Heb vrij smalle voeten, maar aan m'n voet zitten de veters niet zo strak als op de foto.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk je veters zo ontiegelijk strak?
Is die shop een beetje te vertrouwen dan?
Ja, deze Ebayer is legit.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk je veters zo ontiegelijk strak?
Is die shop een beetje te vertrouwen dan?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef bkkrs het volgende:
[..]
Heb vrij smalle voeten, maar aan m'n voet zitten de veters niet zo strak als op de foto.
Die shop is te vertrouwen anders zou ik die niet posten. Had ze in iets meer dan een week in huis, volgens mij zijn ze echt.
Thanks both...quote:
Die zijn leuk ja.quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
Onlangs deze gekocht. Vind ze echt geniaal.
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op zondag 26 april 2009 18:25 schreef Thymen. het volgende:
deze gecoord
[ afbeelding ]
ben er echt super blij mee
Ik vind de Double Uppers er ook altijd ontzettend gaaf uitzien, maar op de een of andere manier staan ze me nooit als ik ze eenmaal aanheb.quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
[ afbeelding ]
Oehh errug mooi idd!quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Xandrar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je ze bij die site gehaald hebt waarvan deze foto is, want die zijn nep.quote:Op maandag 27 april 2009 07:02 schreef dikkekaas het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten die te kopenPrijzen zijn belachelijk laag hier in Australië.
Als je gewoon een hele maat hebt is dat niet zo'n probleem, volop op internet te vinden. Alleen als je een halve maat hebt niet.quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Omniej het volgende:
Met groene rand zoek ik ze ook nog steeds ja...
quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat koordje is men oortjes
Ik vind dat allstars heel goed bij grote voeten passen, dan lijken het niet zulke vrachtschepen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef Crientj het volgende:
Ik zag vanmiddag in de stad allstars in maat 46. Phuu; die waren echt groot ;o
Dat is wel zo ja. Maar tussen alle maat 40'jes stond ineens die 46. Dan schrik je wel ;o iig ik dan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat allstars heel goed bij grote voeten passen, dan lijken het niet zulke vrachtschepen.
Mijn vriend heeft maat 48 en de all stars staan hem vet goed.
Voor de mieperts, dit is maat 46....quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
stylish hoor met die zwarte vetersquote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
picsquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef pinquit het volgende:
ik zit nu even vakantie te vieren in dublin, zie ik daar toch de meest geweldige sneakers die ik MOET hebben, zijn ze er niet in mn maatwel in t zwart, maar ikmoet witte. ik BAAL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |