spannend.. succesquote:Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Asyniur het volgende:
Hier nog geen bloed maar wel lichte buikpijn (niet typisch ongesteldheidsbuikpijn)
Probeer het testen tot zondagochtend uit te stellen mits niet eerder ongesteld natuurlijk
Gedaan!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:01 schreef ymme het volgende:
Ik wil ook in de op.
Ymme feb 2009
tvp ofzo
Dat is voor medestreepjeswachters die geen NOD hebben of deze niet in de OP willen hebben staan.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef Fee-nix het volgende:
Ah balen zeg, droomvrouwtje. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zeggen we dan...
Ik heb besloten dat mijn nieuwe NOD 2 mei is.... Dan heb ik het tenminste lekker ruim genomen en hopelijk kan ik wachten met testen!
Mag ik aub in het lijstje? (o en wat is dat tweede lijstje eigenlijk?)
Ik vind het ook heel knap van mij als ik kan wachten tot zondagquote:Op donderdag 9 april 2009 21:29 schreef Poezebeest het volgende:
Asyniur: Spannend hoor, wel knap als je kunt wachten tot zondag. Ik duim heel hard voor je!
Dat zijn de data van het beginnen met zwanger willen worden. De eerste termijn zeg maar. Ik ben in februari gestopt met de pil, dus mijn datum is 02-2009.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:55 schreef Fee-nix het volgende:
Ga zo door Asyniur! Spannennnnnd.
O en nog een echte nieuwkomers vraag: wat zijn de data achter de namen in de OP? Dus niet de datum van de NOD, maar die data tussen haakjes?
Trusten!
Maar vandaag is toch je nod of niet? Ik zou morgen al testen, maar ik was ook diegene die 3 dagen te vroeg ging testenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel knap van mij als ik kan wachten tot zondagmaar wil ook niet 'te vroeg' testen
Buikpijn is overigens weer weg en nog niks gespot hier...
Mijn cyclus ligt altijd tussen de 28 en 31 dagen. Deze berekening van mijn NOD is gebaseerd op een cyclus van 29 dagen omdat de vorige ook 29 was. Dus voor de zekerheid ietsje langer wachten. Vorige maand ook negatief getest en dag erna was ik ongesteld. Bovendien heb ik sowieso al het idee dat het niet raak is maar ik steek nog graag even mijn kop in het zand...quote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Maar vandaag is toch je nod of niet? Ik zou morgen al testen, maar ik was ook diegene die 3 dagen te vroeg ging testenZal ik echt nooit meer doen! Denk nu, als ik echt zwanger ben dan ben ik dat een dag na mijn nod ook nog wel. Maar een paar dagen wachten is altijd wel beter, maar of ik dat zou kunnen, denk het niet
Duidelijk verhaal, idd beter een paar dagen langer wachten en zeker weten dat je niet ongesteld wordt dan de teleursteling van een negatieve test. Duim voor je!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mijn cyclus ligt altijd tussen de 28 en 31 dagen. Deze berekening van mijn NOD is gebaseerd op een cyclus van 29 dagen omdat de vorige ook 29 was. Dus voor de zekerheid ietsje langer wachten. Vorige maand ook negatief getest en dag erna was ik ongesteld. Bovendien heb ik sowieso al het idee dat het niet raak is maar ik steek nog graag even mijn kop in het zand...![]()
maar grote kans dat ik morgen ofzo me toch niet kan bedwingen en ga testen![]()
Ik heb nog geen cyclus gehad. Ik heb 8 februari mijn laatste pil geslikt, heb een paar dagen daarna mijn laatste pil-bloeding gehad en wacht sindsdien op mijn eerste ongesteldheid. Echt heel klote. Soms denk ik, weet je wat, ik neem lekker een wijntje. Maar dan ben ik weer bang dat mijn cyclus stiekem al is begonnen. Dat ei kan immers ieder moment springen. Mijn laatste test was drie weken geleden ofzo. Maar ik kan moeilijk iedere week gaan testen, dan maak ik mezelf maar gek ;-)quote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef Poezebeest het volgende:
Een paar vraagjes Minniemin; Heb je een cyclus van 57 dagen of heb je 2x je normale cyclus gepakt? Hebben jullie gewoon door geklust? Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan?
Gelukkig maar. Lastig hoor, dat zwanger willen worden. Ik probeer maar gewoon een periode van 28 aan te houden en dan te testen voor mijn (fictieve) nod. Net als jij eigenlijk. Alleen mis ik inderdaad de houvast van een cyclus. Over 4/5 weken kom ik gewoon met je meestuiteren! Dat het dan maar wel raak mag zijn bij je en ook blijft plakken!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:00 schreef Poezebeest het volgende:
Mmmm, dat is wel een lastig verhaal Minniemin. Lijkt me heel lastig als je maar zit te wachten op een menstruatie die maar niet wil komen.
Ik denk dat dat ene wijntje geen invloed zal hebben op je cyclus en mocht je toch zwanger zijn dan is dat ene wijntje ook geen ramp. En wil je op save gaan moet je een test doen en dan weet je zeker of je wel of niet een wijntje kunt drinken.
Maar geen menstruatie wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden-zijn. Als jullie gewoon klussen is er natuurlijk een kans dat dat eitje toch wordt bevrucht. Dus na 3-4 weken een nieuwe test vind ik niet zo raar. Maar ik snap ook wel je terughoudendheid.
Met mij is alles ok! Ik sta weer met beide benen op de grond en we gaan er weer voor deze ronde. Maar ik test niet meer voor mijn nod. Ik post wel een keer vaker als ik de neiging zou hebben, haha. Maar ik heb een vrij lange cyclus dus ik hoef pas over 4/5 weken weer te stuiteren.
Ah jawel! We zijn allebei nog maar net begonnen, toch Poeske?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:43 schreef Poezebeest het volgende:
Onze tijd komt nog wel Minniemin! In ieder geval eenvoor jou en geniet maar van je wijntje!
Tja, wat klaag ik dan nu eigenlijk al he? Respect hoor Vlindur. Ik hoop echt zo dat het voor jou snel raak zal zijn!quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:01 schreef Vlindur het volgende:
De guickquote werkt niet
Maar mijn stopdatum met mijn conceptie is 03-2007
Ik heb als datum 01-08 staan omdat ik toen pas ongesteld werd..
Nou daar ben ik het wel mee eens, zeker als je weer in de wachtstand staat of het is weer een keer niet gelukt, dan is het wel fijn om hier even je hart te kunnen luchten en je frustratie van je af te kunnen posten...quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Poezebeest het volgende:
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn...... Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn...
Alles is relatief he. Als ik mezelf ga vergelijken met de hongerige kindertjes in Afrika, wat zit ik dan te klagen dat het niet 1,2,3 lukt om zwanger te worden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Poezebeest het volgende:
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn. Dat weet ik heel goed en ik gun het iedereen om heel snel zwanger te worden en zal iedereen steunen wanneer het allemaal niet zo soepel gaat. En ook ik leef heel erg met iedereen mee en heb respect voor diegene die ondanks alles nog zo positief kunnen zijn.
Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn. En ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat dat niet kan hoor én ik wil niemand voor de kop stoten, maar wilde het ff kwijt
Ik heb zelf even niks om handen, dus ik duim extra hard voor je meequote:Op vrijdag 10 april 2009 08:55 schreef happyme28 het volgende:
Ja dat heb ik ook inderdaad. Zeker in de 4e week van mijn cyclus lijkt er van alles te gebeuren daarbinnen. Maar ik hecht er niet te veel waarde aan. Nog minimaal 1 week wachtenik heb geduld
Ik herken die klachtjes ook hoor. Toen ik nog aan de pil was had ik nooit ergens last van. Nu voel ik mijn eierstokken en baarmoeder vanaf de eisprong tot aan de menstruatie, niet pijnlijk, maar wel aanwezig. Hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:38 schreef Guess. het volgende:
Hier allemaal (ongi)krampjes in m'n buik,maar af en toe weet ik niet meer wat wat is.Sinds ik van de pil af ben voel ik eigenlijk heel de maand door vanalles,niet pijnlijk maar ik merk gewoon dat ik eierstokken en een baarmoeder heb ofzoHebben jullie dat ook?
ik snap het wel hoor.. wij zijn ook niet zo lang bezig.. maar toch voelt iedere maand als eentje teveel.. en als de rest in je omgeving dan ook zwanger raakt tja dan kan die druk die je opjezelf legt best hoop op lopen.. en ik heb het zelfde dat ik dan ff lekker wil kunnen zeuren en klagen en dat niet altijd tegen manlief wil doen omdat hij er net zo goed mee zit als het niet raak is...quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Poezebeest het volgende:
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn. Dat weet ik heel goed en ik gun het iedereen om heel snel zwanger te worden en zal iedereen steunen wanneer het allemaal niet zo soepel gaat. En ook ik leef heel erg met iedereen mee en heb respect voor diegene die ondanks alles nog zo positief kunnen zijn.
Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn. En ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat dat niet kan hoor én ik wil niemand voor de kop stoten, maar wilde het ff kwijt
Wat lief dat hij rekening met je hieldquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef happyme28 het volgende:
Een (mannelijke) collega kwam naar me toe vanmorgen dat hij me even apart wilde spreken. Dus ikmaar hij vertelde dat zijn vrouw zwanger is en hij dat wilde vertellen aan iedereen maar omdat hij wist van mijn miskraam vond hij het moeilijk om enthousiast te doen. Hij wilde het mij dus eerst vertellen zodat het niet rauw op mijn dak kwam. Hij zei: 'Jij komt meteen hierna hoor' Dat vond ik zo lief van hem.
Verder vond ik het alleen maar super voor hun. Ik heb er (gelukkig) niet zo veel last van dat anderen wel zwanger raken. Onze tijd komt wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel lief van je collega....quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef happyme28 het volgende:
Een (mannelijke) collega kwam naar me toe vanmorgen dat hij me even apart wilde spreken. Dus ikmaar hij vertelde dat zijn vrouw zwanger is en hij dat wilde vertellen aan iedereen maar omdat hij wist van mijn miskraam vond hij het moeilijk om enthousiast te doen. Hij wilde het mij dus eerst vertellen zodat het niet rauw op mijn dak kwam. Hij zei: 'Jij komt meteen hierna hoor' Dat vond ik zo lief van hem.
Verder vond ik het alleen maar super voor hun. Ik heb er (gelukkig) niet zo veel last van dat anderen wel zwanger raken. Onze tijd komt wel weer.
quote:
Ongesteld...quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:19 schreef Poppedein het volgende:
Owww Asyniur, wat rot zeg! Ook al had je zelf het gevoel dat t niet raak zou zijn, hoop heb je toch! Ben je ongesteld geworden of heb je negatief getest?
Dat vind ik een mooie gedachte en een mooi plan Leonie!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]Maar anderzijds wil dat wel zeggen dat we in mei samen positief gaan testen
Allebei dag 1 vandaag... we gaan ervoor hé lieve meidSamen rammelen, samen positief testen, samen Z&G'en
Dat is niet meer dan normaal. Toen ik op dag 74 zat en moest testen om een afspraak te maken bij de gyn wist ik 100% zeker dat ik niet zwanger was, maar o wat was die negatieve test confronterend... Er zijn toen ook wat traantjes gevloeid ondanks het feit dat ik er op voorbereid was.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ongesteld...![]()
Ondanks dat ik niet anders verwacht had, ben ik toch een beetje verdrietig/teleurgesteld...
quote:Ik ga samen met de andere dames op naar de volgende ronde!![]()
ronde 5
Ja maar ja maar, we sleuren dan wel wat meiden mee hoor!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:03 schreef happyme28 het volgende:
Lekker Pasen!! Hier ook heerlijk rustig. Het is nog een week, ik voel van alles, maar toch ben ik er erg relaxed onder. Het wordt vanzelf volgende weekend en dan test ik op z'n vroegst (als ik dan niet allang ongesteld ben natuurlijk).
Asyniur, bah meis. Tuurlijk is het balen ondanks dat je het wel verwacht had. Wat zou het mooi zijn als je volgende maand samen met Leonieke naar Z&G zou kunnen! Ik duim voor jullie.
Ook even een dikke knuffel voor alle andere wachtende meiden.
Nu ff uitslag X Factor kijken
Ja, voor minder dan een streepjesstorm gaan we nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, we sleuren dan wel wat meiden mee hoor!
Leonie uit het andere topic en ik van hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:44 schreef mijsje het volgende:Dit is vele malen erger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ook dat jij je mammie hebt...
![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:44 schreef mijsje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch meid, sterkte!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:44 schreef mijsje het volgende:Asyniur
Lief van je collega hoor Happy!Logisch,heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |