hierquote:Op maandag 6 april 2009 14:35 schreef Platina het volgende:
5,36 is niet veel, mag mij wel vertellen waar ik dat spel dan kan halen
Welke game?quote:Op maandag 6 april 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heavy Rain??quote:Op maandag 6 april 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Heavy Rainquote:Op maandag 6 april 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2009 00:05 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Je kon vorige chapters opnieuw spelen en zo kogels vinden. In het begin van chapter 5-3 kan je in een kist een treasure steeds pakken dat 3000 gold waard is.
quote:
quote:Gameinformer: In the spirit of @geoffkeighley hints, our new magazine comes out in ten days, and I deCREE that we worked our ASS off on that one.
70 euroquote:Op maandag 6 april 2009 19:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
http://link.marktplaats.nl/242787413
![]()
Vent, ik vind jouw sig of whatever het heet over MGS 5: The Chuck Norris Chronicles echt briljantquote:
Budgetgaming.nlquote:Op maandag 6 april 2009 22:19 schreef donderopman het volgende:
even een korte vraag die waarschijnlijk al veel vaker is gesteld.. waar halen jullie in nl goedkoop je spellen (online of in de winkel)
Amazon.co.uk. Vrijwel altijd de goedkoopste.quote:Op maandag 6 april 2009 22:19 schreef donderopman het volgende:
even een korte vraag die waarschijnlijk al veel vaker is gesteld.. waar halen jullie in nl goedkoop je spellen (online of in de winkel)
Hij vroeg "waar in nl"quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Amazon.co.uk. Vrijwel altijd de goedkoopste.
2 goede maanden met goede gamereleases. Nintendo heeft deze maand weer Little King's Story. Ik verwacht dat het stuivertje wisselen zal blijven.quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS3 ownt Wii in Japan:
http://www.eurogamer.net/(...)uring-march-in-japan
It begins
Nergens. Als je in Nederland in de winkel een game koopt kun je net zo goed meteen een pot vaseline meenemen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:19 schreef donderopman het volgende:
Ik denk het ook, maar de PS3 verdient wel wat meer dan ze hebben gekregen nog. En Nintendo minder dan ze krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
2 goede maanden met goede gamereleases. Nintendo heeft deze maand weer Little King's Story. Ik verwacht dat het stuivertje wisselen zal blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |