Achja, dat zou bij mij de enige miskoop (1 paar) sinds jaren zijn dus dan hoef ik me er niet echt over op te winden vind ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
oh btw in de spits stond dat stukje met die nep allstars
v&d en scapino stonden erbij
-o-quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
wat heeft iedereen toch met die simple all stars van maar een kleur?
Doe dan speciale met leuke print?
[ afbeelding ]
Mine.
Die zijn gaaf ja ;oquote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Gaafquote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Ja, dat vind ík dus afschuwelijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ík dus afschuwelijk.
Waar blijft de schoen met de leuke print?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Eens.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ík dus afschuwelijk.
Ehh, gewoon Converse One Star?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe heet die soort waar one-star op staat, ze zijn hoog en er staat 1 ster op.
Ach, ik vind juist de simpele All Stars in een effen kleur vaak veel mooier staan. Speciale printjes kunnen ook mooi zijn, maar in veel gevallen vind ik het maar matig en vaak zie je mensen ook met dezelfde prints rondlopen. Dan krijg ik altijd het idee dat die mensen zich proberen te onderscheiden door All Stars met een printje te nemen, alleen maken ze dan de fout door geen écht unieke print te kiezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mine.
Doe mij maar gewoon de normalequote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
Gisteravond deze besteld. Voor 20 euro kon ik het niet laten! Het is weer eens wat andersLekker bosstappers!
[ afbeelding ]
Graf lelijk, mijns inziens.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
Gisteravond deze besteld. Voor 20 euro kon ik het niet laten! Het is weer eens wat andersLekker bosstappers!
[ afbeelding ]
Iewl....quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Iewl....
Sorry, maar ik vind ze echt enorm lelijk.
Dat dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Iewl....
Sorry, maar ik vind ze echt enorm lelijk.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef paperclipje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doe je eigenlijk je veters zo ontiegelijk strak?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef bkkrs het volgende:
Mijn All Stars
[ afbeelding ]
Die slip-ons komen van http://myworld.ebay.com/thechuckstore&ssPageName=STRK:MEFSX:SELLERID
juist wel !quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef LeonH het volgende:
met allstars het bos in![]()
1x gedaan, echt niet te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |