Duimderdeduimerdeduim...quote:Op zondag 12 april 2009 19:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tsja, ik hoop het echt. Als het goed is is het innestelen al gebeurd. Het erge is, dat in de anderhalf jaar dat ik gestopt ben met de pil nog nooit bloed heb gezien op dag 27 behalve de keer dat ik zwanger was....
Maar goed, ik wacht gewoon rustig af tot eind van de week als ik nog geen bloed heb gezien.
Samen met mij op naar de nieuwe NOD...quote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef mijsje het volgende:
m'n NOD mag trouwens naar 10 mei... kon er ook nog wel bij...
Ik kom zo gauw mogelijk!quote:Op maandag 13 april 2009 08:39 schreef bumbaloe het volgende:
Asyniur en Mijsje, dit was niet de bedoeling hoorjullie zouden volgen naar z&g. Ik baal voor jullie!
quote:Op zondag 12 april 2009 23:04 schreef mijsje het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt over m'n moeder... (ben alleen heel bang en verdrietig...)
Het is een mild scheldwoord voor newbiesquote:Op maandag 13 april 2009 19:56 schreef leonieke het volgende:
noobs zijn toch gewoon nieuwe posters in het topic?
quote:Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom jullie allemaal gewoon even een dikke knuffel geven
En Mijsje, ik denk aan jou en je moeder!
Zo bedoelde ik het in elk geval! Leek me makkelijker te typen dan 'nieuwelingen' oid.quote:"Newbie" is also often used for descriptive purposes only, without a value judgment. (engelse wikipedia)
Ik denk dat niemand zich aangevallen of beledigd heeft gevoeld...quote:Op maandag 13 april 2009 22:36 schreef judes het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het in elk geval! Leek me makkelijker te typen dan 'nieuwelingen' oid.
Dat doen we zekerquote:
Oh, had ik nog niet gelezen, ik gun het je van harte hoor lijndubbelquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Lijnloos het volgende:
uhm ja... kon mezelf dus niet inhouden net.... maar uhm, (beetje van slag-fase) er was een beetje wazig maar wel zichtbaar + je...... AAAAAAAAAAAH
Dit was de enige test die ik in huis heb, dus morgen effe nieuwe halen... en dan voor de zekerheid nog een (of 2, of 3) keer proberen... IEEEEEEEH (sorry, ben beetje van slag)
Pff, blijft zo dubbel hè. Hartstikke blij zijn voor een ander, maar toch ook dat steekje van "ik wil ook" diep van binnen wat ik gewoon helemaal niet wil erkennen... dat rotgevoel wel bedankt voor het medeleven!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
MinnieMin, Mijsje... wat is dit ook een rottopic nu en dan.
De 1 is blij en de ander heeft verdriet.
Inderdaad, Januari is zeker een mooie maandquote:Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef happyme28 het volgende:
Nou, ik haal even het SMEP-slagingspercentage naar beneden hoor, het spijt meHelaas geen kerstkindje voor ons, maar januari is ook een mooie maand
Mijn NOD mag naar 15 mei.
ymme, balen zeg, maar misschien voor je ei nog sterke zwemmers die nog leven?
En even een [ afbeelding ] voor Minniemin, want zo'n cyclus is niet leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door droomvrouwtje op 15-04-2009 17:22:13 ]Be happy with the little things in life
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
voor lijnloos.. heb je al een foto kunnen maken???
voor happy en ymme en Guess..
pff lange cyclus Minniemin.. kun je idd niet aan de huisarts vragen voor een medicijnen dat je een bloeding krijgt?? Heb je dan wel een eisprong?? (sorry als ik zo nieuwsgierig ben)
Oeh spannend tierr.. ben eens benieuwd..Klus ze droomvrouwtje, hoop ik op een snel droomlijntje voor een droomkindje voor jou (en ons allemaal) ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik denk niet dat ik een eisprong heb. Om nou al aan de medicatie te gaan... daar vind ik het nog een beetje te vroeg voor. Maar ja, minder frustrerend wordt het er niet van. Het blijft gewoon even geduldig![]()
![]()
![]()
afwachten...
En ik vind je nieuwsgierigheid helemaal niet erg hoor. Ik vind juist zelf dat ik het hier te vaak over mezelf heb. Maar ja, ik kan er eigenlijk met niemand anders over praten. Manlief vindt dat ik me veel te druk maak. En misschien heel stom, maar ik probeer hem gewoon wat te ontzien van mijn rare frusti buien en gevoelens... Hij heeft geen haast, maar ik om de een of andere nare reden wel...![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
En ik vind je nieuwsgierigheid helemaal niet erg hoor. Ik vind juist zelf dat ik het hier te vaak over mezelf heb. Maar ja, ik kan er eigenlijk met niemand anders over praten. Manlief vindt dat ik me veel te druk maak. En misschien heel stom, maar ik probeer hem gewoon wat te ontzien van mijn rare frusti buien en gevoelens... Hij heeft geen haast, maar ik om de een of andere nare reden wel...![]()
Er is een topic over papa's, maar dan zijn we weeral paar maand verder.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef Keksi het volgende:
Tot zijn eigen verbazing bevond Keksi zich gisteren samen met zijn vriendin bij de verpleegster, die zowaar constateerde, waar wij ook net voor de pasen achter kwamen: dat zij zwanger is. Stomverbaasd hoorden we echter dat Keksi's vriendinnetje niet de verwachte 5 maar inmiddels 8 weken zwanger is (morgen week 9). Keksi heeft blijkbaar binnen 6 weken raak geschoten... Desalniettemin is Keksi een blij man... Hoewel hij geen idee heeft wat ie er mee aan moet, daarom: is er hier een groot "Verhip ik word papa" topic?
Ik wil hier overigens niemand voor het hoofd stoten die al lang zwanger probeert te raken! Dat lijkt me heel erg frustrerend en wens hen alle sterkte toe!
Keksi, gefeliciteerd!! Zie hier een topic dat wel leuk is denk:quote:Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef Keksi het volgende:
Tot zijn eigen verbazing bevond Keksi zich gisteren samen met zijn vriendin bij de verpleegster, die zowaar constateerde, waar wij ook net voor de pasen achter kwamen: dat zij zwanger is. Stomverbaasd hoorden we echter dat Keksi's vriendinnetje niet de verwachte 5 maar inmiddels 8 weken zwanger is (morgen week 9). Keksi heeft blijkbaar binnen 6 weken raak geschoten... Desalniettemin is Keksi een blij man... Hoewel hij geen idee heeft wat ie er mee aan moet, daarom: is er hier een groot "Verhip ik word papa" topic?
Ik wil hier overigens niemand voor het hoofd stoten die al lang zwanger probeert te raken! Dat lijkt me heel erg frustrerend en wens hen alle sterkte toe!
sophie, waarom is dat zo erg, het betekent toch alleen maar dat er heel wat mensen zijn die graag zwanger willen worden? het is toch logisch dat dat niet altijd onmiddellijk lukt?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:25 schreef sophie1308 het volgende:
Ik heb veel van jullie gelezen en wat ontzettend erg dat er dus ZOveel meer mensen blijken te wachten op het tweede streepje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |