NEEEE, ECHT?!?!quote:Op zondag 5 april 2009 19:22 schreef Trusten het volgende:
Ze zijn momenteel in de aanbieding bij Scapino voor 29,95
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds? Op de site niet meer volgens mij.quote:Op zondag 5 april 2009 19:22 schreef Trusten het volgende:
Ze zijn momenteel in de aanbieding bij Scapino voor 29,95
quote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
NEEEE, ECHT?!?!Rustig, je hartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees zuinig op je hart, ik moet het nog stelen
Jawel, je keek.
Heb ze vandaag anders nog gekochtquote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef Milou__ het volgende:
NEEEE, ECHT?!?!
quote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef jna het volgende:
[..]
Rustig, je hartWees zuinig op je hart, ik moet het nog stelen
Ze zijn daar de hele week al in de aanbieding.quote:Op zondag 5 april 2009 19:28 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb ze vandaag anders nog gekochtwaren er nog genoeg....
quote:Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wist ik nietmaar zal nog eens een tip geven pfff
Dat is 1 voor doenquote:
Nee, ik dus ook nietquote:
Grijs is voor vrouwen?quote:Op zondag 5 april 2009 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik dus ook nietMaar grijs is voor vrouwen, en wit is bij mij in 1 uur zwart
Amazonquote:
Ja, dat stond erquote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Grijs is voor vrouwen?
Mijn witte zijn ook beige/grijs ondertussen en ook niet meer schoon te krijgen in de was
2 minputen zei je tegen 1pluspuntquote:Op zondag 5 april 2009 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te twijfelen over dieMaar eigenlijk vind ik ze maar wat saai en ben ik niet zo van blauw
Aan de andere kant, zijn in mijn maat (...)
Ja maar dat pluspunt hè, dat weegt wel aardig meequote:Op zondag 5 april 2009 20:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
2 minputen zei je tegen 1pluspunt![]()
Niet doen dus
Oh jah je had maat 46 toch?quote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dat pluspunt hè, dat weegt wel aardig mee
48quote:
Jeps, en USA 13,5, maar 13 voldoet meestal ookquote:Op zondag 5 april 2009 20:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Damn via ebay geen maat 48? is dat uk 13?
quote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dat pluspunt hè, dat weegt wel aardig mee
Via de Ebay Uk maar 17 beschikbaar, meeste zijn hogequote:Op zondag 5 april 2009 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, en USA 13,5, maar 13 voldoet meestal ook
En nee, via eBay ook niet gek veel
Oh zo, da's kut. Ik stem toch voor witte, is ook leuk voor de zomerquote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Amazon
[..]
Ja, dat stond erAlleen te krijgen in vrouwenmaten en tot mannenmaat 8 ofso
Daar past net mn grote teen in.
Mijn witte zijn inmiddels ingelopen. Mijn blauwe, zwarte en beige nog nietquote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De mijne hebben vandaag heel wat km's afgelegd met het lekkere weer.Ze zijn al lekker ingelopen.
![]()
Mijn 2e en 3e paar ook nog niet.quote:Op zondag 5 april 2009 23:25 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Mijn witte zijn inmiddels ingelopen. Mijn blauwe, zwarte en beige nog niet
Mja daarom, heb je wel eens hoge in maat 48 gezien? Dan krijg je spontaan aanbiedingen als clown op kinderfeestjesquote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Via de Ebay Uk maar 17 beschikbaar, meeste zijn hoge
http://clothes.shop.ebay.co.uk/items/Mens-Shoes__converse-all-star?LH_SiteWideCondition=New13180&_catref=1&_dmpt=UK_Clothing_Menswear_MensShoes_GL&_fln=1&_sac=1&_sacat=63850&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m282&Size=Size%252013|Size%252013%252E5
Edit:
Ebay USA 89stuks
http://clothing.shop.ebay(...)idZp3286Q2ec0Q2em282
![]()
Ik zou ze niet al te heet wassen ivm krimpen en lelijk wordenquote:Op maandag 6 april 2009 00:24 schreef BoniBoni het volgende:
Weet iemand hoe je all stars het best kan wassen? (hoe heet enzo) mijn nieuwe witte zijn na 1 avondje stappen namelijk zwart geworden *snif*
Is toch een leuke baanquote:Op maandag 6 april 2009 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja daarom, heb je wel eens hoge in maat 48 gezien? Dan krijg je spontaan aanbiedingen als clown op kinderfeestjes
Klopt, maar daarom wil ik als zomerschoenen liever geen hogequote:Op maandag 6 april 2009 00:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Is toch een leuke baan![]()
Als je broek er mooi overheen valt, valt het minder op
Er stonden ook een aantal lage op misschien iets wat erbij zit
Jepquote:Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef Omaha het volgende:
Ik heb maat 45 en soms 46 bij schoenen/sneakers die in in NL koop,
Nu wil ik http://www.starconverse.c(...)e-ox-black-p-18.html bestellen. Dan komt het dus neer op Maat 11?
Had ik eigenlijk ook moeten doen...quote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De mijne hebben vandaag heel wat km's afgelegd met het lekkere weer.Ze zijn al lekker ingelopen.
![]()
Hoe krijg je dat nou voor elkaar dan?quote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Volgens mij heb ik de mijne te klein gekocht.
Eerste paar misschien?quote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Volgens mij heb ik de mijne te klein gekocht.
Nee het tweede, mijn andere zijn laag. Misschien is het ook weer gewenning hoor, die lage heb ik al 3,5 jaar en er zit ondertussen een gat in (ja ik ben zuinig op mijn All Stars) dus die lopen veel wijder.quote:
Zijn in dit topic heel veel mensen die daar besteld hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef Ratjepoepe het volgende:
Heeft er al iemand eerder schoenen besteld bij www.starconverse.com want hier zijn ze wel erg goedkoop en veel keus.
Hmm dat is wel even belangrijk om te weten natuurlijk, dus als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag.quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Noortje. het volgende:
Had Smart_ass niet op die site besteld? Volgens mij waren ze nep namelijk, maar ik weet niet 100% zeker of dat op die site was. Wel 99%.
Stuur haar anders even een PM, ik heb net even zitten kijken maar kan niet uit mijn PM's opmaken of het die site was.quote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Ratjepoepe het volgende:
[..]
Hmm dat is wel even belangrijk om te weten natuurlijk, dus als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag.
Ik weet ook niet wat ik er mee aan moetquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind die dubbele zo lelijk.
De kleur is wel tof trouwens, dat groen.
Ik hou niet zo van die legerprintquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:11 schreef dill het volgende:
Wat vinden jullie hier van eigenlijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze hier staan, nog nooit gedragen. Maatje 43 (UK 9.5)
Ik ben er gek op.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 00:24 schreef BoniBoni het volgende:
Weet iemand hoe je all stars het best kan wassen? (hoe heet enzo) mijn nieuwe witte zijn na 1 avondje stappen namelijk zwart geworden *snif*
Ik wist nieteens dat je ze kon wassen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou ze niet al te heet wassen ivm krimpen en lelijk worden30 graden lijkt me zat.
Niemand? Er zijn toch genoeg mensen die allstars via internet kopen?!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:53 schreef Greatmarked het volgende:
Wat is de goedkoopste site om all stars te kopen? Mijn zwarte allstars zijn wel weer aan vervanging toe... Misschien toch eindelijk eens de leren allstars kopen
We weten ook niet welke de goedkoopste leren heeft.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:16 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Niemand? Er zijn toch genoeg mensen die allstars via internet kopen?!
die bruine heb ik al. Ik ga dit keer proberen of ze die rode in mijn maat hebben. Heb nu ook al die gebroken wit dus even kijken of ik ook ga voor die hele witte. Maar meestal hebben ze wel meer kleuren dan wat hier staat aangegevenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef Noortje. het volgende:
Die bruine zijn tof.Maar we hebben geen makropasje en ik heb eigenlijk ook geen geld.
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:18 schreef paperclipje het volgende:
Weet iemand hoe die all stars heten met die hele dunne zool? Die hebben een tijdje in de winkels gelegen vorig jaar dacht ik en zag je iedereen in/op. Ik zou eigenlijk namelijk nog de witte variant willen.
Of weet iemand waar ik ze nog kan vinden?
All Stars Light.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:18 schreef paperclipje het volgende:
Weet iemand hoe die all stars heten met die hele dunne zool? Die hebben een tijdje in de winkels gelegen vorig jaar dacht ik en zag je iedereen in/op. Ik zou eigenlijk namelijk nog de witte variant willen.
Of weet iemand waar ik ze nog kan vinden?
Die zijn mooi!quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Van een betrouwbare Ebayer. Voor de mensen die goedkoop van internet willen bestellen.
Jammer dat ze daar alleen de standaard kleuren hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Van een betrouwbare Ebayer. Voor de mensen die goedkoop van internet willen bestellen.
ja, maar in mindere mate dan de hi-topsquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:23 schreef Noortje. het volgende:
Omg hebben ze lo-tops bij de Makro?! Waaaaarom was dat niet eerder? Dan had ik die van de Scapino niet gekocht.
Care? Lo-tops zijn 20 keer mooier.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja, maar in mindere mate dan de hi-tops
Die zijn nep.quote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef Ratjepoepe het volgende:
Heeft er al iemand eerder schoenen besteld bij www.starconverse.com want hier zijn ze wel erg goedkoop en veel keus.
Ik heb mijn groene all stars ook bij hem gekocht, en heb toch echt het idee dat ze nep zijn. Maar misschien ligt het aan mij, dunno.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm that sucks.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die zijn nep.Heb de mijne net teruggestuurd.
Ik heb alleen de leren Jack Purcells gehaald, weet niet hoe het is met de canvas chucks. Een vriendin van mij heeft de gele chucks gehaald en heeft daarom mij deze Ebayer aangeraden. De Jack Purcells zijn in ieder geval echt, het leer is van goede kwaliteit. Ik heb net de witte ook besteld:quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb mijn groene all stars ook bij hem gekocht, en heb toch echt het idee dat ze nep zijn. Maar misschien ligt het aan mij, dunno.
Domme vraag misschien, maar waardoor denk je dat ze nep zijn dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb mijn groene all stars ook bij hem gekocht, en heb toch echt het idee dat ze nep zijn. Maar misschien ligt het aan mij, dunno.
Omdat het witte gedeelte aan de voorkant nogal groot is. Maargoed, sommigen zeggen dan van jaa, dat verschilt natuurlijk bij elk paar all stars, wat natuurlijk ook wel zo'n beetje is. Maar ik heb nu genoeg paar all stars om een beetje mee te vergelijken, en deze zijn wel echt heel groot. Maargoed, het kan inderdaad zijn dat het gewoon een foutje is. Dunno eigenlijk. Vind het alleen niet echt mooi.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar waardoor denk je dat ze nep zijn dan?(met andere woorden: waar herken je het aan of denk je het aan te herkennen?)
Je lijkt zelf toch niet helemaal overtuigd te zijn van de nepheid namelijk.
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:51 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stomme verzenden duurt te lang.
Niiiice.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:51 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Die groene all stars met zwarte rand kun je hier in Nederland ook overal krijgen volgens mij hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 22:26 schreef Ratjepoepe het volgende:
Nice, eindelijke daar m'n geliefde echt groene All Stars gevonden
[ afbeelding ]
Die is leuk.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:51 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, optie om te halen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef Mylene het volgende:
Speciale All Star collectie bij PRO sport
De Chuck Taylor ‘British Invasion’ collectie staat nu bij PRO sport in de winkels! Het gaat om een eenmalige collectie unisex schoenen ontworpen door Converse in samenwerking met een aantal baanbrekende Britse muzieksterren.
Zo kunnen The Who en Pink Floyd deze unieke exemplaren op hun naam schrijven. De modellen uit de ‘British Invasion’ collectie zijn beperkt verkrijgbaar in Nederland. PRO sport zet ze volop in de spotlights van 6 t/m 26 april. Bovendien kunnen shop- en rockfans via www.pro-sport.nl een Converse tas en shopping trip naar Londen winnen.
Er is keuze uit de platenhoezen van de klassieke Pink Floyd albums ‘Wish You Were Here’ of ‘Animals’ (€ 84,95) en het Britse vlag motief, geïnspireerd op een bekende foto van The Who waarop de band een Britse vlag vasthoudt (€ 89,95).
[ afbeelding ]
bron
In het echt zijn ze heel lelijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef LeonH het volgende:
Oef met die britse vlag is wel behoorlijk stoer!
Binnenkort maar even een Pro Sport checken!
Ach, in de Coverse Store op Curaçao kijken ze je al raar aan als je naar een andere maat vraagt.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Meh! Waarom hebben ze dark side of the moon niet hier uitgebracht. Toen ik in London bij de converse store was een paar weken geleden keken ze me echt aan alsof ze water zagen branden toen ik naar de pink floyd-lijn vroeg. Grmpf.
Hmm.. Ziet er erg goed uit inderdaad. Ik ben ook benieuwd waar ze te verkrijgen zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:32 schreef MuperSario het volgende:
Hallo allemaal!
Ik kwam hier via-via uit en ben dringend naar een nederlandse (web)winkel waar ze deze allstars verkopen. Ik kwam deze net op ebay tegen maar deze waren al verkocht.
[ afbeelding ]
Mocht iemand deze (uberrrrrrvette) schoentjes ergens tekoop hebben gezien zou ik dat heel graag willen weten.
(yep first post, prolly noy last!)
Grtz
MuperSario
Fucking hell, THE WHO, dan moet ik maandag snel eens gaan kijken.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef Mylene het volgende:
Speciale All Star collectie bij PRO sport
De Chuck Taylor ‘British Invasion’ collectie staat nu bij PRO sport in de winkels! Het gaat om een eenmalige collectie unisex schoenen ontworpen door Converse in samenwerking met een aantal baanbrekende Britse muzieksterren.
Zo kunnen The Who en Pink Floyd deze unieke exemplaren op hun naam schrijven. De modellen uit de ‘British Invasion’ collectie zijn beperkt verkrijgbaar in Nederland. PRO sport zet ze volop in de spotlights van 6 t/m 26 april. Bovendien kunnen shop- en rockfans via www.pro-sport.nl een Converse tas en shopping trip naar Londen winnen.
Er is keuze uit de platenhoezen van de klassieke Pink Floyd albums ‘Wish You Were Here’ of ‘Animals’ (€ 84,95) en het Britse vlag motief, geïnspireerd op een bekende foto van The Who waarop de band een Britse vlag vasthoudt (€ 89,95).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
Mijn god.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Smart_ass het volgende:
Spot ik zomaar Radiohead all stars!Te vet.
[ afbeelding ]
Binnenkort als het goed is met een paar studiegenoten een samenkoopactiequote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef pinquit het volgende:
gaat er nog iemand van converse.com bestellen?let me know
oeh laat me op tijd even wetenquote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Music4all het volgende:
[..]
Binnenkort als het goed is met een paar studiegenoten een samenkoopactie, als je wilt mag je wel mee doen.
Ik heb net een mail gestuurd voor een prijsindicatie (bij fromus2eu) van 7 all stars a totaal $200,- dus het is even afwachten wat dat gaat kosten.
Net trouwens mijn eerste all stars gekocht: de vintage double upper voor€74,95 , kwam ik thuis en zag ik dat ze op www.converse.com voor $49,99 staan. Gelukkig had ik echt nieuwe schoenen nodig, dat verlicht de pijn een beetje.
Joah ik wil ook meedoen aan die inkoop actie...Ik wil graag deze..quote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Music4all het volgende:
[..]
Binnenkort als het goed is met een paar studiegenoten een samenkoopactie, als je wilt mag je wel mee doen.
Ik heb net een mail gestuurd voor een prijsindicatie (bij fromus2eu) van 7 all stars a totaal $200,- dus het is even afwachten wat dat gaat kosten.
Net trouwens mijn eerste all stars gekocht: de vintage double upper voor€74,95 , kwam ik thuis en zag ik dat ze op www.converse.com voor $49,99 staan. Gelukkig had ik echt nieuwe schoenen nodig, dat verlicht de pijn een beetje.
Kan Pro Sport Maastricht ze niet voor je bestellen? Of kijken in welk filiaal ze wel hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef LeonH het volgende:
Ik wil echt die van The Who hebben met de britse vlag.... Weet iemand waar ik 46,5 kan uithalen?
converse.com heeft ze niet, terwijl de NL site wel maat 12 aangeeft...
Pro sport maastricht heeft ze ook niet meer...
Ik was vanmiddag bij Pro sport Den Bosch, zag die schoen met die vlag en dacht: er was iets met die vlagquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef LeonH het volgende:
Ik wil echt die van The Who hebben met de britse vlag.... Weet iemand waar ik 46,5 kan uithalen?
converse.com heeft ze niet, terwijl de NL site wel maat 12 aangeeft...
Pro sport maastricht heeft ze ook niet meer...
Zelfs in Brabant denken ze aan mequote:Op maandag 20 april 2009 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag bij Pro sport Den Bosch, zag die schoen met die vlag en dacht: er was iets met die vlag![]()
(dat jij die wilde dus
) maar heb niet gekeken of geïnformeerd naar maten. Maarja DB ligt ook niet echt in de buurt van Maastricht.
apartquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Mijn schoentjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten perfect, en ik vind ze mooi.
Die schoenen heeft een sukkel bij ons op school ook..quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Mijn schoentjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten perfect, en ik vind ze mooi.
omdat je hier zo van houd:quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die schoenen heeft een sukkel bij ons op school ook..
Alleen draagt hij ze meer om bij het clubje te horen![]()
Maar ze zijn wel gaaf![]()
Dat kan ik mij nog wel herinneren ja, dat had ik ook ooit. Gewoon doorheen lopen en het went wel, dan heb je nergens meer last van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb pas nieuwe All Stars gekocht, hoge model de blauwe.Enig probleem wat ik met die dingen ervaar is dat ik ongeloofelijk last krijg van mijn kleine teen na er een tijdje op gelopen te hebben. Hebben meerdere mensen dit probleem?
Ik heb net mn tenen bekeken ze zijn er helemaal rood van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 18:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nog wel herinneren ja, dat had ik ook ooit. Gewoon doorheen lopen en het went wel, dan heb je nergens meer last van.
Dunno, heb ik in ieder geval niet gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb net mn tenen bekeken ze zijn er helemaal rood van.Ik ga er nog maar een tijdje op lopen dan, is er niks wat je er verder tegen kan doen? Sokken erin dragen ofzo?
als je graag het gevoel hebt alsof je met blote voeten loopt wel ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:56 schreef bokkepoot het volgende:
Is het zonder sokken beter?
Jap, ik heb dr ook last van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb pas nieuwe All Stars gekocht, hoge model de blauwe.Enig probleem wat ik met die dingen ervaar is dat ik ongeloofelijk last krijg van mijn kleine teen na er een tijdje op gelopen te hebben. Hebben meerdere mensen dit probleem?
quote:'Waalwijks bedrijf Sporttrading verkocht nepgympen van All Stars'
vrijdag 17 april 2009 | 09:03 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 22 april 2009 | 07:56
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
BREDA - Verkocht Sporttrading Holland BV uit Waalwijk namaak-All Stars of niet? Over die vraag buigt de Bredase voorzieningenrechter zich de komende week.
De beschuldiging aan het adres van de Waalwijkse groothandel in sportkleding en -schoenen is afkomstig van Converse, de Amerikaanse producent van de populaire gymschoenen, en haar Nederlandse distributeur Kesbo Sport BV.
Converse heeft zijn handen vol aan het bestrijden van namaakschoenen, zo bleek eergisteren bij de rechtbank. Voortdurend worden partijen All Stars die in winkels worden aangeboden daarom gecheckt op echtheid en herkomst. Dat is overigens nog niet eenvoudig, legde advocaat Mulder de rechter uit. "Sommige namaakschoenen zijn nauwelijks van echt te onderscheiden." In de afgelopen maanden stuitten inkopers van Converse op 'neppers' bij onder meer Schoenenreus, Ziengs, het Belgische Carrefour, Scapino en V&D. In de laatste twee gevallen waren de schoenen zéker afkomstig van Sporttrading, stelde Mulder bij de rechtbank. Reden voor zijn cliënt om via de rechter beslag te laten leggen alle (nep)All Stars die Sporttrading in voorraad heeft, en op de volledige administratie van het bedrijf.
Sporttrading eiste opheffing van die beslagen. "Harde bewijzen ontbreken", lichtte raadsman Linssen toe. Sporttrading zou ernstige schade leiden nu het niet kan leveren aan zijn klanten. "Erger is, dat de goede naam en reputatie van Sporttrading worden aangetast." Zijn tegenpleiter Mulder noemt de bewijzen juist 'overweldigend', en eiste namens Converse een verbod op de verkoop van de in beslag genomen schoenen.
Uitspraak 24 april.
http://www.brabantsdagbla(...)en-van-All-Stars.ece
Als het lipje niet naar de zijkant toe gaatquote:Op woensdag 22 april 2009 09:46 schreef pinquit het volgende:
waar kan je aan herkennen dat ze nep zijn dan?
ik had neppers die dat ook dedenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Als het lipje niet naar de zijkant toe gaattijdens lopen
'Bij nieuwe schoenen is het verschil nauwelijks te zien', aldus de woordvoerder van Converse. 'Maar na een maand intensief gebruik wordt het verschil duidelijk: bij de originele schoen is het canvas kapot en het rubber gescheurd. De imitatieschoen ziet er nog uit als nieuw.'quote:Op woensdag 22 april 2009 09:46 schreef pinquit het volgende:
waar kan je aan herkennen dat ze nep zijn dan?
na een tijdje steekt ie er vanzelf uitquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nog wel herinneren ja, dat had ik ook ooit. Gewoon doorheen lopen en het went wel, dan heb je nergens meer last van.
Oftewel, je kan beter een neppe schoen hebbenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Gimmick het volgende:
[..]
'Bij nieuwe schoenen is het verschil nauwelijks te zien', aldus de woordvoerder van Converse. 'Maar na een maand intensief gebruik wordt het verschil duidelijk: bij de originele schoen is het canvas kapot en het rubber gescheurd. De imitatieschoen ziet er nog uit als nieuw.'
scapino in lemmer ( FRIESLAND ) ze vallen alleen vreselijk tegenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:26 schreef iosubSyS het volgende:
Iemand enig idee waar ik gif groene allstar hitops kan kopen?
Die neppe zijn dus beterquote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Gimmick het volgende:
[..]
'Bij nieuwe schoenen is het verschil nauwelijks te zien', aldus de woordvoerder van Converse. 'Maar na een maand intensief gebruik wordt het verschil duidelijk: bij de originele schoen is het canvas kapot en het rubber gescheurd. De imitatieschoen ziet er nog uit als nieuw.'
Die zijn echt geweldig.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef Smart_ass het volgende:
Als mensen via converse.com willen kopen wil ik ook wel meedoen, maar volgens mij moet je echt met z'n tienen zijn wil je er een beetje goedkoper uitkomen. Hoe meer paar schoenen hoe duurder het wordt (in verhouding wel minder, maartoch).
[ afbeelding ]
Wil nog steeds deze.
I know. Anders hadden we samen kunnen bestellen.quote:
Wat een onzin. Ik gebruik al een paar jaar een aantal paar all stars intensief, en bij geen een is het canvas kapot en/of het rubber gescheurd.quote:
ik heb gezegt dat groene allstars tegen vallen, bij deze neem ik dat terug .quote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef Smart_ass het volgende:
Als mensen via converse.com willen kopen wil ik ook wel meedoen, maar volgens mij moet je echt met z'n tienen zijn wil je er een beetje goedkoper uitkomen. Hoe meer paar schoenen hoe duurder het wordt (in verhouding wel minder, maartoch).
[ afbeelding ]
Wil nog steeds deze.
Maar deze zijn ook niet gifgroen.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef kaggel het volgende:
[..]
ik heb gezegt dat groene allstars tegen vallen, bij deze neem ik dat terug .
Wie organiseert het dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
Laten we mensen verzamelen die via converse.com willen bestellen.
Ik wil 1 paar. Nu jullie.![]()
Met 10 paar ongeveer is het wel te doen.
Hey Grappig ik woon in Lemmerquote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef kaggel het volgende:
[..]
scapino in lemmer ( FRIESLAND ) ze vallen alleen vreselijk tegen
Ik wil ook wel 1 paar.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
Je moet hopen dat je niet gepakt wordt door de douanequote:Op woensdag 22 april 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
Die douanekosten zitten er op de site al bij.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Je moet hopen dat je niet gepakt wordt door de douane![]()
Volgens mij tot 150 euro safe![]()
Me tante heeft geen allstars meegenomen uit Indonesië![]()
Moet je het gewoon in je winkelmandje doen en dan net doen alsof je gaan afrekenen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:50 schreef pinquit het volgende:
ik wil weten wat het dan gaan kosten eigk. kan je dat ergens berekenen dan? t paar dat ik wil is maar 24$.
quote:Beste Leon,
Hartelijk dank voor uw interesse in Pro Sport.
Helaas is deze maat volledig uitverkocht en zal ook niet meer binnen komen.
Ik kan u hiermee helaas niet verder helpen.
Ik vertrouw er op je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Pro-sport.nl Klantenservice
Is dat niet gewoon onzin?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Als het lipje niet naar de zijkant toe gaattijdens lopen
Ik doe mee als de groene lage weer verkrijgbaar zijn in mijn maat. Heb al gemaild.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:57 schreef 3lmo het volgende:
Bohh, ik doe vast wel mee maar dan moet ik er even wat uitzoeken.
Bij mij gaan ze ook nooit naar de zijkant. Maar kan ook zijn omdat ik meestal op lage loop, daar heb je dat minder denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon onzin?
Ik heb bij meerdere paren (niet alleen all-stars, ook andere) dat die tong naar de zijkant toegaat.
Zo ook dan bij mn all-stars, terwijl mn zusje dezelfde heeft en bij haar blijven ze wel op dezelfde plek zitten.
Dat zou ook best kunnen. Ik & mn zusje hebben beide hoge; waarbij die van mij altijd naar de zijkant glippen maar die van haar blijven mooi zitten.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik doe mee als de groene lage weer verkrijgbaar zijn in mijn maat. Heb al gemaild.Als ze niet meer komen ben ik genaaid.
[..]
Bij mij gaan ze ook nooit naar de zijkant. Maar kan ook zijn omdat ik meestal op lage loop, daar heb je dat minder denk ik.
Ik heb juist één paar lage waar ze naar de zijkant gaan, en een ander paar lage waar ze wel weer blijven zitten. Bij mijn hoge blijven ze ook zitten...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Bij mij gaan ze ook nooit naar de zijkant. Maar kan ook zijn omdat ik meestal op lage loop, daar heb je dat minder denk ik.
Da's idd best kut voor jou.quote:
Bij mij alle 3 naar de zijkantquote:Op woensdag 22 april 2009 18:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon onzin?
Ik heb bij meerdere paren (niet alleen all-stars, ook andere) dat die tong naar de zijkant toegaat.
Zo ook dan bij mn all-stars, terwijl mn zusje dezelfde heeft en bij haar blijven ze wel op dezelfde plek zitten.
Achja, dat zou bij mij de enige miskoop (1 paar) sinds jaren zijn dus dan hoef ik me er niet echt over op te winden vind ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
oh btw in de spits stond dat stukje met die nep allstars
v&d en scapino stonden erbij
-o-quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
wat heeft iedereen toch met die simple all stars van maar een kleur?
Doe dan speciale met leuke print?
[ afbeelding ]
Mine.
Die zijn gaaf ja ;oquote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Gaafquote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Ja, dat vind ík dus afschuwelijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ík dus afschuwelijk.
Waar blijft de schoen met de leuke print?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Eens.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ík dus afschuwelijk.
Ehh, gewoon Converse One Star?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe heet die soort waar one-star op staat, ze zijn hoog en er staat 1 ster op.
Ach, ik vind juist de simpele All Stars in een effen kleur vaak veel mooier staan. Speciale printjes kunnen ook mooi zijn, maar in veel gevallen vind ik het maar matig en vaak zie je mensen ook met dezelfde prints rondlopen. Dan krijg ik altijd het idee dat die mensen zich proberen te onderscheiden door All Stars met een printje te nemen, alleen maken ze dan de fout door geen écht unieke print te kiezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Doe mij maar gewoon de normalequote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
Gisteravond deze besteld. Voor 20 euro kon ik het niet laten! Het is weer eens wat andersLekker bosstappers!
[ afbeelding ]
Graf lelijk, mijns inziens.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
Gisteravond deze besteld. Voor 20 euro kon ik het niet laten! Het is weer eens wat andersLekker bosstappers!
[ afbeelding ]
Iewl....quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Iewl....
Sorry, maar ik vind ze echt enorm lelijk.
Dat dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Iewl....
Sorry, maar ik vind ze echt enorm lelijk.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doe je eigenlijk je veters zo ontiegelijk strak?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef bkkrs het volgende:
Mijn All Stars
[ afbeelding ]
Die slip-ons komen van http://myworld.ebay.com/thechuckstore&ssPageName=STRK:MEFSX:SELLERID
juist wel !quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef LeonH het volgende:
met allstars het bos in![]()
1x gedaan, echt niet te doen!
Heb vrij smalle voeten, maar aan m'n voet zitten de veters niet zo strak als op de foto.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk je veters zo ontiegelijk strak?
Is die shop een beetje te vertrouwen dan?
Ja, deze Ebayer is legit.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk je veters zo ontiegelijk strak?
Is die shop een beetje te vertrouwen dan?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef bkkrs het volgende:
[..]
Heb vrij smalle voeten, maar aan m'n voet zitten de veters niet zo strak als op de foto.
Die shop is te vertrouwen anders zou ik die niet posten. Had ze in iets meer dan een week in huis, volgens mij zijn ze echt.
Thanks both...quote:
Die zijn leuk ja.quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
Onlangs deze gekocht. Vind ze echt geniaal.
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op zondag 26 april 2009 18:25 schreef Thymen. het volgende:
deze gecoord
[ afbeelding ]
ben er echt super blij mee
Ik vind de Double Uppers er ook altijd ontzettend gaaf uitzien, maar op de een of andere manier staan ze me nooit als ik ze eenmaal aanheb.quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
[ afbeelding ]
Oehh errug mooi idd!quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je ze bij die site gehaald hebt waarvan deze foto is, want die zijn nep.quote:Op maandag 27 april 2009 07:02 schreef dikkekaas het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten die te kopenPrijzen zijn belachelijk laag hier in Australië.
Als je gewoon een hele maat hebt is dat niet zo'n probleem, volop op internet te vinden. Alleen als je een halve maat hebt niet.quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Omniej het volgende:
Met groene rand zoek ik ze ook nog steeds ja...
quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat koordje is men oortjes
Ik vind dat allstars heel goed bij grote voeten passen, dan lijken het niet zulke vrachtschepen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef Crientj het volgende:
Ik zag vanmiddag in de stad allstars in maat 46. Phuu; die waren echt groot ;o
Dat is wel zo ja. Maar tussen alle maat 40'jes stond ineens die 46. Dan schrik je wel ;o iig ik dan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat allstars heel goed bij grote voeten passen, dan lijken het niet zulke vrachtschepen.
Mijn vriend heeft maat 48 en de all stars staan hem vet goed.
Voor de mieperts, dit is maat 46....quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
stylish hoor met die zwarte vetersquote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
picsquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef pinquit het volgende:
ik zit nu even vakantie te vieren in dublin, zie ik daar toch de meest geweldige sneakers die ik MOET hebben, zijn ze er niet in mn maatwel in t zwart, maar ikmoet witte. ik BAAL
Haha nee heb ze bij een Converse shop hier gekocht. En met groene randjesquote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je ze bij die site gehaald hebt waarvan deze foto is, want die zijn nep.
Ik wil ze ook heel graag, maar dan met groene rand, maar kan ze gewoon nergens vinden in mijn maat.
Ik vind ze eigenlijk heel leuk!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
In mijn zoektocht naar simpel maar toch bijzonder vond ik deze:
[ afbeelding ]
want fout is gooeed
Stuur die ook naar mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Haha nee heb ze bij een Converse shop hier gekocht. En met groene randjesVerkeerde foto dus
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Stuur die ook naar mij.![]()
Ik heb gisteren eindelijk olijfgroene gevonden.
[ afbeelding ]
Je hebt het over deze right?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
die zijn ook best vet
En ik vertrek volgende week weer naar NL dus ik kan wel een paar voor je meenemen
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hebt het over deze right?
[ afbeelding ]
Jazeker. Alleen moet ik nog wel even kijken of ze die in Sydney ook ergens goedkoop hebben. Om welke maat gaat het en wat kosten ze in Nederland? Dan ga ik straks/morgen even de stad in om te kijken wat ze hier kosten en of ze er überhaupt in je maat zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hebt het over deze right?
[ afbeelding ]
quote:
De Australische dollar is toch sowieso minder waard dan de euro? Ik heb die olijfgroene voor 60 euro gekocht, duurder zullen ze vast niet zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:55 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen moet ik nog wel even kijken of ze die in Sydney ook ergens goedkoop hebben. Om welke maat gaat het en wat kosten ze in Nederland? Dan ga ik straks/morgen even de stad in om te kijken wat ze hier kosten en of ze er überhaupt in je maat zijn.
Daar hebben ze inderdaad vaak nog leuke modellen staan voor een spotprijs. Binnenkort maar weer eens langsgaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Ze vallen heel groot... Voor Isa heb ik deze in het wit, normaal maat 28, nu dus maat 27:
[ afbeelding ]
Gekocht in Maasmechelen Village, voor 24,95...
60 euro. Pf. Volgens mij betaalde ik voor de groene lage hier 40 dollar, omgerekend 22 euro. Maar oké, ik heb het even gecheckt, en het zijn echt die met groene streep. Morgenochtend ga ik even de stad in en zal ik kijken of ze die hier ook ergens verkopen in jouw maat. Mocht dat zo zijn, meld ik dat wel even en mocht je ze dan willen hebben kan dat geregeld worden!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De Australische dollar is toch sowieso minder waard dan de euro? Ik heb die olijfgroene voor 60 euro gekocht, duurder zullen ze vast niet zijn.Ik heb Euro: 38, UK 5,5 etc.
Ben benieuwd.
In Nederland heb je ze trouwens niet. Alleen hoge met een zwarte streep, ik heb lage helemaal nog nergens gezien.
Die heb ik gisteren ook gekocht, maar dan met donkerblauw, lichtblauw en rode kleine blokjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
maargoed, niet gevonden dusalle 6 footlockers afgeweest daar
![]()
toen nam ik deze: [ afbeelding ]
ook mooimet dus alleen wat gekleurd canvas aan de bovenkant, verder helemaal witleer
Dat zou heel tof zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:08 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
60 euro. Pf. Volgens mij betaalde ik voor de groene lage hier 40 dollar, omgerekend 22 euro. Maar oké, ik heb het even gecheckt, en het zijn echt die met groene streep. Morgenochtend ga ik even de stad in en zal ik kijken of ze die hier ook ergens verkopen in jouw maat. Mocht dat zo zijn, meld ik dat wel even en mocht je ze dan willen hebben kan dat geregeld worden!
jah ik zag ze op de websitequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:23 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren ook gekocht, maar dan met donkerblauw, lichtblauw en rode kleine blokjes
Dat heb ik all the time. En ik heb aardig wat Chucks versleten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef pleeborstel het volgende:
Mijn V&D All Stars (nep dus?) gaan nu al kapot![]()
[ afbeelding ]
De zool scheurt en laat los
Doen die van mij ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef pleeborstel het volgende:
Mijn V&D All Stars (nep dus?) gaan nu al kapot![]()
[ afbeelding ]
De zool scheurt en laat los
Ik moet je helaas teleurstellenquote:
Ahhh, jammer. Maar toch bedankt voor het kijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:49 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellenIk wilde misschien ook nog een nieuw paar All Stars voor mezelf kopen, dus ben vandaag de stad in gegaan en heb ongeveer elke winkel doorgespit waar ze All Stars verkochten. Maar, geen groene helaas.. Blijkbaar heb ik dus erg mazzel gehad. Ik ben in Sydney sowieso niet veel verschillende All Stars tegengekonen, het is allemaal zwart/grijs/geel/bruin en daar hield het wel op.
Succes nog met zoeken in elk geval!
Is het geen idee om gewoon even in een willekeurige winkel All Stars te passen, puur voor de maat?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:25 schreef nout72 het volgende:
Ik vraag dit omdat op Asos.com een coole Converse One Star sneaker alleen nog in UK size 8 te bestellen is.
En zeker weten dat een schoen past/niet past is wel zo handig, ik haat het retour zenden van artikelen.
Als 7 bij jou 40 is, is dat waarschijnlijk de mannenmaat, die voor zover ik weet gelijkstaat aan de UK maat.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Da's net zo vaag als het verschil in maat tussen mannen en vrouwen.
Mens 5/Womens 7
Mens 7/Womens 9
Ik heb 7 (40), maar ik zou niet weten welke van deze 2 dat is.
Ok, maar waarom zijn er dan mannen- en vrouwenmaten.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als 7 bij jou 40 is, is dat waarschijnlijk de mannenmaat, die voor zover ik weet gelijkstaat aan de UK maat.
In mijn schoenen staat:
Mens: 8
Wo's: 10
UK: 8
EUR: 41.5
CM: 26.5
Tja, ik heb het ook niet bedacht.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ok, maar waarom zijn er dan mannen- en vrouwenmaten.Dat maakt het allleen maar ingewikkeld.
Ik heb mijn zoektocht naar de grijs/orange allstars in mijn eerste bericht gestaakt, deze zijn alleen in amerika te krijgen maar door het niet voor mekaar krijgen van een betaling naar een van die sites ben ik ermee gekapt.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
In mijn zoektocht naar simpel maar toch bijzonder vond ik deze:
[ afbeelding ]
want fout is gooeed
M'n bf heeft ook ING en Paypal werkt bij hem wel goed, mss ff t systeem inlezen?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoektocht naar de grijs/orange allstars in mijn eerste bericht gestaakt, deze zijn alleen in amerika te krijgen maar door het niet voor mekaar krijgen van een betaling naar een van die sites ben ik ermee gekapt.
Deze hierboven vind ik ook erg nice! maar deze site accepteerd alleen paypal. Nu krijg ik het niet voor mekaar mijn ING rekening hieraan te koppel (ivm een volgnummer en een andere code die ik niet op mijn nieuwe pas terugvind).
Thx
Als je het geld naar mijn rekening overmaakt wil ik eventueel wel voor jou bestellen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoektocht naar de grijs/orange allstars in mijn eerste bericht gestaakt, deze zijn alleen in amerika te krijgen maar door het niet voor mekaar krijgen van een betaling naar een van die sites ben ik ermee gekapt.
Deze hierboven vind ik ook erg nice! maar deze site accepteerd alleen paypal. Nu krijg ik het niet voor mekaar mijn ING rekening hieraan te koppel (ivm een volgnummer en een andere code die ik niet op mijn nieuwe pas terugvind).
Anyways, iemand enig idee of deze hier in NL tekoop zijn?
Thx
Ik zag dus laatst deze: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C02&KAC=A71&SC=A07&ArtikelNummer=965321&Cid=10&KAid=4294925786&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=converse&Nao=2&N=186quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Thx
Op die site moet je sowieso niet bestellen, tenzij je op neppe All Stars zit te wachten.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |