Troost me, hoe langer je bezig bent, hoe meer buiken je zult zien. En dan zijn het kindjes en dan zijn het zwangere vrouwen met kindjes aan hun armquote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef sophie1308 het volgende:
Idd bixister, het lijkt soms alleen wel alsof iedereen om me heen na 1keer meteen raak "schiet"zit ook vast tussen mijn oren maar zie al maanden echt overal dikke buiken:P
Probeer niet eerder te testen dan NOD (weet dat het superverleidelijk is) want ook al heb je met die testen een positieve test kan het toch nog eindigen in een menstruatie en als je negatief test kan ie ook alsnog nog positief testen op/na je NODquote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef sophie1308 het volgende:
even een vraagje, testen jullie meestal al voor je nod? en zoja, iemand ervaring met verschillende soorten testen? heb mezelf steeds kunnen beheersen maar die "6 dagen voor je nod"testen klinken wel verleidelijk zeg ; )
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef happyme28 het volgende:
ymmeneem de tijd!
Wil een modje mijn NOD nog naar de 15e mei zetten (is denk overheen gelezen)? Merci alvast.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sterremunt en Vlindur, hebben jullie al nieuws of voortekenen?
Nee, nee, vlindurtje, positief blijvenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik voel werkelijk he-le-maal-niets.
Geen zere borsten, alles smaakt me nog en nergens last van. Dus hier zal wel niks aan de hand zijn.
Idd, je baby is nog een goed plekje in je baarmoeder aan het zoekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik voel werkelijk he-le-maal-niets.
Geen zere borsten, alles smaakt me nog en nergens last van. Dus hier zal wel niks aan de hand zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |