abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68027473
Hebben echt heel erg pogingen gedaan om foto te maken, maar zijn allemaal te wazig. Morgen zal ik proberen te posten...

Minniemin en mijsje: dikke knuffel voor jullie!
Happy, hoest bij jou?
  woensdag 15 april 2009 @ 07:27:01 #152
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68029449
Jaaaaaaaaaaaaaaaa... lijnloos is niet meer lijnloos Gefeliciteerd!

Hier nog weinig nieuws, nog steeds de bekende bruine afscheiding, maar ik voel me of ik ongi ga worden, dus ik vermoed dat later vandaag de duivels wel arriveren. Even afwachten dus maar weer.

Guess, voor jou ook Een luteale fase van 10 dagen is korter dan 'normaal' maar helemaal geen reden om niet zwanger te raken. Bij mij is hij ook tussen de 9 en 12 dagen. Bevruchte eicel heeft zo'n 7 dagen nodig om in te nestelen, dus dat is prima mogelijk.
  woensdag 15 april 2009 @ 07:31:17 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68029472
Jippie!! Lijnloos...
Happy, ik blijf toch even nog duimen voor je

Minniemin, ik herken het helemaal...
pi_68030034
Lijnloos
Streepje is een streepje....

Hier gisteren niet geklust Tijdens de sprong..... Dammmmm.
Vriendje lief had pech met de vrachtwagen, waardoor hij pas om 23.30 thuis was en ik al in coma lag, en meneer moest er weer gewoon om 05.00 uur uit.

Naja, een maandje overslaan is vast niet erg
  woensdag 15 april 2009 @ 09:18:55 #155
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68030739
Nou, ik haal even het SMEP-slagingspercentage naar beneden hoor, het spijt me Helaas geen kerstkindje voor ons, maar januari is ook een mooie maand

Mijn NOD mag naar 15 mei.

ymme, balen zeg, maar misschien voor je ei nog sterke zwemmers die nog leven?

En even een voor Minniemin, want zo'n cyclus is niet leuk!
  woensdag 15 april 2009 @ 09:22:52 #156
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68030832
Minniemin de huisarts is bellen om een bloeding op te wekken met medicatie?
pi_68031822
Mijsje: Heel erg veel sterkte! Hoop dat je moeder snel opkrabbelt!
Happyme en Gues: Verdomde duivels ook! Maar een januari kindje is ook helemaal geweldig!
Lijnloos: Je maakt het wel spannend! Kom maar op met die uitslag....
pi_68031831
Zal ik gewoon op wijzigen bericht klikken ipv quoten...
pi_68034067
Zit nu ook mijn werk, ben op vvan de zenuwwen, vanacht ook niet veel geslapen door alle spanning... Ga zo met de lunch even wat collega's proberen af te schudden om naar de drogist te sneaken voor een paar testen. Foto komt pas vanavond... Zou wel te gek zijn (gezellig samen met stiefzus zwanger zijn)
pi_68034078
Happy

[ Bericht 3% gewijzigd door Lijnloos op 15-04-2009 11:50:34 ]
pi_68035590
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef happyme28 het volgende:
Nou, ik haal even het SMEP-slagingspercentage naar beneden hoor, het spijt me Helaas geen kerstkindje voor ons, maar januari is ook een mooie maand

Mijn NOD mag naar 15 mei.

ymme, balen zeg, maar misschien voor je ei nog sterke zwemmers die nog leven?

En even een [ afbeelding ] voor Minniemin, want zo'n cyclus is niet leuk!
Inderdaad, Januari is zeker een mooie maand
Maar wel jammer..

Uh sterker zwemmers die nog leven, dat kan niet.
Na de miskraam hebben we nog geen sex gehad. Had ik even geen zin in.
Nu wel weer... en is vriendje lief steeds zo laat thuis.
Vanavond gaan we d'r gewoon weer voor. Misschien dat mijn ei nog open staat ofzo
pi_68038058
Lijnlooooooos, gefeliciteerd meid, harstikke gaaf!! Ik kijk uit naar de foto!!

Happy, balen zeg...

En Minniemin, van jou ook balen... 2 maand niet ongi, jeetje, daar is helemaal niks aan...
Maar ik hoor het wel vaker hoor, meiden die na het stoppen met de pil 2 maanden niet ongesteld worden en daarna mooi regelmatig!!

Ik moet vrijdag weer voor een echo... kijken of er eitjes te zien zijn... spannend...
pi_68038234
Ymme, vergat helemaal op jou te reageren... hmm, balen zeg... maargoed, inderdaad vanavond dan maar aan de klus... de kans is klein, maa wie weet....
pi_68038655
Lijnloos, wat fijn!
Happy, wat k*t.
pi_68038851
spannend lijnloos!
happy, balen!
Minniemin, ik heb ook een keer een cyclus overgslagen. Ze waren rond de 37 dagen en toen had ik ineens een cyclus van 74. Uiteindelijk zonder medicijnen ongi geworden.. en de maand erna zwanger
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 15 april 2009 @ 17:12:39 #166
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68044871
voor lijnloos.. heb je al een foto kunnen maken???

voor happy en ymme en Guess..

pff lange cyclus Minniemin.. kun je idd niet aan de huisarts vragen voor een medicijnen dat je een bloeding krijgt?? Heb je dan wel een eisprong?? (sorry als ik zo nieuwsgierig ben)

Oeh spannend tierr.. ben eens benieuwd..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door droomvrouwtje op 15-04-2009 17:22:13 ]
Be happy with the little things in life
pi_68045482
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
voor lijnloos.. heb je al een foto kunnen maken???

voor happy en ymme en Guess..

pff lange cyclus Minniemin.. kun je idd niet aan de huisarts vragen voor een medicijnen dat je een bloeding krijgt?? Heb je dan wel een eisprong?? (sorry als ik zo nieuwsgierig ben)

Oeh spannend tierr.. ben eens benieuwd..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klus ze droomvrouwtje, hoop ik op een snel droomlijntje voor een droomkindje voor jou (en ons allemaal) ;-)

Nee, ik denk niet dat ik een eisprong heb. Om nou al aan de medicatie te gaan... daar vind ik het nog een beetje te vroeg voor. Maar ja, minder frustrerend wordt het er niet van. Het blijft gewoon even geduldig afwachten...

En ik vind je nieuwsgierigheid helemaal niet erg hoor. Ik vind juist zelf dat ik het hier te vaak over mezelf heb. Maar ja, ik kan er eigenlijk met niemand anders over praten. Manlief vindt dat ik me veel te druk maak. En misschien heel stom, maar ik probeer hem gewoon wat te ontzien van mijn rare frusti buien en gevoelens... Hij heeft geen haast, maar ik om de een of andere nare reden wel...
pi_68047398
Wat je zegt klinkt heel bekend hoor Minniemin... als je eenmaal ervoor gekozen hebt om te stoppen met anticonceptie dan wil je ook gewoon het liefst direct een kindje... en als je cyclus dan niet meewerkt is dat niet leuk... en dat kun je eigenlijk nergens kwijt behalve hier...
Ja, ok, bij je vriend/man misschien, maar ik snap ook wel dat je hem er niet direct mee wilt vermoeien, je wilt dat het voor hem een beetje leuk blijft enzo... dat heb ik ook wel een beetje hoor...
  woensdag 15 april 2009 @ 18:48:43 #169
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68047465
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

En ik vind je nieuwsgierigheid helemaal niet erg hoor. Ik vind juist zelf dat ik het hier te vaak over mezelf heb. Maar ja, ik kan er eigenlijk met niemand anders over praten. Manlief vindt dat ik me veel te druk maak. En misschien heel stom, maar ik probeer hem gewoon wat te ontzien van mijn rare frusti buien en gevoelens... Hij heeft geen haast, maar ik om de een of andere nare reden wel...

Ik snap het wel hoor... nou moet ik zeggen dat mijn ventje ontzettend broeds is als hij eierstokken had dan rammelde ze.. hij heeft liever vandaag nog een kindje dan morgen (gaat natuurlijk niet) maar ook ik probeer hem te ontzien omdat ik het gevoel heb dat ik (on)bewust toch druk op hem leg.. dus is niet erg hoor dat je hier over jezelf praat.. soms helpt het gewoon om ff je verhaal kwijt te kunnen.... dus praat hier maar lekker van je af
Be happy with the little things in life
pi_68047843
Ik snap je ook hoor minniemin, helemaal. Het moet gewoon nu meteen. Punt. Maar zo werkt het niet. Helaas. Hopelijk is je cyclus snel weer normaal, ik weet hoe moeilijk het is om daar lang op te moeten wachten.
pi_68049653
Net weer een test gedaan en nu kunnen we het niet meer ontkennen... Een duidelijke + heb wel foto's gemaakt maar zijn nu weer onderweg naar een afspraak voor ons trouwen, dus moet jullie nog even in spanning houden. Zodra we weer thuis zijn zal ik ze posten.
  woensdag 15 april 2009 @ 19:51:56 #172
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68049692
Yeah!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68049754
Proficiat Lijnloos! Een + voor jou, helemaal geweldig!
pi_68049903
Gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68050056
Gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')