Wonen in een dikke villa voor 200 inc per maandquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wonen in een dikke villa voor 200 inc per maand
Is die er?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
ga dan lekker naar het Velp-topic schat
geen idee, ik woon niet in Velp.quote:
Ghja, daar ben ik dan weer niet goed in, orginele op's verzinnen, geen fuck te vertellen over velpquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
geen idee, ik woon niet in Velp.
maar wat let je om er een te maken?
misschien is Arnhem dan toch leuker dan Velpquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ghja, daar ben ik dan weer niet goed in, orginele op's verzinnen, geen fuck te vertellen over velp
Ik weet 't wel zekerquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
misschien is Arnhem dan toch leuker dan Velp?
De stad wel ja, maar toch zou ik niet terug verhuizen, maarja ik heb gewoon ook heeeel erg geluk gehad met mn huidige woonplek, dat doet t voor mij..quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
misschien is Arnhem dan toch leuker dan Velp?
Ik zou zeggen begin eens met de eerste indruk van je stad voor vele bezoekers: het stationquote:Arnhem gaat werk maken van toerisme
door Piet Venhuizen. zaterdag 04 april 2009 | 08:20
ARNHEM - Arnhem gaat een vijfjarenplan maken ter bevordering van het toerisme. De stad wil meer banen scheppen en meer bezoekers trekken.
Daarmee wil de gemeente de positie van Arnhem, nu de vijfde toeristenstad van het land, verder versterken.
In de Arnhemse vrijetijdssector werken 6.200 mensen. Dat is 6 procent van de totale werkgelegenheid. Het gaat vooral om mensen met een lagere opleiding. Tot de sector worden niet alleen de attractieparken en musea gerekend, maar onder meer ook zwembaden, sporthallen, buitensportwinkels, theaters en reisbureaus
Meer banen en meer bezoekers is waar het de gemeente hoofdzakelijk om gaat, maar bijkomend voordeel is dat Arnhem ook zijn aantrekkingskracht op nieuwe inwoners met een hogere opleiding vergroot. Rita Weeda, wethouder van Economische Zaken: "Een stad waar je graag als bezoeker komt, is een stad waar je graag woont, werkt of studeert. Het actieplan moet duidelijk maken hoe we mensen hier vaker heen kunnen halen en langer kunnen houden."
Het plan, dat wordt opgesteld in samenwerking met het Regionaal Bureau voor Toerisme en met ondernemersorganisaties, moet na de zomer klaar zijn. Eerst zetten experts op een rij wat Arnhem nu al te bieden heeft. In werkateliers met vertegenwoordigers van het toeristisch bedrijfsleven wordt daarna het gewenste imago en doel geformuleerd. Ook worden concrete acties uitgewerkt om het aanbod te versterken. Daarna spreekt de gemeenteraad erover.
Inderdaad dat station is zo'n rampquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou zeggen begin eens met de eerste indruk van je stad voor vele bezoekers: het station
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:16 schreef NanKing het volgende:
Wanneer is het station nou klaar? Ik kom nu bijna 8 jaar regelmatig in Arnhem en ik heb volgens mij maar 2 maanden een 'heel' station meegemaakt
http://www.arnhemcentraal.nu/quote:De twee nieuwe kantoortorens geven al een indruk van het nieuwe Arnhemse stationsgebied. Vanaf 2011 zullen de verbeteringen nog duidelijker zichtbaar zijn. Dan kan de nieuwe perrontunnel, samen met de ondergrondse fietsenstalling in gebruik worden genomen. Wanneer de totale OV-terminal klaar is, is nog niet bekend. Voor het laatste nieuws kijkt u bij nieuws/ persberichten.
dank jequote:
Ik hoop eind mei dat alles klaar en ingericht is, maarja, je zit met termijnen hé, dus kan ook wel eens juni worden. Enfin komt vanzelf, tot zolang in het weekend nog maar ff in Twente bivakkerenquote:Op zondag 5 april 2009 12:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar is het huidige hier dan?
En wanneer kom je in Arnhem wonen?
beetje in de bosjes liggen ?quote:Op zondag 5 april 2009 19:51 schreef Xiance het volgende:
tis nu lekker weer
binnenkort met mijn camera maar weer eens dor de parken struinen
nein sorry shatz.. wellicht als er bekende sterren wonen?quote:
Ben ik een cultuurbarbaar als ik nog nooit van hem gehoord heb?quote:Op maandag 6 april 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
maar afgezien van Martin lamers weet ik geen BN'ers te wonen,
Oeh, Ilsequote:Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Ilse de Lange is wel een BN-er toch? Die woont in Arnhem, en meneer Ratelband ook
Ratelband woonde in Doorwerth, in een van die villa's langs de Utrechtseweg. Of ie daar nog woont weet ik niet.quote:Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Ilse de Lange is wel een BN-er toch? Die woont in Arnhem, en meneer Ratelband ook
Ilse woont in Arnhem samen met Bart Vergoossen, de drummer van haar band.quote:
Nee, ik heb niet al haar cd's enzoquote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ilse woont in Arnhem samen met Bart Vergoossen, de drummer van haar band.
Vergoossen B G J
G.A. van Nispenstraat 53
6814JA Arnhem
De enige Vergoossen in Arnhem, dus ik denk dat ze daar woont
Moet ik je al opgeven voor SBS6 programma "Fans"![]()
OMGquote:Op maandag 6 april 2009 15:54 schreef Xiance het volgende:
Martin lamers is/was/whatever voetballer bij vitesse!
ilse ken ik niet
ratelband stond laatst op de nieuweplein, maar da's t fotograferen niet waard..
mijn camera is daar net te duur voor
Villa stond te koop, toen ie wilde scheiden van Mona ofzo, maar die zijn inmiddels weer samen, dus of dat nog in dat huisje daar aan de Utrechtseweg is?!?quote:Op maandag 6 april 2009 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ratelband woonde in Doorwerth, in een van die villa's langs de Utrechtseweg. Of ie daar nog woont weet ik niet.
Dat Ilse in Arnhem woont heb ik ook gehoord, maar ik heb geen idee waar.
Zet het er dan goed neerquote:Op maandag 6 april 2009 16:01 schreef Xiance het volgende:
als in:
ik ken de muziek van ilse de lange wel![]()
maar ik zou niet weten waar ze woont of wat ze verders allemaal doet
zwarte weduwe?quote:Op maandag 6 april 2009 16:06 schreef NanKing het volgende:
De zwarte weduwe woonde in Velp, maar dat is weer Velp he.
pittig..quote:Op maandag 6 april 2009 16:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://kafka.antifa.net/rost.htm gezellig mens wel
oosterbeek volgens wikipediaquote:Op maandag 6 april 2009 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Over extreem-rechts gesproken: Was Konstant Custers niet ook een Arnhemmer?
en ik moet zo naar huisquote:Ede-Wageningen-Arnhem, Utrecht Centraal-Ede-Wageningen/Rhenen
Maandag 6 April 16:50
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en Ede-Wageningen langere reistijd door een seinstoring.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
zie je me straksquote:Op maandag 6 april 2009 16:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
f*ck.
Ik ga nu...
wachten op het perron...
Ah neeeeee, niet weerquote:Op maandag 6 april 2009 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
het is weer zover...
[..]
en ik moet zo naar huis
het viel alles mee! ik had gewoon de trein van 17,53 uit utrecht naar arnhem, niks aan het handje.quote:
Dan ga je naar mijn school..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:18 schreef Opperkwal het volgende:
ik ga morgen naar de HAN, weet iemand misschien hoe ik daar het beste kan komen, dus welk station kan ik het beste uitstappen (Arnhem, Arnhem Presikhaaf, Arnhem Velperpoort of Arnhem zuid) en gaan er bussen naar de HAN te ruitenberglaan 26?
Alvast bedankt.
Ik had ook nergens last van gelukkig. Vandaag wel vertraging, op Amsterdam Bijlmer-Arena moesten we op een ambulance wachten omdat er een passagier onwel was gewordenquote:
Er is Digevent bezig.quote:
Kom inderdaad voor digevent, mijn decaan heeft mij een uitnodiging gegeven, bedankt voor de hulp. Wat doe jij morgen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan ga je naar mijn school..(ik ben er ook
) Digevent zeker
Je kunt het beste uitstappen op Arnhem Presikhaaf als je met de trein komt. Dan kun je lopend naar school (5-10 minuten). Met de bus vertrek je van het Willemsplein (bij het Centraal Station) met Lijn 5 richting Elsweide/HAN en stap je uit bij halte Gildemeestersplein of Zuylensteinlaan...
Ik ben workshopbegeleider bij een workshop programmeren voor basisschoolleerlingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:42 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Kom inderdaad voor digevent, mijn decaan heeft mij een uitnodiging gegeven, bedankt voor de hulp. Wat doe jij morgen?
O, dan zul je me denk ik niet tegenkomen, ik ga voor film en zulks. Succes morgen dan maar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben workshopbegeleider bij een workshop programmeren voor basisschoolleerlingen.
Ik zal vast wel rondlopen ergensquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
O, dan zul je me denk ik niet tegenkomen, ik ga voor film en zulks. Succes morgen dan maar.
Ik bedoelde ook meer van dat ik niet met je ga programmeren of zo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zal vast wel rondlopen ergensIn ieder geval veel plezier!
Dat weet ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:53 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer van dat ik niet met je ga programmeren of zo.
Waarom is het mijn ding?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Gelukkig, doe je ook iets met design aangezien dat best wel jouw ding is?
Aangezien je een PR-designer bent en geen develepor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarom is het mijn ding?![]()
Ik studeer er Communicatie & Multimedia Design, de richting Communicatie, 2e jaars
Klopt! En nu weer on topicquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:03 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Aangezien je een PR-designer bent en geen develepor.
Oh, had ik laatst ook, maar dan in Utrecht. Dat was alleen op de heenwegquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had ook nergens last van gelukkig. Vandaag wel vertraging, op Amsterdam Bijlmer-Arena moesten we op een ambulance wachten omdat er een passagier onwel was geworden
Groetjes terug aan een odw'er.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:29 schreef TheVotary het volgende:
Ik wil hier even de groetjes doen aan opgezwollenlever. Bij deze.![]()
Hoi! Klarendaller?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:43 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja ik dus.. voor de nieuwsgierigen
St. janskerkstraatquote:
Nou ja als we herrie maken in Klarendal kan jij het daar nog makkelijk horenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
St. janskerkstraat
mussenwijk hoort dat officieel bij geloof ik
zondermeerquote:Op donderdag 9 april 2009 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja als we herrie maken in Klarendal kan jij het daar nog makkelijk horen
Heb ik jou een week of wat geleden op de Braamweg zien lopen met een jongen?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:43 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja ik dus.. voor de nieuwsgierigen
braamweg?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb ik jou een week of wat geleden op de Braamweg zien lopen met een jongen?
maps.google.comquote:
Waardeerde hij de wandeling over de weg naar de stenen tafel niet dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:23 schreef Xiance het volgende:
oh dat zou wel kunnen, daar liep ik met mn ex-scharrel
Ik denk dat hij een Arnhemmer zoektquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waardeerde hij de wandeling over de weg naar de stenen tafel niet dan?
Dan is hij je ook niet waard.![]()
Zoek maar een leuke Arnhemse uit.
heel stiekum wel jahquote:
Nee, eigenlijk nog nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:32 schreef Adelante het volgende:
http://www.koninginnedagarnhem.nl/site/
Iedereen al zijn plekkie uitgezocht
Park Klarenbeek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:20 schreef the_witch het volgende:
Ik wil NU naar sonsbeek, wie gaat mee? ;-)
Niemand? Oke word het toch park Klarenbeek met de hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |