Dat heb ik all the time. En ik heb aardig wat Chucks versleten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef pleeborstel het volgende:
Mijn V&D All Stars (nep dus?) gaan nu al kapot![]()
[ afbeelding ]
De zool scheurt en laat los
Doen die van mij ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef pleeborstel het volgende:
Mijn V&D All Stars (nep dus?) gaan nu al kapot![]()
[ afbeelding ]
De zool scheurt en laat los

Ik moet je helaas teleurstellenquote:
Ahhh, jammer. Maar toch bedankt voor het kijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:49 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellenIk wilde misschien ook nog een nieuw paar All Stars voor mezelf kopen, dus ben vandaag de stad in gegaan en heb ongeveer elke winkel doorgespit waar ze All Stars verkochten. Maar, geen groene helaas.. Blijkbaar heb ik dus erg mazzel gehad. Ik ben in Sydney sowieso niet veel verschillende All Stars tegengekonen, het is allemaal zwart/grijs/geel/bruin en daar hield het wel op.
Succes nog met zoeken in elk geval!
Is het geen idee om gewoon even in een willekeurige winkel All Stars te passen, puur voor de maat?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:25 schreef nout72 het volgende:
Ik vraag dit omdat op Asos.com een coole Converse One Star sneaker alleen nog in UK size 8 te bestellen is.
En zeker weten dat een schoen past/niet past is wel zo handig, ik haat het retour zenden van artikelen.
Als 7 bij jou 40 is, is dat waarschijnlijk de mannenmaat, die voor zover ik weet gelijkstaat aan de UK maat.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Da's net zo vaag als het verschil in maat tussen mannen en vrouwen.
Mens 5/Womens 7
Mens 7/Womens 9
Ik heb 7 (40), maar ik zou niet weten welke van deze 2 dat is.
Ok, maar waarom zijn er dan mannen- en vrouwenmaten.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als 7 bij jou 40 is, is dat waarschijnlijk de mannenmaat, die voor zover ik weet gelijkstaat aan de UK maat.
In mijn schoenen staat:
Mens: 8
Wo's: 10
UK: 8
EUR: 41.5
CM: 26.5
Tja, ik heb het ook niet bedacht.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ok, maar waarom zijn er dan mannen- en vrouwenmaten.Dat maakt het allleen maar ingewikkeld.
Ik heb mijn zoektocht naar de grijs/orange allstars in mijn eerste bericht gestaakt, deze zijn alleen in amerika te krijgen maar door het niet voor mekaar krijgen van een betaling naar een van die sites ben ik ermee gekapt.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
In mijn zoektocht naar simpel maar toch bijzonder vond ik deze:
[ afbeelding ]
want fout is gooeed
M'n bf heeft ook ING en Paypal werkt bij hem wel goed, mss ff t systeem inlezen?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoektocht naar de grijs/orange allstars in mijn eerste bericht gestaakt, deze zijn alleen in amerika te krijgen maar door het niet voor mekaar krijgen van een betaling naar een van die sites ben ik ermee gekapt.
Deze hierboven vind ik ook erg nice! maar deze site accepteerd alleen paypal. Nu krijg ik het niet voor mekaar mijn ING rekening hieraan te koppel (ivm een volgnummer en een andere code die ik niet op mijn nieuwe pas terugvind).
Thx
Als je het geld naar mijn rekening overmaakt wil ik eventueel wel voor jou bestellen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoektocht naar de grijs/orange allstars in mijn eerste bericht gestaakt, deze zijn alleen in amerika te krijgen maar door het niet voor mekaar krijgen van een betaling naar een van die sites ben ik ermee gekapt.
Deze hierboven vind ik ook erg nice! maar deze site accepteerd alleen paypal. Nu krijg ik het niet voor mekaar mijn ING rekening hieraan te koppel (ivm een volgnummer en een andere code die ik niet op mijn nieuwe pas terugvind).
Anyways, iemand enig idee of deze hier in NL tekoop zijn?
Thx
Ik zag dus laatst deze: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C02&KAC=A71&SC=A07&ArtikelNummer=965321&Cid=10&KAid=4294925786&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=converse&Nao=2&N=186quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Thx
Op die site moet je sowieso niet bestellen, tenzij je op neppe All Stars zit te wachten.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Thx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |