quote:Op zondag 5 april 2009 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik MAG hier een tvp plaatsen.
Bij deze dan.
Je kon vorige chapters opnieuw spelen en zo kogels vinden. In het begin van chapter 5-3 kan je in een kist een treasure steeds pakken dat 3000 gold waard is.quote:Op zondag 5 april 2009 21:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Resident Evil uitgespeeld
Wat een hoeren makkerfakker is dat laatste stukje toch![]()
Kwam daar goffteredomme aan met 3 shotgun / en 9 sniper kogels,
Voor de rest fokking niks, nada, nergens kogels
Hoe de neuk moet ik hem dan mollen, en je kan ook geen kogels kopen ofzo
En geen geld meer hebben voor een ander gun
1,5 uur bezig geweest
Echt jongens, dat laatste stukje heeft heel mijn (voor de rest uberbrute) RE5 ervaring verkloot![]()
Jahoor, graag, wat heb je in je gekochte downloads staan?quote:Op maandag 6 april 2009 09:51 schreef Platina het volgende:
Iemand die Burnout Paradise thuis heeft + eyetoy camera en voor mij ff die award kan halen please![]()
wil graag die platina trophy maar om nu een cam van 20 euro daarvoor aan te schaffen.
zie pmquote:Op maandag 6 april 2009 10:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jahoor, graag, wat heb je in je gekochte downloads staan?
Jepquote:Op maandag 6 april 2009 13:36 schreef neen het volgende:
Is Destroy All Humans: Path of the Furon een kutspel? Die heb ik net besteld
quote:
hierquote:Op maandag 6 april 2009 14:35 schreef Platina het volgende:
5,36 is niet veel, mag mij wel vertellen waar ik dat spel dan kan halen
Welke game?quote:Op maandag 6 april 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heavy Rain??quote:Op maandag 6 april 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Heavy Rainquote:Op maandag 6 april 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2009 00:05 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Je kon vorige chapters opnieuw spelen en zo kogels vinden. In het begin van chapter 5-3 kan je in een kist een treasure steeds pakken dat 3000 gold waard is.
quote:
quote:Gameinformer: In the spirit of @geoffkeighley hints, our new magazine comes out in ten days, and I deCREE that we worked our ASS off on that one.
70 euroquote:Op maandag 6 april 2009 19:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
http://link.marktplaats.nl/242787413
![]()
Vent, ik vind jouw sig of whatever het heet over MGS 5: The Chuck Norris Chronicles echt briljantquote:
Budgetgaming.nlquote:Op maandag 6 april 2009 22:19 schreef donderopman het volgende:
even een korte vraag die waarschijnlijk al veel vaker is gesteld.. waar halen jullie in nl goedkoop je spellen (online of in de winkel)
Amazon.co.uk. Vrijwel altijd de goedkoopste.quote:Op maandag 6 april 2009 22:19 schreef donderopman het volgende:
even een korte vraag die waarschijnlijk al veel vaker is gesteld.. waar halen jullie in nl goedkoop je spellen (online of in de winkel)
Hij vroeg "waar in nl"quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Amazon.co.uk. Vrijwel altijd de goedkoopste.
2 goede maanden met goede gamereleases. Nintendo heeft deze maand weer Little King's Story. Ik verwacht dat het stuivertje wisselen zal blijven.quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS3 ownt Wii in Japan:
http://www.eurogamer.net/(...)uring-march-in-japan
It begins
Nergens. Als je in Nederland in de winkel een game koopt kun je net zo goed meteen een pot vaseline meenemen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:19 schreef donderopman het volgende:
Ik denk het ook, maar de PS3 verdient wel wat meer dan ze hebben gekregen nog. En Nintendo minder dan ze krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
2 goede maanden met goede gamereleases. Nintendo heeft deze maand weer Little King's Story. Ik verwacht dat het stuivertje wisselen zal blijven.
En eindelijk de info die er bij hoort:quote:
Dus FFXIII is wat FFXI had moeten zijnquote:Hands-on previews of Final Fantasy XIII in Edge and the UK Official PlayStation Magazine have torn the wraps off the game's battle system for the first time.
The magazines visited Square Enix's offices in Japan, where they interviewed the developers and were allowed to play the demo that will be distributed with the Blu-ray release of the Advent Children film in Japan later this month.
Edge - which describes the FFXIII as "the best-looking game on PlayStation 3 yet" - says that the battle system eschews FFXII's real-time programmable parties in favour of an evolution of FFX's more traditional Active Battle System.
Magic and Action points are out, with time being the main resource spent on moves. A character's time gauge is now split into three segments. Weaker spells and abilities will use one of these segments, while more powerful ones will use two or all three. You can therefore queue up multiple moves per character per turn, and there's a suggestion that the number of time segment commands might increase as your characters level up.
Timing can also be used to maintain combos between characters, with their attacks flowing into each other; a good combo will trigger a high-damage "Break Mode". Your performance after each battle is ranked from one to five stars, something the developers told OPM would affect gameplay.
Battles aren't random, although Edge noted that it was difficult to avoid the groups of enemies on the tightly constrained paths in the demo. The demo takes place on a series of futuristic walkways and suspension bridges beneath the hanging city of Cocoon (which sounds like the environment depicted in the recent trailer). The area is called Pulse, an under-city inhabited by rejects and outcasts.
Regarding storyline, the previews contain few details, but producer Yoshinori Kitase suggested to Edge that it would follow multiple characters along multiple threads, rather than merely focusing on poster girl Lightning.
"This is a story that's told from multiple points of view and we have whole chapters of the game that are devoted to a single character and his or her story," Kitase said.
"In that sense, it plays out in a similar way to Dragon Quest IV, taking the perspective of multiple characters, walking with them through their adventures before seeing how these stories come together and intertwine for the climax of the game."
We'll bring you our own impressions of the demo as soon as we can get our hands on it. Final Fantasy XIII is due out for PS3 in Japan before the end of the year, with and American and European release on PS3 and 360 to follow.
Het wordt een MMORPG?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En eindelijk de info die er bij hoort:
[..]
Dus FFXIII is wat FFXI had moeten zijn![]()
Mwhahahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nergens. Als je in Nederland in de winkel een game koopt kun je net zo goed meteen een pot vaseline meenemen.
Dan mis je een mooie game-ervaring. Final Fantasy heeft veel te bieden: goede verhaallijn, originele stijl, interessante personages en over het algemeen hele fijne gameplay.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef Kremers het volgende:
Final Fantasy... Heb ik nog nooit gespeeld.
Dat heeft meer te maken met het feit dat ik bij de vorige generatie een XBOX had, en daarvoor een echte pc gamer was. Ik heb ook geen idee waar die hele serie om draait dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:24 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Dan mis je een mooie game-ervaring. Final Fantasy heeft veel te bieden: goede verhaallijn, originele stijl, interessante personages en over het algemeen hele fijne gameplay.
Das niet mijn ff ervaringquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:24 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Dan mis je een mooie game-ervaring. Final Fantasy heeft veel te bieden: goede verhaallijn, originele stijl, interessante personages en over het algemeen hele fijne gameplay.
Dat was Lost Odyssey alquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus FFXIII is wat FFXI had moeten zijn![]()
Je kan FF7 spelen op de PS3quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met het feit dat ik bij de vorige generatie een XBOX had, en daarvoor een echte pc gamer was. Ik heb ook geen idee waar die hele serie om draait dusIk kijk er wel eens naar als er wat meer bekent is over een FF voor de PS3.
Dat moet je hem vragenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf die limitatie opleggen?
Datzelfde heb ik met Disgaea (3). Goed, het verhaaltje is geinig en flauwe grappen zijn ook wel mijn ding, maar de gameplay en het uuuuuuuuuuuuuurenlange grinden om level 1.000.000 te halen of whateva, vind ik niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Das niet mijn ff ervaringIk vond het bagger. Maar daarom zeggen we ook zo vaak "smaken verschillen"
Ik heb zoveel slechte verhalen gehoord over X-2, dat is die nooit ben gaan spelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met Disgaea (3). Goed, het verhaaltje is geinig en flauwe grappen zijn ook wel mijn ding, maar de gameplay en het uuuuuuuuuuuuuurenlange grinden om level 1.000.000 te halen of whateva, vind ik niet zo boeiend.
Final Fantasy verschilt overigens ook erg per deel. Zo zijn VII en XII mijn favorieten, maar vind ik X, maar vooral X-2 heel gay. Vooral X-2. Die was zo gay dat ik de prequel minder leuk ging vinden.
Zegt de grootste j-RPG fok!hoerquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik snap heel die FF hype niet zo ,middelmatig spelletje
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zegt de vent die zichzelf final fantasy fanboy noemtquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Die idioot heeft gewoon 4x Final fantasy XII waarvan 1 Premium box en de dvd...quote:
Waarschijnlijk om de betalingsmogelijkheden ;-)quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat moet je hem vragenIk haal ze uit Canada en Maleisië.
Kan aan mij liggen, maar ik zie 1 x FF VII, 1x FF advent children en 1x psp FF uitvoering (met waarschijnlijk Crisis Core)quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die idioot heeft gewoon 4x Final fantasy XII waarvan 1 Premium box en de dvd...
Dudeeeee
Oh, en zie nu de PSP doos pas![]()
[ afbeelding ]
Weut ik veel dat er meerdere versies van dat spel zijn, nog nooit 1 gespeeldquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:29 schreef capital_P het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik zie 1 x FF VII, 1x FF advent children en 1x psp FF uitvoering (met waarschijnlijk Crisis Core)
allemaal verschillende dingen
(ervan uitgaande dat je VII bedoelde i.p.v. XII)
Nee, het zijn allemaal verschillende producten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weut ik veel dat er meerdere versies van dat spel zijn, nog nooit 1 gespeeld
Rechtsboven liggen er iig 3 van op elkaar, de blauwe doos in t midden en de PSP doos, is volgens mij toch echt 5x tzelfde (ongeveer dan)
Final Fantasy XII Collectors edition. De enige dubbele. De rest:quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:01 schreef capital_P het volgende:
athlon, wat ligt er onder advent children?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Deacon_Tigra op 07-04-2009 19:50:52 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Neequote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je nou IX missen? Das het tofste deel![]()
![]()
!!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
[ afbeelding ] ! ! !
----> Het Grote Final Fantasy Topic - Deel LIIIquote:
Heeft toch geen nut. Met zoveel delen en spin-offs kom je er toch nooit uitquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
[..]
----> Het Grote Final Fantasy Topic - Deel LIII
Ga dat daar maar uitvechten
Eens. Jij houdt naar mijn idee sowiezo meer van de klassieke JRPG's zoals Dragon Quest. Ik kan me dus wel voorstellen dat je FFIX vind heersen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft toch geen nut. Met zoveel delen en spin-offs kom je er toch nooit uit
omdat ik een zeikerd benquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
[ afbeelding ] ! ! !
Dat is één van de redenen ja! Black Mages zien er in FFIX zo uit zoals ze er in FFI al uit zagenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens. Jij houdt naar mijn idee sowiezo meer van de klassieke JRPG's zoals Dragon Quest. Ik kan me dus wel voorstellen dat je FFIX vind heersen.
Dikke kans dat die ooit komt, Square brengt alles een keer opnieuw uit. En ik ga er vrolijk in mee. Alleen FFIV op de DS hoef ik niet. De DS is niet krachtig genoeg om mooi 3D weer te geven vind ik, dus moeten ze OF de game op de PSP uitbrengen OF remaken voor de PS3. Zoals ze met FFVII gaan doen.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Shiit jongens, chill , leuk om te zien dat jullie zo happen
![]()
Is al wel een oude foto niet alles staat erop,
Zoals bv mijn zwaard en mijn original sealed FF 7 Establishment File uit 1997(google it)
En natuurlijk de psp zelf, nr 49114 van 77.777 stuks wereldwijd![]()
Heb FFXII idd dubbel
Pal versie en sealed US collectors Edition
Wil eigenlijk nog een x een sealed Jap versie op de kop tikken![]()
FF Advent childeren blu-ray (Jap) staat al ready to ship op de 16e![]()
Kan waarschijnlijk de demo niet eens afspelen, maar goed, mooi voor de collectie eej
Kan ondertussen ook Dissidia ( Jap) en FF4 (DS) bij het lijstje voegen
Ik mag hopen dat er Engelse subs op die bluray staan. Anders hoef ik het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo zou je de demo niet kunnen spelen? PS3 is toch regiovrij?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er Engelse subs op die bluray staan. Anders hoef ik het niet![]()
Hoezo zou je de demo niet kunnen spelen? PS3 is toch regiovrij?
Waarom koop je het dan? De film kan je niet kijken en de game mogelijk niet spelen?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Engelse Subsnatuurlijk niet
![]()
Nou Jap Blu-ray is region A , Europa Regio b
De casing bevat 2 disc's
1 de film region A, deze kan ik dus sowieso niet afspelen
2 De FXIII Demo + trailers...
Nou zijn games idd regiovrij ,maar als Square de trailers ook op regio A hebben gezet kan ik die demo wel vergeten dunkt mij.![]()
Had ook ergens gelezen dat alleen Jappen & Amerikanen de demo kunnen spelen, dit duid dus op dat alle twee de dics region A hebben.
Anyhoe,, ik zal het einde van de maand weten![]()
Final Fantasy ....Must.....Have.......quote:Op woensdag 8 april 2009 17:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan? De film kan je niet kijken en de game mogelijk niet spelen?
IX is in mijn ogen de minste,... maar ieder zijn ding. Begrijp je opzekers wat betreft je aankoop. Als je het koopt,... en al helemaal een FF game,... koop het dan goed!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
omdat ik een zeikerd benmoet dan weer een sealed non-platinum zijn
![]()
En dan nog 1 extra om te spelen, maar die kom ik nergens tegen.
En ik wil geen mishandeld Marktplaats exemplaar
Ik niet, ik weiger dit jaar mee te gaan op de hype-train.quote:
En dat terwijl het de beste E3 in jaren wordtquote:Op woensdag 8 april 2009 23:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik niet, ik weiger dit jaar mee te gaan op de hype-train.
Ik zwaai jullie wel uit en blijf dit keer thuis....
Megatons tot je omvaltquote:Op woensdag 8 april 2009 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat terwijl het de beste E3 in jaren wordt
Begin nou niet, ik ga niet mee met deze trein...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yups loopt hier ook vast :squote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef ikookhier het volgende:
Na de WipeoutHD update loop het vast bij het automatische save scherm![]()
Meer mensen hier last van
Dat zeggen ze elk jaarquote:Op woensdag 8 april 2009 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef ikookhier het volgende:
Na de WipeoutHD update loop het vast bij het automatische save scherm![]()
Meer mensen hier last van
Bekend probleem.quote:
Vanavond even proberenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Bekend probleem.
De oplossing is om eerst uit te loggen van PSN, dan het spel te starten, en dan weer inloggen.
Het is nogal gaar ja, maar dan werkt het.
De hele update is nogal buggy, jammer, want de features zelf zijn wel gaaf
quote:De Wii is de meest verkochte spelcomputer ooit, maar ook gelijk de minst gebruikte.
De XBOX360 wordt 11% van de tijd gebruikt, de PS3 bijna 11%, en de Wii maar 7!
DMC4 moet ik ook nog aan beginnen ^^, heb hem nu al een maand of 3 liggenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef KoosyNL het volgende:
Aah, Lair. Moet ik ook nog steeds eens spelen... 8 pond bij Amazon
Ow, en Valkyria Chronicles is bij Amazon nu 18 pond. Koopje denk ik zo
Kben gisteren trouwens begonnen met Devil May Cry 4. Leuke game
Vrouwlief vindt het ook allemaal maar goedquote:Op woensdag 8 april 2009 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Final Fantasy ....Must.....Have.......
Sue me, i'm a addict
Logisch. Er komt geen reet voor uit, en vooral non-gamers hebben dat ding. Dus die ligt vooral stof te happen.quote:
Zeker niet duurquote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef KoosyNL het volgende:Ow, en Valkyria Chronicles is bij Amazon nu 18 pond. Koopje denk ik zo
Zit er nog garantie op dan? Ik heb hem inmiddels alweer meer dan een jaar. Als die van mij stuk zou gaan, heb ik echt een probleem. Ik heb namelijk geen ¤400 voor een nieuwe.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:06 schreef Renzokuken het volgende:
Mijn 60gb is zojuist doodgegaan.
Dat wordt zeker een maand wachten op een nieuwe.![]()
Soms zit ook alles mee.
kanker
Ik heb de man aan de lijn vrolijk verteld dat mijn aankoopbewijs van 18-04-07 was. Niks over gehoord.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:29 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zit er nog garantie op dan? Ik heb hem inmiddels alweer meer dan een jaar. Als die van mij stuk zou gaan, heb ik echt een probleem. Ik heb namelijk geen ¤400 voor een nieuwe.
Oké, dan hanteert Sony wellicht 2j als garantietermijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:16 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ik heb de man aan de lijn vrolijk verteld dat mijn aankoopbewijs van 18-04-07 was. Niks over gehoord.
Duuuudequote:Op donderdag 9 april 2009 18:16 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ik heb de man aan de lijn vrolijk verteld dat mijn aankoopbewijs van 18-04-07 was. Niks over gehoord.
Hoe is het gebeurd? Bij mij gebeurde het na het installeren van een update. Het leegmaken van alles op de schijf fixte het probleem.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:00 schreef Renzokuken het volgende:
Ik zie wel wat er van komt, met een ps3 die niet meer opstart kan ik niet zoveel.
Die heeft niks te vertellenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
[..]
Vrouwlief vindt het ook allemaal maar goed? maar ja als je 1 hobby hebt...dan boeit het toch niet
quote:Valkyria Chronicles DLC next Thursday News
SEGA will offer the three DLC packs for Valkyria Chronicles next Thursday, 16th April.
They'll cost GBP 3.19 / EUR 3.99 each, and we're double-checking whether all three will be offered at once; it's slightly unclear.
Making up one part of the DLC is the Hard EX Mode, in which players fight through the entire Imperial Army against tougher enemies, without the main tank Edelweiss.
There's also Edy's Mission, in which players become the titular heroine and defend a small village from overwhelming odds. Finally, Selvaria's Mission casts players as a young engineer called Johann and offers a taste of action from behind enemy lines.
Valkyria Chronicles - a pretty turn-based strategy RPG set in 1930s-inspired war-torn Europe - was released exclusively for PS3 last autumn. We rather liked it, too, and urged any fans of the genre to "pick it up without delay".
www.eurogamer.net
Ik probeerde een ps2 spel te spelen.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoe is het gebeurd? Bij mij gebeurde het na het installeren van een update. Het leegmaken van alles op de schijf fixte het probleem.
Het is in elk geval content die niet op de disk staat.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus. 4 euro voor wat moeilijkere vijanden? Wat een naaistreek van SEGA!
dus je hebt zon gepimpte auto die binnenkort niets meer waard isquote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Die heeft niks te vertellennee hoor geintje
, tis nou niet dat ik maandelijks honderden euro's eraan uitgeef
Tis maar net wat er uitkomt
Ik heb hiervoor 9 jaar mijn auto verbouwd, dat heeft pas klauwen vol geld gekost
Had ik wel 66 ps3's voor kunnen kopen![]()
Dus dan is dit behoorlijk relatief
Mja die heb ik al op PSP en dat had ik na een tijdje ook wel weer gezien. Lijkt me dat de PS3 versie niet veel anders is?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:31 schreef Platina het volgende:
Calling all Cars ben je zo op uitgekeken. Echochrome is wel lachen volgens mij, die moet ik ook nog steeds halen.
Hadquote:Op donderdag 9 april 2009 21:49 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dus je hebt zon gepimpte auto die binnenkort niets meer waard is?
dan kan je beter dit als hobby hebben ja
Wat vreselijk zegquote:
Ik vind het op zich nog wel meevallen, maar dat logo... mijn god, wie heeft dat bedacht?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat vreselijk zeg![]()
Wie gaat die kopen?
IK! Mits hij niet te duur isquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat vreselijk zeg![]()
Wie gaat die kopen?
quote:Assassin's Creed 2 Details From This Month's Game Informer
Seems some people are getting early copies of this month's issue of Game Informer. You know. The issue that has a ton of details on Assassin's Creed 2.
Provided, of course, that this is all correct (we haven't seen the magazine ourselves), here's some of the stuff you can expect from the sequel to one of 2007's biggest games:
- Your range of weapons has been greatly increased, with new armaments including two swords, two "smaller blades", a mace, spear and an axe.
- No more silly drownings, as Altair can now swim.
- As expected, Da Vinci's workshop features in the game (it's set in 1476), and yes, you'll be gliding around on those wings of his.
- The game stars real characters of the time, including Machiavelli and Florence's powerful Medici family
- There are now "16 unique mission types". And, thankfully, no more pickpocket or eavesdropping ones.
- Tracking down hidden flags will now net you in-game rewards, rather than a simple sense of self-satisfaction.
http://www.screwattack.com/HardNews/040909
mmm, ben benieuwt hoe ze de wapens aan gaan pakken. Daar moet wel voldoende afwisseling in zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:24 schreef Strolie75 het volgende:
Gameplay beelden Bioshock 2!![]()
http://www.gametrailers.com/player/47806.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:44 schreef Mrakz0r het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)tml?playlist=popular
Game of the year!!!
Nieuwe shooter Close Range binnenkort verkrijgbaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:44 schreef Mrakz0r het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)tml?playlist=popular
Game of the year!!!
Ja...dus?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Nieuwe shooter Close Range binnenkort verkrijgbaar
Het lijkt wel of bijna al die 60GB kapot gaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:06 schreef Renzokuken het volgende:
Mijn 60gb is zojuist doodgegaan.
Dat wordt zeker een maand wachten op een nieuwe.![]()
Soms zit ook alles mee.
kanker
Ah, waar kan ik dat vinden, dat de garantie verlengd is?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:03 schreef ZoneKill het volgende:Sony heeft vanaf dit jaar de garantie verlengd met 1 jaar dus nu totaal 2 jaar garantie wat nog steeds belachelijk is voor zo een apparaat.
quote:
Blijf kalm Gijs,... het ziet er niet uit als een remake. Jij hebt FFVII toch nooit gespeeld of wel? Dit is gewoon de PSX versie beschikbaar op PSN ofzo?quote:
FFVII International in Japan ja. 1500 Yen, gewoon een PSN release.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Blijf kalm Gijs,... het ziet er niet uit als een remake. Jij hebt FFVII toch nooit gespeeld of wel? Dit is gewoon de PSX versie beschikbaar op PSN ofzo?
De man die me hielp zei dat er een tekort was een 60gb's en dat het hoogst waarschijnlijk langer ging duren als 20 werkdagen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:03 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Het lijkt wel of bijna al die 60GB kapot gaan.
Een week geleden is die van mijn broertje kapot gegaan en een maand geleden die van een fransman van mijn vriendenlijst.
Hoezo weet je dat het zeker een maand wachten is?
Sony heeft vanaf dit jaar de garantie verlengd met 1 jaar dus nu totaal 2 jaar garantie wat nog steeds belachelijk is voor zo een apparaat.
Weet ik. Nog steeds tof!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Blijf kalm Gijs,... het ziet er niet uit als een remake. Jij hebt FFVII toch nooit gespeeld of wel? Dit is gewoon de PSX versie beschikbaar op PSN ofzo?
Volgens mij had ik het ergens op radar site gelezen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ah, waar kan ik dat vinden, dat de garantie verlengd is?
Voor mij niet herkenbaar, maar eerlijk gezegd is het ook al weer een tijd geleden dat ik dat aan gezet heb.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het ergens op radar site gelezen.
Maar HIER staat ook iets erover.
Als ik life with PS afsluit start soms (meestal niet) mijn PS3 opnieuw op. Hebben meer mensen dit?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:32 schreef marcek het volgende:
He deacon pssssst
http://www.uffsite.net/ne(...)-gear-ff13-demo.html
Uitgebreidere lijst met details:quote:Ezio is a young noble who lost his family to rival families and is out for revenge, or at least I am assuming he's out for revenge. He could be just fine with it, having wanted to be an assassin anyway.
Hopelijk dit jaar nog.quote:- You'll have a ton of new weapons to choose from including an axe, a hammer, a mace, a spear, 2 different sword types, a spear axe, and 2 smaller blades
- You CAN swim
- Da Vincis workshop is in the game
- Locations include Saint Marks Basilica, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto bridge.
- The game opens in 1476, Altair is from 1191
- So you do indeed play as a new ancestor of Altair / Desmond
-You will see the countryside of Tuscany
- The "Auditore" family is mentioned
- The main characters name is Ezio Auditore de Firenze
- He is a nobleman of Florence
- Big characters are in the game including Machiavelli, Caterina Sofrza, and Lorenzo de Medici
- YOU DO INDEED GLIDE on Da Vincis flying machine.
- Game will feature a new notoriety system that governs how enemy soldiers and people will treat you.
- You can disarm enemies and use their own weapons against them this time.
- Each weapon has a special move.
- 16 unique mission types.
- No more ease dropping or pick pocketing missions.
- If you get beat up to much you will need to see a street side doctor to regain full strength.
- Hidden objects (like flags in the first one) are there to uncover but this time if you track them down you will get in-game bonuses that make it worth your time.
- Items include, flags, statues, and gold coins and more that isnt mentioned.
- New enemy types with unique attitudes and weaknesses are present in the game. Archers are mentioned, as well as elite enemies, dagger wielders, "Brutish" armored troops with heavy armor and 2 handed swords and axes, and an intelligent halberd enemy will probe hiding places with their weapons if they think you're near by.
- While hiding in a hay bail you can assassinate people this time, but it may expose your position.
- You can still climb towers and ride horses
- The Lorendo de Medici assassination attempt is in the game.
- There is now a night and day sequence in the game.
- 240 people are working on this title.
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoofdpersonage heet Ezio:
[..]
Uitgebreidere lijst met details:
[..]
Hopelijk dit jaar nog.
All aboard the hype train. Last stop: Italy!quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:55 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
[..]
[..]
All aboard the hype train. Last stop: Italy!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:55 schreef Platina het volgende:
delano.888 is de man![]()
dankzij hem me eerste platina troffee (bij burnout)
Ja, ik moet em ook nog halenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
Nog meer mensen voor wie ik de smugshot trophy (ps-eye voor nodig) moet halen?
Vind t wel leuk om te doen
Heb deel 1 grijs gespeeld,... ondanks de wat mindere reviews. Het ziet er naar uit dat Ubisoft geluisterd heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg, no way dat ik deel 2 ga kopen. Deel 1 was een zware anti-climax.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb deel 1 grijs gespeeld,... ondanks de wat mindere reviews. Het ziet er naar uit dat Ubisoft geluisterd heeft.
Worms wil ik nog steeds een keer hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:36 schreef Remake het volgende:
Door me fikse loonsverhoging heb ik een beetje teveel psn games gekocht, hdd ruimte is op
flower, ragg doll kung fu, pain, worms, burn zombie burn, tekken.![]()
En weer een succesvolle platinum mogelijk gemaaktquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
Nog meer mensen voor wie ik de smugshot trophy (ps-eye voor nodig) moet halen?
Vind t wel leuk om te doen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik was vanmiddag Resident Evil aan het spelen op Veteran.
Wordt ik op een gegeven moment gejoined door een of andere commander;
Gelijk ouwehoeren dat ik mijn headset aan moet doen, had ik geen zin in
Hij was samen met een maat ofzo, hij helemaal ouwehoeren dat ik nog geen unlimited ammo had.
Mij helemaal de pleures schelden omdat ik hem geen backup gafdat ik hem moest volgen enz
En maar schelden dat ik moest schieten SNEL SCHIET OP KLOJO![]()
Na het tweede chapter was ik hem zat en heb ik hem eruit gepleurd, waarna mijn AI character al zijn unlim. guns & ammo kreeg![]()
Kwam die daarna weer terug, weer helemaal schelden waarom ik hem gekickt heb![]()
Klacht : haagse gasten van 22 met de naam elitecommander die denken dat ze de man zijn
Erg cool origineel spel. Begon in december vorig jaar en doe zo nu en dan een missie. Zit nu in chapter 7 ofzo,...quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef Wessiej het volgende:
Na lang twijfelen toch Valkryia Chronicles gekocht, lijkt mij gaaf
quote:Op zondag 12 april 2009 00:00 schreef robbolo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldige custom game coversKomen hier vandaan.
En deze ook nog: Klik
JAAAA!! zou het heel erg op prijs stellen als je de mugshot trophy en de "everybody take a picture for party mode" trophy zou willen halen voor me.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En weer een succesvolle platinum mogelijk gemaakt
Nog meer?
KLacht: AI Resident Evil zuigt apeballen, inventorymanagement is een minigame, het is niet eng, bossfights zijn saai en waarom is in fucksnaam de franchise zo verkracht?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik was vanmiddag Resident Evil aan het spelen op Veteran.
Wordt ik op een gegeven moment gejoined door een of andere commander;
Gelijk ouwehoeren dat ik mijn headset aan moet doen, had ik geen zin in
Hij was samen met een maat ofzo, hij helemaal ouwehoeren dat ik nog geen unlimited ammo had.
Mij helemaal de pleures schelden omdat ik hem geen backup gafdat ik hem moest volgen enz
En maar schelden dat ik moest schieten SNEL SCHIET OP KLOJO![]()
Na het tweede chapter was ik hem zat en heb ik hem eruit gepleurd, waarna mijn AI character al zijn unlim. guns & ammo kreeg![]()
Kwam die daarna weer terug, weer helemaal schelden waarom ik hem gekickt heb![]()
Klacht : haagse gasten van 22 met de naam elitecommander die denken dat ze de man zijn
Elke franchise heeft zo haar mindere delen. Deze is meer actie co-op geörienteerd, maar de angst en spanning zijn we al sinds de PSX kwijt. Het spel heeft wel zo haar charme,... replay waarde ligt erg hoog. Ik hoop dat ze met deel 6 qua sfeer wat terugkeren naar de roots van de reeks en ik hoop op gameplay verbeteringen.quote:Op zondag 12 april 2009 10:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
KLacht: AI Resident Evil zuigt apeballen, inventorymanagement is een minigame, het is niet eng, bossfights zijn saai en waarom is in fucksnaam de franchise zo verkracht?
PSN account (email en ww) en dan doe ik hem hopelijk nog vanavond voor je. Heb er al 4 gedaanquote:Op zondag 12 april 2009 06:51 schreef capital_P het volgende:
[..]
JAAAA!! zou het heel erg op prijs stellen als je de mugshot trophy en de "everybody take a picture for party mode" trophy zou willen halen voor me.
wat moet ik je dan PM'en? PSN-account of ps3 account? Voor die laatste is er geen wachtwoord, toch?
quote:* 2 to 256 Players
* Possibly 30FPS when all the action is going down at all times
* Dedicated servers with new network architectures to help reduce lag
* Streamline matches to reduce need to wait.
* All audio cues (planes flying by, air raid sirens) are actual players causing it or player triggered actions. This can happen in other regions and you can hear in distance.
* PunkBuster quality cheating detection. System tests for things like rate of fire/movement/damage to keep things in check
* First Person view only
* 20 years in future, 3 major PMCs bid for war. The power struggle of these 3 dubbed Shadow War
* 3 Factions, only 2 announced now: Raven(high tech weapons, most trained soldiers on planet. Will appeal to Halo/Resistances fans). Sver(fierce fighters from middle east/central Asia area. Battle harden warriors)
* 256 Domination mode. Attackers and defenders. Out layer of defense and inner layer. Once gone through the out layer 'hell breaks loose'. Anti-aircraft and radar are vulnerable. If your faction wins alot it gets the contract for that game mode and gets XP bonuses and perks.
* 3 other game modes:
-- Acquisition(128 player escort-style mode. Steal 2 prototype armored transports and bring to extraction zone).
-- Sabotage(64player, control 2 points for X time then a demolition objective is revealed which must be destroyed).
-- Suppression(64 player team deathmatch)
* Customize face, voice, armor.
* No soldier class system, but has a free-form kit creation. Can save 3 different load-outs.
* Depending on your choice of weapons, it can be told by looking at you so others can tell.
* Change your load-out to match how the battle is going.
* Snipers can get more than normal XP for killing people in designated areas of importance
* Ranking up gives access to new weapons/perks/leadership positions.
* Recognizes issues with large scale maps and the traveling.
* 8 player into a squad, 4 squads into a platoon, 4 platoons into a company (US Military)
* Certain goals for each squad/platoon etc. Have 2ndary goals like blowing bridges.
* Veteran ranks can enlist into leadership roles, give orders to squad, then platoon, then the company(OIC)
* Officer only communication channel to help organize the battle
* Want to be approachable to casual yet have alot of features for the hardcore.
* Been running 256 player tests since Nov. 08 and plans to have closed/open betas.
Druk eens op driehoekje en open via het menuutje de folderquote:Op zondag 12 april 2009 16:57 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een externe harde schijf die ik wil verbinden met mijn PS3 zodat ik vanaf de PS3 films kan kijken die op mijn HDD staan. Is dit mogelijk? ZO ja, hoe? Want ik kan mn HDD wel aansluiten en hij ziet hem ook, maar hij vindt geen bestanden die die kan afspelen. Iemand een tip?
quote:Op zondag 12 april 2009 15:09 schreef Platina het volgende:
Klinkt zeer interessant, maar wordt natuurlijk afwachten of het echt lag vrij is.
quote:Built from scratch by Zipper, the new network architecture is designed to create large-scale battles without succumbing to the problem that has doomed so many others - lag.
The servers make intelligent decisions as to what information reaches the console, optimizing each user's fixed amount of bandwidth. Zipper hopes its architecture keeps the battles humming along above 30 frames-per-second in every circumstance, whether 100 soldiers are fighting over a key point or four aerial assaults are triggered at the exact same time. The dedicated server structure also allows Zipper to systematically eliminate cheating by monitoring server activity, and the team has placed a huge emphasis on streamlining matchmaking to avoid long waits between matches.
je hebt een mail en ik heb m'n PM aangezet.quote:Op zondag 12 april 2009 12:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
PSN account (email en ww) en dan doe ik hem hopelijk nog vanavond voor je. Heb er al 4 gedaan
Ennuh, je hebt je PM uit staan
waarhedenquote:
De kleinere PSN-games hebben ook helemaalquote:Op maandag 13 april 2009 01:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Nu heb ik alle Stardust HD trophies, maar krijg ik geen platinum trophy omdat ik de expansions niet hebWat flauw!
Oh, vandaarquote:Op maandag 13 april 2009 01:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
De kleinere PSN-games hebben ook helemaal
geen platinum trophy.
Burnout, Warhawk en Wipeout zijn daarop de uitzondering. Maar dat zijn dan ook eigenlijk geen kleine titels.
quote:Sony komt eindelijk met nieuwe PS3 kleur
Een medewerker van Gamestop heeft laten weten dat er binnenkort een nieuwe kleur PlayStation 3 zal gaan verschijnen. Dit stond namelijk op vrachtbrieven, zo laat de medewerker op deze site weten. Het gaat om een zilverkleurige PlayStation 3 die geleverd zal gaan worden met een DualShock 3 controller, dit zal in juni het geval zijn. Sony zelf heeft nog geen officiële aankondiging gedaan, maar dit zal wellicht nog gaan komen.
De Electronic Entertainment Expo (E3) zal namelijk van 2 tot 4 juni gehouden worden en dan zal Sony wellicht de nieuwe kleur PlayStation 3 officieel gaan aankondigen. Dit nieuws is momenteel enkel nog voor Amerika van toepassing aangezien de Gamestop winkels enkel in Amerika zijn. Echter verwachten we ook een Europese release. We zullen jullie in ieder geval op de hoogte houden.
Vind de zilveren er heel goedkoop uit zien! De zwarte pianolak is stukken mooier!quote:
Little Big Planet+ voor volwassenen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Trine, co-op trailer
quote:Ja, jullie lezen het goed. Sega is ons deze keer niet vergeten. Sterker nog, wij krijgen de eer Outrun Online Arcade als eerste aan te schaffen en naar hartenlust uit te testen. De game zal nog deze week in de virtuele winkelrekken van de Playstation Store te vinden zijn. Voor 10 euro neemt Outrun Online Arcade je mee voor een ritje pure nostalgie.
De game is ontwikkeld door Sumo Digital. Wanneer Outrun Online Arcade gereleased wordt in Amerika, is nog niet bekend. Tot dan zullen onze Amerikaanse mede-gamers de game enkel via de Europese Playstation Store kunnen downloaden.
Leukquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:04 schreef Qunix het volgende:
Dit is pas echt gaaf:
Outrun exclusief in Europese Playstation Store
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief trofies:
http://ps3life.nl/game/407-outrun-trade-online-arcade/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x100
Poe hey, i'm stunned.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:04 schreef Qunix het volgende:
Dit is pas echt gaaf:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief trofies:
http://ps3life.nl/game/407-outrun-trade-online-arcade/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x100
"exclusief" ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:04 schreef Qunix het volgende:
Dit is pas echt gaaf:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan met goed uitgewerkte platformcontrols. Beetje Braid erin verwerkt ook denk ik. Vooralsnog vind ik het er gewoon mooi uitzienquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Little Big Planet+ voor volwassenen?
Serieus,.... must have!! Hoop op een wereldwijde release,... anders haal ik de US versie!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh yeah. Nu begint het echt te komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij gaat 'm spelen op de PS3? Ik hopelijk ook, importeren is dan ook mogelijk en hij is voor die console gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,.... must have!! Hoop op een wereldwijde release,... anders haal ik de US versie!
Ja,... een van de weinige multiconsole games die ik voor de PS3 haal. Voelt gewoon beter aan op een of andere manier. Tevens is het spel inderdaad voor die machine gemaakt. Tevens vraag ik me af op hoeveel 360 DVD discs die zou komen!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij gaat 'm spelen op de PS3? Ik hopelijk ook, importeren is dan ook mogelijk en hij is voor die console gemaakt natuurlijk.
Hij kijkt naar haar reetquote:Op woensdag 15 april 2009 00:34 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom staat er een pijltje bij die arm?
Je gaat voor de Japanse versie? Ik twijfel nog,.... heb alleen FFVII en VIII Japans gespeeld, maar dat was een flink project!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ga 2 weken vrij nemen in december
Me 2quote:Op woensdag 15 april 2009 00:28 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... must have!! Hoop op een wereldwijde release,... anders haal ik de US versie!
Vanochtend al op www.kotaku.com gezien.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:25 schreef SocialDisorder het volgende:
Gameplay uit Final Fantasy XIII getoond
Hup, snel kijken stelletje lutsers
Het is al een tijd uit ja,... geen idee of dit nog steeds de Beta is. Stoelen kosten gemiddeld 1 euro per stuk,... veel plezier ermee. Absoluut niks voor mij! Het heeft niet de interactie met games die ik had verwacht!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef melluk het volgende:
Zijn hier ook mensen die op home zitten?
gister had ik niks te doen en uit verveling ging ik maar eens wat rondneuzen in het playstation menu. Tot ik Home Beta tegen kwam. Even gedownload en heel kort aangezet....komt een beetje over als Second Life (wat ik 10 minuten volgehouden heb om te spelen). Klopt dit? Kan je er nog meer mee? Zijn er delen waar je voor moet betalen of hoe werkt het? iemand die mij dit kan vertellen?
Home zal eeuwig Beta blijven. Dan hebben ze namelijk een excuus voor de tekortschietende content.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Het is al een tijd uit ja,... geen idee of dit nog steeds de Beta is. Stoelen kosten gemiddeld 1 euro per stuk,... veel plezier ermee. Absoluut niks voor mij! Het heeft niet de interactie met games die ik had verwacht!
whaha ja dat bedoel ik dus een euro per stuk, wat denk je zelf...nog geen 10 cent kunnen ze er voor krijgen!! Maar goed beetje ronddwalen kan leuk zijn....veel andere mensen te vinden die daar rond lopen of is het rustig?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is al een tijd uit ja,... geen idee of dit nog steeds de Beta is. Stoelen kosten gemiddeld 1 euro per stuk,... veel plezier ermee. Absoluut niks voor mij! Het heeft niet de interactie met games die ik had verwacht!
Lalquote:Op woensdag 15 april 2009 13:20 schreef SuperFruitig het volgende:
DIE MINICHOCOBO MYGAAAAAAAAAAAAAAWD![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
yup ,quote:Op woensdag 15 april 2009 07:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gaat voor de Japanse versie? Ik twijfel nog,.... heb alleen FFVII en VIII Japans gespeeld, maar dat was een flink project!
We lijken veel op elkaar wat betreft FF!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
yup ,![]()
Speel hem altijd 2x
Japans, en daarna 100% halen in het engels![]()
En daarna nog een sealed limited edition voor in de kast
We lopen dan ook al. heel wat jaartjes meequote:Op woensdag 15 april 2009 16:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We lijken veel op elkaar wat betreft FF!
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
We lopen dan ook al. heel wat jaartjes mee![]()
Tenzij het een gelijktijdige release word uiteraard, dan gaat de Sealed Jap+Lim versie in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |