Care? Lo-tops zijn 20 keer mooier.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja, maar in mindere mate dan de hi-tops
Die zijn nep.quote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef Ratjepoepe het volgende:
Heeft er al iemand eerder schoenen besteld bij www.starconverse.com want hier zijn ze wel erg goedkoop en veel keus.
Ik heb mijn groene all stars ook bij hem gekocht, en heb toch echt het idee dat ze nep zijn. Maar misschien ligt het aan mij, dunno.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Van een betrouwbare Ebayer. Voor de mensen die goedkoop van internet willen bestellen.
Hmm that sucks.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die zijn nep.Heb de mijne net teruggestuurd.
Ik heb alleen de leren Jack Purcells gehaald, weet niet hoe het is met de canvas chucks. Een vriendin van mij heeft de gele chucks gehaald en heeft daarom mij deze Ebayer aangeraden. De Jack Purcells zijn in ieder geval echt, het leer is van goede kwaliteit. Ik heb net de witte ook besteld:quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb mijn groene all stars ook bij hem gekocht, en heb toch echt het idee dat ze nep zijn. Maar misschien ligt het aan mij, dunno.
Domme vraag misschien, maar waardoor denk je dat ze nep zijn dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb mijn groene all stars ook bij hem gekocht, en heb toch echt het idee dat ze nep zijn. Maar misschien ligt het aan mij, dunno.
Omdat het witte gedeelte aan de voorkant nogal groot is. Maargoed, sommigen zeggen dan van jaa, dat verschilt natuurlijk bij elk paar all stars, wat natuurlijk ook wel zo'n beetje is. Maar ik heb nu genoeg paar all stars om een beetje mee te vergelijken, en deze zijn wel echt heel groot. Maargoed, het kan inderdaad zijn dat het gewoon een foutje is. Dunno eigenlijk. Vind het alleen niet echt mooi.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar waardoor denk je dat ze nep zijn dan?(met andere woorden: waar herken je het aan of denk je het aan te herkennen?)
Je lijkt zelf toch niet helemaal overtuigd te zijn van de nepheid namelijk.
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:51 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stomme verzenden duurt te lang.
Niiiice.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:51 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Die groene all stars met zwarte rand kun je hier in Nederland ook overal krijgen volgens mij hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 22:26 schreef Ratjepoepe het volgende:
Nice, eindelijke daar m'n geliefde echt groene All Stars gevonden
[ afbeelding ]
Die is leuk.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:51 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, optie om te halen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef Mylene het volgende:
Speciale All Star collectie bij PRO sport
De Chuck Taylor ‘British Invasion’ collectie staat nu bij PRO sport in de winkels! Het gaat om een eenmalige collectie unisex schoenen ontworpen door Converse in samenwerking met een aantal baanbrekende Britse muzieksterren.
Zo kunnen The Who en Pink Floyd deze unieke exemplaren op hun naam schrijven. De modellen uit de ‘British Invasion’ collectie zijn beperkt verkrijgbaar in Nederland. PRO sport zet ze volop in de spotlights van 6 t/m 26 april. Bovendien kunnen shop- en rockfans via www.pro-sport.nl een Converse tas en shopping trip naar Londen winnen.
Er is keuze uit de platenhoezen van de klassieke Pink Floyd albums ‘Wish You Were Here’ of ‘Animals’ (¤ 84,95) en het Britse vlag motief, geīnspireerd op een bekende foto van The Who waarop de band een Britse vlag vasthoudt (¤ 89,95).
[ afbeelding ]
bron
In het echt zijn ze heel lelijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef LeonH het volgende:
Oef met die britse vlag is wel behoorlijk stoer!
Binnenkort maar even een Pro Sport checken!
Ach, in de Coverse Store op Curaįao kijken ze je al raar aan als je naar een andere maat vraagt.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Meh! Waarom hebben ze dark side of the moon niet hier uitgebracht. Toen ik in London bij de converse store was een paar weken geleden keken ze me echt aan alsof ze water zagen branden toen ik naar de pink floyd-lijn vroeg. Grmpf.
Hmm.. Ziet er erg goed uit inderdaad. Ik ben ook benieuwd waar ze te verkrijgen zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:32 schreef MuperSario het volgende:
Hallo allemaal!
Ik kwam hier via-via uit en ben dringend naar een nederlandse (web)winkel waar ze deze allstars verkopen. Ik kwam deze net op ebay tegen maar deze waren al verkocht.
[ afbeelding ]
Mocht iemand deze (uberrrrrrvette) schoentjes ergens tekoop hebben gezien zou ik dat heel graag willen weten.
(yep first post, prolly noy last!)
Grtz
MuperSario
Fucking hell, THE WHO, dan moet ik maandag snel eens gaan kijken.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef Mylene het volgende:
Speciale All Star collectie bij PRO sport
De Chuck Taylor ‘British Invasion’ collectie staat nu bij PRO sport in de winkels! Het gaat om een eenmalige collectie unisex schoenen ontworpen door Converse in samenwerking met een aantal baanbrekende Britse muzieksterren.
Zo kunnen The Who en Pink Floyd deze unieke exemplaren op hun naam schrijven. De modellen uit de ‘British Invasion’ collectie zijn beperkt verkrijgbaar in Nederland. PRO sport zet ze volop in de spotlights van 6 t/m 26 april. Bovendien kunnen shop- en rockfans via www.pro-sport.nl een Converse tas en shopping trip naar Londen winnen.
Er is keuze uit de platenhoezen van de klassieke Pink Floyd albums ‘Wish You Were Here’ of ‘Animals’ (¤ 84,95) en het Britse vlag motief, geīnspireerd op een bekende foto van The Who waarop de band een Britse vlag vasthoudt (¤ 89,95).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
Mijn god.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Smart_ass het volgende:
Spot ik zomaar Radiohead all stars!Te vet.
[ afbeelding ]
Binnenkort als het goed is met een paar studiegenoten een samenkoopactiequote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef pinquit het volgende:
gaat er nog iemand van converse.com bestellen?let me know
oeh laat me op tijd even wetenquote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Music4all het volgende:
[..]
Binnenkort als het goed is met een paar studiegenoten een samenkoopactie, als je wilt mag je wel mee doen.
Ik heb net een mail gestuurd voor een prijsindicatie (bij fromus2eu) van 7 all stars a totaal $200,- dus het is even afwachten wat dat gaat kosten.
Net trouwens mijn eerste all stars gekocht: de vintage double upper voor¤74,95 , kwam ik thuis en zag ik dat ze op www.converse.com voor $49,99 staan. Gelukkig had ik echt nieuwe schoenen nodig, dat verlicht de pijn een beetje.
Joah ik wil ook meedoen aan die inkoop actie...Ik wil graag deze..quote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Music4all het volgende:
[..]
Binnenkort als het goed is met een paar studiegenoten een samenkoopactie, als je wilt mag je wel mee doen.
Ik heb net een mail gestuurd voor een prijsindicatie (bij fromus2eu) van 7 all stars a totaal $200,- dus het is even afwachten wat dat gaat kosten.
Net trouwens mijn eerste all stars gekocht: de vintage double upper voor¤74,95 , kwam ik thuis en zag ik dat ze op www.converse.com voor $49,99 staan. Gelukkig had ik echt nieuwe schoenen nodig, dat verlicht de pijn een beetje.
Kan Pro Sport Maastricht ze niet voor je bestellen? Of kijken in welk filiaal ze wel hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef LeonH het volgende:
Ik wil echt die van The Who hebben met de britse vlag.... Weet iemand waar ik 46,5 kan uithalen?
converse.com heeft ze niet, terwijl de NL site wel maat 12 aangeeft...
Pro sport maastricht heeft ze ook niet meer...
Ik was vanmiddag bij Pro sport Den Bosch, zag die schoen met die vlag en dacht: er was iets met die vlagquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef LeonH het volgende:
Ik wil echt die van The Who hebben met de britse vlag.... Weet iemand waar ik 46,5 kan uithalen?
converse.com heeft ze niet, terwijl de NL site wel maat 12 aangeeft...
Pro sport maastricht heeft ze ook niet meer...
Zelfs in Brabant denken ze aan mequote:Op maandag 20 april 2009 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag bij Pro sport Den Bosch, zag die schoen met die vlag en dacht: er was iets met die vlag![]()
(dat jij die wilde dus
) maar heb niet gekeken of geīnformeerd naar maten. Maarja DB ligt ook niet echt in de buurt van Maastricht.
apartquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Mijn schoentjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten perfect, en ik vind ze mooi.
Die schoenen heeft een sukkel bij ons op school ook..quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Mijn schoentjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten perfect, en ik vind ze mooi.
omdat je hier zo van houd:quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die schoenen heeft een sukkel bij ons op school ook..
Alleen draagt hij ze meer om bij het clubje te horen![]()
Maar ze zijn wel gaaf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |