Little Big Planet+ voor volwassenen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Trine, co-op trailer
quote:Ja, jullie lezen het goed. Sega is ons deze keer niet vergeten. Sterker nog, wij krijgen de eer Outrun Online Arcade als eerste aan te schaffen en naar hartenlust uit te testen. De game zal nog deze week in de virtuele winkelrekken van de Playstation Store te vinden zijn. Voor 10 euro neemt Outrun Online Arcade je mee voor een ritje pure nostalgie.
De game is ontwikkeld door Sumo Digital. Wanneer Outrun Online Arcade gereleased wordt in Amerika, is nog niet bekend. Tot dan zullen onze Amerikaanse mede-gamers de game enkel via de Europese Playstation Store kunnen downloaden.
Leukquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:04 schreef Qunix het volgende:
Dit is pas echt gaaf:
Outrun exclusief in Europese Playstation Store
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief trofies:
http://ps3life.nl/game/407-outrun-trade-online-arcade/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x100
Poe hey, i'm stunned.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:04 schreef Qunix het volgende:
Dit is pas echt gaaf:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief trofies:
http://ps3life.nl/game/407-outrun-trade-online-arcade/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x100
"exclusief" ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:04 schreef Qunix het volgende:
Dit is pas echt gaaf:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan met goed uitgewerkte platformcontrols. Beetje Braid erin verwerkt ook denk ik. Vooralsnog vind ik het er gewoon mooi uitzienquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Little Big Planet+ voor volwassenen?
Serieus,.... must have!! Hoop op een wereldwijde release,... anders haal ik de US versie!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh yeah. Nu begint het echt te komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij gaat 'm spelen op de PS3? Ik hopelijk ook, importeren is dan ook mogelijk en hij is voor die console gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,.... must have!! Hoop op een wereldwijde release,... anders haal ik de US versie!
Ja,... een van de weinige multiconsole games die ik voor de PS3 haal. Voelt gewoon beter aan op een of andere manier. Tevens is het spel inderdaad voor die machine gemaakt. Tevens vraag ik me af op hoeveel 360 DVD discs die zou komen!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij gaat 'm spelen op de PS3? Ik hopelijk ook, importeren is dan ook mogelijk en hij is voor die console gemaakt natuurlijk.
Hij kijkt naar haar reetquote:Op woensdag 15 april 2009 00:34 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom staat er een pijltje bij die arm?
Je gaat voor de Japanse versie? Ik twijfel nog,.... heb alleen FFVII en VIII Japans gespeeld, maar dat was een flink project!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ga 2 weken vrij nemen in december
Me 2quote:Op woensdag 15 april 2009 00:28 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... must have!! Hoop op een wereldwijde release,... anders haal ik de US versie!
Vanochtend al op www.kotaku.com gezien.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:25 schreef SocialDisorder het volgende:
Gameplay uit Final Fantasy XIII getoond
Hup, snel kijken stelletje lutsers
Het is al een tijd uit ja,... geen idee of dit nog steeds de Beta is. Stoelen kosten gemiddeld 1 euro per stuk,... veel plezier ermee. Absoluut niks voor mij! Het heeft niet de interactie met games die ik had verwacht!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef melluk het volgende:
Zijn hier ook mensen die op home zitten?
gister had ik niks te doen en uit verveling ging ik maar eens wat rondneuzen in het playstation menu. Tot ik Home Beta tegen kwam. Even gedownload en heel kort aangezet....komt een beetje over als Second Life (wat ik 10 minuten volgehouden heb om te spelen). Klopt dit? Kan je er nog meer mee? Zijn er delen waar je voor moet betalen of hoe werkt het? iemand die mij dit kan vertellen?
Home zal eeuwig Beta blijven. Dan hebben ze namelijk een excuus voor de tekortschietende content.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Het is al een tijd uit ja,... geen idee of dit nog steeds de Beta is. Stoelen kosten gemiddeld 1 euro per stuk,... veel plezier ermee. Absoluut niks voor mij! Het heeft niet de interactie met games die ik had verwacht!
whaha ja dat bedoel ik dus een euro per stuk, wat denk je zelf...nog geen 10 cent kunnen ze er voor krijgen!! Maar goed beetje ronddwalen kan leuk zijn....veel andere mensen te vinden die daar rond lopen of is het rustig?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is al een tijd uit ja,... geen idee of dit nog steeds de Beta is. Stoelen kosten gemiddeld 1 euro per stuk,... veel plezier ermee. Absoluut niks voor mij! Het heeft niet de interactie met games die ik had verwacht!
Lalquote:Op woensdag 15 april 2009 13:20 schreef SuperFruitig het volgende:
DIE MINICHOCOBO MYGAAAAAAAAAAAAAAWD![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
yup ,quote:Op woensdag 15 april 2009 07:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gaat voor de Japanse versie? Ik twijfel nog,.... heb alleen FFVII en VIII Japans gespeeld, maar dat was een flink project!
We lijken veel op elkaar wat betreft FF!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
yup ,![]()
Speel hem altijd 2x
Japans, en daarna 100% halen in het engels![]()
En daarna nog een sealed limited edition voor in de kast
We lopen dan ook al. heel wat jaartjes meequote:Op woensdag 15 april 2009 16:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We lijken veel op elkaar wat betreft FF!
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
We lopen dan ook al. heel wat jaartjes mee![]()
Tenzij het een gelijktijdige release word uiteraard, dan gaat de Sealed Jap+Lim versie in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |