Dat kan ik mij nog wel herinneren ja, dat had ik ook ooit. Gewoon doorheen lopen en het went wel, dan heb je nergens meer last van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb pas nieuwe All Stars gekocht, hoge model de blauwe.Enig probleem wat ik met die dingen ervaar is dat ik ongeloofelijk last krijg van mijn kleine teen na er een tijdje op gelopen te hebben. Hebben meerdere mensen dit probleem?
Ik heb net mn tenen bekeken ze zijn er helemaal rood van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 18:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nog wel herinneren ja, dat had ik ook ooit. Gewoon doorheen lopen en het went wel, dan heb je nergens meer last van.
Dunno, heb ik in ieder geval niet gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb net mn tenen bekeken ze zijn er helemaal rood van.Ik ga er nog maar een tijdje op lopen dan, is er niks wat je er verder tegen kan doen? Sokken erin dragen ofzo?
als je graag het gevoel hebt alsof je met blote voeten loopt wel ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:56 schreef bokkepoot het volgende:
Is het zonder sokken beter?
Jap, ik heb dr ook last van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb pas nieuwe All Stars gekocht, hoge model de blauwe.Enig probleem wat ik met die dingen ervaar is dat ik ongeloofelijk last krijg van mijn kleine teen na er een tijdje op gelopen te hebben. Hebben meerdere mensen dit probleem?
quote:'Waalwijks bedrijf Sporttrading verkocht nepgympen van All Stars'
vrijdag 17 april 2009 | 09:03 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 22 april 2009 | 07:56
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
BREDA - Verkocht Sporttrading Holland BV uit Waalwijk namaak-All Stars of niet? Over die vraag buigt de Bredase voorzieningenrechter zich de komende week.
De beschuldiging aan het adres van de Waalwijkse groothandel in sportkleding en -schoenen is afkomstig van Converse, de Amerikaanse producent van de populaire gymschoenen, en haar Nederlandse distributeur Kesbo Sport BV.
Converse heeft zijn handen vol aan het bestrijden van namaakschoenen, zo bleek eergisteren bij de rechtbank. Voortdurend worden partijen All Stars die in winkels worden aangeboden daarom gecheckt op echtheid en herkomst. Dat is overigens nog niet eenvoudig, legde advocaat Mulder de rechter uit. "Sommige namaakschoenen zijn nauwelijks van echt te onderscheiden." In de afgelopen maanden stuitten inkopers van Converse op 'neppers' bij onder meer Schoenenreus, Ziengs, het Belgische Carrefour, Scapino en V&D. In de laatste twee gevallen waren de schoenen zéker afkomstig van Sporttrading, stelde Mulder bij de rechtbank. Reden voor zijn cliënt om via de rechter beslag te laten leggen alle (nep)All Stars die Sporttrading in voorraad heeft, en op de volledige administratie van het bedrijf.
Sporttrading eiste opheffing van die beslagen. "Harde bewijzen ontbreken", lichtte raadsman Linssen toe. Sporttrading zou ernstige schade leiden nu het niet kan leveren aan zijn klanten. "Erger is, dat de goede naam en reputatie van Sporttrading worden aangetast." Zijn tegenpleiter Mulder noemt de bewijzen juist 'overweldigend', en eiste namens Converse een verbod op de verkoop van de in beslag genomen schoenen.
Uitspraak 24 april.
http://www.brabantsdagbla(...)en-van-All-Stars.ece
Als het lipje niet naar de zijkant toe gaatquote:Op woensdag 22 april 2009 09:46 schreef pinquit het volgende:
waar kan je aan herkennen dat ze nep zijn dan?
ik had neppers die dat ook dedenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Als het lipje niet naar de zijkant toe gaattijdens lopen
'Bij nieuwe schoenen is het verschil nauwelijks te zien', aldus de woordvoerder van Converse. 'Maar na een maand intensief gebruik wordt het verschil duidelijk: bij de originele schoen is het canvas kapot en het rubber gescheurd. De imitatieschoen ziet er nog uit als nieuw.'quote:Op woensdag 22 april 2009 09:46 schreef pinquit het volgende:
waar kan je aan herkennen dat ze nep zijn dan?
na een tijdje steekt ie er vanzelf uitquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nog wel herinneren ja, dat had ik ook ooit. Gewoon doorheen lopen en het went wel, dan heb je nergens meer last van.
Oftewel, je kan beter een neppe schoen hebbenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Gimmick het volgende:
[..]
'Bij nieuwe schoenen is het verschil nauwelijks te zien', aldus de woordvoerder van Converse. 'Maar na een maand intensief gebruik wordt het verschil duidelijk: bij de originele schoen is het canvas kapot en het rubber gescheurd. De imitatieschoen ziet er nog uit als nieuw.'
scapino in lemmer ( FRIESLAND ) ze vallen alleen vreselijk tegenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:26 schreef iosubSyS het volgende:
Iemand enig idee waar ik gif groene allstar hitops kan kopen?
Die neppe zijn dus beterquote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Gimmick het volgende:
[..]
'Bij nieuwe schoenen is het verschil nauwelijks te zien', aldus de woordvoerder van Converse. 'Maar na een maand intensief gebruik wordt het verschil duidelijk: bij de originele schoen is het canvas kapot en het rubber gescheurd. De imitatieschoen ziet er nog uit als nieuw.'
Die zijn echt geweldig.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef Smart_ass het volgende:
Als mensen via converse.com willen kopen wil ik ook wel meedoen, maar volgens mij moet je echt met z'n tienen zijn wil je er een beetje goedkoper uitkomen. Hoe meer paar schoenen hoe duurder het wordt (in verhouding wel minder, maartoch).
[ afbeelding ]
Wil nog steeds deze.
I know. Anders hadden we samen kunnen bestellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |