Nee ik herken het wel. Zo van op zich gaat het wel maar dan gebeurt er zoiets...quote:Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef happyme28 het volgende:
Mijsje, ik hoop dat het snel beter gaat met je mama![]()
Hier werkt het niet echt mee om rustig te blijvennet bij het naar het toilet gaan een beetje lichtrood bloed bij het afvegen. Het is vandaag 8 dpo dus erg vroeg om ongi te worden, ik had er pas over minimaal 3 dagen op gerekend., maar eigenlijk pas eind van de week. Het voelt wel of ik ongesteld wordt nu, maar bij dat ene beetje is het wel gebleven. Dit helpt niet bij het wachten op mijn NOD
![]()
Ow daar krijg je toch ook wat van ja! Vanochtend was mijn temp opeens 36.3 ipv 36.5...volgens FF kan het een innesteldip zijn als het bij 1 dag blijft.laten we het hopen! Nou ja we wachten maar gewoon verder af!quote:Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef happyme28 het volgende:
Mijsje, ik hoop dat het snel beter gaat met je mama![]()
Hier werkt het niet echt mee om rustig te blijvennet bij het naar het toilet gaan een beetje lichtrood bloed bij het afvegen. Het is vandaag 8 dpo dus erg vroeg om ongi te worden, ik had er pas over minimaal 3 dagen op gerekend., maar eigenlijk pas eind van de week. Het voelt wel of ik ongesteld wordt nu, maar bij dat ene beetje is het wel gebleven. Dit helpt niet bij het wachten op mijn NOD
![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef mijsje het volgende:
m'n NOD mag trouwens naar 10 mei... kon er ook nog wel bij...
Ik heb nog een beetje hoop op een kerstkindje. Ik denk wel dat ik ongesteld ga worden hoor, maar ja, zolang de ongi niet doorzet, hou ik nog een beetje hoop natuurlijkquote:Op zondag 12 april 2009 18:54 schreef Poezebeest het volgende:Zijn er nog kandidaten voor kerstkindjes? Voor de rest, op naar allemaal mooie kindjes in januari 2010!
Tsja, ik hoop het echt. Als het goed is is het innestelen al gebeurd. Het erge is, dat in de anderhalf jaar dat ik gestopt ben met de pil nog nooit bloed heb gezien op dag 27 behalve de keer dat ik zwanger was....quote:Op zondag 12 april 2009 19:04 schreef Poezebeest het volgende:
Geen bloed is goed en we willen natuurlijk wel minimaal 1 kerstkindje! Dus hop Happy, innestelen maar!
Duimderdeduimerdeduim...quote:Op zondag 12 april 2009 19:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tsja, ik hoop het echt. Als het goed is is het innestelen al gebeurd. Het erge is, dat in de anderhalf jaar dat ik gestopt ben met de pil nog nooit bloed heb gezien op dag 27 behalve de keer dat ik zwanger was....
Maar goed, ik wacht gewoon rustig af tot eind van de week als ik nog geen bloed heb gezien.
Samen met mij op naar de nieuwe NOD...quote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef mijsje het volgende:
m'n NOD mag trouwens naar 10 mei... kon er ook nog wel bij...
Ik kom zo gauw mogelijk!quote:Op maandag 13 april 2009 08:39 schreef bumbaloe het volgende:
Asyniur en Mijsje, dit was niet de bedoeling hoorjullie zouden volgen naar z&g. Ik baal voor jullie!
quote:Op zondag 12 april 2009 23:04 schreef mijsje het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt over m'n moeder... (ben alleen heel bang en verdrietig...)
Het is een mild scheldwoord voor newbiesquote:Op maandag 13 april 2009 19:56 schreef leonieke het volgende:
noobs zijn toch gewoon nieuwe posters in het topic?
quote:Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom jullie allemaal gewoon even een dikke knuffel geven
En Mijsje, ik denk aan jou en je moeder!
Zo bedoelde ik het in elk geval! Leek me makkelijker te typen dan 'nieuwelingen' oid.quote:"Newbie" is also often used for descriptive purposes only, without a value judgment. (engelse wikipedia)
Ik denk dat niemand zich aangevallen of beledigd heeft gevoeld...quote:Op maandag 13 april 2009 22:36 schreef judes het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het in elk geval! Leek me makkelijker te typen dan 'nieuwelingen' oid.
Dat doen we zekerquote:
Oh, had ik nog niet gelezen, ik gun het je van harte hoor lijndubbelquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Lijnloos het volgende:
uhm ja... kon mezelf dus niet inhouden net.... maar uhm, (beetje van slag-fase) er was een beetje wazig maar wel zichtbaar + je...... AAAAAAAAAAAH
Dit was de enige test die ik in huis heb, dus morgen effe nieuwe halen... en dan voor de zekerheid nog een (of 2, of 3) keer proberen... IEEEEEEEH (sorry, ben beetje van slag)
Pff, blijft zo dubbel hè. Hartstikke blij zijn voor een ander, maar toch ook dat steekje van "ik wil ook" diep van binnen wat ik gewoon helemaal niet wil erkennen... dat rotgevoel wel bedankt voor het medeleven!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
MinnieMin, Mijsje... wat is dit ook een rottopic nu en dan.
De 1 is blij en de ander heeft verdriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |