quote:Op maandag 16 april 2007 09:40 schreef Nellid het volgende:
Vind er maar weinigs leuks tussen zitten dit jaar...
2/3 jaar gelden op mallorca hele vette all stars gekocht waar niemand mee liep en waarover ik van iedereen leuke reacties kreeg maar die zijn helemaal kapot gelopen. Zoek eigenlijk weer zoeits maar nergens te vinden en op concverse.com zit er ook niet veel tussen. Ze hadden altijd van die web-exclusive schoenen maar dat is ook over?
edit, deze dus:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef hmmmz het volgende:
vandaag binnengekregen nadat ik ze bestelt had op het internet
ik maak morge wel wat egt fototjes![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:49 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Die hadden ze niet eens in mijn maat.
Dan maar deze gehaald.
quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 12:13 schreef MeneerTim het volgende:
Iemand enig idee waar je Allstars online kan bestellen?
Of anders een idee waar je deze schoenen in maat 43,5 zou kunnen krijgen? Misschien online? In Amsterdam zijn ze overal uitverkocht in die maat en Converse zelf schijnt ook leveringsproblemen te hebben. Ik heb ze in maat 44.5 gepast en die waren net te groot.
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 17:05 schreef Spypiet het volgende:
Vorige week bij de Footlocker in Rotterdam gekocht:
Had dit topic even snel doorgebladerd en was ze nog niet tegengekomen.
die wil ik ook wel, ze zien er vet uit.quote:Op maandag 23 april 2007 18:43 schreef don-diablo het volgende:
ik denk dat ik nog ff van die lage haal zonder veters zoals die grijze in de OP die zijn wel heel stoer!
Ik vind ze er op een foto ook altijd erg leuk uit zien, maar in de winkel én aan mijn voet wat minderquote:Op maandag 23 april 2007 19:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die wil ik ook wel, ze zien er vet uit.![]()
Ik kwam ze tegen bij een Belgische schoenenwinkel, Brantano(.be)quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:53 schreef don-diablo het volgende:
die lage grijze uit de OP weet iemand waar die te verkrijgen zijn? online of welke winkels?
joooo! je ziet ze al zo zeldzaam en jij zag er gewoon iemand mee bij jou in de klas lopen???quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef hmmmz het volgende:
ik zag vandaag op school (bij mij in de klas) iemand die ook die schoenen heeft![]()
Ook lekkere zweet schoentjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:54 schreef Stansfield het volgende:
Lopen erg lekker nu met het warme weer.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:06 schreef hmmmz het volgende:
zoo ff wat echte fototjes gemaakt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is dat vrijwel onmogelijk? All Stars kosten 65eu, en de originele zijn mission impossible om te krijgen meestalquote:Op woensdag 25 april 2007 15:19 schreef cheukert het volgende:
Waar kan je voor weinig poen zwarte All-Stars halen (in een winkel dus, niet online) omgeving Den Haag het liefst 50e of minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |