abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:51:02 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68138852
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:39 schreef mijsje het volgende:
dank je flugel en tierrr...
maar nee tierrr, zoals ze is, zal ze wel blijven. ze is wat helderder, en reageert wel op haar naam, maar toch, het verschilt van moment op moment.
het doet gewoon zeer...
Ook voor jou:
pi_68142821
Mijsje dikke knuffel en een
Flugeltje.. welkom terug

De rest klusse, wachtse en succes
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_68145075
aan iedereen.
pi_68146600
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef mijsje het volgende:
aan iedereen.
je verdient het!
  zaterdag 18 april 2009 @ 22:19:02 #255
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68152565
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 11:50 schreef mijsje het volgende:

[..]

@Incantrix; het gaat op en af. gisteren was ze vrij helder, en vandaag is het een heel stuk minder. we moeten er rekening mee houden dat ze niet meer thuis komt en dat ze zichzelf niet meer zal worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ocharme, wat vreselijk.. Ik kan me slechts een voorstelling maken van wat jij (en jullie) nu moeten doormaken en dat is zó ontzettend oneerlijk.. Dikke voor jou, en ik hoop echt op een wonder..
3!
pi_68155274
sterkte mijsje, lijkt me echt heel moeilijk...
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:28:41 #257
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68155346
Mijsje, heel veel sterkte. Wat ontzettend moeilijk...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:32:25 #258
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68155459
flugeltje welkom terug (al is de reden niet fijn)hopelijk ben je hier heel snel weer weg!

Mijsje,ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,wat een ellende,heel veel sterkte
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_68161500
dank jullie wel
pi_68161530
Dag allemaal,

Ik kom hier regelmatig meelezen, maar heb nog nooit gepost. Nu heb ik twee vraagjes, maar ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 31 jaar en woon samen. Ben nu nog maar net met de pil gestopt. (6 weekjes). Wij willen graag zwanger worden.

Ik had 2 weken geleden ongesteld moeten worden, maar dat is niet gebeurd. Ik weet dat dit waarschijnlijk te maken heeft met ontpillen, maar ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. (ik kan soms erg hypochondrisch zijn over dingen...

Morgen moet ik gemasseerd worden, maar wil eerst zeker zijn dat ik niet zwanger ben voordat ze een stevige massage inzet. Ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben. Maar toch een clearblue test gedaan. Nu zal ik wel weer iets stoms gedaan hebben, maar bij mij is het controle vakje leeg (geen streepje) maar er komt in het grote vakje wel een horizontaal streepje. Heb ik de test niet goed gedaan? (maar wat dan niet???)

Sorry voor deze misschien stomme vragen.....

Kunnen jullie helpen?

groetjes marike
pi_68161607
Hoi Marike,
welkom hier.
Ik denk dat de test niet goed was, er moet altijd in het controle vakje een lijntje zijn. zie je nog kans om een andere test te kunnen halen om hem opnieuw te doen?
succes!
pi_68161700
Hoi Mijsje,

Dank je wel! Ik was er al bang voor. Uiteraard is het vandaag zondag.... heb ik weer....

Ik vind dit echt een heel fijn forum! Volg het nu een paar weken. Mijsje, je kent me wel niet, maar sterkte met je moeder...

groet marike
  zondag 19 april 2009 @ 10:25:06 #263
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68161907
Welkom Marike allereerst.

Wat betreft die test, helaas zit er wel eens een 'foute' bij, foutje bij de productie. Als je gewoon de gebruiksaanwijziging volgt kan er idd. weinig fout gaan. Het horizontale streepje komt er volgens mij standaard bij de CB, met een vertikaal streepje erbij bij voldoende HCG maakt het een plusje.

Ik denk dat er niets anders op zit dan morgen nog een testje te halen.

Succes! en hopenlijk ben je snel weer uit dit topic verdwenen
  zondag 19 april 2009 @ 10:39:52 #264
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68162139
Is dat controlestuk wel even helemaal blauw (nat) gewoden Marike? Anders heb je gewoon te weinig urine gebruikt, dan heeft het dat stukje niet gehaald, denk ik.

Maar dan nog idd, als je de verticale streep niet kreeg en de horizontale streep wel, dan is het ws niet raak.
pi_68162223
Stripje was helemaal roze. Misschien niet lang genoeg gedaan...
Nou ja, tis niet zo heel erg, weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben.

Hoe zat het bij jullie met ongesteld worden? Ik heb wel het idee dat ik twee ovulaties heb gehad. (1 keer pijn onderin mijn buik en cervixslijm (4 weken terug) en nu vandaag weer cervixslijm. Zou kunnen kloppen, maar dan heb ik denk ik mijn ongesteldheid overgeslagen of zo?

groetjes!
  zondag 19 april 2009 @ 11:30:42 #266
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68163145
Welkom marike77
Toen ik nog bezig was met ontpillen vond ik het zo moeilijk om een beetje hoogte te krijgen van m'n cyclus,bij mij heeft het echt een maand of 4 geduurd voordat er regelmaat in kwam.
Ipv die CB testen kun je mischien morgen de kruidvat testen van 2 voor 5 euro halen,die zijn ook niet zo duur.
Waarom mag je trouwens niet zwanger zijn als je gemaseerd word?
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 11:33:52 #267
5428 crew  miss_sly
pi_68163222
quote:
Op zondag 19 april 2009 10:45 schreef marike77 het volgende:
Stripje was helemaal roze. Misschien niet lang genoeg gedaan...
Nou ja, tis niet zo heel erg, weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben.

Hoe zat het bij jullie met ongesteld worden? Ik heb wel het idee dat ik twee ovulaties heb gehad. (1 keer pijn onderin mijn buik en cervixslijm (4 weken terug) en nu vandaag weer cervixslijm. Zou kunnen kloppen, maar dan heb ik denk ik mijn ongesteldheid overgeslagen of zo?

groetjes!
In principe als je een ovulatie hebt gehad, komt er ook een menstruatie. Een menstruatie overslaan gebeurt eigenlijjk alleen als je geen eisprong had.

Ik denk dat je gewoon aan het ontpillen bent, en dat kan zoals je bij anderen ook leest, best wel even duren.

Voor de zekerheid kun je morgen voor de massage nog een testje doen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68163460
dank allemaal! Ik krijg morgen een nogal intensieve massage van mijn hele lijf. Ook mijn buik. Wil daarbij geen risico lopen. Als ik zwanger ben dan geen massage voor mij (hoogstens nek en schouders).

Wat kan het vrouwelijk lijf toch in gewikkeld zijn... Hoop dat ik snel ongesteld ben... Wist niet dat als je een eisprong hebt je ook perse ongesteld zou worden bij ontpilfase. merk al: ben hier niet goed in. veel te veel een controle freak... gaat nog wat worden....

groetjes
pi_68163823
Welkom Marike!

Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op je vraag, of je wel of niet zwanger bent.
Hoelaat is die massage? Morgenvroeg test halen en dan testen voor je naar de massage gaat..
  zondag 19 april 2009 @ 13:14:33 #270
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68166158
Mijsje
Niet mieten! Door gieten!
pi_68174490
dank weer allemaal
Marike, ik vind het heel lief dat je dat zegt. Ik hoop je beter te leren kennen... liever in Z&G, maar anders is hier ook goed die kruitvattesten gebruik ik trouwens ook altijd, en naar volle tevredenheid... (toen het even raak was, gaf hij netjes 2 streepjes...)
verder vanuit de trein even naar iedereen hier!
pi_68177694
Marike, welkom hier. Hopelijk ben je toch zwanger en kun je die massage morgen wel vergeten.

Vlindur en Sterrenmunt: ik duim nog hoor!
pi_68184402
Sterrenmunt, hoe is het bij je? Vlindur, ook al nieuws?
Stom dat ik zoveel vergeet nu, het lijkt wel of ik alleen maar met mezelf bezig ben sorry daarvoor hoor...
  zondag 19 april 2009 @ 22:18:58 #274
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68185941
Mijn nicht was vandaag bij ons,ze had het geweldige nieuws zwanger te zijn Ze is ongeveer gelijk met ons gaan kvk(alleen was zei al jaren pil-vrij),het moment toen ze het zei had ik echt even een fractie zoiets van oeps en de tranen sprongen me al in de ogen! Ik ben gigantisch blij voor ze,we hebben er zowat heel de middag over gekletst en ik vertelde mijn gevoel ook,gelukkig herkende ze het zo erg en zei heeft zich ook al die tijd zo gevoeld als ik me nu telkens voel,we herkenden zoveel van elkaar. Alleen zei is nu dus 11 weken zwanger,mijn lieve nichtje die het zo verdiend is zwanger!!!
En voor mij (ons) voelt het zo dubbel,ik ben echt zo blij voor ze,maar ik zou zo graag nu samen met d'r zwangeren.
Ik vind dit echt een hele lastige periode in mijn leven,je verlangd zo erg naar een baby en je kan het niet eens uitleggen waarom,het is gewoon een gevoel en dat gevoel blijft er zitten totdat het zo ver is!
  zondag 19 april 2009 @ 22:22:45 #275
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68186066
Marike77 welkom.....

@ mijsje vind het zo rot van je moeder.. weet hoe hard je moeder nog nodig hebt en wilt hebben..

en hoe is het bij de dames vlindur en sterremunt al rode of nog niks?? (hopen natuurlijk het laatste en een vette +)
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')