Mijn man zegt altijd, "mijn vrouw heeft geen last van haar hormonen, ik helaas wel"

Maar hij is er achter dat hij me als ik een baalbui heb me gewoon even moet laten gaan, zeker niet tegen me in gaan en dan komt het vanzelf wel weer goed.
Met een huilbui alleen een arm om me heen en zeggen dat het wel goed komt, hij hoeft geen oplossingen te zoeken die er toch niet zijn dus zeggen "ja maar ik kan er ook niks aan doen" is echt not done hier.

Maar iedere vrouw is anders en iedere vrouw reageerd anders, het belangrijkste is dat als je vrouw/vriendin moe is en het even niet meer ziet zitten omdat ze de wc voor de 30ste keer innig heeft omhelst je haar serrieus neemt en het niet gaat zitten begataliseren of zeggen dat het erbij hoort, dat weten we namenlijk zelf ook wel!
Toon interesse in de baby, ik vond het geweldig dat ik erachter kwam dat mijn man dus ook echt dingen had gelezen en soms zelfs iets beter wist dan ik.
Ook dat hij toen hij de baby kon voelen "spelletjes" ging doen, door bv zijn hand tegen de baby aan te leggen en dan te verschuiven, de baby volgde dan zijn hand, nu is ze er te groot voor maar ze reageerd wel nog sterk op zijn hand, die is lekker warm.
Verders veel succes en plezier!