abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67869865
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 137

15 april Lijnloos NOD (03-2008)
21 april sterrenmunt (12-2008) NOD
25 april Vlindur (01-2008) NOD
01 mei Ciscostar (12-2008) NOD
02 mei Fee-nix NOD
03 mei droomvrouwtje (11-2008) NOD
08 mei Poezebeest NOD
10 mei Asyniur (12-2008) NOD
10 mei Mijsje (08-2007) NOD
15 mei happyme28 NOD
16 mei Judes (11-2008) NOD
24 mei Guess. (09-2008) NOD

Tierrr (10-2008)
MinnieMin (02-2009)
Ymme (02-2009)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 16-04-2009 18:43:48 ]
pi_67870118
Yeah, weer een nieuw topic voor allemaal 2e streepjes

Asyniur eerst?? Hoe is het met Judes?

Hier dag 25 maar had mijn eisprong pas op dag 20, dus mag nog wel even in de wachtkamer voor minimaal een week.

Nog 1 dag en dan lang weekend !! Joepie!!
pi_67870268
Zo. Ik schuif weer vrolijk mee naar het nieuwe bankje! Nog 16 nachtjes tot mn NOD.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 9 april 2009 @ 17:41:22 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67870432
Heel veel succes meiden, hopelijk veel tweede streepjes in dit topic...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 9 april 2009 @ 17:41:30 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67870438
Hier nog geen bloed maar wel lichte buikpijn (niet typisch ongesteldheidsbuikpijn)
Probeer het testen tot zondagochtend uit te stellen mits niet eerder ongesteld natuurlijk
pi_67870697
Succes Asyniur..
  donderdag 9 april 2009 @ 17:56:00 #7
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67870833
hier zijn we gebleven was al aan het zoeken....
hier is de ongesteldheid hevig doorgebroken eerste dagen nogal wat twijfelachtig maar nu zet het goed door.. Mijn borsten zijn ook niet meer pijnlijk...

de eerste keer dat ik foliumzuur ben gaan halen heb ik dat gedaan bij de apotheek.. kan je halen zonder recept en dan heb je echt alleen foliumzuur zonder al die andere extra vitamines en dergelijke.. Nu slik van vsm voel me hier goed bij, ook omdat ik daar van te voren ook al vitamines van slikte vanwege een verminderde weerstand (op advies van de huisarts)
Be happy with the little things in life
  donderdag 9 april 2009 @ 17:57:15 #8
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67870875
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Asyniur het volgende:
Hier nog geen bloed maar wel lichte buikpijn (niet typisch ongesteldheidsbuikpijn)
Probeer het testen tot zondagochtend uit te stellen mits niet eerder ongesteld natuurlijk
spannend.. succes
pi_67871010
Ik wil ook in de op.
Ymme feb 2009

tvp ofzo
pi_67871088
Bumba

gefeliciteerd meid!
pi_67871811
quote:
Op donderdag 9 april 2009 18:01 schreef ymme het volgende:
Ik wil ook in de op.
Ymme feb 2009

tvp ofzo
Gedaan!
pi_67872564
Dank je Tierr...
  donderdag 9 april 2009 @ 19:31:08 #13
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_67873790
Ah balen zeg, droomvrouwtje. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zeggen we dan...

Ik heb besloten dat mijn nieuwe NOD 2 mei is.... Dan heb ik het tenminste lekker ruim genomen en hopelijk kan ik wachten met testen!

Mag ik aub in het lijstje? (o en wat is dat tweede lijstje eigenlijk?)
pi_67873873
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef Fee-nix het volgende:
Ah balen zeg, droomvrouwtje. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zeggen we dan...

Ik heb besloten dat mijn nieuwe NOD 2 mei is.... Dan heb ik het tenminste lekker ruim genomen en hopelijk kan ik wachten met testen!

Mag ik aub in het lijstje? (o en wat is dat tweede lijstje eigenlijk?)
Dat is voor medestreepjeswachters die geen NOD hebben of deze niet in de OP willen hebben staan.

Gisteren had ik wel een paar druppeltjes bloed, maar ook echt niet meer dan dat. Beetje rozige slijm. Stom genoeg krijg ik er wel weer een beetje hoop door dat die cyclus van mij in aankomst is...
pi_67875059
Beetje TVP, verder weinig te melden hier... tijd voor pasen en dan op zoek naar bevruchte eitjes
pi_67877481
Asyniur: Spannend hoor, wel knap als je kunt wachten tot zondag. Ik duim heel hard voor je!
  donderdag 9 april 2009 @ 21:44:38 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67877930
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:29 schreef Poezebeest het volgende:
Asyniur: Spannend hoor, wel knap als je kunt wachten tot zondag. Ik duim heel hard voor je!
Ik vind het ook heel knap van mij als ik kan wachten tot zondag maar wil ook niet 'te vroeg' testen
Buikpijn is overigens weer weg en nog niks gespot hier...
  donderdag 9 april 2009 @ 21:55:44 #18
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_67878321
Ga zo door Asyniur! Spannennnnnd.

O en nog een echte nieuwkomers vraag: wat zijn de data achter de namen in de OP? Dus niet de datum van de NOD, maar die data tussen haakjes?

Trusten!
pi_67878746
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:55 schreef Fee-nix het volgende:
Ga zo door Asyniur! Spannennnnnd.

O en nog een echte nieuwkomers vraag: wat zijn de data achter de namen in de OP? Dus niet de datum van de NOD, maar die data tussen haakjes?

Trusten!
Dat zijn de data van het beginnen met zwanger willen worden. De eerste termijn zeg maar. Ik ben in februari gestopt met de pil, dus mijn datum is 02-2009.
pi_67878770
De maand waarop we bezig zijn gegaan voor een kindje, dus wanneer we met voorbehoedsmiddelen zijn gestopt.
pi_67878790
Dat dus...
pi_67878880
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel knap van mij als ik kan wachten tot zondag maar wil ook niet 'te vroeg' testen
Buikpijn is overigens weer weg en nog niks gespot hier...
Maar vandaag is toch je nod of niet? Ik zou morgen al testen, maar ik was ook diegene die 3 dagen te vroeg ging testen Zal ik echt nooit meer doen! Denk nu, als ik echt zwanger ben dan ben ik dat een dag na mijn nod ook nog wel. Maar een paar dagen wachten is altijd wel beter, maar of ik dat zou kunnen, denk het niet
pi_67879040
Morgen zou eigenlijk mijn Nod moeten zijn (dag 57). Wat vinden jullie, toch maar gewoon testen over een paar dagen? Of het geduld opbrengen tot ik maar eens ongesteld word?
  donderdag 9 april 2009 @ 22:32:34 #24
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67879601
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Maar vandaag is toch je nod of niet? Ik zou morgen al testen, maar ik was ook diegene die 3 dagen te vroeg ging testen Zal ik echt nooit meer doen! Denk nu, als ik echt zwanger ben dan ben ik dat een dag na mijn nod ook nog wel. Maar een paar dagen wachten is altijd wel beter, maar of ik dat zou kunnen, denk het niet
Mijn cyclus ligt altijd tussen de 28 en 31 dagen. Deze berekening van mijn NOD is gebaseerd op een cyclus van 29 dagen omdat de vorige ook 29 was. Dus voor de zekerheid ietsje langer wachten. Vorige maand ook negatief getest en dag erna was ik ongesteld. Bovendien heb ik sowieso al het idee dat het niet raak is maar ik steek nog graag even mijn kop in het zand...
maar grote kans dat ik morgen ofzo me toch niet kan bedwingen en ga testen
pi_67879717
Een paar vraagjes Minniemin; Heb je een cyclus van 57 dagen of heb je 2x je normale cyclus gepakt? Hebben jullie gewoon door geklust? Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan?
pi_67879818
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Mijn cyclus ligt altijd tussen de 28 en 31 dagen. Deze berekening van mijn NOD is gebaseerd op een cyclus van 29 dagen omdat de vorige ook 29 was. Dus voor de zekerheid ietsje langer wachten. Vorige maand ook negatief getest en dag erna was ik ongesteld. Bovendien heb ik sowieso al het idee dat het niet raak is maar ik steek nog graag even mijn kop in het zand...
maar grote kans dat ik morgen ofzo me toch niet kan bedwingen en ga testen
Duidelijk verhaal, idd beter een paar dagen langer wachten en zeker weten dat je niet ongesteld wordt dan de teleursteling van een negatieve test. Duim voor je!
pi_67880239
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef Poezebeest het volgende:
Een paar vraagjes Minniemin; Heb je een cyclus van 57 dagen of heb je 2x je normale cyclus gepakt? Hebben jullie gewoon door geklust? Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan?
Ik heb nog geen cyclus gehad. Ik heb 8 februari mijn laatste pil geslikt, heb een paar dagen daarna mijn laatste pil-bloeding gehad en wacht sindsdien op mijn eerste ongesteldheid. Echt heel klote. Soms denk ik, weet je wat, ik neem lekker een wijntje. Maar dan ben ik weer bang dat mijn cyclus stiekem al is begonnen. Dat ei kan immers ieder moment springen. Mijn laatste test was drie weken geleden ofzo. Maar ik kan moeilijk iedere week gaan testen, dan maak ik mezelf maar gek ;-)

Ik moet gewoon geduldig zijn, maar dat gaat me niet best af... We doen niet echt aan klussen. Sinds ik gestopt ben met de pil, klussen we eigenlijk wel van nature... hahaha. Alleen afgelopen week is het er echt niet van gekomen.

Hoe is het nu met jou eigenlijk?
pi_67880708
Mmmm, dat is wel een lastig verhaal Minniemin. Lijkt me heel lastig als je maar zit te wachten op een menstruatie die maar niet wil komen.
Ik denk dat dat ene wijntje geen invloed zal hebben op je cyclus en mocht je toch zwanger zijn dan is dat ene wijntje ook geen ramp. En wil je op save gaan moet je een test doen en dan weet je zeker of je wel of niet een wijntje kunt drinken.
Maar geen menstruatie wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden-zijn. Als jullie gewoon klussen is er natuurlijk een kans dat dat eitje toch wordt bevrucht. Dus na 3-4 weken een nieuwe test vind ik niet zo raar. Maar ik snap ook wel je terughoudendheid.

Met mij is alles ok! Ik sta weer met beide benen op de grond en we gaan er weer voor deze ronde. Maar ik test niet meer voor mijn nod. Ik post wel een keer vaker als ik de neiging zou hebben, haha. Maar ik heb een vrij lange cyclus dus ik hoef pas over 4/5 weken weer te stuiteren.
pi_67880953
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:00 schreef Poezebeest het volgende:
Mmmm, dat is wel een lastig verhaal Minniemin. Lijkt me heel lastig als je maar zit te wachten op een menstruatie die maar niet wil komen.
Ik denk dat dat ene wijntje geen invloed zal hebben op je cyclus en mocht je toch zwanger zijn dan is dat ene wijntje ook geen ramp. En wil je op save gaan moet je een test doen en dan weet je zeker of je wel of niet een wijntje kunt drinken.
Maar geen menstruatie wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden-zijn. Als jullie gewoon klussen is er natuurlijk een kans dat dat eitje toch wordt bevrucht. Dus na 3-4 weken een nieuwe test vind ik niet zo raar. Maar ik snap ook wel je terughoudendheid.

Met mij is alles ok! Ik sta weer met beide benen op de grond en we gaan er weer voor deze ronde. Maar ik test niet meer voor mijn nod. Ik post wel een keer vaker als ik de neiging zou hebben, haha. Maar ik heb een vrij lange cyclus dus ik hoef pas over 4/5 weken weer te stuiteren.
Gelukkig maar. Lastig hoor, dat zwanger willen worden. Ik probeer maar gewoon een periode van 28 aan te houden en dan te testen voor mijn (fictieve) nod. Net als jij eigenlijk. Alleen mis ik inderdaad de houvast van een cyclus. Over 4/5 weken kom ik gewoon met je meestuiteren! Dat het dan maar wel raak mag zijn bij je en ook blijft plakken!
pi_67882010
Onze tijd komt nog wel Minniemin! In ieder geval een voor jou en geniet maar van je wijntje!
pi_67882574
De guickquote werkt niet

Maar mijn stopdatum met mijn conceptie is 03-2007
Ik heb als datum 01-08 staan omdat ik toen pas ongesteld werd..
pi_67882600
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:43 schreef Poezebeest het volgende:
Onze tijd komt nog wel Minniemin! In ieder geval een voor jou en geniet maar van je wijntje!
Ah jawel! We zijn allebei nog maar net begonnen, toch Poeske?
pi_67882709
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:01 schreef Vlindur het volgende:
De guickquote werkt niet

Maar mijn stopdatum met mijn conceptie is 03-2007
Ik heb als datum 01-08 staan omdat ik toen pas ongesteld werd..
Tja, wat klaag ik dan nu eigenlijk al he? Respect hoor Vlindur. Ik hoop echt zo dat het voor jou snel raak zal zijn!
pi_67883071
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn. Dat weet ik heel goed en ik gun het iedereen om heel snel zwanger te worden en zal iedereen steunen wanneer het allemaal niet zo soepel gaat. En ook ik leef heel erg met iedereen mee en heb respect voor diegene die ondanks alles nog zo positief kunnen zijn.
Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn. En ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat dat niet kan hoor én ik wil niemand voor de kop stoten, maar wilde het ff kwijt
pi_67885945
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Poezebeest het volgende:
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn...... Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn...
Nou daar ben ik het wel mee eens, zeker als je weer in de wachtstand staat of het is weer een keer niet gelukt, dan is het wel fijn om hier even je hart te kunnen luchten en je frustratie van je af te kunnen posten...
Voor mij is het posten hier voornamelijk omdat verder weinig mensen weten dat we uberhaupt bezig zijn met kindjes proberen te maken, en ik niet altijd bij manlief wil "zeuren"...

Maar uhm geheel offtopic: PASEN!!!
  vrijdag 10 april 2009 @ 08:38:47 #36
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67885987
Poezebeest.als je zwanger wil worden wil je het gewoon gelijk.Ik wilde 8mnd geleden toen ik met de pil gestopt was net zo graag zwanger worden als nu.Ik was toen ongeduldig en nu ook,alleen voel ik me er nu over het algemeen wat rustiger onder gelukkig (want als ik nu al 8 mnd zo aan het hyperen was konden ze me wel opsluiten denk ) Dus het is gewoon logisch,als je zwanger wil worden is iedere maand er een te lang!

Hier allemaal (ongi)krampjes in m'n buik,maar af en toe weet ik niet meer wat wat is.Sinds ik van de pil af ben voel ik eigenlijk heel de maand door vanalles,niet pijnlijk maar ik merk gewoon dat ik eierstokken en een baarmoeder heb ofzo Hebben jullie dat ook?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 10 april 2009 @ 08:55:53 #37
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67886300
Ja dat heb ik ook inderdaad. Zeker in de 4e week van mijn cyclus lijkt er van alles te gebeuren daarbinnen. Maar ik hecht er niet te veel waarde aan. Nog minimaal 1 week wachten ik heb geduld
pi_67886592
quote:
Wij mogen idd eigenlijk helemaal niet klagen, dat weten we natuurlijk ook heel goed en het kan best nog heel lang duren tot het wel raak is en er zijn mensen die langer dan ons er mee bezig zijn. Dat weet ik heel goed en ik gun het iedereen om heel snel zwanger te worden en zal iedereen steunen wanneer het allemaal niet zo soepel gaat. En ook ik leef heel erg met iedereen mee en heb respect voor diegene die ondanks alles nog zo positief kunnen zijn.
Maar ik wil hier ook ff lekker kunnen zeuren en klagen als ik daar even behoefte aan heb, ondanks dat we nog maar zo kort bezig zijn. En ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat dat niet kan hoor én ik wil niemand voor de kop stoten, maar wilde het ff kwijt
Alles is relatief he. Als ik mezelf ga vergelijken met de hongerige kindertjes in Afrika, wat zit ik dan te klagen dat het niet 1,2,3 lukt om zwanger te worden?

Wat ik eigenlijk zeggen wil: dit topic is er voor iedereen, dus jij mag net zo hard ongeduldig zijn en klagen
Als ik het niet meer trek kijk ik hier gewoon niet meer
pi_67886856
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 08:55 schreef happyme28 het volgende:
Ja dat heb ik ook inderdaad. Zeker in de 4e week van mijn cyclus lijkt er van alles te gebeuren daarbinnen. Maar ik hecht er niet te veel waarde aan. Nog minimaal 1 week wachten ik heb geduld
Ik heb zelf even niks om handen, dus ik duim extra hard voor je mee
pi_67887002
Heel veel succes voor de dames op t wachtbankje! Ik duim met jullie mee!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67887727
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 08:38 schreef Guess. het volgende:

Hier allemaal (ongi)krampjes in m'n buik,maar af en toe weet ik niet meer wat wat is.Sinds ik van de pil af ben voel ik eigenlijk heel de maand door vanalles,niet pijnlijk maar ik merk gewoon dat ik eierstokken en een baarmoeder heb ofzo Hebben jullie dat ook?
Ik herken die klachtjes ook hoor. Toen ik nog aan de pil was had ik nooit ergens last van. Nu voel ik mijn eierstokken en baarmoeder vanaf de eisprong tot aan de menstruatie, niet pijnlijk, maar wel aanwezig. Hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen.

Alle wachtende dames, veeeeel succes! Pasen is in aantocht, vandaag al mooi weer dus wachten zou theoretisch gezien niet zo moeilijk moeten zijn
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:55:08 #42
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67891569
quote:

ik snap het wel hoor.. wij zijn ook niet zo lang bezig.. maar toch voelt iedere maand als eentje teveel.. en als de rest in je omgeving dan ook zwanger raakt tja dan kan die druk die je opjezelf legt best hoop op lopen.. en ik heb het zelfde dat ik dan ff lekker wil kunnen zeuren en klagen en dat niet altijd tegen manlief wil doen omdat hij er net zo goed mee zit als het niet raak is...
en ik gun al die andere hun zwangerschap en vind het fijn voor hun als het wel zo snel gaat..
maar tis ook fijn als je ergens je verhaal kwijt kunt bij andere die ook weten hoe het is als het niet meteen raak is...

off-topic heerlijk weekend komt eraan pasen ff rustig aan doen en genieten met z'n 2en
  vrijdag 10 april 2009 @ 12:30:49 #43
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67892673
Een (mannelijke) collega kwam naar me toe vanmorgen dat hij me even apart wilde spreken. Dus ik maar hij vertelde dat zijn vrouw zwanger is en hij dat wilde vertellen aan iedereen maar omdat hij wist van mijn miskraam vond hij het moeilijk om enthousiast te doen. Hij wilde het mij dus eerst vertellen zodat het niet rauw op mijn dak kwam. Hij zei: 'Jij komt meteen hierna hoor' Dat vond ik zo lief van hem.

Verder vond ik het alleen maar super voor hun. Ik heb er (gelukkig) niet zo veel last van dat anderen wel zwanger raken. Onze tijd komt wel weer.
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:10:05 #44
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67893843
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef happyme28 het volgende:
Een (mannelijke) collega kwam naar me toe vanmorgen dat hij me even apart wilde spreken. Dus ik maar hij vertelde dat zijn vrouw zwanger is en hij dat wilde vertellen aan iedereen maar omdat hij wist van mijn miskraam vond hij het moeilijk om enthousiast te doen. Hij wilde het mij dus eerst vertellen zodat het niet rauw op mijn dak kwam. Hij zei: 'Jij komt meteen hierna hoor' Dat vond ik zo lief van hem.

Verder vond ik het alleen maar super voor hun. Ik heb er (gelukkig) niet zo veel last van dat anderen wel zwanger raken. Onze tijd komt wel weer.
Wat lief dat hij rekening met je hield
Hier nog niet getest en ik heb zo'n idee dat het ook niet nodig zal zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67893878
huh, da's wel superlief van die collega van je... Tof dat ie zo rekening houd met jou gevoel hierover!
Wij hebben momenteel op onze afdeling geloof ik ook 3 aanstaande papa's, en met maar 4 vrouwen waarvan 1 al uitgezwangerd is, is het bij ons met de vrouwen redelijk rustig... dat scheelt weer In de vriendenkringen is het echter wel weer flink aan de gang... Stelletje konijnen
pi_67894944
happy wat lief van die collega. Ik vind het altijd wel fijn als iemand me op voorhand komt 'verwittigen' en dat ik het niet in de grote groep moet te weten komen. Vooral omdat redelijk wat mensen weten waar we mee bezig zijn en ze bijna direct naar mij kijken (ik heb ooit eens gereageerd met: "euh... tis *naam zwangere collega* die je nu moet aankijken en feliciteren ").

Asyniur: ik blijf duimen dat die afscheiding niets betekent, hoor en je op pasen (speciale dag toch ) een positieve test in je handen hebt
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:53:18 #47
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67895012
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef happyme28 het volgende:

dat is wel lief van je collega....
pi_67896515
Lief hoor happy, dat doen mijn collega's ook altijd bij mij. (Ja, altijd... er zijn er altijd heel veel zwanger op mijn werk. )
pi_67898627
Inderdaad lief van die collega happy!!

En Asynur, hmm, hoop dat het niets te betekenen heeft...
pi_67902185
bumbaloe Wat super!!

Hier net terug van ons weekje weg.. en vanmorgen/vanacht stond ik op met pijn in mijn linkerzij...
En die pijn kende ik al van de 3x hiervoor.. (het is steeds rond de 14de dag.. en steeds iedere maand dus ik denk dat dit mijn eisprong pijn is)

Zij maandag weer braaf begonnen met klussen/soepen.. dus hopenlijk werpt dat zijn vruchten af aan het einde van de maand.. we zullen zien. Als het vandaag inderdaad mijn eisprong was.. dan is mijn nod beetje te laat.. maar ik hou hem gewoon nog even op 1 mei.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  Moderator vrijdag 10 april 2009 @ 19:25:24 #51
5428 crew  miss_sly
pi_67904213
happy wat een lieve, attente collega

Asyniur, ik hoop toch voor je dat het niets is.

Ik duim ook weer hoor, voor de meiden in de wachtweken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 10 april 2009 @ 19:46:09 #52
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67904790
Happy, dat is wel heel tof van die collega! Hopelijk zie ik je snel in het andere topic! Dat wens ik tuurlijk voor iedereen hier
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:17:02 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67905813

NOD mag in OP op 10 mei... (vanaf dec 2008)

[ Bericht 6% gewijzigd door Asyniur op 10-04-2009 20:34:04 ]
pi_67905865
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:17 schreef Asyniur het volgende:

NOD mag in OP op 10 mei...
Jammer Asyniur. Op naar de volgende ronde
pi_67905888
Owww Asyniur, wat rot zeg! Ook al had je zelf het gevoel dat t niet raak zou zijn, hoop heb je toch! Ben je ongesteld geworden of heb je negatief getest?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67906334
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:17 schreef Asyniur het volgende:

NOD mag in OP op 10 mei...
Maar anderzijds wil dat wel zeggen dat we in mei samen positief gaan testen
Allebei dag 1 vandaag... we gaan ervoor hé lieve meid Samen rammelen, samen positief testen, samen Z&G'en
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:33:15 #57
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67906344
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:19 schreef Poppedein het volgende:
Owww Asyniur, wat rot zeg! Ook al had je zelf het gevoel dat t niet raak zou zijn, hoop heb je toch! Ben je ongesteld geworden of heb je negatief getest?
Ongesteld...
Ondanks dat ik niet anders verwacht had, ben ik toch een beetje verdrietig/teleurgesteld...

Ik ga samen met de andere dames op naar de volgende ronde!
ronde 5
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:35:35 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67906432
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:32 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar anderzijds wil dat wel zeggen dat we in mei samen positief gaan testen
Allebei dag 1 vandaag... we gaan ervoor hé lieve meid Samen rammelen, samen positief testen, samen Z&G'en
Dat vind ik een mooie gedachte en een mooi plan Leonie!
Daar hou ik je aan...
pi_67906540
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:33 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ongesteld...
Ondanks dat ik niet anders verwacht had, ben ik toch een beetje verdrietig/teleurgesteld...
Dat is niet meer dan normaal. Toen ik op dag 74 zat en moest testen om een afspraak te maken bij de gyn wist ik 100% zeker dat ik niet zwanger was, maar o wat was die negatieve test confronterend... Er zijn toen ook wat traantjes gevloeid ondanks het feit dat ik er op voorbereid was.
Tegen beter weten in blijf je hopen hé
quote:
Ik ga samen met de andere dames op naar de volgende ronde!
ronde 5
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:53:33 #60
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67909351
Balen Asyniur
En Happy wat lief van je collega

Moet zeggen dat het redelijk goed gaat met m'n geduld,af en toe schiet het wel weer door m'n hoofd maar ben er ook niet constant mee bezig ofzo (gelukkig).
pi_67911134
Asyniur, wat jammer nou. In mei leggen wij geen ei maar een positieve test. Lijkt me. Zo.
  vrijdag 10 april 2009 @ 23:03:07 #62
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67912420
Lekker Pasen!! Hier ook heerlijk rustig. Het is nog een week, ik voel van alles, maar toch ben ik er erg relaxed onder. Het wordt vanzelf volgende weekend en dan test ik op z'n vroegst (als ik dan niet allang ongesteld ben natuurlijk).

Asyniur, bah meis. Tuurlijk is het balen ondanks dat je het wel verwacht had. Wat zou het mooi zijn als je volgende maand samen met Leonieke naar Z&G zou kunnen! Ik duim voor jullie.

Ook even een dikke knuffel voor alle andere wachtende meiden.

Nu ff uitslag X Factor kijken
  vrijdag 10 april 2009 @ 23:11:34 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67912788
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:03 schreef happyme28 het volgende:
Lekker Pasen!! Hier ook heerlijk rustig. Het is nog een week, ik voel van alles, maar toch ben ik er erg relaxed onder. Het wordt vanzelf volgende weekend en dan test ik op z'n vroegst (als ik dan niet allang ongesteld ben natuurlijk).

Asyniur, bah meis. Tuurlijk is het balen ondanks dat je het wel verwacht had. Wat zou het mooi zijn als je volgende maand samen met Leonieke naar Z&G zou kunnen! Ik duim voor jullie.

Ook even een dikke knuffel voor alle andere wachtende meiden.

Nu ff uitslag X Factor kijken
Ja maar ja maar, we sleuren dan wel wat meiden mee hoor!
Leonie uit het andere topic en ik van hier!
pi_67912915
Asyniur: Balen zeg! voor jou en op naar de volgende ronde.
Happy: Fijn zo''n collega die daar rekening mee houdt!
pi_67913265
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja maar ja maar, we sleuren dan wel wat meiden mee hoor!
Leonie uit het andere topic en ik van hier!
Ja, voor minder dan een streepjesstorm gaan we niet
pi_67917033
Asyniur
Lief van je collega hoor Happy!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 april 2009 @ 07:47:25 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67917706
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 02:44 schreef mijsje het volgende:
SPOILER
Dit is vele malen erger...
Ik wil ook dat jij je mammie hebt...
  zaterdag 11 april 2009 @ 08:02:42 #68
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67917753
quote:
SPOILER
Logisch meid, sterkte!
  zaterdag 11 april 2009 @ 08:41:25 #69
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67917909
quote:
Asyniur
Lief van je collega hoor Happy!
SPOILER
Logisch,heel veel sterkte
pi_67918324
Natuurlijk is je moeder nu het allerbelangrijkst, sterkte.
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:43:07 #71
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67918357
Dag 26 hier... het weer is prachtig. Zo lekker douchen, aankleden en naar buiten. Even naar de markt, boodschappen doen en vanmiddag naar Vinkeveen, naar de boot. En dan nog 2 vrije dagen... heerlijk.

Hier nog leuke paasplannen?
pi_67919238
Heel veel sterkte asi!!!

Hier nog steeds aan het wachten, ondertussen ook met antibiotica vanwege een infectie aan mijn knie, maar gelukkig mochten die bij eventuele zwanger zijn! Gisteren ook bericht gehad van mijn stiefzus..... Ik wordt tante!!!!! Heel gaaf voor ze, na 5 jaar proberen met mislukte ivf en alles is het nu dan toch raak!
pi_67919457
Mijsje veel sterkte!
Asyniur balen...

Hier geen paasplannen... beetje genieten van het weer en van het vrij zijn
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67920303
Mijsje... sterkte...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_67921164
Heel veel sterkte Mijsje! Kan me heel goed voorstellen dat alles in de wereld nu even gestolen mag worden en je moeder het belangrijkste is. en een dikke knuffel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')