Achja, dat zou bij mij de enige miskoop (1 paar) sinds jaren zijn dus dan hoef ik me er niet echt over op te winden vind ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
oh btw in de spits stond dat stukje met die nep allstars
v&d en scapino stonden erbij
-o-quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
wat heeft iedereen toch met die simple all stars van maar een kleur?
Doe dan speciale met leuke print?
[ afbeelding ]
Mine.
Die zijn gaaf ja ;oquote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Gaafquote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Ja, dat vind ík dus afschuwelijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ík dus afschuwelijk.
Waar blijft de schoen met de leuke print?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Eens.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ík dus afschuwelijk.
Ehh, gewoon Converse One Star?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe heet die soort waar one-star op staat, ze zijn hoog en er staat 1 ster op.
Ach, ik vind juist de simpele All Stars in een effen kleur vaak veel mooier staan. Speciale printjes kunnen ook mooi zijn, maar in veel gevallen vind ik het maar matig en vaak zie je mensen ook met dezelfde prints rondlopen. Dan krijg ik altijd het idee dat die mensen zich proberen te onderscheiden door All Stars met een printje te nemen, alleen maken ze dan de fout door geen écht unieke print te kiezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Doe mij maar gewoon de normalequote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
Gisteravond deze besteld. Voor 20 euro kon ik het niet laten! Het is weer eens wat andersLekker bosstappers!
[ afbeelding ]
Graf lelijk, mijns inziens.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
Gisteravond deze besteld. Voor 20 euro kon ik het niet laten! Het is weer eens wat andersLekker bosstappers!
[ afbeelding ]
Iewl....quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Iewl....
Sorry, maar ik vind ze echt enorm lelijk.
Dat dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Iewl....
Sorry, maar ik vind ze echt enorm lelijk.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doe je eigenlijk je veters zo ontiegelijk strak?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef bkkrs het volgende:
Mijn All Stars
[ afbeelding ]
Die slip-ons komen van http://myworld.ebay.com/thechuckstore&ssPageName=STRK:MEFSX:SELLERID
juist wel !quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef LeonH het volgende:
met allstars het bos in![]()
1x gedaan, echt niet te doen!
Heb vrij smalle voeten, maar aan m'n voet zitten de veters niet zo strak als op de foto.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk je veters zo ontiegelijk strak?
Is die shop een beetje te vertrouwen dan?
Ja, deze Ebayer is legit.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk je veters zo ontiegelijk strak?
Is die shop een beetje te vertrouwen dan?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef bkkrs het volgende:
[..]
Heb vrij smalle voeten, maar aan m'n voet zitten de veters niet zo strak als op de foto.
Die shop is te vertrouwen anders zou ik die niet posten. Had ze in iets meer dan een week in huis, volgens mij zijn ze echt.
Thanks both...quote:
Die zijn leuk ja.quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
Onlangs deze gekocht. Vind ze echt geniaal.
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op zondag 26 april 2009 18:25 schreef Thymen. het volgende:
deze gecoord
[ afbeelding ]
ben er echt super blij mee
Ik vind de Double Uppers er ook altijd ontzettend gaaf uitzien, maar op de een of andere manier staan ze me nooit als ik ze eenmaal aanheb.quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
[ afbeelding ]
Oehh errug mooi idd!quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je ze bij die site gehaald hebt waarvan deze foto is, want die zijn nep.quote:Op maandag 27 april 2009 07:02 schreef dikkekaas het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten die te kopenPrijzen zijn belachelijk laag hier in Australië.
Als je gewoon een hele maat hebt is dat niet zo'n probleem, volop op internet te vinden. Alleen als je een halve maat hebt niet.quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Omniej het volgende:
Met groene rand zoek ik ze ook nog steeds ja...
quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat koordje is men oortjes
Ik vind dat allstars heel goed bij grote voeten passen, dan lijken het niet zulke vrachtschepen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef Crientj het volgende:
Ik zag vanmiddag in de stad allstars in maat 46. Phuu; die waren echt groot ;o
Dat is wel zo ja. Maar tussen alle maat 40'jes stond ineens die 46. Dan schrik je wel ;o iig ik dan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat allstars heel goed bij grote voeten passen, dan lijken het niet zulke vrachtschepen.
Mijn vriend heeft maat 48 en de all stars staan hem vet goed.
Voor de mieperts, dit is maat 46....quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
stylish hoor met die zwarte vetersquote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
picsquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef pinquit het volgende:
ik zit nu even vakantie te vieren in dublin, zie ik daar toch de meest geweldige sneakers die ik MOET hebben, zijn ze er niet in mn maatwel in t zwart, maar ikmoet witte. ik BAAL
Haha nee heb ze bij een Converse shop hier gekocht. En met groene randjesquote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je ze bij die site gehaald hebt waarvan deze foto is, want die zijn nep.
Ik wil ze ook heel graag, maar dan met groene rand, maar kan ze gewoon nergens vinden in mijn maat.
Ik vind ze eigenlijk heel leuk!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
In mijn zoektocht naar simpel maar toch bijzonder vond ik deze:
[ afbeelding ]
want fout is gooeed
Stuur die ook naar mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Haha nee heb ze bij een Converse shop hier gekocht. En met groene randjesVerkeerde foto dus
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Stuur die ook naar mij.![]()
Ik heb gisteren eindelijk olijfgroene gevonden.
[ afbeelding ]
Je hebt het over deze right?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
die zijn ook best vet
En ik vertrek volgende week weer naar NL dus ik kan wel een paar voor je meenemen
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hebt het over deze right?
[ afbeelding ]
Jazeker. Alleen moet ik nog wel even kijken of ze die in Sydney ook ergens goedkoop hebben. Om welke maat gaat het en wat kosten ze in Nederland? Dan ga ik straks/morgen even de stad in om te kijken wat ze hier kosten en of ze er überhaupt in je maat zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hebt het over deze right?
[ afbeelding ]
quote:
De Australische dollar is toch sowieso minder waard dan de euro? Ik heb die olijfgroene voor 60 euro gekocht, duurder zullen ze vast niet zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:55 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen moet ik nog wel even kijken of ze die in Sydney ook ergens goedkoop hebben. Om welke maat gaat het en wat kosten ze in Nederland? Dan ga ik straks/morgen even de stad in om te kijken wat ze hier kosten en of ze er überhaupt in je maat zijn.
Daar hebben ze inderdaad vaak nog leuke modellen staan voor een spotprijs. Binnenkort maar weer eens langsgaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Ze vallen heel groot... Voor Isa heb ik deze in het wit, normaal maat 28, nu dus maat 27:
[ afbeelding ]
Gekocht in Maasmechelen Village, voor 24,95...
60 euro. Pf. Volgens mij betaalde ik voor de groene lage hier 40 dollar, omgerekend 22 euro. Maar oké, ik heb het even gecheckt, en het zijn echt die met groene streep. Morgenochtend ga ik even de stad in en zal ik kijken of ze die hier ook ergens verkopen in jouw maat. Mocht dat zo zijn, meld ik dat wel even en mocht je ze dan willen hebben kan dat geregeld worden!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De Australische dollar is toch sowieso minder waard dan de euro? Ik heb die olijfgroene voor 60 euro gekocht, duurder zullen ze vast niet zijn.Ik heb Euro: 38, UK 5,5 etc.
Ben benieuwd.
In Nederland heb je ze trouwens niet. Alleen hoge met een zwarte streep, ik heb lage helemaal nog nergens gezien.
Die heb ik gisteren ook gekocht, maar dan met donkerblauw, lichtblauw en rode kleine blokjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
maargoed, niet gevonden dusalle 6 footlockers afgeweest daar
![]()
toen nam ik deze: [ afbeelding ]
ook mooimet dus alleen wat gekleurd canvas aan de bovenkant, verder helemaal witleer
Dat zou heel tof zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:08 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
60 euro. Pf. Volgens mij betaalde ik voor de groene lage hier 40 dollar, omgerekend 22 euro. Maar oké, ik heb het even gecheckt, en het zijn echt die met groene streep. Morgenochtend ga ik even de stad in en zal ik kijken of ze die hier ook ergens verkopen in jouw maat. Mocht dat zo zijn, meld ik dat wel even en mocht je ze dan willen hebben kan dat geregeld worden!
jah ik zag ze op de websitequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:23 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren ook gekocht, maar dan met donkerblauw, lichtblauw en rode kleine blokjes
Dat heb ik all the time. En ik heb aardig wat Chucks versleten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef pleeborstel het volgende:
Mijn V&D All Stars (nep dus?) gaan nu al kapot![]()
[ afbeelding ]
De zool scheurt en laat los
Doen die van mij ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef pleeborstel het volgende:
Mijn V&D All Stars (nep dus?) gaan nu al kapot![]()
[ afbeelding ]
De zool scheurt en laat los

Ik moet je helaas teleurstellenquote:
Ahhh, jammer. Maar toch bedankt voor het kijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:49 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellenIk wilde misschien ook nog een nieuw paar All Stars voor mezelf kopen, dus ben vandaag de stad in gegaan en heb ongeveer elke winkel doorgespit waar ze All Stars verkochten. Maar, geen groene helaas.. Blijkbaar heb ik dus erg mazzel gehad. Ik ben in Sydney sowieso niet veel verschillende All Stars tegengekonen, het is allemaal zwart/grijs/geel/bruin en daar hield het wel op.
Succes nog met zoeken in elk geval!
Is het geen idee om gewoon even in een willekeurige winkel All Stars te passen, puur voor de maat?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:25 schreef nout72 het volgende:
Ik vraag dit omdat op Asos.com een coole Converse One Star sneaker alleen nog in UK size 8 te bestellen is.
En zeker weten dat een schoen past/niet past is wel zo handig, ik haat het retour zenden van artikelen.
Als 7 bij jou 40 is, is dat waarschijnlijk de mannenmaat, die voor zover ik weet gelijkstaat aan de UK maat.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Da's net zo vaag als het verschil in maat tussen mannen en vrouwen.
Mens 5/Womens 7
Mens 7/Womens 9
Ik heb 7 (40), maar ik zou niet weten welke van deze 2 dat is.
Ok, maar waarom zijn er dan mannen- en vrouwenmaten.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als 7 bij jou 40 is, is dat waarschijnlijk de mannenmaat, die voor zover ik weet gelijkstaat aan de UK maat.
In mijn schoenen staat:
Mens: 8
Wo's: 10
UK: 8
EUR: 41.5
CM: 26.5
Tja, ik heb het ook niet bedacht.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ok, maar waarom zijn er dan mannen- en vrouwenmaten.Dat maakt het allleen maar ingewikkeld.
Ik heb mijn zoektocht naar de grijs/orange allstars in mijn eerste bericht gestaakt, deze zijn alleen in amerika te krijgen maar door het niet voor mekaar krijgen van een betaling naar een van die sites ben ik ermee gekapt.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
In mijn zoektocht naar simpel maar toch bijzonder vond ik deze:
[ afbeelding ]
want fout is gooeed
M'n bf heeft ook ING en Paypal werkt bij hem wel goed, mss ff t systeem inlezen?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoektocht naar de grijs/orange allstars in mijn eerste bericht gestaakt, deze zijn alleen in amerika te krijgen maar door het niet voor mekaar krijgen van een betaling naar een van die sites ben ik ermee gekapt.
Deze hierboven vind ik ook erg nice! maar deze site accepteerd alleen paypal. Nu krijg ik het niet voor mekaar mijn ING rekening hieraan te koppel (ivm een volgnummer en een andere code die ik niet op mijn nieuwe pas terugvind).
Thx
Als je het geld naar mijn rekening overmaakt wil ik eventueel wel voor jou bestellen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoektocht naar de grijs/orange allstars in mijn eerste bericht gestaakt, deze zijn alleen in amerika te krijgen maar door het niet voor mekaar krijgen van een betaling naar een van die sites ben ik ermee gekapt.
Deze hierboven vind ik ook erg nice! maar deze site accepteerd alleen paypal. Nu krijg ik het niet voor mekaar mijn ING rekening hieraan te koppel (ivm een volgnummer en een andere code die ik niet op mijn nieuwe pas terugvind).
Anyways, iemand enig idee of deze hier in NL tekoop zijn?
Thx
Ik zag dus laatst deze: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C02&KAC=A71&SC=A07&ArtikelNummer=965321&Cid=10&KAid=4294925786&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=converse&Nao=2&N=186quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Thx
Op die site moet je sowieso niet bestellen, tenzij je op neppe All Stars zit te wachten.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef MuperSario het volgende:
[..]
Thx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |