Nee ik herken het wel. Zo van op zich gaat het wel maar dan gebeurt er zoiets...
Ik duim voor je!
  zondag 12 april 2009 @ 11:10:57 #83
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67944216
Mijsje toch, heel veel sterkte meid
  zondag 12 april 2009 @ 11:17:05 #84
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67944315
Mijsje, wat vervelend zeg! Heel veel sterkte, ik hoop dat het gauw beter met je moeder zal gaan.
No more games, no more drama...
  zondag 12 april 2009 @ 11:26:47 #85
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67944455
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef happyme28 het volgende:

Ow daar krijg je toch ook wat van ja! Vanochtend was mijn temp opeens 36.3 ipv 36.5...volgens FF kan het een innesteldip zijn als het bij 1 dag blijft.laten we het hopen! Nou ja we wachten maar gewoon verder af!

Fijne pasen allemaal!!!
pi_67944622
Fijne Pasen allemaal!
pi_67946652
Fijne pasen.
Succes met klussen, afwachten en al het andere
pi_67948961
Fijne pasen en alle wachtenden veel succes!
pi_67950785
m'n NOD mag trouwens naar 10 mei... kon er ook nog wel bij...
  zondag 12 april 2009 @ 15:59:00 #90
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67951306
quote:
Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef mijsje het volgende:
pi_67951768
He mijsje, alles komt tegelijk ook altijd...
pi_67954438
Mijsje, wat verschrikkelijk zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 12 april 2009 @ 18:42:11 #93
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67956059
Asyniur...

Hehe mijsje dat is echt balen zeg.. en heftig.. weet ff niet hoe ik moet reageren.. heel veel sterkte hoop dat het met je moeder gauw weer beter gaat
pi_67956332
Zijn er nog kandidaten voor kerstkindjes? Voor de rest, op naar allemaal mooie kindjes in januari 2010!
  zondag 12 april 2009 @ 19:01:10 #95
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67956463
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:54 schreef Poezebeest het volgende:
Zijn er nog kandidaten voor kerstkindjes? Voor de rest, op naar allemaal mooie kindjes in januari 2010!
Ik heb nog een beetje hoop op een kerstkindje. Ik denk wel dat ik ongesteld ga worden hoor, maar ja, zolang de ongi niet doorzet, hou ik nog een beetje hoop natuurlijk

Hoe zou het met Judes zijn?
pi_67956537
Geen bloed is goed en we willen natuurlijk wel minimaal 1 kerstkindje! Dus hop Happy, innestelen maar!
  zondag 12 april 2009 @ 19:14:20 #97
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67956741
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:04 schreef Poezebeest het volgende:
Geen bloed is goed en we willen natuurlijk wel minimaal 1 kerstkindje! Dus hop Happy, innestelen maar!
Tsja, ik hoop het echt. Als het goed is is het innestelen al gebeurd. Het erge is, dat in de anderhalf jaar dat ik gestopt ben met de pil nog nooit bloed heb gezien op dag 27 behalve de keer dat ik zwanger was....

Maar goed, ik wacht gewoon rustig af tot eind van de week als ik nog geen bloed heb gezien.
pi_67956898
Ik duim heel hard voor je!
pi_67958873
Spannend happy, ik duim mee hoor!
  zondag 12 april 2009 @ 21:00:51 #100
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67959526
oeh spannend happy ik duim voor je
  zondag 12 april 2009 @ 22:41:01 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67962847
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:14 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Tsja, ik hoop het echt. Als het goed is is het innestelen al gebeurd. Het erge is, dat in de anderhalf jaar dat ik gestopt ben met de pil nog nooit bloed heb gezien op dag 27 behalve de keer dat ik zwanger was....

Maar goed, ik wacht gewoon rustig af tot eind van de week als ik nog geen bloed heb gezien.
Duimderdeduimerdeduim...
  zondag 12 april 2009 @ 22:43:13 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67962909
quote:
Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef mijsje het volgende:
Samen met mij op naar de nieuwe NOD...
En ondertussen krijgt jouw mama wat tijd om te herstellen zodat ze straks kan meejompelen bij het volgende tweede streepje van je!
pi_67963661
ik duim ook mee voor je Happy!
Asyniur, fijn om samen op het bankje te zitten voor onze nieuwe NOD...
Ik hoop dat je gelijk hebt over m'n moeder... (ben alleen heel bang en verdrietig...)
  maandag 13 april 2009 @ 08:39:27 #104
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67969127
Asyniur en Mijsje, dit was niet de bedoeling hoor jullie zouden volgen naar z&g. Ik baal voor jullie!
Happy, bij jou is het weer reuze spannend dus!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_67969339
quote:
Op maandag 13 april 2009 08:39 schreef bumbaloe het volgende:
Asyniur en Mijsje, dit was niet de bedoeling hoor jullie zouden volgen naar z&g. Ik baal voor jullie!
Ik kom zo gauw mogelijk! eerst maar even ook weer de onderzoeksuitslagen afwachten en kijken wat voor plan de gyn erop wil zetten...
  maandag 13 april 2009 @ 09:25:34 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67969358
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:04 schreef mijsje het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt over m'n moeder... (ben alleen heel bang en verdrietig...)

Ik duim heel hard voor je...
Hoe gaat het nu met je moeder? Wat heeft ze eigenlijk precies (behalve nu dan die epileptische aanvallen)?
pi_67969802
Spannend Happy. Ik duim voor je.
pi_67970184
Spannend happy! Hier ook duimen voor je. Zelf ook nog even in spanning... Tot nu toe geen idee. Geen gevoel van zwanger maar ook geen gevoel van ongi... We wachten nog even af!
pi_67970655
Spannend Happy Ik duim voor je..
pi_67981442
Asyniur, je hebt mail
pi_67983730
hoi allemaal, welkom noobs! Sorry dat ik nog niks had laten horen... Beetje hectische paar weken achter de rug. Ben helaas weer ongesteld geworden, maar heb er niet zo veel last van, moet ik zeggen. Ik was er eigenlijk vrij zeker van dat het deze ronde niet gelukt was, rare cyclus, heel late eisprong, slechte klus-timing... dus ik had me er eigenlijk al op ingesteld. Ik heb nu helaas ook geen tijd om bij te lezen, zal proberen de komende week een inhaalslag te maken!

Zal meteen een nieuwe NOD opgeven, dan ben ik weer netjes van de eerste plek af! 16 mei aub.
  maandag 13 april 2009 @ 19:52:36 #112
190853 RockabeIIa
pi_67983898
Wb judes, je staat weer correct in de lijst.
Ps wat bedoel jij met noobs? Da's niet zo vriendelijk
pi_67984003
noobs zijn toch gewoon nieuwe posters in het topic?
  maandag 13 april 2009 @ 20:17:20 #114
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67984590
Ik kom jullie allemaal gewoon even een dikke knuffel geven

En Mijsje, ik denk aan jou en je moeder!
3!
  maandag 13 april 2009 @ 20:21:03 #115
190853 RockabeIIa
pi_67984706
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:56 schreef leonieke het volgende:
noobs zijn toch gewoon nieuwe posters in het topic?
Het is een mild scheldwoord voor newbies
(zie bv. wikipedia)
  maandag 13 april 2009 @ 21:46:00 #116
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67987385
Vanmiddag een beetje lichtroze bloed bij het afvegen.Wat ik erg raar vind want normaal als ik ongie word heb ik veel kramp en is het ook pats boem s'morgens als ik uit bed kom de volle laag.Nu is er ook niks meer te bekennen,hopelijk zet het dus niet door
pi_67989050
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom jullie allemaal gewoon even een dikke knuffel geven

En Mijsje, ik denk aan jou en je moeder!
knuffel terug! Dank je wel!

guess, ik hoop ook dat het niet door gaat zetten bij je! het is ook nog te vroeg voor een NOD, dus ik hoop op iets anders bij je...

[ Bericht 22% gewijzigd door mijsje op 13-04-2009 22:35:54 ]
pi_67989425
quote:
"Newbie" is also often used for descriptive purposes only, without a value judgment. (engelse wikipedia)
Zo bedoelde ik het in elk geval! Leek me makkelijker te typen dan 'nieuwelingen' oid.
pi_67992056
Mijn onderbuik staat inmiddels al 2 dagen strak... Niet echt kramp of zo maar een ander ondefinieerbaar gevoel van binnen. Moet mezelf echt inhouden om niet al een restje te grijpen. Mag van mezelf op zijn vroegst morgenavond pas als dan nog niks te zien is. Het rare is ook dat ik dit gevoel niet herken van normaal, dan heb ik pas door dat ik ongesteld word als het daadwerkelijk zo is en het bloed al is gevloeid... Wel pre-ongi pukkeltjes dus dat maakt het wel weer jammer , wachten weer verder af! :s
pi_67993671
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:36 schreef judes het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het in elk geval! Leek me makkelijker te typen dan 'nieuwelingen' oid.
Ik denk dat niemand zich aangevallen of beledigd heeft gevoeld...
wel heel erg balen dat je ook weer een nieuwe NOD nodig had!
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:33:28 #121
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67996360
Ik ga er echt vanuit dat ik gewoon ongesteld word, ik bedoel... what are the changes? .... maar ik heb gister even terug gelezen hoe het in januari ging voor mijn NOD en ik dus zwanger bleek, maar het begint er verdacht veel op te lijken

Nu ook al weer een paar dagen oud bloed bij toilet bezoek, zet niet door. Geen echt ongi krampen maar af en toe wat krampjes. Vanmorgen was temp nog hoog en weer onrustig geslapen.

En ik ben sinds ong. een half uur een partij misselijk

Dus ofwel morgen of overmorgen zet het toch door of .....
pi_67996873
Ik hoop happy dat het of...... wordt

Klinkt allemaal erg gunstig. Maar je weet het nooit he

Ik ga nu lekker werken en vanavond voor het eerst weer eens klussen.
pi_67997911
Spannend happy en lijnloos! Ik duim heel hard voor jullie!
pi_67998072
Thanks poezebeest, en happy klinkt nog steeds spannend! Hier geen misselijkheid maar wel hard aan de dunne.... Maar wellicht komt dat ook door de medicijnen voor mijn knie. Verder nog niks te melden ...
pi_68003676
Lijnloos.. Ook spannend voor jouw.

Wanneer ga je testen als de duivels er nog niet zijn?

Oh ik weet zo hoe jullie je voelen... Zo spannend zo rond de NOD.
pi_68004189
Geen idee nog, vandaag zou NOD zijn met 26 dagen (wat het meest het geval is) en morgen dus op 27 dagen wat ongeveer gemiddeld is... Weet niet of ik me vanavond kan inhouden
pi_68005052
spannend Happy en Lijnloos! Ik hoop voor jullie allebei een dubbele!
pi_68009201
Jeetje, spannend hoor, happy en lijnloos!! Ik hoop voor jullie dat het raak is... wat zou dat fijn zijn!!

Mijsje, hoe is het nu met jou en je mams??

Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest voor een echo. Baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit, alleen nog helemaal geen activiteit te zien (dag 12)... vrijdag dus weer heen...
pi_68009333
Lief dat je ernaar vraagt Tierrr.
hier gaat het gewoon ronduit K*T... we wachten nog steeds op de uitslag van de MRI-scan, die ze vrijdag met spoed hebben gemaakt... (belachelijk, heb je een spoedonderzoek, een foto die door iemand die er verstand van heeft "makkelijk" uitgelezen kan worden, laten ze je wachten tot ver na het weekend onder het mom van: ik heb een vrij weekend met pasen... ) m'n moeder lijkt er niet goed overheen te komen, het lijkt alsof ze een kleine beroerte heeft gehad... het ergste is dat ze niet eens goed de mensen om haar heen kan herkennen. (m'n eigen moeder herkent me niet... )
maar goed, we wachten nog even op de uitslag, en anders zou het wel eens morgen kunnen worden...
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:10:30 #130
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68009413
heel veel sterkte mijsje
pi_68009532
Jeetje wat erg lijkt me dat mijsje... dat je eigen moeder je niet meer herkent... dat laat wel zien wat voor klap ze heeft gehad... verdorie zeg...
Ik hoop zo voor je dat ze er weer helemaal bovenop komt... heeft ze al eerder ergens last van gehad of was dit pats boem ineens?? Nouja, heel veel sterkte ermee lieverd!
pi_68009662
ik wilde je pm sturen tierrr, maar je inbox is niet geactiveerd?
dank je in ieder geval.
er is meer mis met haar, maar dit hadden we nooit verwacht... het kwam echt als donderslag bij heldere hemel...
pi_68009953
Oh, nooit bij stil gestaan dat mijn inbox geactiveerd moest worden... is nu gedaan, dus als je erover wilt praten... you're welcome!!
pi_68010163
Mijsje, ik hoop snel op duidelijkheid voor jullie. En vooruitgang ofzo.

Volgens mij voel ik nu gewoon een eisprong
Dit is pas de 2de keer dat ik erop let. Maar vanavond wordt er dus zeker geklust
pi_68010683
Ymme, maak er gebruik van
pi_68012405
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef mijsje het volgende:
Ymme, maak er gebruik van

Dat doen we zeker

Moet zo wennen. Omdat ik 2 weken geleden de miskraam nog was.
En nu alweer een eisprong. Tja het gaat allemaal door, blijkt wel weer.

En we hebben besloten om niet te wachten, omdat alles toch goed is.
Dus we gaan er gewoon weer voor. Vooral omdat blijkt dat een vrouw na een miskraam, meer vruchtbaar zou zijn ofzo.

We zien het allemaal wel.
pi_68013268
Wow ymme, wat goed! En inderdaad als het goed voelt, lekker weer proberen en klussen!!!
pi_68013535
Succes Ymme, hoop dat het weer raak zal zijn!
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:45:10 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68014579
Oei, duimen voor Lijnloos en Happy!!
En Ymme die aan het klussen gaat...

En voor mijsje:
pi_68015314
Mijsje... sterkte.
pi_68018398
Spannend hoor lijnloos en happy...

Mijsje balen dat het nog niet beter gaat met je mams

Hier ook beetje klussen en uitzieken en tja wachten tot nod dag
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:39:32 #142
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68023636
Vanacht toen ik uit bed kwam om te plassen de ernstig geariveerd
Dit betekend dus wel dat mijn luteale fase maar 10/11 dagen is,hopelijk is dit niet te kort!?
Mag mijn NOD naar 24mei......klote lange cyclus

Mijsje heel veel sterkte

Happy hoe is het met jou?
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:08:11 #143
190853 RockabeIIa
pi_68024852
Guess., mijn luteale fase is ook 9 tot 11 dagen geweest. Hoeft dus geen probleem te zijn. Je zou even kunnen vragen bij de HA.
pi_68025074
uhm ja... kon mezelf dus niet inhouden net.... maar uhm, (beetje van slag-fase) er was een beetje wazig maar wel zichtbaar + je...... AAAAAAAAAAAH
Dit was de enige test die ik in huis heb, dus morgen effe nieuwe halen... en dan voor de zekerheid nog een (of 2, of 3) keer proberen... IEEEEEEEH (sorry, ben beetje van slag)
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:15:26 #145
190853 RockabeIIa
pi_68025145
Oh niet langer lijnloos, Lijnloos!!!!
Laat es zien?!
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:15:30 #146
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68025146
Wat erg mijsje, wist niet dat het zo slecht ging met je moeder. Heel veel sterkte. Ook voor
En dat je dan zo lang moet wachten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_68025164
En toen was dag 62 bijna aangebroken... Pff, als dit zo een jaar gaat duren dan vind ik dat echt vals gewoon

* MinnieMin ziet het eventjes niet meer zitten... waarschijnlijk door allerlei babynieuws, dikke buiken en vrolijke lammetjes en kuikentjes om me heen
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:18:09 #148
190853 RockabeIIa
pi_68025253
MinnieMin, Mijsje... wat is dit ook een rottopic nu en dan.
De 1 is blij en de ander heeft verdriet.
pi_68025288
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Lijnloos het volgende:
uhm ja... kon mezelf dus niet inhouden net.... maar uhm, (beetje van slag-fase) er was een beetje wazig maar wel zichtbaar + je...... AAAAAAAAAAAH
Dit was de enige test die ik in huis heb, dus morgen effe nieuwe halen... en dan voor de zekerheid nog een (of 2, of 3) keer proberen... IEEEEEEEH (sorry, ben beetje van slag)
Oh, had ik nog niet gelezen, ik gun het je van harte hoor lijndubbel

laat maar eens even mooi zien
pi_68025347
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
MinnieMin, Mijsje... wat is dit ook een rottopic nu en dan.
De 1 is blij en de ander heeft verdriet.
Pff, blijft zo dubbel hè. Hartstikke blij zijn voor een ander, maar toch ook dat steekje van "ik wil ook" diep van binnen wat ik gewoon helemaal niet wil erkennen... dat rotgevoel wel bedankt voor het medeleven!
pi_68027473
Hebben echt heel erg pogingen gedaan om foto te maken, maar zijn allemaal te wazig. Morgen zal ik proberen te posten...

Minniemin en mijsje: dikke knuffel voor jullie!
Happy, hoest bij jou?
  woensdag 15 april 2009 @ 07:27:01 #152
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68029449
Jaaaaaaaaaaaaaaaa... lijnloos is niet meer lijnloos Gefeliciteerd!

Hier nog weinig nieuws, nog steeds de bekende bruine afscheiding, maar ik voel me of ik ongi ga worden, dus ik vermoed dat later vandaag de duivels wel arriveren. Even afwachten dus maar weer.

Guess, voor jou ook Een luteale fase van 10 dagen is korter dan 'normaal' maar helemaal geen reden om niet zwanger te raken. Bij mij is hij ook tussen de 9 en 12 dagen. Bevruchte eicel heeft zo'n 7 dagen nodig om in te nestelen, dus dat is prima mogelijk.
  woensdag 15 april 2009 @ 07:31:17 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68029472
Jippie!! Lijnloos...
Happy, ik blijf toch even nog duimen voor je

Minniemin, ik herken het helemaal...
pi_68030034
Lijnloos
Streepje is een streepje....

Hier gisteren niet geklust Tijdens de sprong..... Dammmmm.
Vriendje lief had pech met de vrachtwagen, waardoor hij pas om 23.30 thuis was en ik al in coma lag, en meneer moest er weer gewoon om 05.00 uur uit.

Naja, een maandje overslaan is vast niet erg
  woensdag 15 april 2009 @ 09:18:55 #155
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68030739
Nou, ik haal even het SMEP-slagingspercentage naar beneden hoor, het spijt me Helaas geen kerstkindje voor ons, maar januari is ook een mooie maand

Mijn NOD mag naar 15 mei.

ymme, balen zeg, maar misschien voor je ei nog sterke zwemmers die nog leven?

En even een voor Minniemin, want zo'n cyclus is niet leuk!
  woensdag 15 april 2009 @ 09:22:52 #156
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68030832
Minniemin de huisarts is bellen om een bloeding op te wekken met medicatie?
pi_68031822
Mijsje: Heel erg veel sterkte! Hoop dat je moeder snel opkrabbelt!
Happyme en Gues: Verdomde duivels ook! Maar een januari kindje is ook helemaal geweldig!
Lijnloos: Je maakt het wel spannend! Kom maar op met die uitslag....
pi_68031831
Zal ik gewoon op wijzigen bericht klikken ipv quoten...
pi_68034067
Zit nu ook mijn werk, ben op vvan de zenuwwen, vanacht ook niet veel geslapen door alle spanning... Ga zo met de lunch even wat collega's proberen af te schudden om naar de drogist te sneaken voor een paar testen. Foto komt pas vanavond... Zou wel te gek zijn (gezellig samen met stiefzus zwanger zijn)
pi_68034078
Happy

[ Bericht 3% gewijzigd door Lijnloos op 15-04-2009 11:50:34 ]
pi_68035590
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef happyme28 het volgende:
Nou, ik haal even het SMEP-slagingspercentage naar beneden hoor, het spijt me Helaas geen kerstkindje voor ons, maar januari is ook een mooie maand

Mijn NOD mag naar 15 mei.

ymme, balen zeg, maar misschien voor je ei nog sterke zwemmers die nog leven?

En even een [ afbeelding ] voor Minniemin, want zo'n cyclus is niet leuk!
Inderdaad, Januari is zeker een mooie maand
Maar wel jammer..

Uh sterker zwemmers die nog leven, dat kan niet.
Na de miskraam hebben we nog geen sex gehad. Had ik even geen zin in.
Nu wel weer... en is vriendje lief steeds zo laat thuis.
Vanavond gaan we d'r gewoon weer voor. Misschien dat mijn ei nog open staat ofzo
pi_68038058
Lijnlooooooos, gefeliciteerd meid, harstikke gaaf!! Ik kijk uit naar de foto!!

Happy, balen zeg...

En Minniemin, van jou ook balen... 2 maand niet ongi, jeetje, daar is helemaal niks aan...
Maar ik hoor het wel vaker hoor, meiden die na het stoppen met de pil 2 maanden niet ongesteld worden en daarna mooi regelmatig!!

Ik moet vrijdag weer voor een echo... kijken of er eitjes te zien zijn... spannend...
pi_68038234
Ymme, vergat helemaal op jou te reageren... hmm, balen zeg... maargoed, inderdaad vanavond dan maar aan de klus... de kans is klein, maa wie weet....
pi_68038655
Lijnloos, wat fijn!
Happy, wat k*t.
pi_68038851
spannend lijnloos!
happy, balen!
Minniemin, ik heb ook een keer een cyclus overgslagen. Ze waren rond de 37 dagen en toen had ik ineens een cyclus van 74. Uiteindelijk zonder medicijnen ongi geworden.. en de maand erna zwanger
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 15 april 2009 @ 17:12:39 #166
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68044871
voor lijnloos.. heb je al een foto kunnen maken???

voor happy en ymme en Guess..

pff lange cyclus Minniemin.. kun je idd niet aan de huisarts vragen voor een medicijnen dat je een bloeding krijgt?? Heb je dan wel een eisprong?? (sorry als ik zo nieuwsgierig ben)

Oeh spannend tierr.. ben eens benieuwd..
SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door droomvrouwtje op 15-04-2009 17:22:13 ]
pi_68045482
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
voor lijnloos.. heb je al een foto kunnen maken???

voor happy en ymme en Guess..

pff lange cyclus Minniemin.. kun je idd niet aan de huisarts vragen voor een medicijnen dat je een bloeding krijgt?? Heb je dan wel een eisprong?? (sorry als ik zo nieuwsgierig ben)

Oeh spannend tierr.. ben eens benieuwd..
SPOILER
Klus ze droomvrouwtje, hoop ik op een snel droomlijntje voor een droomkindje voor jou (en ons allemaal) ;-)

Nee, ik denk niet dat ik een eisprong heb. Om nou al aan de medicatie te gaan... daar vind ik het nog een beetje te vroeg voor. Maar ja, minder frustrerend wordt het er niet van. Het blijft gewoon even geduldig afwachten...

En ik vind je nieuwsgierigheid helemaal niet erg hoor. Ik vind juist zelf dat ik het hier te vaak over mezelf heb. Maar ja, ik kan er eigenlijk met niemand anders over praten. Manlief vindt dat ik me veel te druk maak. En misschien heel stom, maar ik probeer hem gewoon wat te ontzien van mijn rare frusti buien en gevoelens... Hij heeft geen haast, maar ik om de een of andere nare reden wel...
pi_68047398
Wat je zegt klinkt heel bekend hoor Minniemin... als je eenmaal ervoor gekozen hebt om te stoppen met anticonceptie dan wil je ook gewoon het liefst direct een kindje... en als je cyclus dan niet meewerkt is dat niet leuk... en dat kun je eigenlijk nergens kwijt behalve hier...
Ja, ok, bij je vriend/man misschien, maar ik snap ook wel dat je hem er niet direct mee wilt vermoeien, je wilt dat het voor hem een beetje leuk blijft enzo... dat heb ik ook wel een beetje hoor...
  woensdag 15 april 2009 @ 18:48:43 #169
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68047465
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

En ik vind je nieuwsgierigheid helemaal niet erg hoor. Ik vind juist zelf dat ik het hier te vaak over mezelf heb. Maar ja, ik kan er eigenlijk met niemand anders over praten. Manlief vindt dat ik me veel te druk maak. En misschien heel stom, maar ik probeer hem gewoon wat te ontzien van mijn rare frusti buien en gevoelens... Hij heeft geen haast, maar ik om de een of andere nare reden wel...

Ik snap het wel hoor... nou moet ik zeggen dat mijn ventje ontzettend broeds is als hij eierstokken had dan rammelde ze.. hij heeft liever vandaag nog een kindje dan morgen (gaat natuurlijk niet) maar ook ik probeer hem te ontzien omdat ik het gevoel heb dat ik (on)bewust toch druk op hem leg.. dus is niet erg hoor dat je hier over jezelf praat.. soms helpt het gewoon om ff je verhaal kwijt te kunnen.... dus praat hier maar lekker van je af
pi_68047843
Ik snap je ook hoor minniemin, helemaal. Het moet gewoon nu meteen. Punt. Maar zo werkt het niet. Helaas. Hopelijk is je cyclus snel weer normaal, ik weet hoe moeilijk het is om daar lang op te moeten wachten.
pi_68049653
Net weer een test gedaan en nu kunnen we het niet meer ontkennen... Een duidelijke + heb wel foto's gemaakt maar zijn nu weer onderweg naar een afspraak voor ons trouwen, dus moet jullie nog even in spanning houden. Zodra we weer thuis zijn zal ik ze posten.
  woensdag 15 april 2009 @ 19:51:56 #172
190853 RockabeIIa
pi_68049692
Yeah!!!
pi_68049754
Proficiat Lijnloos! Een + voor jou, helemaal geweldig!
pi_68049903
Gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68050056
Gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 15 april 2009 @ 20:06:13 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68050186
Super Lijnloos!
Happy wat jammer! Wel gezellig dat je bij ons aanschuift op het bankje...
En ymme schuift ook (waarschijnlijk) mee op het bankje...
En Tierrr, spannend hoor!
ik hoop niet ik iemand vergeet, ben hier echt zo slecht in...
pi_68050273
Misschien een rare vraag, maar hoe zit het met soepen als je een cyclus hebt van 33 dagen? Als ik volgens soep zou klussen zou ik veel te vroeg klussen. Of moet ik er gewoon een aantal dagen bij optellen?
Nouja, wij gaan vanaf komend weekend om de dag klussen en aan het eind van de week een keer extra.
pi_68050308
Tot zijn eigen verbazing bevond Keksi zich gisteren samen met zijn vriendin bij de verpleegster, die zowaar constateerde, waar wij ook net voor de pasen achter kwamen: dat zij zwanger is. Stomverbaasd hoorden we echter dat Keksi's vriendinnetje niet de verwachte 5 maar inmiddels 8 weken zwanger is (morgen week 9). Keksi heeft blijkbaar binnen 6 weken raak geschoten... Desalniettemin is Keksi een blij man... Hoewel hij geen idee heeft wat ie er mee aan moet, daarom: is er hier een groot "Verhip ik word papa" topic?

Ik wil hier overigens niemand voor het hoofd stoten die al lang zwanger probeert te raken! Dat lijkt me heel erg frustrerend en wens hen alle sterkte toe!
Danmark: more usefull every day!
pi_68050412
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef Keksi het volgende:
Tot zijn eigen verbazing bevond Keksi zich gisteren samen met zijn vriendin bij de verpleegster, die zowaar constateerde, waar wij ook net voor de pasen achter kwamen: dat zij zwanger is. Stomverbaasd hoorden we echter dat Keksi's vriendinnetje niet de verwachte 5 maar inmiddels 8 weken zwanger is (morgen week 9). Keksi heeft blijkbaar binnen 6 weken raak geschoten... Desalniettemin is Keksi een blij man... Hoewel hij geen idee heeft wat ie er mee aan moet, daarom: is er hier een groot "Verhip ik word papa" topic?

Ik wil hier overigens niemand voor het hoofd stoten die al lang zwanger probeert te raken! Dat lijkt me heel erg frustrerend en wens hen alle sterkte toe!
Er is een topic over papa's, maar dan zijn we weeral paar maand verder.
Voor jou is het handiger om te posten in Z&G (zwangerschap en geboorte) aangezien hier allemaal mensen zitten die nog niet zwanger zijn

Lijnloos: proficiat!
  woensdag 15 april 2009 @ 20:19:03 #180
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68050625
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef Keksi het volgende:

Keksi, gefeliciteerd!! Zie hier een topic dat wel leuk is denk:
Tips voor nieuwe papa's, hoe met zwangere mama om te gaan

Verder wat Leonieke zegt
pi_68050658
Mijn dank zal u als hondsdolheid achtervolgen! Of ie daar nou weer blij mee moet zijn is vers 2...
Danmark: more usefull every day!
  woensdag 15 april 2009 @ 20:21:19 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68050707
Lijnloos, gefeliciteerd!

Keksi, kom gewoon meekletsen in Z&G, daar zitten meer papa's, hoewel ze niet zo heel actief posten.

Er zijn ook zeker wel een aantal papa-topics, als je zoekt in dit subforum op 'vader' kom je al een heel eind.
  woensdag 15 april 2009 @ 20:22:00 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68050735
Feli Lijnloos, dat het een hele fijne en onbezorgde zwangerschap mag worden!
  woensdag 15 april 2009 @ 20:36:58 #184
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68051378
Lijnloos, gefeliciteerd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 15 april 2009 @ 20:51:16 #185
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68051938
Lijnloos,te gek hoor Gefeliciteerd

Ik heb echt een enorme klote dag Ben gewoon ook extra emo door mijn menstruatie maar bal zo dat mijn cyclus zo'n 41dgn is,je hebt al zo weinig kansen zwangere te worden en ik heb er nog veel minder per jaar.Pfff alles valt me verkeerd vandaag

[ Bericht 1% gewijzigd door Guess. op 15-04-2009 21:23:18 ]
  woensdag 15 april 2009 @ 20:54:25 #186
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68052072
gefeliciteerd lijnloos
pi_68052107
Guess: Een hele dikke knuffel voor jou! Kan me zo goed voorstellen dat je baalt en alles verkeerd valt. Over jouw lange cyclus! Dat herken ik, ik baal al met mijn cyclus van 33 dagen, is toch één kans minder per jaar...
pi_68053239
Dag allemaal,

Ik heb veel van jullie gelezen en wat ontzettend erg dat er dus ZOveel meer mensen blijken te wachten op het tweede streepje! PFFF wat een geduld heb je nodig he! En echt goed dat er een plek is waar je dat met mede-wachtende kan delen!

Ook bij mij helaas steeds geen positieve test en de dagen gaan langzaam als je wacht. Nog 8 dgn tot mijn nod,
Zijn er al mensen die meer geluk hebben?
pi_68054361
Wat zijn jullie allemaal lieve schatten!
Thanks voor de opsteker! Ik had het heel even nodig.
Vanavond heel kort maar ook een heel fijn gesprek met manlief gehad, dus ik kan er wel weer even tegen!

Guess, klote he, zulke dagen... Geef de moed niet op hoor! Dikke knuffel en schouderklopje van mij!

Lijnloos: Gefeliciteerd, wat fijn zegl! Geniet ervan en veel plezier in Z&G. Hopelijk tot snel daar, hahaha.

Sophie1308: Van harte welkom, dat je verblijf hier maar van korte duur mag zijn en we met zijn allen in no time en masse deze topic leeg mogen plassen aan streepjes
pi_68054376
lijnloos gefeliciteerd en best al snel! (je was nog niet zo lang bezig toch)
  woensdag 15 april 2009 @ 21:57:42 #191
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68054389
welkom sophie..

oh ja hoor er zijn zeker mensen hier bij wie het gelukt is.. lijnloos is degene die nu als laatste positief getest heeft.. en als je ff door het topic heen leest kom je er volgens mij wel meer tegen ook in de vorige delen weet ff niet uit mijn hoofd wie nog meer....
pi_68054624
Dank jullie wel allemaal!!! We waren nog niet zo lang voor het echie bezig zeg maar (met afmeten wanneer te klussen en ovu-testen en zo) maar ben toch al ruim een jaar van de pil af... Maar inderdaad zo ontzettend blij hiermee... Morgenochtend maar eens de huisarts bellen voor een bevestiging

Hier dan de langverwachte foto van het +je...

Heb net nog heel gemeen mijn moeder lopen uithoren over mijn stiefzus en hoe het bij haar gaat, terwijl ik hier zelf ontzettend zit te grinneken... dit weekend (als alles zo goed blijft gaan) hun ook maar uit de droom wakker schudden

Voor iedereen op het wachtbankje en zet hem op volgende maand!!!
pi_68054772
Dat is een mooie vette + Lijnloos, helemaal super!
pi_68055379
Van harte gefeliciteerd Lijnloos!, idd een HELE mooie plus, kan je niet meer omheen!

MinieMin: bedankt en idd, DAT zou mooi zijn! Al die streeploze tests werken zo ontmoedigend..

Zijn er mensen die toevallig endometriose hebben en proberen zwanger te worden hier?
  donderdag 16 april 2009 @ 09:41:51 #195
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_68062603
Lijnloos, dat is er een gefeliciteerd!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_68062626
dat is een mooie dikke vette plus!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68066140
Hier bewust even gekozen voor een maandje bankje.

Ik kan het nog niet aan. Heel stom maar de sex is nog heel moeilijk.
En moet dan huilen Ja wat wil je, het is vandaag pas 2 weken geleden.

Nu hebben we ook nog eens gezeur in de familie (zwager).
Waar nu waarschijnlijk het contact mee is gebroken na flinke kwetsende woorden heen en weer (wij waren dom om aan kinderen te willen beginnen, en dat deed dus pijn om te horen).

Dus bewust maar even rust nemen.
pi_68066246
lijnloos is lijnrijk geworden, gefeliciteerd!
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:25 schreef sophie1308 het volgende:
Ik heb veel van jullie gelezen en wat ontzettend erg dat er dus ZOveel meer mensen blijken te wachten op het tweede streepje!
sophie, waarom is dat zo erg, het betekent toch alleen maar dat er heel wat mensen zijn die graag zwanger willen worden? het is toch logisch dat dat niet altijd onmiddellijk lukt?
pi_68066349
ymme, ik denk dat het heel erg normaal is dat je het nog wat tijd moet geven. Het heeft ook een zware impact, niet enkel lichamelijk.
Bewust een maand op het bankje zal hopelijk helpen om alles terug op orde te hebben

Wat jammer trouwens dat er zo'n kwetsende woorden zijn gevallen. Mensen moeten eens leren van zich niet constant te moeien met andermans beslissingen.
pi_68066819
Dat vind ik dus ook leonieke.
Mijn vriend blijft er gelukkig heel nuchter onder. Er is in eht verleden wel meer voorgevallen tussen hem en z'n broer en moeder.
En hij is er nu gewoon klaar mee. Ik steun hem daarin, want het is zijn broer. Maar ik ben echt zo boos op mijn zwager niet normaal. Hoe durf je zoiets te zeggen.

Mijn zwager is homo, en wilt graag kinderen met niet adopteren. Dus denk dat er iets van jalozie inzit ofzo.
Ik weet het ook niet, snap niet dat iemand zo kan praten, en helemaal niet tegen je eigen broer.

Ben vandaag dan ook weer lekker emo.
Huilen... Wil alle negatieviteit uitsluiten en verder gaan.
Het is vandaag ook alweer 2 weken geleden. Het lijkt al weer veel langer.
pi_68067228
Ik zou zeggen: gewoon huilen, ymme. Het kan zo opluchten soms
En jij spreekt van 'alweer 2 weken' terwijl ik zou zeggen 'nog maar 2 weken'. Gun jezelf gewoon de tijd die je nodig hebt om terug op je plooi te raken, meid Er staat geen termijn op een verwerkingsproces.
pi_68067493
Ach ja, ik ben iemand, die snel denkt dat ze zielig gevonden wordt. Of zich aansteld.
En het leven gaat door.
En ja, ik moet eens anders gaan denken. Het is helemaal niet erg verdrietig te zijn.
En mijn vriend zegt ook, Emmy, nu ga je eens aan jezelf, aan ons denken. Laat de rest voor wat ze zijn.

Ja, en dat ga ik nu doen

Dus vandaag lekker de hele dagen huilen en zelfmedelijden hebben
pi_68067706
Idd bixister, het lijkt soms alleen wel alsof iedereen om me heen na 1keer meteen raak "schiet" zit ook vast tussen mijn oren maar zie al maanden echt overal dikke buiken:P

Ymme wat rot voor je, en idd er staat geen tijd voor.. hopelijk volgende maand weer de kracht om er tegenaan te gaan, heel veel sterkte
pi_68067857
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef sophie1308 het volgende:
Idd bixister, het lijkt soms alleen wel alsof iedereen om me heen na 1keer meteen raak "schiet" zit ook vast tussen mijn oren maar zie al maanden echt overal dikke buiken:P
Troost me, hoe langer je bezig bent, hoe meer buiken je zult zien. En dan zijn het kindjes en dan zijn het zwangere vrouwen met kindjes aan hun arm
Het probleem is eerder dat mensen die in 1 keer raak schieten meer 'geweten' zijn dan mensen die maanden of jaren moeten wachten. Veel mensen praten niet graag over het feit dat het bij hen niet direct lukt.

De statistieken van gemiddeld 1 jaar wachten zijn er niet voor niets. Je hebt altijd de mensen die onder en boven het gemiddelde zitten (althans dat maak ik mezelf allemaal wijs als ik weer eens teleurgesteld ben )
  donderdag 16 april 2009 @ 12:36:02 #205
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68068436
Ymme is helemaal niet erg hoor.. en er staat helemaal geen tijd voor gun je zelf die tijd.. en nou en dan ben je maar een dag of een week of lang je ook wilt emo.. mensen kunnen soms zo bot reageren tot dat ze zelf iets mee hebt gemaakt..

*droomvrouwtje geeft ymme een dikke knuf*
pi_68069760
Wat zijn jullie lief hier
Ook daarvan krijg ik tranen in mijn ogen.
pi_68069806
even een vraagje, testen jullie meestal al voor je nod? en zoja, iemand ervaring met verschillende soorten testen? heb mezelf steeds kunnen beheersen maar die "6 dagen voor je nod"testen klinken wel verleidelijk zeg ; )
pi_68069938
Probeer gewoon nog even te wachten
Anders clear blue.

Maar wil je het zeker weten ( de test reageert op het hcg in je lichaam) kun je beter even wacthen tot je NOD of erna zelfs.
  donderdag 16 april 2009 @ 14:41:58 #209
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68072710
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef sophie1308 het volgende:
even een vraagje, testen jullie meestal al voor je nod? en zoja, iemand ervaring met verschillende soorten testen? heb mezelf steeds kunnen beheersen maar die "6 dagen voor je nod"testen klinken wel verleidelijk zeg ; )
Probeer niet eerder te testen dan NOD (weet dat het superverleidelijk is) want ook al heb je met die testen een positieve test kan het toch nog eindigen in een menstruatie en als je negatief test kan ie ook alsnog nog positief testen op/na je NOD

Ymme,dikke knuffel
pi_68073303
Ymme, ook van mij een dikke knuffel. Kan me niet zo goed indenken hoe je je voelt, maar begrijp wel dat het allemaal nog erg vers is. Sterkte meid!!!

Sophie, welkom
pi_68076550
Lijnloos van harte met je plusje!

Ymme, Huil maar hoor. Het is niet niks..
pi_68076552
Ymme, een hele dikke knuffel voor jou. Hetzelfde als wat Leonieke zegt, het is nog maar twee weken geleden en het heeft de tijd nodig om een plekje te krijgen. Logisch dat je je verdrietig voelt! Laat die gevoelens gewoon toe en verdring ze niet want dat heeft helemaal geen zin. Lekker huilen en een grote bak Ben & Jerry's leeg eten. Zowel het huilen als de B&J is erg lekker en lucht op!
  donderdag 16 april 2009 @ 17:17:59 #213
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68078427
ymme neem de tijd!

Wil een modje mijn NOD nog naar de 15e mei zetten (is denk overheen gelezen)? Merci alvast.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:44:31 #214
190853 RockabeIIa
pi_68081507
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef happyme28 het volgende:
ymme neem de tijd!

Wil een modje mijn NOD nog naar de 15e mei zetten (is denk overheen gelezen)? Merci alvast.
Graag gedaan.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:56:38 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68081934
Ymme, ik sluit me aan bij de anderen. Neem de tijd om dit te verwerken. De een is sneller ergens 'klaar' mee dan een ander. Niks geks aan
pi_68093044
Ymme, dikke kus voor jou tuurlijk is het goed om je gevoel te uiten en eerst het een te verwerken voor het volgende gebeurt. Niemand vind het gek dat je nog verdriet hebt over je miskraam. je hebt gewoon de tijd nodig voor jezelf!
Sophie, welkom!
Lijnloos, heel erg gefeliciteerd! Nu lekker door naar Z&G!
verder iedereen hier jullie zijn lief!
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:43:39 #217
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68093724
Lijnloos gefeliciteerd met je vette plus

En voor ymme even een
No more games, no more drama...
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:27:34 #218
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68097375
Woehoei, gefeliciteerd Lijnloos .

En Ymme, ik kan me ook goed voorstellen dat je nog niet toebent aan de volgende poging. Eerst maar eens dit verwerken hoor meis .
pi_68108752
Sterremunt en Vlindur, hebben jullie al nieuws of voortekenen?
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:44:02 #220
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68109099
Ik heb toch een vervelende ongi periode deze keer. Veel buikpijn, zware menstruatie, niet fijn van mij mag het weer over zijn. Pffff...

Zit nog te twijfelen of ik deze maand nog ga tempen of ovutestjes zal gebruiken. Ik heb deze maand gezien dat ik een eisprong had en verder lijkt alles weer op orde, dus misschien doe ik ook wel even een paar maandjes weer zonder testen oid. In principe zit mijn eisprong altijd wel rond dezelfde periode.
pi_68109886
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef prinseszondererwt het volgende:

Ik voel werkelijk he-le-maal-niets.
Geen zere borsten, alles smaakt me nog en nergens last van. Dus hier zal wel niks aan de hand zijn.
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:20:51 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68110475
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Geen zere borsten, alles smaakt me nog en nergens last van. Dus hier zal wel niks aan de hand zijn.
Nee, nee, vlindurtje, positief blijven hij is net aan het innestelen joh, wacht maar over 4 dagen
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:33:44 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68110951
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Idd, je baby is nog een goed plekje in je baarmoeder aan het zoeken
* Asyniur visualiseert beebje dat op diverse plekken een beetje 'pookt' in baarmoederwand om te kijken of het een lekker plekje is
pi_68111015
Hihi, nou ik wacht het nog wel even af dan
pi_68112149
Kan nog makkelijk hoor, over een dag of wat ben je vast heerlijk opgeblazen en kotsmisselijk! Jippie!
pi_68113110
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
.....heerlijk opgeblazen en kotsmisselijk! Jippie!
Jippie :s
Maar laat je nog niet gek maken, ik had/heb ook (nog) nergens echt last van dus, hou vol met de spanning.

Voor iedereen in elk geval veel geluk en klusplezier! Ik ga doorschuiven naar het volgende topic (lurk nog wel beetje mee de komende tijd)!
pi_68113405
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:31 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Jippie :s
Maar laat je nog niet gek maken, ik had/heb ook (nog) nergens echt last van dus, hou vol met de spanning.

Voor iedereen in elk geval veel geluk en klusplezier! Ik ga doorschuiven naar het volgende topic (lurk nog wel beetje mee de komende tijd)!
Prettige en goede zwangerschap toegewenst!
pi_68113414
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kan nog makkelijk hoor, over een dag of wat ben je vast heerlijk opgeblazen en kotsmisselijk! Jippie!
Ik hoop het zo!
pi_68115769
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:33 schreef Asyniur het volgende:
* Asyniur visualiseert beebje dat op diverse plekken een beetje 'pookt' in baarmoederwand om te kijken of het een lekker plekje is

Ik mag komende dinsdag weer voor een echo... Zit nu op dag 15 en ze heeft wel een follikeltje van 7 a 8 mm gezien, waarvan ze dacht dat die misschien door zou kunnen groeien... maar deze zou dan pas op zijn vroegst over 7 dagen springen, zei ze... dus das dan pas dag 22... erg laat dus, maargoed, áls ie maar springt...
Bloedverlies kon af e toe eens gebeuren in een cyclus, zei ze. Maar toch blijf ik het wat vreemd vinden dat ik dat zowel de vorige als deze cyclus heb...
pi_68115888
Vlindur, niks voelen hoeft idd echt geen negatief iets te betekenen..vaak beginnen de "echte" symtomen trouwens toch pas na je nod? mijn nod is de 24e, en het enige wat ik nu bespeur zijn schransaanvallen...die beginnen bij mij vaak een week voor...mijn mentruatie helaas
pi_68117961
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
sorry ladies, ik heb echt verzaakt hier! Lijnloos wat ontzettend goed, gefeliciteerd!!
Hier alle voortekenen dat ik ongesteld word, zit nu op dag 31, 14 dagen na positieve ovutest. Maar ik hoop er maar niet op.
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:41:26 #232
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68121066
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb toch een vervelende ongi periode deze keer. Veel buikpijn, zware menstruatie, niet fijn van mij mag het weer over zijn. Pffff...

Hangt zeker in de lucht,hier ook,zware menstruatie,buikpijn,rug/spierpijn,megamoe en over mijn humeur nog maar niet te spreken + kan zowat wel janken om een scheet Soms zou ik echt een man willen zijn hoor!
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:51:08 #233
100412 mefke79
komt goed!
pi_68121454
Een speciale voor Ymme. Meid neem je tijd! Geloof me, komt goed....

En voor de rest van de dames: ik hoop dat er hier nog wat late 2009 kindjes aan gaan komen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:05:06 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68122031
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:41 schreef Guess. het volgende:

[..]

Hangt zeker in de lucht,hier ook,zware menstruatie,buikpijn,rug/spierpijn,megamoe en over mijn humeur nog maar niet te spreken + kan zowat wel janken om een scheet Soms zou ik echt een man willen zijn hoor!
Dat had ik ook! En dat jankerige gevoel is nog best lang blijven hangen lees: heb er nu nog een beetje last van...
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:14:02 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68125375
Ik kom hier weer meedoen.... Misschien wel iets te vroeg, maar in Z&G hoor ik ook niet meer en het miskraam-topic kan ik ook niet vol blijven lullen. En ik hoef m'n kloon nu ook niet opnieuw van stal te halen, nu is toch al bekend dat we bezig zijn...

Ik kom dus hier meepruttelen in afwachting van het wederom op gang komen van mijn cyclus. Waarna we overigens direct weer pogingen gaan wagen. De OP doen we nog maar even niet, ik heb geen flauw idee hoe lang het allemaal gaat duren en dan zit er ook even geen druk op.

Overigens Happy, is het voor jou niet de eerste reguliere menstruatie weer? Mijn gyn vertelde dat die eerste een vrij heftige kan zijn omdat dan ook alle achtergebleven zaken nog mee naar buiten komen.
pi_68125517
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:05 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat had ik ook! En dat jankerige gevoel is nog best lang blijven hangen lees: heb er nu nog een beetje last van...
Zo vlak voor een menstratie ben ik ook een enorme hormoonbom die bij iedere scheet jankt Ben normaal helemaal niet van het huilen om films, maar dan hoeft er maar een vlieg doodgeslagen te worden en ik moet op mijn lip bijten om niet te huilen.

Flugeltje: Welkom terug hoewel de reden natuurlijk niet leuk is Hoop dat jouw cyclus zich snel hersteld en jullie weer aan de slag kunnen!
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:27:34 #237
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68128322
Flugeltje welkom terug..

Voor iedereen een heel fijn weekend gewenst en voor iedereen die gaat klussen hopen dat er allemaal januari kindjes komen.....
pi_68130125
Flugel, ook van mij een dikke je bent altijd welkom hier hoor...
hoe gaat het nu met je?
het is heel moedig van je om zo snel alweer hier te komen, en ik snap dat je niet meteen gaat soepen of kvk'en... Neem je tijd om dit te verwerken meisje.
  zaterdag 18 april 2009 @ 08:19:53 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68133117
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom hier weer meedoen.... Misschien wel iets te vroeg, maar in Z&G hoor ik ook niet meer en het miskraam-topic kan ik ook niet vol blijven lullen. En ik hoef m'n kloon nu ook niet opnieuw van stal te halen, nu is toch al bekend dat we bezig zijn...

Ik kom dus hier meepruttelen in afwachting van het wederom op gang komen van mijn cyclus. Waarna we overigens direct weer pogingen gaan wagen. De OP doen we nog maar even niet, ik heb geen flauw idee hoe lang het allemaal gaat duren en dan zit er ook even geen druk op.

Overigens Happy, is het voor jou niet de eerste reguliere menstruatie weer? Mijn gyn vertelde dat die eerste een vrij heftige kan zijn omdat dan ook alle achtergebleven zaken nog mee naar buiten komen.
pi_68133574
Flugeltje, welkom en rustig aan hoor. Doe het op je eigen manier.

Sterrenmunt, hopelijk blijven de duivels weg. Spannende dagen!
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:35:48 #241
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68133635
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef flugeltje het volgende:
welkom en dat we maar snel naar het andere topic terugmogen!

Het is voor mij de 2e menstruatie. De eerste kwam netjes 30 dagen na het verlies van het vruchtje.

De eerste was eigenlijk minder heftig, ondanks mijn gyn datzelfde had verteld, dus ik had me op het 'ergste' voorbereid. Was idd. wel flink qua bloedverlies en langer dan normaal, maar niet qua krampen en lichamelijke ongemakken zeg maar. Maar het lijkt erop dat het deze keer heftig was maar kort, want ik ben er al weer bijna doorheen.
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:37:20 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68133654
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:40 schreef mijsje het volgende:
Flugel, ook van mij een dikke je bent altijd welkom hier hoor...
hoe gaat het nu met je?
het is heel moedig van je om zo snel alweer hier te komen, en ik snap dat je niet meteen gaat soepen of kvk'en... Neem je tijd om dit te verwerken meisje.
Het gaat wel goed eigenlijk. Vanochtend was ik nog wel even erg verdrietig, maar dat soort episodes zal ik voorlopig wel blijven houden.

En ik vind het zelf niet moedig om hier te komen hoor, het lijkt op dit moment even de enige plek waar ik thuishoor. Ik wil toch graag mama worden en zodra het kan gaan we er weer helemaal voor. Ik ga overigens wel weer testen de komende periode, heb van die goedkope dipsticks gehaald. Eerst om te kijken of het HCG verminderd en vervolgens of m'n eisprong weer op gang komt. De mensen die een beetje opgelet hebben de afgelopen periode hebben wel door dat ik het beste functioneer als ik de boel in de hand heb. Controleren of de boel weer op gang komt geeft mij dan ook rust. (jaja, ik weet het vreemd mens )

Dank voor het warme welkom

En we gaan gewoon met z'n allen voor een 2010 kindje, Martijn zei dat 2010 ook eigenlijk wel een heel mooi jaar is om geboren te worden.
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:39:37 #243
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68133683
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:37 schreef flugeltje het volgende:

[..]

(jaja, ik weet het vreemd mens )

Ik herken verrassend veel van mezelf in jou eigenlijk
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:23:41 #244
95408 Incantrix
pi_68134367
Hey meiden op het bankje, ik duim mee voor jullie! En Guess en Ymme, een dikke hoor, huilen mag en het lucht soms gewoon ontzettend op. Het is soms gewoon zo oneerlijk..

Lijnloos, wat goed, gefeliciteerd hoor Geniet ervan, het blijft bijzonder wanneer je zomaar ineens van niet-zwanger zwanger bent

Flugeltje, ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Ik hoop maar gewoon dat je hier snel weer weg zal zijn, en weg zal blijven..

Mijsje, hoe is het nu met jou? En je moeder? Ik zal aan je denken..
3!
pi_68135501
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:37 schreef flugeltje het volgende:
Controleren of de boel weer op gang komt geeft mij dan ook rust. (jaja, ik weet het vreemd mens )
Nou, in dat geval... ben ik ook een vreemd mens.

Het geeft mij namelijk ook heerlijk veel rust dat ik nu om de 3 a 4 dagen bij de gyn ben voor een echo.
Eigenlijk ben ik meer tijd kwijt met daar steeds heen gaan enzo, en natuurlijk ben je er daardoor wel redelijk mee bezig... maar wel op een veel relaxtere manier... ik weet nu in elk geval dat er eens goed naar gekeken wordt en dat geeft me heel veel rust. Jammer alleen dat ik niet heel goed met mijn gyn overweg kan, maargoed, dat is weer wat anders... Mijn gyn vindt het niet gek dat ik tussendoor af en toe wat bloed verlies... nou, het is nu inmiddels net zoveel als mijn afgelopen 'menstruatie'...

Anyway... flugel, welkom terug... ik hoop dat je hier snel weer weg kan en dan ook weg kunt blijven... dikke en succes!!
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:38:46 #246
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68135729
Ik bedoelde met het 'vreemd mens' eigenlijk meer dat ik de boel zo in de hand wil houden, controle wil uitoefenen. Het wordt niet altijd door iedereen begrepen, maar dingen meten en opschrijven geven mij een soort van rust. Niet dat je er uitkomsten mee kunt veranderen, maar het meten=weten principe heeft mij altijd al aangestaan.

Ik kan mezelf dan ook goed voorstellen dat je het heerlijk vind om die echo's te krijgen. natuurlijk is de aanleiding nooit tof, maar het feit dat je hiermee de boel zelf kunt volgen lijkt mij ook heel fijn. Je kunt hiermee natuurlijk niet afdwingen dat het wel lukt, net zoals ik dat ook niet zal kunnen afdwingen. Maar het 'in het snotje' hebben is ook al geruststellend.

Voor mezelf ben ik vooral heel benieuwd hoe lang het voor ons nog gaat duren voor het lukt. Ik haal m'n sterkte nu voornamelijk nog uit het feit dat ik vorige keren vrij vlot zwanger was en deze miskraam dan ook nog niet meteen het einde hoeft te betekenen. Ik weet alleen niet hoe ik ga reageren als het nu wél langer zou duren voor het lukt. Teleurstelling is altijd moeilijker te verbijten dan verdriet...
pi_68136003
quote:
En we gaan gewoon met z'n allen voor een 2010 kindje, Martijn zei dat 2010 ook eigenlijk wel een heel mooi jaar is om geboren te worden.
Joene zei ook dat een 2010-kindje wel mooi is. met al die tegenslagen die we nu in 2009 al te pakken hebben, kunnen we dat geluk dan wel gebruiken.
Flugel, ik vind je geen vreemd mens hoor, omdat je dingen zelf in de hand wil houden. het kan heel erg rustgevend werken als je alles zelf kunt regelen en controleren. soms kan het gewoon niet, maar over het algemeen is dat wel prettig... (ik heb dat gevoel zelf niet, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen het zo voelen.)

@Incantrix; het gaat op en af. gisteren was ze vrij helder, en vandaag is het een heel stuk minder. we moeten er rekening mee houden dat ze niet meer thuis komt en dat ze zichzelf niet meer zal worden.
SPOILER

[ Bericht 28% gewijzigd door mijsje op 18-04-2009 11:57:42 ]
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:53:39 #248
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68136078
mijsje, ik ben door alles hier helemaal vergeten dat het bij jullie ook niet zo prettig gaat momenteel

Sterkte meis, en 2010 wordt gewoon een goed jaar voor ons allemaal!

edit: Och meiske toch, ik denk aan je!

[ Bericht 20% gewijzigd door flugeltje op 18-04-2009 12:22:51 ]
pi_68136280
Mijsje... shit zeg... ze zal echt nooit meer de oude worden??

pi_68138604
dank je flugel en tierrr...
maar nee tierrr, zoals ze is, zal ze wel blijven. ze is wat helderder, en reageert wel op haar naam, maar toch, het verschilt van moment op moment.
het doet gewoon zeer...
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:51:02 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68138852
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:39 schreef mijsje het volgende:
dank je flugel en tierrr...
maar nee tierrr, zoals ze is, zal ze wel blijven. ze is wat helderder, en reageert wel op haar naam, maar toch, het verschilt van moment op moment.
het doet gewoon zeer...
Ook voor jou:
pi_68142821
Mijsje dikke knuffel en een
Flugeltje.. welkom terug

De rest klusse, wachtse en succes
pi_68145075
aan iedereen.
pi_68146600
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef mijsje het volgende:
aan iedereen.
je verdient het!
  zaterdag 18 april 2009 @ 22:19:02 #255
95408 Incantrix
pi_68152565
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 11:50 schreef mijsje het volgende:

[..]

@Incantrix; het gaat op en af. gisteren was ze vrij helder, en vandaag is het een heel stuk minder. we moeten er rekening mee houden dat ze niet meer thuis komt en dat ze zichzelf niet meer zal worden.
SPOILER
Ocharme, wat vreselijk.. Ik kan me slechts een voorstelling maken van wat jij (en jullie) nu moeten doormaken en dat is zó ontzettend oneerlijk.. Dikke voor jou, en ik hoop echt op een wonder..
3!
pi_68155274
sterkte mijsje, lijkt me echt heel moeilijk...
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:28:41 #257
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68155346
Mijsje, heel veel sterkte. Wat ontzettend moeilijk...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:32:25 #258
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68155459
flugeltje welkom terug (al is de reden niet fijn)hopelijk ben je hier heel snel weer weg!

Mijsje,ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,wat een ellende,heel veel sterkte
pi_68161500
dank jullie wel
pi_68161530
Dag allemaal,

Ik kom hier regelmatig meelezen, maar heb nog nooit gepost. Nu heb ik twee vraagjes, maar ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 31 jaar en woon samen. Ben nu nog maar net met de pil gestopt. (6 weekjes). Wij willen graag zwanger worden.

Ik had 2 weken geleden ongesteld moeten worden, maar dat is niet gebeurd. Ik weet dat dit waarschijnlijk te maken heeft met ontpillen, maar ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. (ik kan soms erg hypochondrisch zijn over dingen...

Morgen moet ik gemasseerd worden, maar wil eerst zeker zijn dat ik niet zwanger ben voordat ze een stevige massage inzet. Ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben. Maar toch een clearblue test gedaan. Nu zal ik wel weer iets stoms gedaan hebben, maar bij mij is het controle vakje leeg (geen streepje) maar er komt in het grote vakje wel een horizontaal streepje. Heb ik de test niet goed gedaan? (maar wat dan niet???)

Sorry voor deze misschien stomme vragen.....

Kunnen jullie helpen?

groetjes marike
pi_68161607
Hoi Marike,
welkom hier.
Ik denk dat de test niet goed was, er moet altijd in het controle vakje een lijntje zijn. zie je nog kans om een andere test te kunnen halen om hem opnieuw te doen?
succes!
pi_68161700
Hoi Mijsje,

Dank je wel! Ik was er al bang voor. Uiteraard is het vandaag zondag.... heb ik weer....

Ik vind dit echt een heel fijn forum! Volg het nu een paar weken. Mijsje, je kent me wel niet, maar sterkte met je moeder...

groet marike
  zondag 19 april 2009 @ 10:25:06 #263
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68161907
Welkom Marike allereerst.

Wat betreft die test, helaas zit er wel eens een 'foute' bij, foutje bij de productie. Als je gewoon de gebruiksaanwijziging volgt kan er idd. weinig fout gaan. Het horizontale streepje komt er volgens mij standaard bij de CB, met een vertikaal streepje erbij bij voldoende HCG maakt het een plusje.

Ik denk dat er niets anders op zit dan morgen nog een testje te halen.

Succes! en hopenlijk ben je snel weer uit dit topic verdwenen
  zondag 19 april 2009 @ 10:39:52 #264
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68162139
Is dat controlestuk wel even helemaal blauw (nat) gewoden Marike? Anders heb je gewoon te weinig urine gebruikt, dan heeft het dat stukje niet gehaald, denk ik.

Maar dan nog idd, als je de verticale streep niet kreeg en de horizontale streep wel, dan is het ws niet raak.
pi_68162223
Stripje was helemaal roze. Misschien niet lang genoeg gedaan...
Nou ja, tis niet zo heel erg, weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben.

Hoe zat het bij jullie met ongesteld worden? Ik heb wel het idee dat ik twee ovulaties heb gehad. (1 keer pijn onderin mijn buik en cervixslijm (4 weken terug) en nu vandaag weer cervixslijm. Zou kunnen kloppen, maar dan heb ik denk ik mijn ongesteldheid overgeslagen of zo?

groetjes!
  zondag 19 april 2009 @ 11:30:42 #266
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68163145
Welkom marike77
Toen ik nog bezig was met ontpillen vond ik het zo moeilijk om een beetje hoogte te krijgen van m'n cyclus,bij mij heeft het echt een maand of 4 geduurd voordat er regelmaat in kwam.
Ipv die CB testen kun je mischien morgen de kruidvat testen van 2 voor 5 euro halen,die zijn ook niet zo duur.
Waarom mag je trouwens niet zwanger zijn als je gemaseerd word?
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 11:33:52 #267
5428 crew  miss_sly
pi_68163222
quote:
Op zondag 19 april 2009 10:45 schreef marike77 het volgende:
Stripje was helemaal roze. Misschien niet lang genoeg gedaan...
Nou ja, tis niet zo heel erg, weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben.

Hoe zat het bij jullie met ongesteld worden? Ik heb wel het idee dat ik twee ovulaties heb gehad. (1 keer pijn onderin mijn buik en cervixslijm (4 weken terug) en nu vandaag weer cervixslijm. Zou kunnen kloppen, maar dan heb ik denk ik mijn ongesteldheid overgeslagen of zo?

groetjes!
In principe als je een ovulatie hebt gehad, komt er ook een menstruatie. Een menstruatie overslaan gebeurt eigenlijjk alleen als je geen eisprong had.

Ik denk dat je gewoon aan het ontpillen bent, en dat kan zoals je bij anderen ook leest, best wel even duren.

Voor de zekerheid kun je morgen voor de massage nog een testje doen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68163460
dank allemaal! Ik krijg morgen een nogal intensieve massage van mijn hele lijf. Ook mijn buik. Wil daarbij geen risico lopen. Als ik zwanger ben dan geen massage voor mij (hoogstens nek en schouders).

Wat kan het vrouwelijk lijf toch in gewikkeld zijn... Hoop dat ik snel ongesteld ben... Wist niet dat als je een eisprong hebt je ook perse ongesteld zou worden bij ontpilfase. merk al: ben hier niet goed in. veel te veel een controle freak... gaat nog wat worden....

groetjes
pi_68163823
Welkom Marike!

Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op je vraag, of je wel of niet zwanger bent.
Hoelaat is die massage? Morgenvroeg test halen en dan testen voor je naar de massage gaat..
  zondag 19 april 2009 @ 13:14:33 #270
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68166158
Mijsje
Niet mieten! Door gieten!
pi_68174490
dank weer allemaal
Marike, ik vind het heel lief dat je dat zegt. Ik hoop je beter te leren kennen... liever in Z&G, maar anders is hier ook goed die kruitvattesten gebruik ik trouwens ook altijd, en naar volle tevredenheid... (toen het even raak was, gaf hij netjes 2 streepjes...)
verder vanuit de trein even naar iedereen hier!
pi_68177694
Marike, welkom hier. Hopelijk ben je toch zwanger en kun je die massage morgen wel vergeten.

Vlindur en Sterrenmunt: ik duim nog hoor!
pi_68184402
Sterrenmunt, hoe is het bij je? Vlindur, ook al nieuws?
Stom dat ik zoveel vergeet nu, het lijkt wel of ik alleen maar met mezelf bezig ben sorry daarvoor hoor...
  zondag 19 april 2009 @ 22:18:58 #274
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68185941
Mijn nicht was vandaag bij ons,ze had het geweldige nieuws zwanger te zijn Ze is ongeveer gelijk met ons gaan kvk(alleen was zei al jaren pil-vrij),het moment toen ze het zei had ik echt even een fractie zoiets van oeps en de tranen sprongen me al in de ogen! Ik ben gigantisch blij voor ze,we hebben er zowat heel de middag over gekletst en ik vertelde mijn gevoel ook,gelukkig herkende ze het zo erg en zei heeft zich ook al die tijd zo gevoeld als ik me nu telkens voel,we herkenden zoveel van elkaar. Alleen zei is nu dus 11 weken zwanger,mijn lieve nichtje die het zo verdiend is zwanger!!!
En voor mij (ons) voelt het zo dubbel,ik ben echt zo blij voor ze,maar ik zou zo graag nu samen met d'r zwangeren.
Ik vind dit echt een hele lastige periode in mijn leven,je verlangd zo erg naar een baby en je kan het niet eens uitleggen waarom,het is gewoon een gevoel en dat gevoel blijft er zitten totdat het zo ver is!
  zondag 19 april 2009 @ 22:22:45 #275
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68186066
Marike77 welkom.....

@ mijsje vind het zo rot van je moeder.. weet hoe hard je moeder nog nodig hebt en wilt hebben..

en hoe is het bij de dames vlindur en sterremunt al rode of nog niks?? (hopen natuurlijk het laatste en een vette +)
pi_68187795
Marike77: Welkom!
Mijsje: Wederom een hele dikke knuffel en een voor jou! Heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
Guess: Wat leuk dat je nicht zwanger is, proficiat! Kan me heel goed voorstellen dat het heel dubbel is voor jou, maar wel fijn dat je er met haar over hebt kunnen praten. En wie weet is het bij jou ook snel raak zodat jullie toch nog samen zwanger kunnen zijn

Hier komende week klussen, gaan iets langer door dan mijn cervixslijm aangeeft. Vorige maand dacht ik dat cervixslijm weg was, dus ook eisprong geweest, maar toen was mijn ovulatietest nog op z'n felst. Dus een paar dagen langer doorklussen voor alle zekerigheid.
pi_68190023

Hier alles goed, 2 dagen verjaardag gevierd bij mn ouders omdat mn vader woensdag 63 is geworden. Lekker vermoeiend

Voel nog steeds niks. Maar zit ook nog een week voor mn NOD (26e) Dus tja..

Voor iedereen een grote succes toegewenst en voor mijsje een dikke knuffel, het is niet niks met je moeder..
pi_68192726
Goede morgen iedereen.

Gisteren verjaardag gehad van mijn ouders, en tja daar kwamen de oma's weer aan met fotoboekjes over hun kleinkinderen. En met de vraag wanneer wij eens aan kinderen gaan denken.
Toen kreeg ik het wel moeilijk en moest huilen. Ze voelden zich erg schuldig hierover GELUKKIG!
  maandag 20 april 2009 @ 09:45:21 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68194115
Ja ymme, dat is klote als mensen de verkeerde dingen zeggen. Vaak is er gewoon niet bij nagedacht. Erg lomp dus. Ik weet alleen niet of ik het zo 'gelukkig' zou vinden als ik een ander een schuldgevoel zou geven

Mijsje Het is heel begrijpelijk dat je even met je eigen leven bezig bent. En terecht ook! Wat er gebeurd is niet niks...

Succes voor de klussers en wachters enne Vlindur, feli met je pa!
  maandag 20 april 2009 @ 09:49:46 #280
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68194227
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef flugeltje het volgende:
Ja ymme, dat is klote als mensen de verkeerde dingen zeggen. Vaak is er gewoon niet bij nagedacht. Erg lomp dus. Ik weet alleen niet of ik het zo 'gelukkig' zou vinden als ik een ander een schuldgevoel zou geven
Dat had ik dus ook getypt... maar uiteindelijk niet gepost . Ymme, ik denk niet dat de oma's je opzettelijk hebben willen kwetsen. Zij konden het niet weten en zijn gewoon erg trots op hun kleinkinderen.

Hier alles goed. Duivels zijn weer vertrokken en het mooie weer doet zijn werk

Vlindur, gefeli nog!

Ik duim voor alle wachtertjes met mij! Fijne (werk- ) week allemaal.
pi_68197881
Hoi,

Heb vanmorgen opnieuw getest. Ben niet zwanger (wat ik al dacht eigenlijk). Net heerlijk gemasseerd. Wie weet helpt het. Is erg goed tegen stress...

Geniet ze allemaal van het heerlijke weer!
pi_68199913
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef flugeltje het volgende:

Mijsje Het is heel begrijpelijk dat je even met je eigen leven bezig bent. En terecht ook! Wat er gebeurd is niet niks...

Succes voor de klussers en wachters enne Vlindur, feli met je pa!
Nog even wat informatie tot het begrijpen waarom ik hiervan wel gelukkig werd.
Omdat ene tante van mij het wist, en via mijn nicht hoorde ik dat zei het weer tegen de andere tante's (de oma's dus) verteld had.

Er waren er dus een aantal die wisten van de miskraam. En dan toch weer z'n misselijke opmerking maken. Tja het kwam dan ook van een tante die ik nooit gemogen heb. Maar tja het is mijn tante he. En zij oma.
  maandag 20 april 2009 @ 13:11:41 #283
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68200100
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:06 schreef ymme het volgende:

[..]

Nog even wat informatie tot het begrijpen waarom ik hiervan wel gelukkig werd.
Omdat ene tante van mij het wist, en via mijn nicht hoorde ik dat zei het weer tegen de andere tante's (de oma's dus) verteld had.

Er waren er dus een aantal die wisten van de miskraam. En dan toch weer z'n misselijke opmerking maken. Tja het kwam dan ook van een tante die ik nooit gemogen heb. Maar tja het is mijn tante he. En zij oma.
Maar waarom vroeg ze dan of jullie al aan kinderen denken? Ze wist dan toch dat jullie bezig waren Anyway, ik zeg altijd maar: wens nooit een ander wat je ook niet wilt dat jou overkomt! Dat is echt beter voor je karma

Marike, jammer toch dat je niet dat mooie 2e streepje zag, maar ik ben jaloers op je dat je je heerlijk hebt kunnen laten masseren. Geheel ontspannen

De tijd kruipt hier voorbij trouwens, 'k heb geen zin om te werken met dat lekkere weer buiten
pi_68200270
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:11 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Maar waarom vroeg ze dan of jullie al aan kinderen denken? Ze wist dan toch dat jullie bezig waren Anyway, ik zeg altijd maar: wens nooit een ander wat je ook niet wilt dat jou overkomt! Dat is echt beter voor je karma

Ja, waarom vroeg het dan toch Ze wist inderdaad dat wij bezig waren.
Dat is z'n mens wat graag geniet van anderemans 'problemen'. En daar de spot mee drijft.
Echt als je haar zou kennen, wens je d'r van alles toe :P (Maar niet geheel echt ofzo).
pi_68200508
Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag nieuw hier..
Ook bij ons gaat zwanger worden niet op de natuurlijke manier!
Ons eerste kindje is ook met behulp van Chlomid ontstaan..
Voor onze kleine meid geboren was zijn we 5 jaar bezig geweest en ik heb inmiddels 4 miskramen achter de rug.
Onze kleine meid is inmiddels 8 maanden en het verlangen naar een tweede is nog groter dan voor haar geboorte..
We gaan er dus weer voor....
Ik weet nog niet precies hoe alles werkt, maar hoop daar in de komende tijd achter te komen
Ik heb inmiddels mij eerste kuur Chlomid er weer opzitten en nu dus afwachten of er een eisprong is geweest!!
  maandag 20 april 2009 @ 13:28:28 #286
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68200699
Welkom Hope! We wachten hier op een 2e streepje. Op de eerste pagina's zie je wie meeposten en wat de NOD's zijn van de posters (in het onderste rijtje meeposters zonder NOD om verschillende redenen).

Er is ook een topic waar meiden posten waarbij het allemaal wat lastiger gaat. Daar kun je evt. ervaringen delen en/of informatie halen:
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat deel 57

Hopenlijk is dat 2e streepje er ook snel voor jullie!
pi_68201553
Hallo Happy me,

Dank je wel hoor..
Ja we hopen dat het niet te lang zal duren, maar ja, we zijn inmiddels al een heleboel ervaring en verdriet rijker..
Maar weten ook dat het goed kan gaan.
Ik hoop voor iedereen voor wie het het eerste kindje is dat de blijdschap snel toe zal slaan..
Mischien een domme vraag, maar waar staat NOD voor??
pi_68201713
Ymme, ergens begrijp ik je reactie wel hoor, zeker zo net na een miskraam, als iemand bewust zo'n opmerking plaatst...
Marike, jammer dat je toch de hele massage kon hebben... Ik had liever 2 streepjes gezien...
Welkom Hope, fijn dat je een gezonde dochter hebt. Ik snap de drang naar nog een kindje wel. Ik hoop dat het deze keer beter/sneller/makkelijker gaat dan de vorige keer. (ik wou ook al de link naar het andere topic geven, maar Happy, je was me voor... )
Poezebeest wat ben je toch een lieverd
pi_68201764
NOD staat voor Niet Ongi Dag, dus de dag dat je ongesteld moet worden, maar dat eigenlijk dus niet wil... de testdatum dus...
  maandag 20 april 2009 @ 14:01:43 #290
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68201814
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef hope57 het volgende:
Mischien een domme vraag, maar waar staat NOD voor??
NOD = Niet ongi dag, dus de dag dat je hoopt dat je niet ongesteld zult worden. Oftewel de dag dat je evt. een zwangerschapstest kunt doen.

Edit: Mijsje, stereo
pi_68201847
nu was ik jou voor...
pi_68202260
Hoi,

Ben nog aan het ontpillen. Heb 1 NOD gemist, maar klussen was al een tijdje geleden omdat ik eigenlijk eerst wilde wachten tot ik ongesteld zou worden. Dus wist bijna zeker dat ik geen tweede streepje zou zien. (en toch valt het dan stiekem een beetje tegen...)

Dus ik kon wel heerlijk gemasseerd worden. (hopelijk helpt het ook een beetje mee: zij is ook natuurgeneeskundige) Heb nu voor mezelf besloten dat we er ondanks niet ongesteld geworden er toch voor gaan, moeten ze maar een beetje harder rekenen mocht het raak zijn.

Voor alle meiden die al veel langer bezig zijn: Dat er maar snel heel veel streepjes mogen komen.
pi_68205063
Hoi hoi

Ben weer even ge-update:) Marike, stiekum hoop je toch dat het dan lekker meteen raak is he! Hopelijk volgende maand! enne lekker zo'n massage!

Dag Hope, heel veel sterkte en plezier met klussen
Vlindur en Sterremunt...spannenddd! Iemand al misselijk? ben wel benieuwd wanneer jullie testen, altijd pas na je NOD of proberen jullie het al een dagje eerder?

Hier nog 4 dagen tot mijn NOD...Jeetje wat kan je hoofd dan met je spelen zeg, ik voel van alles...zere borsten ( heb ik altijd maar toch..), net zolang aan misselijkheid denken dat ik het vanzelf word;) en analyseer elk klein steekje wat maar in de richting van mijn buik komt..
Ga ook aan mezelf twijfelen of dat streepje bij mijn ovutest nou wel ECHT een goed streepje was... Het begint sinds een aantal maanden behoorlijk op een obsessie te lijken. Geduld is een schone zaak.......

fijne dag allemaal en klus-wachtze

ps mag ik evt ook op het lijstje?:) sophie1308 24 april (nod) met pil gestopt op 06-'08 ...of moet ik dat ergens anders doorgeven..
  maandag 20 april 2009 @ 15:44:45 #294
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68205343
Spannend Sophie! Hier neerzetten is voldoende. Een modje past het lijstje dan aan.
pi_68209450
Sophie, bijna je NOD... en testen doe ik nooit te vroeg. de vorige keer dat ik twee streepjes maakte, was het ook ver over m'n NOD heen...
pi_68209535
Welkom hope!
Ymme, lastig als mensen geen rekening houden met je gevoel.

Hier het nadeel van ovulatietesten in de praktijk... Gisteren dus net zo'n streep als vorige maand op dag 16, dus ik hoopte op positief testen vandaag (net als vorige maand dus) maar nu testte ik net en was er amper nog wat te zien. Ik baal eigenlijk best, zit nu al te wachten op morgenvroeg als ik kan temperaturen. Hopelijk is die wel gestegen en heb ik de LH piek gewoon gemist met testen. Ik testte dus net (17:30) en gisteren om 15:00 voor het laatst. Kan wel he, dat ik het gemist heb?
pi_68209681
als de LHpiek in de nacht is gekomen,is het heel goed mogelijk dat je hem inderdaad gemist hebt...
  maandag 20 april 2009 @ 18:04:37 #298
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68209978
hoi hope welkom..

een vraagje.. over de ovutesten: je test dus je LH piek.. heb je dan je eisprong of is hij dan al voorbij of hoe zit dat eigelijk in elkaar en hoe komt het dat je hem mist?? en temperaturen doen jullie dat elke dag rond dezelfde tijd of maakt dat niet zoveel uit..
pi_68210701
over de ovutestjes kan ik niet heel veel meer zeggen dan dat je hem kan missen omdat je maar heel even piekt... maar over het temperaturen: dat deed ik elke ochtend om 6 uur, ook in weekends of vrije dagen. je moet op dezelfde tijd tempen in dezelfde omstandigheden omdat je anders de temperaturen niet kan vergelijken. het kan gaan bij het tempen om temperatuurverschillen van minder dan een halve graad, maar als je een uur later tempt, kan dat verschil er daarom ook zijn. ook mag je niet van te voren eten, drinken, opstaan om te plassen... best een secuur werkje dus... (ik was heel blij dat mijn gyn zei dat ik mocht stoppen afgelopen cyclus... daar had hij genoeg gegevens over...)
  maandag 20 april 2009 @ 18:28:51 #300
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68210743
Droomvrouwtje, als je je LH Piek hebt, dan volgt je eisprong binnen 48 uur. Hij is dan dus nog niet geweest. De piek hoeft niet lang te zijn dus als je meer dan 24 uur hebt tussen 2 testen, kan je piek daar dus tussen in vallen en test je dus net te vroeg of net te laat.

Wb temperaturen, dat heeft alleen nut als je het iedere ochtend voor het opstaan doet op dezelfde tijd en dan rectaal De temperatuurverschillen zijn minimaal dus vandaar zo precies. Anders kun je het net zo goed niet doen aangezien het dan niet betrouwbaar is.

Pze, hopenlijk zie je je eisprong nog af aan je temperatuur. Je zou hem heel goed gemist kunnen hebben natuurlijk. Of teveel gedronken van te voren bijvoorbeeld waardoor hij minder fel is.

Edit: Hahahah mijsje, we zijn lekker bezig de hele dag
pi_68211440
whahahahaha, ja, dat mag je zeggen happy...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')