abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:21:07 #276
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68566572
Die van mij hebben dat ook. Gewoon originele. Zo stevig zijn ze echt niet hoor Je betaalt voor het draagcomfort en het merk
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 21:39:57 #277
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_68571739
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef pleeborstel het volgende:
Mijn V&D All Stars (nep dus?) gaan nu al kapot

[ afbeelding ]

De zool scheurt en laat los
Dat heb ik all the time. En ik heb aardig wat Chucks versleten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:55:01 #278
164755 Mss
kutHOEr
pi_68572439
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef pleeborstel het volgende:
Mijn V&D All Stars (nep dus?) gaan nu al kapot

[ afbeelding ]

De zool scheurt en laat los
Doen die van mij ook
Aids.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:56:45 #279
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_68572508
Op ebay staan echt teveel leuke allstar's....
Ik heb nu al een lijst van 10 schoenen die ik allemaal wil hebben.....
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 22:05:46 #280
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_68572903

Een scheur in de bovenste, en als je goed kijkt zie je bij de onderste wat lijm tussen het rubber en het canvas zitten, doordat het daar loslaat. Daar begint dus hetzelfde te komen. Die bovenste is de tweede van inmiddels drie Chocolate-paren, en het vorige paar had exact hetzelfde. Ga er dus maar vanuit dat die buiging/loslating normaal is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_68572918
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:05 schreef Omniej het volgende:
De mijne doen dat toch niet hoor...
De mijne ook niet
pi_68575638
iemand die een goedkope nl webshop weet? :p
webshop converse all stars

waar bestellen jullie de allstars \? ik zag ook een paar hongkong enzo. waar zijn ze goedkoop dan?

ik zoek deze:

[ Bericht 30% gewijzigd door Rihan op 02-05-2009 00:54:01 ]
  zaterdag 2 mei 2009 @ 07:49:30 #283
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_68583297
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:20 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat zou heel tof zijn. Ben benieuwd.
Ik moet je helaas teleurstellen Ik wilde misschien ook nog een nieuw paar All Stars voor mezelf kopen, dus ben vandaag de stad in gegaan en heb ongeveer elke winkel doorgespit waar ze All Stars verkochten. Maar, geen groene helaas.. Blijkbaar heb ik dus erg mazzel gehad. Ik ben in Sydney sowieso niet veel verschillende All Stars tegengekonen, het is allemaal zwart/grijs/geel/bruin en daar hield het wel op.
Succes nog met zoeken in elk geval!
pi_68585177
Foto:

pi_68586034
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 07:49 schreef dikkekaas het volgende:

[..]

Ik moet je helaas teleurstellen Ik wilde misschien ook nog een nieuw paar All Stars voor mezelf kopen, dus ben vandaag de stad in gegaan en heb ongeveer elke winkel doorgespit waar ze All Stars verkochten. Maar, geen groene helaas.. Blijkbaar heb ik dus erg mazzel gehad. Ik ben in Sydney sowieso niet veel verschillende All Stars tegengekonen, het is allemaal zwart/grijs/geel/bruin en daar hield het wel op.
Succes nog met zoeken in elk geval!
Ahhh, jammer. Maar toch bedankt voor het kijken.
Ik denk dat ik ze maar moet gaan bestellen op de conversesite als ze er weer zijn.
pi_68614589
Kan er iemand wijs uit de maten die opgegeven worden?

Mijn paar All stars heeft als UK size 8.5, wat volgens de label op de schoen maat 42 is.
Maar UK size 8 is ook een 42, dat betekent dus dat ik een 42 1/2 heb, toch?

Maar vele, zo niet alle sites die All stars verkopen hanteren alleen hele maten.
Dat zou dus betekenen dat ik voor de zekerheid maat 43, (UK size 9) moet nemen, logisch lijkt het...

Maar dan lees ik bij alle All Stars modellen op sportus.nl het volgende:
Deze schoen valt vrij ruim, wij adviseren u om een maat kleiner te bestellen dan uw normale schoenmaat.

Is de maat in de loop der jaren veranderd? Mijn All stars zijn 5 jaar oud of zo.
Of worden verschillende typen met verschillende maatvoering geproduceerd, 1 voor de Europese markt, de andere voor de VS?

Ik vraag dit omdat op Asos.com een coole Converse One Star sneaker alleen nog in UK size 8 te bestellen is.
En zeker weten dat een schoen past/niet past is wel zo handig, ik haat het retour zenden van artikelen.
pi_68619102
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:25 schreef nout72 het volgende:
Ik vraag dit omdat op Asos.com een coole Converse One Star sneaker alleen nog in UK size 8 te bestellen is.
En zeker weten dat een schoen past/niet past is wel zo handig, ik haat het retour zenden van artikelen.
Is het geen idee om gewoon even in een willekeurige winkel All Stars te passen, puur voor de maat?

Ik vermoed dat je gewoon een 8 nodig hebt overigens, maar ivm gedoe met retourzenden zou ik de gok ook niet zomaar nemen.

Edit: Op één van mijn All Stars met UK maat 8, staat trouwens EUR 41,5. Misschien dat jij dan toch een 9 nodig hebt...

Edit 2: Yep, ook mijn andere All Stars zijn maat 8 (UK) en dus Europese maat 41,5...
pi_68624563
Dank voor het antwoord.
Tja, in dit geval lijkt mij het passen in een winkel beter, zeker gezien je ontdekking dat jouw UK sized 8 Allstars een 41,5 zijn.
Dat zou betekenen dat er meerdere maten gehanteerd worden.
Op Asos is in de maattabel duidelijk te lezen UK 8 = 42 en destijds had ik bij de aankoop van mijn Allstars een halve maat groter 8,5 genomen, omdat de gewone 42 te klein was.
Maar een UK 8,5 zou dus nu zomaar een gewone 42 kunnen zijn, wat te klein is...of dan weer te ruim wil ik sportus.nl geloven (Deze schoen valt vrij ruim, wij adviseren u om een maat kleiner te bestellen dan uw normale schoenmaat.)

Heel vaag
pi_68625721
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef nout72 het volgende:
Heel vaag
Inderdaad...

Om zeker te zijn van de juiste maat zit er dus maar één ding op.
  zondag 3 mei 2009 @ 18:35:42 #290
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68628532
Da's net zo vaag als het verschil in maat tussen mannen en vrouwen.

Mens 5/Womens 7
Mens 7/Womens 9

Ik heb 7 (40), maar ik zou niet weten welke van deze 2 dat is.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 3 mei 2009 @ 18:47:23 #291
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_68628906
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:53 schreef Butterfly91 het volgende:
Foto:

[ afbeelding ]
Sorry; gatver wat lelijk
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_68629779
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Da's net zo vaag als het verschil in maat tussen mannen en vrouwen.

Mens 5/Womens 7
Mens 7/Womens 9

Ik heb 7 (40), maar ik zou niet weten welke van deze 2 dat is.
Als 7 bij jou 40 is, is dat waarschijnlijk de mannenmaat, die voor zover ik weet gelijkstaat aan de UK maat.

In mijn schoenen staat:

Mens: 8
Wo's: 10
UK: 8
EUR: 41.5
CM: 26.5
pi_68636068
wie heeft er een webshop met goedkope all stars? ..
  zondag 3 mei 2009 @ 22:16:48 #294
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68637006
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:15 schreef Omniej het volgende:

[..]

Als 7 bij jou 40 is, is dat waarschijnlijk de mannenmaat, die voor zover ik weet gelijkstaat aan de UK maat.

In mijn schoenen staat:

Mens: 8
Wo's: 10
UK: 8
EUR: 41.5
CM: 26.5
Ok, maar waarom zijn er dan mannen- en vrouwenmaten. Dat maakt het allleen maar ingewikkeld.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_68638167
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ok, maar waarom zijn er dan mannen- en vrouwenmaten. Dat maakt het allleen maar ingewikkeld.
Tja, ik heb het ook niet bedacht.

Vind het zelf ook alleen maar verwarrend (en onnodig vooral)...
pi_68667573
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
In mijn zoektocht naar simpel maar toch bijzonder vond ik deze:
[ afbeelding ]
want fout is gooeed
Ik heb mijn zoektocht naar de grijs/orange allstars in mijn eerste bericht gestaakt, deze zijn alleen in amerika te krijgen maar door het niet voor mekaar krijgen van een betaling naar een van die sites ben ik ermee gekapt.

Deze hierboven vind ik ook erg nice! maar deze site accepteerd alleen paypal. Nu krijg ik het niet voor mekaar mijn ING rekening hieraan te koppel (ivm een volgnummer en een andere code die ik niet op mijn nieuwe pas terugvind).

Anyways, iemand enig idee of deze hier in NL tekoop zijn?

Thx
pi_68667825
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:

[..]

Ik heb mijn zoektocht naar de grijs/orange allstars in mijn eerste bericht gestaakt, deze zijn alleen in amerika te krijgen maar door het niet voor mekaar krijgen van een betaling naar een van die sites ben ik ermee gekapt.

Deze hierboven vind ik ook erg nice! maar deze site accepteerd alleen paypal. Nu krijg ik het niet voor mekaar mijn ING rekening hieraan te koppel (ivm een volgnummer en een andere code die ik niet op mijn nieuwe pas terugvind).

Thx
M'n bf heeft ook ING en Paypal werkt bij hem wel goed, mss ff t systeem inlezen?
I tell you this; no eternal reward will forgive us now for wasting the dawn.
  maandag 4 mei 2009 @ 20:55:30 #298
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_68668839
quote:

[..]

Thx
Als je het geld naar mijn rekening overmaakt wil ik eventueel wel voor jou bestellen.
Of Durf je dat niet?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 4 mei 2009 @ 22:23:37 #299
187181 FictionalFenna
fffffriction
pi_68672760
quote:

[..]

Thx
Ik zag dus laatst deze: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C02&KAC=A71&SC=A07&ArtikelNummer=965321&Cid=10&KAid=4294925786&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=converse&Nao=2&N=186
I HATE MUSIC
pi_68792269
quote:

[..]

Thx
Op die site moet je sowieso niet bestellen, tenzij je op neppe All Stars zit te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')