Neequote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je nou IX missen? Das het tofste deel![]()
![]()
!!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
[ afbeelding ] ! ! !
----> Het Grote Final Fantasy Topic - Deel LIIIquote:
Heeft toch geen nut. Met zoveel delen en spin-offs kom je er toch nooit uitquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
[..]
----> Het Grote Final Fantasy Topic - Deel LIII
Ga dat daar maar uitvechten
Eens. Jij houdt naar mijn idee sowiezo meer van de klassieke JRPG's zoals Dragon Quest. Ik kan me dus wel voorstellen dat je FFIX vind heersen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft toch geen nut. Met zoveel delen en spin-offs kom je er toch nooit uit
omdat ik een zeikerd benquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
[ afbeelding ] ! ! !
Dat is één van de redenen ja! Black Mages zien er in FFIX zo uit zoals ze er in FFI al uit zagenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens. Jij houdt naar mijn idee sowiezo meer van de klassieke JRPG's zoals Dragon Quest. Ik kan me dus wel voorstellen dat je FFIX vind heersen.
Dikke kans dat die ooit komt, Square brengt alles een keer opnieuw uit. En ik ga er vrolijk in mee. Alleen FFIV op de DS hoef ik niet. De DS is niet krachtig genoeg om mooi 3D weer te geven vind ik, dus moeten ze OF de game op de PSP uitbrengen OF remaken voor de PS3. Zoals ze met FFVII gaan doen.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Shiit jongens, chill , leuk om te zien dat jullie zo happen
![]()
Is al wel een oude foto niet alles staat erop,
Zoals bv mijn zwaard en mijn original sealed FF 7 Establishment File uit 1997(google it)
En natuurlijk de psp zelf, nr 49114 van 77.777 stuks wereldwijd![]()
Heb FFXII idd dubbel
Pal versie en sealed US collectors Edition
Wil eigenlijk nog een x een sealed Jap versie op de kop tikken![]()
FF Advent childeren blu-ray (Jap) staat al ready to ship op de 16e![]()
Kan waarschijnlijk de demo niet eens afspelen, maar goed, mooi voor de collectie eej
Kan ondertussen ook Dissidia ( Jap) en FF4 (DS) bij het lijstje voegen
Ik mag hopen dat er Engelse subs op die bluray staan. Anders hoef ik het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo zou je de demo niet kunnen spelen? PS3 is toch regiovrij?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er Engelse subs op die bluray staan. Anders hoef ik het niet![]()
Hoezo zou je de demo niet kunnen spelen? PS3 is toch regiovrij?
Waarom koop je het dan? De film kan je niet kijken en de game mogelijk niet spelen?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Engelse Subsnatuurlijk niet
![]()
Nou Jap Blu-ray is region A , Europa Regio b
De casing bevat 2 disc's
1 de film region A, deze kan ik dus sowieso niet afspelen
2 De FXIII Demo + trailers...
Nou zijn games idd regiovrij ,maar als Square de trailers ook op regio A hebben gezet kan ik die demo wel vergeten dunkt mij.![]()
Had ook ergens gelezen dat alleen Jappen & Amerikanen de demo kunnen spelen, dit duid dus op dat alle twee de dics region A hebben.
Anyhoe,, ik zal het einde van de maand weten![]()
Final Fantasy ....Must.....Have.......quote:Op woensdag 8 april 2009 17:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan? De film kan je niet kijken en de game mogelijk niet spelen?
IX is in mijn ogen de minste,... maar ieder zijn ding. Begrijp je opzekers wat betreft je aankoop. Als je het koopt,... en al helemaal een FF game,... koop het dan goed!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
omdat ik een zeikerd benmoet dan weer een sealed non-platinum zijn
![]()
En dan nog 1 extra om te spelen, maar die kom ik nergens tegen.
En ik wil geen mishandeld Marktplaats exemplaar
Ik niet, ik weiger dit jaar mee te gaan op de hype-train.quote:
En dat terwijl het de beste E3 in jaren wordtquote:Op woensdag 8 april 2009 23:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik niet, ik weiger dit jaar mee te gaan op de hype-train.
Ik zwaai jullie wel uit en blijf dit keer thuis....
Megatons tot je omvaltquote:Op woensdag 8 april 2009 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat terwijl het de beste E3 in jaren wordt
Begin nou niet, ik ga niet mee met deze trein...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yups loopt hier ook vast :squote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef ikookhier het volgende:
Na de WipeoutHD update loop het vast bij het automatische save scherm![]()
Meer mensen hier last van
Dat zeggen ze elk jaarquote:Op woensdag 8 april 2009 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef ikookhier het volgende:
Na de WipeoutHD update loop het vast bij het automatische save scherm![]()
Meer mensen hier last van
Bekend probleem.quote:
Vanavond even proberenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Bekend probleem.
De oplossing is om eerst uit te loggen van PSN, dan het spel te starten, en dan weer inloggen.
Het is nogal gaar ja, maar dan werkt het.
De hele update is nogal buggy, jammer, want de features zelf zijn wel gaaf
quote:De Wii is de meest verkochte spelcomputer ooit, maar ook gelijk de minst gebruikte.
De XBOX360 wordt 11% van de tijd gebruikt, de PS3 bijna 11%, en de Wii maar 7!
DMC4 moet ik ook nog aan beginnen ^^, heb hem nu al een maand of 3 liggenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef KoosyNL het volgende:
Aah, Lair. Moet ik ook nog steeds eens spelen... 8 pond bij Amazon
Ow, en Valkyria Chronicles is bij Amazon nu 18 pond. Koopje denk ik zo
Kben gisteren trouwens begonnen met Devil May Cry 4. Leuke game
Vrouwlief vindt het ook allemaal maar goedquote:Op woensdag 8 april 2009 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Final Fantasy ....Must.....Have.......
Sue me, i'm a addict
Logisch. Er komt geen reet voor uit, en vooral non-gamers hebben dat ding. Dus die ligt vooral stof te happen.quote:
Zeker niet duurquote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef KoosyNL het volgende:Ow, en Valkyria Chronicles is bij Amazon nu 18 pond. Koopje denk ik zo
Zit er nog garantie op dan? Ik heb hem inmiddels alweer meer dan een jaar. Als die van mij stuk zou gaan, heb ik echt een probleem. Ik heb namelijk geen ¤400 voor een nieuwe.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:06 schreef Renzokuken het volgende:
Mijn 60gb is zojuist doodgegaan.
Dat wordt zeker een maand wachten op een nieuwe.![]()
Soms zit ook alles mee.
kanker
Ik heb de man aan de lijn vrolijk verteld dat mijn aankoopbewijs van 18-04-07 was. Niks over gehoord.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:29 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zit er nog garantie op dan? Ik heb hem inmiddels alweer meer dan een jaar. Als die van mij stuk zou gaan, heb ik echt een probleem. Ik heb namelijk geen ¤400 voor een nieuwe.
Oké, dan hanteert Sony wellicht 2j als garantietermijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:16 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ik heb de man aan de lijn vrolijk verteld dat mijn aankoopbewijs van 18-04-07 was. Niks over gehoord.
Duuuudequote:Op donderdag 9 april 2009 18:16 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ik heb de man aan de lijn vrolijk verteld dat mijn aankoopbewijs van 18-04-07 was. Niks over gehoord.
Hoe is het gebeurd? Bij mij gebeurde het na het installeren van een update. Het leegmaken van alles op de schijf fixte het probleem.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:00 schreef Renzokuken het volgende:
Ik zie wel wat er van komt, met een ps3 die niet meer opstart kan ik niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |