Eerste paar misschien?quote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Volgens mij heb ik de mijne te klein gekocht.
Nee het tweede, mijn andere zijn laag. Misschien is het ook weer gewenning hoor, die lage heb ik al 3,5 jaar en er zit ondertussen een gat in (ja ik ben zuinig op mijn All Stars) dus die lopen veel wijder.quote:
Zijn in dit topic heel veel mensen die daar besteld hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef Ratjepoepe het volgende:
Heeft er al iemand eerder schoenen besteld bij www.starconverse.com want hier zijn ze wel erg goedkoop en veel keus.
Hmm dat is wel even belangrijk om te weten natuurlijk, dus als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag.quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Noortje. het volgende:
Had Smart_ass niet op die site besteld? Volgens mij waren ze nep namelijk, maar ik weet niet 100% zeker of dat op die site was. Wel 99%.
Stuur haar anders even een PM, ik heb net even zitten kijken maar kan niet uit mijn PM's opmaken of het die site was.quote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Ratjepoepe het volgende:
[..]
Hmm dat is wel even belangrijk om te weten natuurlijk, dus als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag.
Ik weet ook niet wat ik er mee aan moetquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind die dubbele zo lelijk.
De kleur is wel tof trouwens, dat groen.
Ik hou niet zo van die legerprintquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:11 schreef dill het volgende:
Wat vinden jullie hier van eigenlijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze hier staan, nog nooit gedragen. Maatje 43 (UK 9.5)
Ik ben er gek op.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 00:24 schreef BoniBoni het volgende:
Weet iemand hoe je all stars het best kan wassen? (hoe heet enzo) mijn nieuwe witte zijn na 1 avondje stappen namelijk zwart geworden *snif*
Ik wist nieteens dat je ze kon wassen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou ze niet al te heet wassen ivm krimpen en lelijk worden30 graden lijkt me zat.
Niemand? Er zijn toch genoeg mensen die allstars via internet kopen?!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:53 schreef Greatmarked het volgende:
Wat is de goedkoopste site om all stars te kopen? Mijn zwarte allstars zijn wel weer aan vervanging toe... Misschien toch eindelijk eens de leren allstars kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |