Heeft iemand daar eigenlijk ervaring mee? Tips misschien?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar die ga ik verven denk ikGewoon een kwast pakken en wat spetters erover heen gooien en kijken wat het wordt
Ja, maar dan met een eigen topic.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef Paran0id het volgende:
all stars, zijn dat niet gewoon verkapte sneakers?
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:53 schreef Maxxieh het volgende:
Kwestie van goed zoeken, op Ebay vind je soms gewoon voor 30 euro incl. verzendskosten.. (echte!!)
Anders leer je lopenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het hele toffe schoenen, maar voor die prijs gaan ze wel érg snel kapot (scheur in rand bij de bal van je voet, gegaranderd binnen een maand of twee)...
Bij mij was dat pas na een jaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het hele toffe schoenen, maar voor die prijs gaan ze wel érg snel kapot (scheur in rand bij de bal van je voet, gegaranderd binnen een maand of twee)...
Ik zag gisteren in R'dam All Stars van een soort badstof, die lijken me pas als sloffen lopen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef Maxxieh het volgende:
Maar die leren allstars (met extra comfort o.i.d.) lopen echt heerlijk, soort sloffen.
Bij mij altijd binnen een paar maanden. Maar dat komt misschien omdat ik de gewoonte heb om doorgaans maar één paar schoenen in gebruik te hebben en die dan ook altijd en overal te dragen. Maar ik koop dus tegenwoordig maar nepperds, want die gaan even snel kapot.quote:
Ik ook hoor, heb ze een jaar lang bijna elke dag aangehadquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij mij altijd binnen een paar maanden. Maar dat komt misschien omdat ik de gewoonte heb om doorgaans maar één paar schoenen in gebruik te hebben en die dan ook altijd en overal te dragen. Maar ik koop dus tegenwoordig maar nepperds, want die gaan even snel kapot.
nee andersomquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef Paran0id het volgende:
all stars, zijn dat niet gewoon verkapte sneakers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |