ik heb gezegt dat groene allstars tegen vallen, bij deze neem ik dat terug .quote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef Smart_ass het volgende:
Als mensen via converse.com willen kopen wil ik ook wel meedoen, maar volgens mij moet je echt met z'n tienen zijn wil je er een beetje goedkoper uitkomen. Hoe meer paar schoenen hoe duurder het wordt (in verhouding wel minder, maartoch).
[ afbeelding ]
Wil nog steeds deze.
Maar deze zijn ook niet gifgroen.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef kaggel het volgende:
[..]
ik heb gezegt dat groene allstars tegen vallen, bij deze neem ik dat terug .
Wie organiseert het dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
Laten we mensen verzamelen die via converse.com willen bestellen.
Ik wil 1 paar. Nu jullie.![]()
Met 10 paar ongeveer is het wel te doen.
Hey Grappig ik woon in Lemmerquote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef kaggel het volgende:
[..]
scapino in lemmer ( FRIESLAND ) ze vallen alleen vreselijk tegen
Ik wil ook wel 1 paar.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
Je moet hopen dat je niet gepakt wordt door de douanequote:Op woensdag 22 april 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
Die douanekosten zitten er op de site al bij.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Je moet hopen dat je niet gepakt wordt door de douane![]()
Volgens mij tot 150 euro safe![]()
Me tante heeft geen allstars meegenomen uit Indonesië![]()
Moet je het gewoon in je winkelmandje doen en dan net doen alsof je gaan afrekenen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:50 schreef pinquit het volgende:
ik wil weten wat het dan gaan kosten eigk. kan je dat ergens berekenen dan? t paar dat ik wil is maar 24$.
quote:Beste Leon,
Hartelijk dank voor uw interesse in Pro Sport.
Helaas is deze maat volledig uitverkocht en zal ook niet meer binnen komen.
Ik kan u hiermee helaas niet verder helpen.
Ik vertrouw er op je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Pro-sport.nl Klantenservice
Is dat niet gewoon onzin?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Als het lipje niet naar de zijkant toe gaattijdens lopen
Ik doe mee als de groene lage weer verkrijgbaar zijn in mijn maat. Heb al gemaild.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:57 schreef 3lmo het volgende:
Bohh, ik doe vast wel mee maar dan moet ik er even wat uitzoeken.
Bij mij gaan ze ook nooit naar de zijkant. Maar kan ook zijn omdat ik meestal op lage loop, daar heb je dat minder denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon onzin?
Ik heb bij meerdere paren (niet alleen all-stars, ook andere) dat die tong naar de zijkant toegaat.
Zo ook dan bij mn all-stars, terwijl mn zusje dezelfde heeft en bij haar blijven ze wel op dezelfde plek zitten.
Dat zou ook best kunnen. Ik & mn zusje hebben beide hoge; waarbij die van mij altijd naar de zijkant glippen maar die van haar blijven mooi zitten.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik doe mee als de groene lage weer verkrijgbaar zijn in mijn maat. Heb al gemaild.Als ze niet meer komen ben ik genaaid.
[..]
Bij mij gaan ze ook nooit naar de zijkant. Maar kan ook zijn omdat ik meestal op lage loop, daar heb je dat minder denk ik.
Ik heb juist één paar lage waar ze naar de zijkant gaan, en een ander paar lage waar ze wel weer blijven zitten. Bij mijn hoge blijven ze ook zitten...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Bij mij gaan ze ook nooit naar de zijkant. Maar kan ook zijn omdat ik meestal op lage loop, daar heb je dat minder denk ik.
Da's idd best kut voor jou.quote:
Bij mij alle 3 naar de zijkantquote:Op woensdag 22 april 2009 18:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon onzin?
Ik heb bij meerdere paren (niet alleen all-stars, ook andere) dat die tong naar de zijkant toegaat.
Zo ook dan bij mn all-stars, terwijl mn zusje dezelfde heeft en bij haar blijven ze wel op dezelfde plek zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |