Neequote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je nou IX missen? Das het tofste deel![]()
![]()
!!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
[ afbeelding ] ! ! !
----> Het Grote Final Fantasy Topic - Deel LIIIquote:
Heeft toch geen nut. Met zoveel delen en spin-offs kom je er toch nooit uitquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
[..]
----> Het Grote Final Fantasy Topic - Deel LIII
Ga dat daar maar uitvechten
Eens. Jij houdt naar mijn idee sowiezo meer van de klassieke JRPG's zoals Dragon Quest. Ik kan me dus wel voorstellen dat je FFIX vind heersen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft toch geen nut. Met zoveel delen en spin-offs kom je er toch nooit uit
omdat ik een zeikerd benquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
[ afbeelding ] ! ! !
Dat is één van de redenen ja! Black Mages zien er in FFIX zo uit zoals ze er in FFI al uit zagenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens. Jij houdt naar mijn idee sowiezo meer van de klassieke JRPG's zoals Dragon Quest. Ik kan me dus wel voorstellen dat je FFIX vind heersen.
Dikke kans dat die ooit komt, Square brengt alles een keer opnieuw uit. En ik ga er vrolijk in mee. Alleen FFIV op de DS hoef ik niet. De DS is niet krachtig genoeg om mooi 3D weer te geven vind ik, dus moeten ze OF de game op de PSP uitbrengen OF remaken voor de PS3. Zoals ze met FFVII gaan doen.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Shiit jongens, chill , leuk om te zien dat jullie zo happen
![]()
Is al wel een oude foto niet alles staat erop,
Zoals bv mijn zwaard en mijn original sealed FF 7 Establishment File uit 1997(google it)
En natuurlijk de psp zelf, nr 49114 van 77.777 stuks wereldwijd![]()
Heb FFXII idd dubbel
Pal versie en sealed US collectors Edition
Wil eigenlijk nog een x een sealed Jap versie op de kop tikken![]()
FF Advent childeren blu-ray (Jap) staat al ready to ship op de 16e![]()
Kan waarschijnlijk de demo niet eens afspelen, maar goed, mooi voor de collectie eej
Kan ondertussen ook Dissidia ( Jap) en FF4 (DS) bij het lijstje voegen
Ik mag hopen dat er Engelse subs op die bluray staan. Anders hoef ik het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo zou je de demo niet kunnen spelen? PS3 is toch regiovrij?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er Engelse subs op die bluray staan. Anders hoef ik het niet![]()
Hoezo zou je de demo niet kunnen spelen? PS3 is toch regiovrij?
Waarom koop je het dan? De film kan je niet kijken en de game mogelijk niet spelen?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Engelse Subsnatuurlijk niet
![]()
Nou Jap Blu-ray is region A , Europa Regio b
De casing bevat 2 disc's
1 de film region A, deze kan ik dus sowieso niet afspelen
2 De FXIII Demo + trailers...
Nou zijn games idd regiovrij ,maar als Square de trailers ook op regio A hebben gezet kan ik die demo wel vergeten dunkt mij.![]()
Had ook ergens gelezen dat alleen Jappen & Amerikanen de demo kunnen spelen, dit duid dus op dat alle twee de dics region A hebben.
Anyhoe,, ik zal het einde van de maand weten![]()
Final Fantasy ....Must.....Have.......quote:Op woensdag 8 april 2009 17:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan? De film kan je niet kijken en de game mogelijk niet spelen?
IX is in mijn ogen de minste,... maar ieder zijn ding. Begrijp je opzekers wat betreft je aankoop. Als je het koopt,... en al helemaal een FF game,... koop het dan goed!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
omdat ik een zeikerd benmoet dan weer een sealed non-platinum zijn
![]()
En dan nog 1 extra om te spelen, maar die kom ik nergens tegen.
En ik wil geen mishandeld Marktplaats exemplaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |