Troost me, hoe langer je bezig bent, hoe meer buiken je zult zien. En dan zijn het kindjes en dan zijn het zwangere vrouwen met kindjes aan hun armquote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef sophie1308 het volgende:
Idd bixister, het lijkt soms alleen wel alsof iedereen om me heen na 1keer meteen raak "schiet"zit ook vast tussen mijn oren maar zie al maanden echt overal dikke buiken:P
Probeer niet eerder te testen dan NOD (weet dat het superverleidelijk is) want ook al heb je met die testen een positieve test kan het toch nog eindigen in een menstruatie en als je negatief test kan ie ook alsnog nog positief testen op/na je NODquote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef sophie1308 het volgende:
even een vraagje, testen jullie meestal al voor je nod? en zoja, iemand ervaring met verschillende soorten testen? heb mezelf steeds kunnen beheersen maar die "6 dagen voor je nod"testen klinken wel verleidelijk zeg ; )
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef happyme28 het volgende:
ymmeneem de tijd!
Wil een modje mijn NOD nog naar de 15e mei zetten (is denk overheen gelezen)? Merci alvast.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sterremunt en Vlindur, hebben jullie al nieuws of voortekenen?
Nee, nee, vlindurtje, positief blijvenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik voel werkelijk he-le-maal-niets.
Geen zere borsten, alles smaakt me nog en nergens last van. Dus hier zal wel niks aan de hand zijn.
Idd, je baby is nog een goed plekje in je baarmoeder aan het zoekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik voel werkelijk he-le-maal-niets.
Geen zere borsten, alles smaakt me nog en nergens last van. Dus hier zal wel niks aan de hand zijn.
Jippie :squote:Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
.....heerlijk opgeblazen en kotsmisselijk! Jippie!
Prettige en goede zwangerschap toegewenst!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jippie :s
Maar laat je nog niet gek maken, ik had/heb ook (nog) nergens echt last van dus, hou vol met de spanning.
Voor iedereen in elk geval veel geluk en klusplezier! Ik ga doorschuiven naar het volgende topic (lurk nog wel beetje mee de komende tijd)!
Ik hoop het zo!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kan nog makkelijk hoor, over een dag of wat ben je vast heerlijk opgeblazen en kotsmisselijk! Jippie!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:33 schreef Asyniur het volgende:
* Asyniur visualiseert beebje dat op diverse plekken een beetje 'pookt' in baarmoederwand om te kijken of het een lekker plekje is
sorry ladies, ik heb echt verzaakt hier! Lijnloos wat ontzettend goed, gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sterremunt en Vlindur, hebben jullie al nieuws of voortekenen?
Hangt zeker in de lucht,hier ook,zware menstruatie,buikpijn,rug/spierpijn,megamoe en over mijn humeur nog maar niet te spreken + kan zowat wel janken om een scheetquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb toch een vervelende ongi periode deze keer. Veel buikpijn, zware menstruatie, niet fijnvan mij mag het weer over zijn. Pffff...
Dat had ik ook!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:41 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hangt zeker in de lucht,hier ook,zware menstruatie,buikpijn,rug/spierpijn,megamoe en over mijn humeur nog maar niet te spreken + kan zowat wel janken om een scheetSoms zou ik echt een man willen zijn hoor!
Zo vlak voor een menstratie ben ik ook een enorme hormoonbom die bij iedere scheet janktquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat had ik ook!En dat jankerige gevoel is nog best lang blijven hangen lees: heb er nu nog een beetje last van...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom hier weer meedoen.... Misschien wel iets te vroeg, maar in Z&G hoor ik ook niet meer en het miskraam-topic kan ik ook niet vol blijven lullen. En ik hoef m'n kloon nu ook niet opnieuw van stal te halen, nu is toch al bekend dat we bezig zijn...
Ik kom dus hier meepruttelen in afwachting van het wederom op gang komen van mijn cyclus. Waarna we overigens direct weer pogingen gaan wagen. De OP doen we nog maar even niet, ik heb geen flauw idee hoe lang het allemaal gaat duren en dan zit er ook even geen druk op.
Overigens Happy, is het voor jou niet de eerste reguliere menstruatie weer? Mijn gyn vertelde dat die eerste een vrij heftige kan zijn omdat dan ook alle achtergebleven zaken nog mee naar buiten komen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Overigens Happy, is het voor jou niet de eerste reguliere menstruatie weer? Mijn gyn vertelde dat die eerste een vrij heftige kan zijn omdat dan ook alle achtergebleven zaken nog mee naar buiten komen.
Het gaat wel goed eigenlijk. Vanochtend was ik nog wel even erg verdrietig, maar dat soort episodes zal ik voorlopig wel blijven houden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:40 schreef mijsje het volgende:
Flugel, ook van mij een dikkeje bent altijd welkom hier hoor...
hoe gaat het nu met je?
het is heel moedig van je om zo snel alweer hier te komen, en ik snap dat je niet meteen gaat soepen of kvk'en... Neem je tijd om dit te verwerken meisje.
Nou, in dat geval... ben ik ook een vreemd mens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:37 schreef flugeltje het volgende:
Controleren of de boel weer op gang komt geeft mij dan ook rust. (jaja, ik weet het vreemd mens)
Joene zei ook dat een 2010-kindje wel mooi is. met al die tegenslagen die we nu in 2009 al te pakken hebben, kunnen we dat geluk dan wel gebruiken.quote:En we gaan gewoon met z'n allen voor een 2010 kindje, Martijn zei dat 2010 ook eigenlijk wel een heel mooi jaar is om geboren te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door mijsje op 18-04-2009 11:57:42 ]
Ook voor jou:quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:39 schreef mijsje het volgende:
dank je flugel en tierrr...
maar nee tierrr, zoals ze is, zal ze wel blijven. ze is wat helderder, en reageert wel op haar naam, maar toch, het verschilt van moment op moment.
het doet gewoon zeer...
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:50 schreef mijsje het volgende:
[..]
@Incantrix; het gaat op en af. gisteren was ze vrij helder, en vandaag is het een heel stuk minder. we moeten er rekening mee houden dat ze niet meer thuis komt en dat ze zichzelf niet meer zal worden.Ocharme, wat vreselijk.. Ik kan me slechts een voorstelling maken van wat jij (en jullie) nu moeten doormaken en dat is zó ontzettend oneerlijk.. DikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou, en ik hoop echt op een wonder..
3!
In principe als je een ovulatie hebt gehad, komt er ook een menstruatie. Een menstruatie overslaan gebeurt eigenlijjk alleen als je geen eisprong had.quote:Op zondag 19 april 2009 10:45 schreef marike77 het volgende:
Stripje was helemaal roze. Misschien niet lang genoeg gedaan...
Nou ja, tis niet zo heel erg, weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben.
Hoe zat het bij jullie met ongesteld worden? Ik heb wel het idee dat ik twee ovulaties heb gehad. (1 keer pijn onderin mijn buik en cervixslijm (4 weken terug) en nu vandaag weer cervixslijm. Zou kunnen kloppen, maar dan heb ik denk ik mijn ongesteldheid overgeslagen of zo?
groetjes!
Dat had ik dus ook getypt... maar uiteindelijk niet gepostquote:Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef flugeltje het volgende:
Ja ymme, dat is klote als mensen de verkeerde dingen zeggen. Vaak is er gewoon niet bij nagedacht. Erg lomp dus. Ik weet alleen niet of ik het zo 'gelukkig' zou vinden als ik een ander een schuldgevoel zou geven![]()
Nog even wat informatie tot het begrijpen waarom ik hiervan wel gelukkig werd.quote:Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef flugeltje het volgende:
Ja ymme, dat is klote als mensen de verkeerde dingen zeggen. Vaak is er gewoon niet bij nagedacht. Erg lomp dus. Ik weet alleen niet of ik het zo 'gelukkig' zou vinden als ik een ander een schuldgevoel zou geven![]()
MijsjeHet is heel begrijpelijk dat je even met je eigen leven bezig bent. En terecht ook! Wat er gebeurd is niet niks...
Succes voor de klussers en wachters enne Vlindur, feli met je pa!
Maar waarom vroeg ze dan of jullie al aan kinderen denken? Ze wist dan toch dat jullie bezig warenquote:Op maandag 20 april 2009 13:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Nog even wat informatie tot het begrijpen waarom ik hiervan wel gelukkig werd.
Omdat ene tante van mij het wist, en via mijn nicht hoorde ik dat zei het weer tegen de andere tante's (de oma's dus) verteld had.
Er waren er dus een aantal die wisten van de miskraam. En dan toch weer z'n misselijke opmerking maken. Tja het kwam dan ook van een tante die ik nooit gemogen heb. Maar tja het is mijn tante he. En zij oma.
Ja, waarom vroeg het dan tochquote:Op maandag 20 april 2009 13:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar waarom vroeg ze dan of jullie al aan kinderen denken? Ze wist dan toch dat jullie bezig warenAnyway, ik zeg altijd maar: wens nooit een ander wat je ook niet wilt dat jou overkomt! Dat is echt beter voor je karma
![]()
NOD = Niet ongi dag, dus de dag dat je hoopt dat je niet ongesteld zult worden. Oftewel de dag dat je evt. een zwangerschapstest kunt doen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef hope57 het volgende:
Mischien een domme vraag, maar waar staat NOD voor??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |