Vertel.quote:
Nope! Wheheheeeeee hij ligt ergens andersquote:
Was bijna ook zo bij mij, maar mijn mobiel is dan niet zo goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:11 schreef nijnja het volgende:
Zijn foto's in het donker ook goed? Dat maakt het wel spannender
Jep! Velp! Foto's komen eraanquote:
Ik had al expres de andere kant van het bord niet gefotografeerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
locatie al gevonden, niet zo heel moeilijk icm de laatste foto
moeten ze eerst hier lezen waar de sleutel ligtquote:
ik ben ook al genoeg geweest, verplaatsingen zijn toch leukquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:13 schreef Houniet het volgende:
Omdat ik al eens geweest ben. Als hij er zondagavond nog ligt issie van mij.
kijk naar de laatste foto, daar staat het geheim opquote:
laat ze dat niet horen in velp, het is al erg genoeg om samengevoegd te worden met arnhem, maar nijmegen is overdrevenquote:
velp is frikkin' opgegeten door arnhem gekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Richfield het volgende:
[..]
laat ze dat niet horen in velp, het is al erg genoeg om samengevoegd te worden met arnhem, maar nijmegen is overdreven
Tenzij hij in oostwestnoordvlivlavlaamseplassen liicht want dan past t er niet meer bij.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:34 schreef Houniet het volgende:
Goed idee van de TT, met de user erin. Dit doen we voortaan!
Vandaag leg ik hem neerquote:Op zondag 3 mei 2009 11:02 schreef maok het volgende:
Terug vind stok. Ik wilde net gaan kijken of hij ergens lag is hij onderweg. Is er nog een kans dat hij voor 12en geplaatst gaat worden? Dan kan ik kijken of ik hem weer eens een verplaatsing van meer dan 100km kan geven.
Nee, dat gaat niet lukken, want ik ben nu thuis en ik ga hem niet in mn eigen woonplaats dumpen, het spijt mequote:Op zondag 3 mei 2009 11:30 schreef maok het volgende:
Maar ik moet uiterlijk om 12 uur opweg naar de stok om hem mee te kunnen nemen. Dat gaat zeker niet meer lukken?
alleen tijdens of ook op de plaatsquote:Op zondag 3 mei 2009 10:34 schreef Houniet het volgende:
Goed idee van de TT, met de user erin. Dit doen we voortaan!
Aleen bij (onderweg)quote:
Daar ging het mij ook niet omquote:Op zondag 3 mei 2009 13:21 schreef swarmahoer het volgende:
haha, ik voer hem in google earth in en kom gelijk op de goede plek
ook niet zo moeilijk met 3 uitvalswegen
Ah vetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |