Dat vind ik juist super!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Regelrecht uit de campaign mode geript.
Er van uitgaande dat je voor de maps moet betalen lijkt het me ook normaal dat je van de ontwikkelaar mag verwachten dat ze met nieuwe creaties komen in plaats van dit soort goedkope 1 op 1 kopie praktijken.quote:
Dat wil ik ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:46 schreef Remake het volgende:
Wat wil je dan, een map die volledig los staat van de singleplayer?
Nee logisch
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:28 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb killzone uitgespeeld, maar heb dat wel moeten bekopen met een gekneusde hand waarschijnlijk![]()
dat laatste level is echt kut vond ik, en na vele pogingen waren de frustraties zo groot dat ik vol op de kussens van mijn bank uithaalde, alleen iets te hoog waardoor ik tegen de muur aansloeg![]()
meteen onder de koude kraan gehouden en nu is ie helemaal dik, en ik kan mijn pink en mijn ringvinger bijna niet bewegen![]()
Dan heb je dus vette pech!quote:
Zit al de hele middag proberen 'em op Elite uit te spelen, maar kom niet voorbij het balkonquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:28 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb killzone uitgespeeld, maar heb dat wel moeten bekopen met een gekneusde hand waarschijnlijk![]()
dat laatste level is echt kut vond ik, en na vele pogingen waren de frustraties zo groot dat ik vol op de kussens van mijn bank uithaalde, alleen iets te hoog waardoor ik tegen de muur aansloeg![]()
meteen onder de koude kraan gehouden en nu is ie helemaal dik, en ik kan mijn pink en mijn ringvinger bijna niet bewegen![]()
maar het was het wel waard, wat een spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:47 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Zit al de hele middag proberen 'em op Elite uit te spelen, maar kom niet voorbij het balkondat ga ik niet eens proberen, dan hou ik geen handen meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:47 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Zit al de hele middag proberen 'em op Elite uit te spelen, maar kom niet voorbij het balkonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet kijken als je geen spoilers wil zien
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Reeds gehaaldquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Niet kijken als je geen spoilers wil zien
Het ging om de tactieken die in het filmpje getoond worden. Je zou direct weten wat je moet doen. Misschien willen sommige mensen dat niet weten.quote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef Platina het volgende:
spoilers? volgens mij is de eindbaas Radec dan is dat niet al een spoiler
ja klopt, maar ik wist bijvoorbeeld niet dat Radec de eindbaas was..quote:Op zondag 12 april 2009 22:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Het ging om de tactieken die in het filmpje getoond worden. Je zou direct weten wat je moet doen. Misschien willen sommige mensen dat niet weten.
Oppakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2009 11:09 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Oppakken.online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat dan. Met die 'discussie' hier over die boss fight, dacht ik dat het daar over ging.quote:
ja okequote:Op maandag 13 april 2009 11:17 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Met die 'discussie' hier over die boss fight, dacht ik dat het daar over ging.
Maar geen idee, ben nog niet zo ver online.
Maar ik welquote:
Waar staat dat?quote:
Prutsers van Tweakers.net weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.ng-gamer.nl/ga(...)dlc-zal-gratis-zijn/
Ik zat gisteren bij jou in een gamequote:
FNiD ben jij? Ik zat idd de hele tijd van: Ik moet wel regelen dat ik bij die FNiD in het team zit want hij is goed. Toen zag ik later idd dat jij in mn friendslist stondquote:Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren bij jou in een game![]()
Ik had je toegevoegd voor LBP, maar die heb ik nog steeds niet echt gespeeld(Voor jou ook niet meer nodig zag ik.)
Thanks! Maar het is wel FnlDquote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FNiD ben jij? Ik zat idd de hele tijd van: Ik moet wel regelen dat ik bij die FNiD in het team zit want hij is goed. Toen zag ik later idd dat jij in mn friendslist stond![]()
Maar LBP speel ik nog wel geregeld, ondanks de platinumLBP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar keertje LBP spelen?![]()
euh... nee?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef Agiath het volgende:
Ik heb geen geluid meer na de update, een bekend probleem?
1.21quote:
Fok heet ie zo uit m'n hoofd kan ook wel Fok! zijn, let ik nooit zo op als ik speelquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:11 schreef Jollyonline het volgende:
hoe heet nou die fok clan :fok!?/fok.nl!/fok.com!? welke ik wil het weten![]()
Komt waarschijnlijk omdat je hebt ingesteld dat de ps3 zowel dolby 5.1 als dts 5.1 kan vesturen naar je receiver, en vervolgens heeft KZ2 ineens dts ondersteuning, wat dus naar jou receiver gestuurd wordt, wat hij blijkbaar niet aan kan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
1.21
Het kan misschien ook aan mijn versterker liggen, maar andere spellen zoals Cod4 deden het nog wel gewoon.
Het lijkt wel of mijn versterker het 5.1 signaal niet pakt ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |