Inderdaad, Januari is zeker een mooie maandquote:Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef happyme28 het volgende:
Nou, ik haal even het SMEP-slagingspercentage naar beneden hoor, het spijt meHelaas geen kerstkindje voor ons, maar januari is ook een mooie maand
Mijn NOD mag naar 15 mei.
ymme, balen zeg, maar misschien voor je ei nog sterke zwemmers die nog leven?
En even een [ afbeelding ] voor Minniemin, want zo'n cyclus is niet leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door droomvrouwtje op 15-04-2009 17:22:13 ]Be happy with the little things in life
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
voor lijnloos.. heb je al een foto kunnen maken???
voor happy en ymme en Guess..
pff lange cyclus Minniemin.. kun je idd niet aan de huisarts vragen voor een medicijnen dat je een bloeding krijgt?? Heb je dan wel een eisprong?? (sorry als ik zo nieuwsgierig ben)
Oeh spannend tierr.. ben eens benieuwd..Klus ze droomvrouwtje, hoop ik op een snel droomlijntje voor een droomkindje voor jou (en ons allemaal) ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik denk niet dat ik een eisprong heb. Om nou al aan de medicatie te gaan... daar vind ik het nog een beetje te vroeg voor. Maar ja, minder frustrerend wordt het er niet van. Het blijft gewoon even geduldig![]()
![]()
![]()
afwachten...
En ik vind je nieuwsgierigheid helemaal niet erg hoor. Ik vind juist zelf dat ik het hier te vaak over mezelf heb. Maar ja, ik kan er eigenlijk met niemand anders over praten. Manlief vindt dat ik me veel te druk maak. En misschien heel stom, maar ik probeer hem gewoon wat te ontzien van mijn rare frusti buien en gevoelens... Hij heeft geen haast, maar ik om de een of andere nare reden wel...![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
En ik vind je nieuwsgierigheid helemaal niet erg hoor. Ik vind juist zelf dat ik het hier te vaak over mezelf heb. Maar ja, ik kan er eigenlijk met niemand anders over praten. Manlief vindt dat ik me veel te druk maak. En misschien heel stom, maar ik probeer hem gewoon wat te ontzien van mijn rare frusti buien en gevoelens... Hij heeft geen haast, maar ik om de een of andere nare reden wel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |