Wonen in een dikke villa voor 200 inc per maandquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wonen in een dikke villa voor 200 inc per maand
Is die er?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
ga dan lekker naar het Velp-topic schat
geen idee, ik woon niet in Velp.quote:
Ghja, daar ben ik dan weer niet goed in, orginele op's verzinnen, geen fuck te vertellen over velpquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
geen idee, ik woon niet in Velp.
maar wat let je om er een te maken?
misschien is Arnhem dan toch leuker dan Velpquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ghja, daar ben ik dan weer niet goed in, orginele op's verzinnen, geen fuck te vertellen over velp
Ik weet 't wel zekerquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
misschien is Arnhem dan toch leuker dan Velp?
De stad wel ja, maar toch zou ik niet terug verhuizen, maarja ik heb gewoon ook heeeel erg geluk gehad met mn huidige woonplek, dat doet t voor mij..quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
misschien is Arnhem dan toch leuker dan Velp?
Ik zou zeggen begin eens met de eerste indruk van je stad voor vele bezoekers: het stationquote:Arnhem gaat werk maken van toerisme
door Piet Venhuizen. zaterdag 04 april 2009 | 08:20
ARNHEM - Arnhem gaat een vijfjarenplan maken ter bevordering van het toerisme. De stad wil meer banen scheppen en meer bezoekers trekken.
Daarmee wil de gemeente de positie van Arnhem, nu de vijfde toeristenstad van het land, verder versterken.
In de Arnhemse vrijetijdssector werken 6.200 mensen. Dat is 6 procent van de totale werkgelegenheid. Het gaat vooral om mensen met een lagere opleiding. Tot de sector worden niet alleen de attractieparken en musea gerekend, maar onder meer ook zwembaden, sporthallen, buitensportwinkels, theaters en reisbureaus
Meer banen en meer bezoekers is waar het de gemeente hoofdzakelijk om gaat, maar bijkomend voordeel is dat Arnhem ook zijn aantrekkingskracht op nieuwe inwoners met een hogere opleiding vergroot. Rita Weeda, wethouder van Economische Zaken: "Een stad waar je graag als bezoeker komt, is een stad waar je graag woont, werkt of studeert. Het actieplan moet duidelijk maken hoe we mensen hier vaker heen kunnen halen en langer kunnen houden."
Het plan, dat wordt opgesteld in samenwerking met het Regionaal Bureau voor Toerisme en met ondernemersorganisaties, moet na de zomer klaar zijn. Eerst zetten experts op een rij wat Arnhem nu al te bieden heeft. In werkateliers met vertegenwoordigers van het toeristisch bedrijfsleven wordt daarna het gewenste imago en doel geformuleerd. Ook worden concrete acties uitgewerkt om het aanbod te versterken. Daarna spreekt de gemeenteraad erover.
Inderdaad dat station is zo'n rampquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou zeggen begin eens met de eerste indruk van je stad voor vele bezoekers: het station
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:16 schreef NanKing het volgende:
Wanneer is het station nou klaar? Ik kom nu bijna 8 jaar regelmatig in Arnhem en ik heb volgens mij maar 2 maanden een 'heel' station meegemaakt
http://www.arnhemcentraal.nu/quote:De twee nieuwe kantoortorens geven al een indruk van het nieuwe Arnhemse stationsgebied. Vanaf 2011 zullen de verbeteringen nog duidelijker zichtbaar zijn. Dan kan de nieuwe perrontunnel, samen met de ondergrondse fietsenstalling in gebruik worden genomen. Wanneer de totale OV-terminal klaar is, is nog niet bekend. Voor het laatste nieuws kijkt u bij nieuws/ persberichten.
dank jequote:
Ik hoop eind mei dat alles klaar en ingericht is, maarja, je zit met termijnen hé, dus kan ook wel eens juni worden. Enfin komt vanzelf, tot zolang in het weekend nog maar ff in Twente bivakkerenquote:Op zondag 5 april 2009 12:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar is het huidige hier dan?
En wanneer kom je in Arnhem wonen?
beetje in de bosjes liggen ?quote:Op zondag 5 april 2009 19:51 schreef Xiance het volgende:
tis nu lekker weer
binnenkort met mijn camera maar weer eens dor de parken struinen
nein sorry shatz.. wellicht als er bekende sterren wonen?quote:
Ben ik een cultuurbarbaar als ik nog nooit van hem gehoord heb?quote:Op maandag 6 april 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
maar afgezien van Martin lamers weet ik geen BN'ers te wonen,
Oeh, Ilsequote:Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Ilse de Lange is wel een BN-er toch? Die woont in Arnhem, en meneer Ratelband ook
Ratelband woonde in Doorwerth, in een van die villa's langs de Utrechtseweg. Of ie daar nog woont weet ik niet.quote:Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Ilse de Lange is wel een BN-er toch? Die woont in Arnhem, en meneer Ratelband ook
Ilse woont in Arnhem samen met Bart Vergoossen, de drummer van haar band.quote:
Nee, ik heb niet al haar cd's enzoquote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ilse woont in Arnhem samen met Bart Vergoossen, de drummer van haar band.
Vergoossen B G J
G.A. van Nispenstraat 53
6814JA Arnhem
De enige Vergoossen in Arnhem, dus ik denk dat ze daar woont
Moet ik je al opgeven voor SBS6 programma "Fans"![]()
OMGquote:Op maandag 6 april 2009 15:54 schreef Xiance het volgende:
Martin lamers is/was/whatever voetballer bij vitesse!
ilse ken ik niet
ratelband stond laatst op de nieuweplein, maar da's t fotograferen niet waard..
mijn camera is daar net te duur voor
Villa stond te koop, toen ie wilde scheiden van Mona ofzo, maar die zijn inmiddels weer samen, dus of dat nog in dat huisje daar aan de Utrechtseweg is?!?quote:Op maandag 6 april 2009 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ratelband woonde in Doorwerth, in een van die villa's langs de Utrechtseweg. Of ie daar nog woont weet ik niet.
Dat Ilse in Arnhem woont heb ik ook gehoord, maar ik heb geen idee waar.
Zet het er dan goed neerquote:Op maandag 6 april 2009 16:01 schreef Xiance het volgende:
als in:
ik ken de muziek van ilse de lange wel![]()
maar ik zou niet weten waar ze woont of wat ze verders allemaal doet
zwarte weduwe?quote:Op maandag 6 april 2009 16:06 schreef NanKing het volgende:
De zwarte weduwe woonde in Velp, maar dat is weer Velp he.
pittig..quote:Op maandag 6 april 2009 16:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://kafka.antifa.net/rost.htm gezellig mens wel
oosterbeek volgens wikipediaquote:Op maandag 6 april 2009 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Over extreem-rechts gesproken: Was Konstant Custers niet ook een Arnhemmer?
en ik moet zo naar huisquote:Ede-Wageningen-Arnhem, Utrecht Centraal-Ede-Wageningen/Rhenen
Maandag 6 April 16:50
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en Ede-Wageningen langere reistijd door een seinstoring.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
zie je me straksquote:Op maandag 6 april 2009 16:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
f*ck.
Ik ga nu...
wachten op het perron...
Ah neeeeee, niet weerquote:Op maandag 6 april 2009 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
het is weer zover...
[..]
en ik moet zo naar huis
het viel alles mee! ik had gewoon de trein van 17,53 uit utrecht naar arnhem, niks aan het handje.quote:
Dan ga je naar mijn school..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:18 schreef Opperkwal het volgende:
ik ga morgen naar de HAN, weet iemand misschien hoe ik daar het beste kan komen, dus welk station kan ik het beste uitstappen (Arnhem, Arnhem Presikhaaf, Arnhem Velperpoort of Arnhem zuid) en gaan er bussen naar de HAN te ruitenberglaan 26?
Alvast bedankt.
Ik had ook nergens last van gelukkig. Vandaag wel vertraging, op Amsterdam Bijlmer-Arena moesten we op een ambulance wachten omdat er een passagier onwel was gewordenquote:
Er is Digevent bezig.quote:
Kom inderdaad voor digevent, mijn decaan heeft mij een uitnodiging gegeven, bedankt voor de hulp. Wat doe jij morgen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan ga je naar mijn school..(ik ben er ook
) Digevent zeker
Je kunt het beste uitstappen op Arnhem Presikhaaf als je met de trein komt. Dan kun je lopend naar school (5-10 minuten). Met de bus vertrek je van het Willemsplein (bij het Centraal Station) met Lijn 5 richting Elsweide/HAN en stap je uit bij halte Gildemeestersplein of Zuylensteinlaan...
Ik ben workshopbegeleider bij een workshop programmeren voor basisschoolleerlingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:42 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Kom inderdaad voor digevent, mijn decaan heeft mij een uitnodiging gegeven, bedankt voor de hulp. Wat doe jij morgen?
O, dan zul je me denk ik niet tegenkomen, ik ga voor film en zulks. Succes morgen dan maar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben workshopbegeleider bij een workshop programmeren voor basisschoolleerlingen.
Ik zal vast wel rondlopen ergensquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
O, dan zul je me denk ik niet tegenkomen, ik ga voor film en zulks. Succes morgen dan maar.
Ik bedoelde ook meer van dat ik niet met je ga programmeren of zo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zal vast wel rondlopen ergensIn ieder geval veel plezier!
Dat weet ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:53 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer van dat ik niet met je ga programmeren of zo.
Waarom is het mijn ding?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Gelukkig, doe je ook iets met design aangezien dat best wel jouw ding is?
Aangezien je een PR-designer bent en geen develepor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarom is het mijn ding?![]()
Ik studeer er Communicatie & Multimedia Design, de richting Communicatie, 2e jaars
Klopt! En nu weer on topicquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:03 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Aangezien je een PR-designer bent en geen develepor.
Oh, had ik laatst ook, maar dan in Utrecht. Dat was alleen op de heenwegquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had ook nergens last van gelukkig. Vandaag wel vertraging, op Amsterdam Bijlmer-Arena moesten we op een ambulance wachten omdat er een passagier onwel was geworden
Groetjes terug aan een odw'er.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:29 schreef TheVotary het volgende:
Ik wil hier even de groetjes doen aan opgezwollenlever. Bij deze.![]()
Hoi! Klarendaller?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:43 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja ik dus.. voor de nieuwsgierigen
St. janskerkstraatquote:
Nou ja als we herrie maken in Klarendal kan jij het daar nog makkelijk horenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
St. janskerkstraat
mussenwijk hoort dat officieel bij geloof ik
zondermeerquote:Op donderdag 9 april 2009 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja als we herrie maken in Klarendal kan jij het daar nog makkelijk horen
Heb ik jou een week of wat geleden op de Braamweg zien lopen met een jongen?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:43 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja ik dus.. voor de nieuwsgierigen
braamweg?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb ik jou een week of wat geleden op de Braamweg zien lopen met een jongen?
maps.google.comquote:
Waardeerde hij de wandeling over de weg naar de stenen tafel niet dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:23 schreef Xiance het volgende:
oh dat zou wel kunnen, daar liep ik met mn ex-scharrel
Ik denk dat hij een Arnhemmer zoektquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waardeerde hij de wandeling over de weg naar de stenen tafel niet dan?
Dan is hij je ook niet waard.![]()
Zoek maar een leuke Arnhemse uit.
heel stiekum wel jahquote:
Nee, eigenlijk nog nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:32 schreef Adelante het volgende:
http://www.koninginnedagarnhem.nl/site/
Iedereen al zijn plekkie uitgezocht
Park Klarenbeek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:20 schreef the_witch het volgende:
Ik wil NU naar sonsbeek, wie gaat mee? ;-)
Niemand? Oke word het toch park Klarenbeek met de hond.
Helaas kon ik er niet bij zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:00 schreef Vrok het volgende:
Iemand nog bij de Paasconcerten geweest? Het was er weer erg druk (vooral buiten), maar wel gezellig.
Ik weet dus echt niet waar dat is hè..quote:
Ik ben student hè, en woon nog maar 1,5 jaar hierquote:Op woensdag 15 april 2009 00:05 schreef remlof het volgende:
Arnhemmer zijn en de Schelmseweg niet kennen?
En je rijdt duidelijk nooit met de auto rond Arnhemquote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben student hè, en woon nog maar 1,5 jaar hier
Nee, heb ik ook nietquote:Op woensdag 15 april 2009 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
En je rijdt duidelijk nooit met de auto rond Arnhem
En wat een mooie uitzicht soms... Ik kom daar heel vaak met mijn hond. Misschien ken ik jou!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Park Klarenbeek.![]()
Daar heb ik vrijdagmiddag nog lekker op een bankje gezeten, genietend van het uitzicht.
Zou best eens kunnen, ik kom er vaak.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:18 schreef the_witch het volgende:
En wat een mooie uitzicht soms... Ik kom daar heel vaak met mijn hond. Misschien ken ik jou!
Ik heb een zeer drukke, lang harige, dikke, jack russle, met lang staart. Die raak altijd gek van stokken.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, ik kom er vaak.![]()
Welk soort hondje heb je?
Waar heb je gezeten?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:13 schreef Bob-B het volgende:
Het was afgelopen zondag ook heerlijk op het terras op de Korenmarkt
Ja, in Klarenbeek is het een heel stuk rustiger.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:10 schreef the_witch het volgende:
Ik heb een zeer drukke, lang harige, dikke, jack russle, met lang staart. Die raak altijd gek van stokken.
Daarom ga zij nooit mee naar Sonsbeek, omdat ze te druk zijn :-(
Oh okequote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Emperium en later nog op de Rijnkade in het avondzonnetje
Euh valt wel mee. +/- 16.00 tot 18.00quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ok, ik heb al een vermoedenLang gezeten?
Het weer was fantastisch!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh valt wel mee. +/- 16.00 tot 18.00![]()
Het was lekker weer en gezellig
Ik moet nu wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen Arnhemmers en bijna-Arnhemmer.![]()
Wanneer krijg je de sleutel, Bobb?
Of heb je die al en moet je nu eigenlijk klussen ipv FOK!ken?
een Stripbeurs..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:13 schreef MartijnIV2008 het volgende:
een goeden middag, en nog iets te beleven in Arnhem dit weekend ?
Ik dacht wat andersquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
een Stripbeurs..
http://www.arnhem-direct.nl/
Ik voel een Arnhem-meet aankomenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik dacht wat anders.
Enniewee, ik ben met K-dag in Arnhem.
Dat magquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Die meet sla ik over want het is mijn gewoonte om me met koninginnedag (en carnaval) binnenshuis op te sluiten.
Dan is het geen Arnhem-meet, maar een mini-meet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:40 schreef donroyco het volgende:
Dat mag
Ik had het ook meer tegen Houniet![]()
Nee gister niet, ik moest werken vandaag, voor de veranderingquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik voel een Arnhem-meet aankomen
m.a.w., ik ben er ook
remlof, waarom was jij gisteren niet bij 't Moortgat?
Bronquote:Night Skate tijdens de sportweek
ARNHEM - Liggen je skates nog ergens op zolder en begint het weer te kriebelen? Of heb je het altijd al eens willen proberen? Grijp dan nu je kans tijdens de opening van de Arnhemse Sportweek bij het Gelredome.
Zaterdag 18 april verzorgen de vrienden van Arnhem Night Skate (oftewel ANS) de hele dag door leuke workshops op de sportmarkt bij het Gelredome. Iedereen is van harte welkom voor informatie of om een stukje te skaten. Hierbij kun je gebruik maken van leenskates of natuurlijk gewoon met je eigen skates of skeelers.
En heb je dan echt weer de smaak te pakken?
Zondag 19 april gaan de vrienden van ANS een mooie skatetocht rijden in de omgeving van Arnhem.
Iedereen die kan remmen, jong en oud, beginner en gevorderde, is van harte welkom. ANS verzamelt om 14.00 uur op het kerkplein voor café DUDOK in het centrum van Arnhem, deelname is gratis. (Bij nat wegdek kan de skatetocht helaas niet doorgaan.)
Wil je meer weten over ANS, neem dan eens een kijkje op de hyves (arnhemnightskate.hyves.nl). Je kunt ook op vrijdagavond met ANS mee op pad te gaan.
Elke vrijdagavond, met droog wegdek, verzamelen de vrienden van ANS om 20.00 uur op het Kerkplein voor café DUDOK.
Ik zit binnen op de fiets voor een uurtje of 6 daarquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit weekend ga ik hier een kijkje nemen:
[..]
Bron
Dus ook geen meet voor mijTenzij d'r nog meer Fok!kers komen skaten?
Dat is ook tofquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit binnen op de fiets voor een uurtje of 6 daar
Heb je maar ruimte voor één?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Die meet sla ik over want het is mijn gewoonte om me met koninginnedag (en carnaval) binnenshuis op te sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:55 schreef Bob-B het volgende:
Heb je maar ruimte voor één?Als je niet allergisch bent voor katten, ben je van harte welkom hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik nog wel even in Sonsbeekpark ga kijken naar het vier uur lange handzeep maken, dat fascineert me nogal.![]()
Kattenquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je niet allergisch bent voor katten, ben je van harte welkom hoor.
Ik denk dat ik nog wel even in Sonsbeekpark ga kijken naar het vier uur lange handzeep maken, dat fascineert me nogal.
Op die foto zie je er opeens heel anders uitquote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef the_witch het volgende:
Ik ga morgen (als het mooi weer is) naar Sonsbeek (of Park Klarenbeek) en ik neem mijn poi's mee.
http://farm2.static.flickr.com/1074/898537589_0042a03459.jpg?v=0
Hahaha, nee helemaal niet. Het is heel leuk om te doen en ik moet echt oefenen omdat ik nog niet zo goed ben.quote:Op zondag 19 april 2009 09:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Op die foto zie je er opeens heel anders uit
Wel grappige dingen zijn dat, krijg je er geen lamme armen van?
Ik ben niet van de sport activiteiten... ik ben eigelijk best lui, daarom heb ik de poi's gekocht- een beetje activiteit op een laag niveau.quote:Op zondag 19 april 2009 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
dat ziet er gaaf uit, die Poi's
ik was gisteren bij de Sportweek bij het Gelredome, maar ik vond het een beetje tegenvallen. niet qua activiteiten, maar qua drukte. maar toch lekker geskate, en Renske Endel aan het werk gezien. heel indrukwekkend!
Ligt eraan hoe ze eruit zagquote:Op zondag 19 april 2009 17:23 schreef the_witch het volgende:
[..]
Hahaha, nee helemaal niet. Het is heel leuk om te doen en ik moet echt oefenen omdat ik nog niet zo goed ben.
Ik was net in Park Klarenbeek.........er was een meisje met geen ondergoed aan die op het gras lag!![]()
I was no amused....
laat maar danquote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ik zag haar gezicht niet ,aleen haar
In Arnhem is het altijd prachtig weer, wen er maar aan.quote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef Bob-B het volgende:
Wat een mooie dag was het weer (is het nog steeds!)
quote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In Arnhem is het altijd prachtig weer, wen er maar aan.
Het is hier altijd een paar graden warmer ('s zomers) of kouder ('s winters) dan in het westen. En het waait hier sowieso minderquote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
ik moet eerlijk zeggen dat t me niet tegenvalt nee
mee watten?quote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef the_witch het volgende:
Morgen weer naar de stad (voor een gesprek) maar dan weer lekker in het zonnetje zitten - wie kom mee poi-en dan? ;-)
Poi-enquote:
en dat is prima te doen op het moment, buiten. maar ik moet werkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:57 schreef the_witch het volgende:
[..]
Poi-en
http://farm2.static.flickr.com/1074/898537589_0042a03459.jpg?v=0
Je kan er ook mee dansen en zo, echt leuk.Maar het is wel een buiten activiteit.
ik had ook die treinquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeiemorgen landverdediger, ik rij nu net het zonnige Arnhem uit via spoor 7
fietsenquote:
Ja, maar is er gratis vervoer?quote:
Dat weet ik niet, maar de NS zet wel extra treinen in: http://www.ns.nl/cs/Satel(...)hede-en-apeldoorn-idquote:
Oeh, dat is wel nice, maar ik blijf toch pitten in Arnhemquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar de NS zet wel extra treinen in: http://www.ns.nl/cs/Satel(...)hede-en-apeldoorn-id
Was dat de vraag? Morgen moet ik ff zo vroeg mogelijk naar de stad, dus wat is dat, 9 of 10 uur?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:19 schreef Houniet het volgende:
Gast om 0900 lig ik nog in mijn nest man.
Ik ben met K-nacht in Den Haagquote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef Houniet het volgende:
Oké, ben alleen 's avonds met K-nacht in Arnhem.
Met K-dag zelf weten we nog niet, wellicht Nijmegen.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
V&D is 9:30 uur open, Bijenkorf en meeste andere winkels 10:00 uur.
Schijnt altijd wel leuk te zijn in Den Haag.quote:
He kut zeg, 9 uur was handiger geweestquote:Op woensdag 22 april 2009 10:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
V&D is 9:30 uur open, Bijenkorf en meeste andere winkels 10:00 uur.
Ow daar komt ze echt wel hoor, don't worryquote:Op woensdag 22 april 2009 10:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt een vriendinnetje, nietwaar?![]()
Waarom komt ze niet gewoon naar Arnhem?
Wat is er in Nijmegen te doen dan? Dacht dat daar op K-dag niet veel te doen is.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef Houniet het volgende:
Oké, ben alleen 's avonds met K-nacht in Arnhem.
Met K-dag zelf weten we nog niet, wellicht Nijmegen.
Mja, Oranjepop.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is er in Nijmegen te doen dan? Dacht dat daar op K-dag niet veel te doen is.
Korenmarkt: Koninginnenachtquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:04 schreef Houniet het volgende:
Don Roy wie zijn er van onze kant aan DJ's allemaal in Arnhem met Knacht. Ik hoorde van een paar dames iets over L Luke?
Ja, op de Korenmarkt zelfquote:
Ik zag het al in je foboquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zie er wel een paar en eentje in het bijzonder
Wát ga je studeren?quote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
hallo dames en heren,
ik ga na zomer bij HAN Arnhem studeren.
Daar heb ik een kamer/ appartement nodig.
Weten jullie namelijk waar ik bij kan terecht om kamers/ appartement kunnen vinden.
Autotechniekquote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wát ga je studeren?
Entree.nu kun je je inschrijven, verder veelal via via of inschrijven via Kamernet.nl
Leuk! Veel plezierquote:
funda.nlquote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef heaven7 het volgende:
ArnhemKom er al mijn hele leven, heb er opleidingen gevolgd en ga er in augustus studeren
En wil ik tegen januari 2010 ook gaan wonen
Alleen sta ik pas een jaar ingeschreven bij Entree
Iemand enig idee hoe aan fatsoenlijk betaalbare woonruimte te komen? (Geen studentenkamer want samenwonen met vriend).
Dat moet wel lukken, zeker in Zuid.quote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef heaven7 het volgende:
Eurootje of ¤700,- incl max. Is dat te doen?
Ik zou ook voor datzelfde bedrag goed sloten laten zetten.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou ook voor datzelfde bedrag goed sloten laten zetten.
Ik zit voor een kleine 500 excl netto (hypotheek) in Schuytgraaf in nieuwbouw appartement en hoef zeker geen extra sloten te zetten.quote:
Ik ook niet, vind het eigenlijk allemaal nog wel meevallen. al waren die maloten die vannacht opeens gingen voetballen om half 12 niet zo tofquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik zit voor een kleine 500 excl netto (hypotheek) in Schuytgraaf in nieuwbouw appartement en hoef zeker geen extra sloten te zetten.
Je zit ook in Schuytgraaf?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het eigenlijk allemaal nog wel meevallen. al waren die maloten die vannacht opeens gingen voetballen om half 12 niet zo tof
Via Direct Wonen kon ik een jaartje geleden voor 575 incl. een appartementje (klein, maar compleet) huren aan de Eusebiusbuitensingel.quote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Dat zou fantastisch zijn! Beetje aardige buurt zou alleen wel leuk zijnEn natuurlijk willen we voor dat geld niet in een aftands ex-hoerenpand zitten
Dat is een toplocatiequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef L0t.. het volgende:
Wij zitten voor 750 incl. in een goed opgeknapt appartement in de Parkstraat (Spijkerkwartier), heel prima dus
In het huis naast ons is geloof ik nog een kamer vrij voor +/- 350 euro.
Ze hebben daar zeker veel, goed en goedkoop bierquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een toplocatie
En vlakbij Vrijdag
Ik hoor bier..quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ze hebben daar zeker veel, goed en goedkoop bier
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Huh, wat, waar, wie zei dat, bier
[ afbeelding ]
Roy, 21, CMD, Presikhaaf, remlof 2x gezien, nog niet durven aansprekenquote:
Ik ben ook zo eng he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef donroyco het volgende:
remlof 2x gezien, nog niet durven aanspreken
Jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een toplocatie
En vlakbij Vrijdag
Ben je er ook?quote:
Massages, als je hun site moet geloven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Bob-B het volgende:
Ze hebben daar zeker veel, goed en goedkoop bier
Ik heb alleen ervaring met Direct Wonen en geen klachten.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:06 schreef heaven7 het volgende:
Is Directwonen en dat soort andere vergelijkbare organisaties een beetje betrouwbaar en goed te doen? Want via zulke bedrijven en makelaars idd, is genoeg te vinden voor nog veel minder dan ¤575,-Wij hoeven niet in hartje centrum te zitten.
Nee, in 't Duifjequote:
Ik geloof dat het iets hoger was door contractkosten.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:18 schreef heaven7 het volgende:
Klopt, een stuk goedkoper. Helaas kan ik niet nog 5 jaar wachtenVaak zijn bemiddelingskosten een maand huur, of niet?
Dag van de Arbeid bedoel jequote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef heaven7 het volgende:
Nou maar hier is het vrijdag lekker arbeidersdag (ofzo) en dan gaan we alle Zweden lekker demonstreren![]()
Cool! Stockholm dan he. Dat dagje vrij hebben wij gewoon een dag eerder.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik woon voor een jaar in Stockholm. Hier is echter iedereen vrij op 1 mei
Padum tssj!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ontdekt dat de Looierstraat héél hard aankomt...
[ link | afbeelding ]
Das best kut! Gevallen van de fiets of gewoon lopend?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ontdekt dat de Looierstraat héél hard aankomt...
[ link | afbeelding ]
Dat dus. Sewen die kansloze ambtenarenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef MartijnIV2008 het volgende:
dat ziet er niet zo prettig uit.
als je je verveel kun je ze misschien aanklagen, daar kun je volgens mij nog wel wat geld voor krijgen.
ze mogen echt niet zomaar de weg zo open laten liggen zonder waarschuwingen enz. heb je wat foto's van de weg gemaakt ?
thanks allemaal!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat dus. Sewen die kansloze ambtenaren![]()
Beterschap
Zonde van dat leuke koppie zegquote:Op donderdag 30 april 2009 09:49 schreef Guppyfriend het volgende:
The day after![]()
[ link | afbeelding ]
Ik neem aan dat de rest niet beschaafd is, maar wat foto's kunnen dat ophelderenquote:
Waarom vermaak je mijn flirt opmerking tot een ordinaire pics vraagquote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de rest niet beschaafd is, maar wat foto's kunnen dat ophelderen
Alsof die flirt zo subtiel wasquote:Op donderdag 30 april 2009 21:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom vermaak je mijn flirt opmerking tot een ordinaire pics vraag
Ik keur dit af hoor Guppy!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef Adelante het volgende:
Of dat ze de term stoephoer iets te letterlijk heeft genomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je opmerking, maar jij bent geen vrijgezel, dus we richten onze aandacht even op iemand anders...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef heaven7 het volgende:
Laat dat arme kind even rustig genezen van der val
En Gup wel? Of ik moet mij vergissen...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking, maar jij bent geen vrijgezel, dus we richten onze aandacht even op iemand anders...
Dat weet zij nog niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef kwoth het volgende:
[..]
En Gup wel? Of ik moet mij vergissen...
Nimmer.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:44 schreef heaven7 het volgende:Nou zal ik het dan maar opvangen door wat geile pics te plaatsen
![]()
Of is dat dan te ogen uitstekerig![]()
Je ziet wat er gebeurt als je leeft volgens het motto 'alles kan kapot'. Het gaat er niet mooier uitzienquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef Adelante het volgende:
Of dat ze de term stoephoer iets te letterlijk heeft genomen![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gooi ik m'n goddelijke lijf ten grabbel, word ik keihard afgewezen?
Doet adelante dat!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gooi ik m'n goddelijke lijf ten grabbel, word ik keihard afgewezen?
wat een leuke!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die op de Klarenmarkt eenBarBeKoe
hebben gekocht?
[ afbeelding ]
Was net nog in Arnhem en als ik hem had gezien dan had ik hem gekochtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
hebben gekocht?
[ afbeelding ]
ojaaa daar had ik ze gezien, ik kon het 's avonds al niet meer herinneren. maar ze zijn zeker vet, ik had alleen geen geld bij. en ik had haast omdat ik al een beetje laat was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
hebben gekocht?
[ afbeelding ]
in Arnhem wel ja.... maar laten we het daar verder niet over hebben. daar zullen ze wel een ander topic voor hebben.quote:
Hoe is het afgelopen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:08 schreef kwoth het volgende:
Vanmiddag gebeurde er ook nog een ongeluk op het gele rijdersplein. Een automobilist reed achteruit en zag de aankomende fietser niet.
Wederom een teken dat de verkeerssituatie iets te wensen over laat. Gelukkig word daar aan gewerkt, maar toch schrijnend.
Het ligt er natuurlijk aan met wie je bent, niet wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef eetpiraat het volgende:
wat vond men van koninginnedag gister?
ik vond het matig eerlijk gezegd.
Kut mên, had je 'm niet eerder kunnen plaatsen. Dan had ik 'm even zuidelijker meegenomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef ImTheBase het volgende:
FOK!Stok door Nederland #87: VELP
Voor de Fok!Stokkers, hij ligt in Velp
Ik kwam net pas thuisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan met wie je bent, niet wat er gebeurt.
[..]
Kut mên, had je 'm niet eerder kunnen plaatsen. Dan had ik 'm even zuidelijker meegenomen
Ik heb de beste q-day nach gehad van de laatste jarenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef eetpiraat het volgende:
wat vond men van koninginnedag gister?
ik vond het matig eerlijk gezegd.
Gelukkig goed hoor, de aangereden vrouw werd door een ambulance opgehaald en had waarschijnlijk alleen (licht) nekletsel en een lichte hersenschudding. Verder geen bloed of breuken en ze was volledig bij bewustzijn.quote:
Ik had enkele zaterdagnachten aan betrokkene gespendeerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:43 schreef kwoth het volgende:
[..]
Gelukkig goed hoor, de aangereden vrouw werd door een ambulance opgehaald en had waarschijnlijk alleen (licht) nekletsel en een lichte hersenschudding. Verder geen bloed of breuken en ze was volledig bij bewustzijn.
De aanrijdster was ook helemaal overstuur en voelde zich enorm schuldig.
Toen ik een paar jaar geleden door een automobilist in mijn vrije tijd werd aangereden reageerde deze persoon erg nuchter en vertelde over zijn andere ongelukken. Ook niet echt tof. En doordat hij niet verzekerd was, en persoonlijk failliet was verklaard ook nooit een cent van hem gezien om mijn mooie racefiets te vergoeden.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik had enkele zaterdagnachten aan betrokkene gespendeerd
damn, dat is balenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:43 schreef kwoth het volgende:
[..]
Gelukkig goed hoor, de aangereden vrouw werd door een ambulance opgehaald en had waarschijnlijk alleen (licht) nekletsel en een lichte hersenschudding. Verder geen bloed of breuken en ze was volledig bij bewustzijn.
De aanrijdster was ook helemaal overstuur en voelde zich enorm schuldig.
Toen ik een paar jaar geleden door een automobilist in mijn vrije tijd werd aangereden reageerde deze persoon erg nuchter en vertelde over zijn andere ongelukken. Ook niet echt tof. En doordat hij niet verzekerd was, en persoonlijk failliet was verklaard ook nooit een cent van hem gezien om mijn mooie racefiets te vergoeden.
Ze verkopen hem ook bij Brassa.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:07 schreef MartijnIV2008 het volgende:
ojaaa daar had ik ze gezien, ik kon het 's avonds al niet meer herinneren. maar ze zijn zeker vet, ik had alleen geen geld bij. en ik had haast omdat ik al een beetje laat was.![]()
ik ga er gewoon zelf een maken
o mooi bedankt.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ze verkopen hem ook bij Brassa.
Wie?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ze verkopen hem ook bij Brassa.
De tofste dingetjeswinkelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |