Pff, vervelend zeg! Ik duim voor je...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:38 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Nog niet doorgezet nee... Er flitst natuurlijk 'innestellingsbloeding' door mijn hoofd, maar aan de andere kant denk ik: mijn temp zal morgen wel laag zijn en gaan we op naar ronde zoveel...
Oooh, dat herken ik!!quote:Op donderdag 2 april 2009 20:57 schreef mijsje het volgende:
Ik heb gewoon een jetlag nu...ik heb echt last van het uurtje dat de klok vooruit is gezet. ik kom nog lastiger in slaap, kom nog moeilijker m'n bed uit en ben de hele dag moe. als ik thuis kom uit m'n werk, wil ik graag even liggen, wat soms ook betekent dat ik gewoon als een blok in slaap val (waardoor ik 's nachts weer moeilijker in slaap kom... ik zie een cirkel ontstaan...
)
De temp van gisteravond telt natuurlijk gewoon helemaal niet meequote:Op donderdag 2 april 2009 23:46 schreef Guess. het volgende:
Daarnet ff mijn temp opgemeten en die was bijna 37.9,gisteravond was ie 36.7 dus ziet er op zich wel positief uit kwa eisprong,al weet ik het natuurlijk morgenochtend pas zeker en dan moet het geloof ik nog een dag of 3 zo blijven he?
Pze,ik blijf gewoon nog ff voor je hopen hoor,je zal niet de 1e zijn bij wie het zo gaat!
Fee-nix,welkom
Duimen draaien hier! maaruh heb je me aangestoken met ziek zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lieve Ymme, wat erg. Heel veel sterkte en een![]()
Guess, schiet lekker op daar bij jou...![]()
Hier geen nieuws, nog niet doorgezet en temp wel iets lager maar nog niet laag genoeg voor.
Ik ben dan ook echt heel bang dat het gevoel wat ik al jaren heb dat ik niet uit mezelf zwanger kan worden uit gaat komen,volgens mij heb ik gewoon geen (goeie) eisprongquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Guess, schiet lekker op daar bij jou...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |