zwarte weduwe?quote:Op maandag 6 april 2009 16:06 schreef NanKing het volgende:
De zwarte weduwe woonde in Velp, maar dat is weer Velp he.
pittig..quote:Op maandag 6 april 2009 16:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://kafka.antifa.net/rost.htm gezellig mens wel
oosterbeek volgens wikipediaquote:Op maandag 6 april 2009 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Over extreem-rechts gesproken: Was Konstant Custers niet ook een Arnhemmer?
en ik moet zo naar huisquote:Ede-Wageningen-Arnhem, Utrecht Centraal-Ede-Wageningen/Rhenen
Maandag 6 April 16:50
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en Ede-Wageningen langere reistijd door een seinstoring.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
zie je me straksquote:Op maandag 6 april 2009 16:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
f*ck.
Ik ga nu...
wachten op het perron...
Ah neeeeee, niet weerquote:Op maandag 6 april 2009 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
het is weer zover...
[..]
en ik moet zo naar huis
het viel alles mee! ik had gewoon de trein van 17,53 uit utrecht naar arnhem, niks aan het handje.quote:
Dan ga je naar mijn school..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:18 schreef Opperkwal het volgende:
ik ga morgen naar de HAN, weet iemand misschien hoe ik daar het beste kan komen, dus welk station kan ik het beste uitstappen (Arnhem, Arnhem Presikhaaf, Arnhem Velperpoort of Arnhem zuid) en gaan er bussen naar de HAN te ruitenberglaan 26?
Alvast bedankt.
Ik had ook nergens last van gelukkig. Vandaag wel vertraging, op Amsterdam Bijlmer-Arena moesten we op een ambulance wachten omdat er een passagier onwel was gewordenquote:
Er is Digevent bezig.quote:
Kom inderdaad voor digevent, mijn decaan heeft mij een uitnodiging gegeven, bedankt voor de hulp. Wat doe jij morgen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan ga je naar mijn school..(ik ben er ook
) Digevent zeker
Je kunt het beste uitstappen op Arnhem Presikhaaf als je met de trein komt. Dan kun je lopend naar school (5-10 minuten). Met de bus vertrek je van het Willemsplein (bij het Centraal Station) met Lijn 5 richting Elsweide/HAN en stap je uit bij halte Gildemeestersplein of Zuylensteinlaan...
Ik ben workshopbegeleider bij een workshop programmeren voor basisschoolleerlingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:42 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Kom inderdaad voor digevent, mijn decaan heeft mij een uitnodiging gegeven, bedankt voor de hulp. Wat doe jij morgen?
O, dan zul je me denk ik niet tegenkomen, ik ga voor film en zulks. Succes morgen dan maar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben workshopbegeleider bij een workshop programmeren voor basisschoolleerlingen.
Ik zal vast wel rondlopen ergensquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
O, dan zul je me denk ik niet tegenkomen, ik ga voor film en zulks. Succes morgen dan maar.
Ik bedoelde ook meer van dat ik niet met je ga programmeren of zo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zal vast wel rondlopen ergensIn ieder geval veel plezier!
Dat weet ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:53 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer van dat ik niet met je ga programmeren of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |