Haha nee heb ze bij een Converse shop hier gekocht. En met groene randjesquote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je ze bij die site gehaald hebt waarvan deze foto is, want die zijn nep.
Ik wil ze ook heel graag, maar dan met groene rand, maar kan ze gewoon nergens vinden in mijn maat.
Ik vind ze eigenlijk heel leuk!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
In mijn zoektocht naar simpel maar toch bijzonder vond ik deze:
[ afbeelding ]
want fout is gooeed
Stuur die ook naar mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Haha nee heb ze bij een Converse shop hier gekocht. En met groene randjesVerkeerde foto dus
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Stuur die ook naar mij.![]()
Ik heb gisteren eindelijk olijfgroene gevonden.
[ afbeelding ]
Je hebt het over deze right?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
die zijn ook best vet
En ik vertrek volgende week weer naar NL dus ik kan wel een paar voor je meenemen
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hebt het over deze right?
[ afbeelding ]
Jazeker. Alleen moet ik nog wel even kijken of ze die in Sydney ook ergens goedkoop hebben. Om welke maat gaat het en wat kosten ze in Nederland? Dan ga ik straks/morgen even de stad in om te kijken wat ze hier kosten en of ze er überhaupt in je maat zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hebt het over deze right?
[ afbeelding ]
quote:
De Australische dollar is toch sowieso minder waard dan de euro? Ik heb die olijfgroene voor 60 euro gekocht, duurder zullen ze vast niet zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:55 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen moet ik nog wel even kijken of ze die in Sydney ook ergens goedkoop hebben. Om welke maat gaat het en wat kosten ze in Nederland? Dan ga ik straks/morgen even de stad in om te kijken wat ze hier kosten en of ze er überhaupt in je maat zijn.
Daar hebben ze inderdaad vaak nog leuke modellen staan voor een spotprijs. Binnenkort maar weer eens langsgaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Ze vallen heel groot... Voor Isa heb ik deze in het wit, normaal maat 28, nu dus maat 27:
[ afbeelding ]
Gekocht in Maasmechelen Village, voor 24,95...
60 euro. Pf. Volgens mij betaalde ik voor de groene lage hier 40 dollar, omgerekend 22 euro. Maar oké, ik heb het even gecheckt, en het zijn echt die met groene streep. Morgenochtend ga ik even de stad in en zal ik kijken of ze die hier ook ergens verkopen in jouw maat. Mocht dat zo zijn, meld ik dat wel even en mocht je ze dan willen hebben kan dat geregeld worden!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De Australische dollar is toch sowieso minder waard dan de euro? Ik heb die olijfgroene voor 60 euro gekocht, duurder zullen ze vast niet zijn.Ik heb Euro: 38, UK 5,5 etc.
Ben benieuwd.
In Nederland heb je ze trouwens niet. Alleen hoge met een zwarte streep, ik heb lage helemaal nog nergens gezien.
Die heb ik gisteren ook gekocht, maar dan met donkerblauw, lichtblauw en rode kleine blokjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
maargoed, niet gevonden dusalle 6 footlockers afgeweest daar
![]()
toen nam ik deze: [ afbeelding ]
ook mooimet dus alleen wat gekleurd canvas aan de bovenkant, verder helemaal witleer
Dat zou heel tof zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:08 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
60 euro. Pf. Volgens mij betaalde ik voor de groene lage hier 40 dollar, omgerekend 22 euro. Maar oké, ik heb het even gecheckt, en het zijn echt die met groene streep. Morgenochtend ga ik even de stad in en zal ik kijken of ze die hier ook ergens verkopen in jouw maat. Mocht dat zo zijn, meld ik dat wel even en mocht je ze dan willen hebben kan dat geregeld worden!
jah ik zag ze op de websitequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:23 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren ook gekocht, maar dan met donkerblauw, lichtblauw en rode kleine blokjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |