Helaas kon ik er niet bij zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:00 schreef Vrok het volgende:
Iemand nog bij de Paasconcerten geweest? Het was er weer erg druk (vooral buiten), maar wel gezellig.
Ik weet dus echt niet waar dat is hè..quote:
Ik ben student hè, en woon nog maar 1,5 jaar hierquote:Op woensdag 15 april 2009 00:05 schreef remlof het volgende:
Arnhemmer zijn en de Schelmseweg niet kennen?
En je rijdt duidelijk nooit met de auto rond Arnhemquote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben student hè, en woon nog maar 1,5 jaar hier
Nee, heb ik ook nietquote:Op woensdag 15 april 2009 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
En je rijdt duidelijk nooit met de auto rond Arnhem
En wat een mooie uitzicht soms... Ik kom daar heel vaak met mijn hond. Misschien ken ik jou!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Park Klarenbeek.![]()
Daar heb ik vrijdagmiddag nog lekker op een bankje gezeten, genietend van het uitzicht.
Zou best eens kunnen, ik kom er vaak.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:18 schreef the_witch het volgende:
En wat een mooie uitzicht soms... Ik kom daar heel vaak met mijn hond. Misschien ken ik jou!
Ik heb een zeer drukke, lang harige, dikke, jack russle, met lang staart. Die raak altijd gek van stokken.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, ik kom er vaak.![]()
Welk soort hondje heb je?
Waar heb je gezeten?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:13 schreef Bob-B het volgende:
Het was afgelopen zondag ook heerlijk op het terras op de Korenmarkt
Ja, in Klarenbeek is het een heel stuk rustiger.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:10 schreef the_witch het volgende:
Ik heb een zeer drukke, lang harige, dikke, jack russle, met lang staart. Die raak altijd gek van stokken.
Daarom ga zij nooit mee naar Sonsbeek, omdat ze te druk zijn :-(
Oh okequote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Emperium en later nog op de Rijnkade in het avondzonnetje
Euh valt wel mee. +/- 16.00 tot 18.00quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ok, ik heb al een vermoedenLang gezeten?
Het weer was fantastisch!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh valt wel mee. +/- 16.00 tot 18.00![]()
Het was lekker weer en gezellig
Ik moet nu wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen Arnhemmers en bijna-Arnhemmer.![]()
Wanneer krijg je de sleutel, Bobb?
Of heb je die al en moet je nu eigenlijk klussen ipv FOK!ken?
een Stripbeurs..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:13 schreef MartijnIV2008 het volgende:
een goeden middag, en nog iets te beleven in Arnhem dit weekend ?
Ik dacht wat andersquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
een Stripbeurs..
http://www.arnhem-direct.nl/
Ik voel een Arnhem-meet aankomenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik dacht wat anders.
Enniewee, ik ben met K-dag in Arnhem.
Dat magquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Die meet sla ik over want het is mijn gewoonte om me met koninginnedag (en carnaval) binnenshuis op te sluiten.
Dan is het geen Arnhem-meet, maar een mini-meet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:40 schreef donroyco het volgende:
Dat mag
Ik had het ook meer tegen Houniet![]()
Nee gister niet, ik moest werken vandaag, voor de veranderingquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik voel een Arnhem-meet aankomen
m.a.w., ik ben er ook
remlof, waarom was jij gisteren niet bij 't Moortgat?
Bronquote:Night Skate tijdens de sportweek
ARNHEM - Liggen je skates nog ergens op zolder en begint het weer te kriebelen? Of heb je het altijd al eens willen proberen? Grijp dan nu je kans tijdens de opening van de Arnhemse Sportweek bij het Gelredome.
Zaterdag 18 april verzorgen de vrienden van Arnhem Night Skate (oftewel ANS) de hele dag door leuke workshops op de sportmarkt bij het Gelredome. Iedereen is van harte welkom voor informatie of om een stukje te skaten. Hierbij kun je gebruik maken van leenskates of natuurlijk gewoon met je eigen skates of skeelers.
En heb je dan echt weer de smaak te pakken?
Zondag 19 april gaan de vrienden van ANS een mooie skatetocht rijden in de omgeving van Arnhem.
Iedereen die kan remmen, jong en oud, beginner en gevorderde, is van harte welkom. ANS verzamelt om 14.00 uur op het kerkplein voor café DUDOK in het centrum van Arnhem, deelname is gratis. (Bij nat wegdek kan de skatetocht helaas niet doorgaan.)
Wil je meer weten over ANS, neem dan eens een kijkje op de hyves (arnhemnightskate.hyves.nl). Je kunt ook op vrijdagavond met ANS mee op pad te gaan.
Elke vrijdagavond, met droog wegdek, verzamelen de vrienden van ANS om 20.00 uur op het Kerkplein voor café DUDOK.
Ik zit binnen op de fiets voor een uurtje of 6 daarquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit weekend ga ik hier een kijkje nemen:
[..]
Bron
Dus ook geen meet voor mijTenzij d'r nog meer Fok!kers komen skaten?
Dat is ook tofquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit binnen op de fiets voor een uurtje of 6 daar
Heb je maar ruimte voor één?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Die meet sla ik over want het is mijn gewoonte om me met koninginnedag (en carnaval) binnenshuis op te sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:55 schreef Bob-B het volgende:
Heb je maar ruimte voor één?Als je niet allergisch bent voor katten, ben je van harte welkom hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik nog wel even in Sonsbeekpark ga kijken naar het vier uur lange handzeep maken, dat fascineert me nogal.![]()
Kattenquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je niet allergisch bent voor katten, ben je van harte welkom hoor.
Ik denk dat ik nog wel even in Sonsbeekpark ga kijken naar het vier uur lange handzeep maken, dat fascineert me nogal.
Op die foto zie je er opeens heel anders uitquote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef the_witch het volgende:
Ik ga morgen (als het mooi weer is) naar Sonsbeek (of Park Klarenbeek) en ik neem mijn poi's mee.
http://farm2.static.flickr.com/1074/898537589_0042a03459.jpg?v=0
Hahaha, nee helemaal niet. Het is heel leuk om te doen en ik moet echt oefenen omdat ik nog niet zo goed ben.quote:Op zondag 19 april 2009 09:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Op die foto zie je er opeens heel anders uit
Wel grappige dingen zijn dat, krijg je er geen lamme armen van?
Ik ben niet van de sport activiteiten... ik ben eigelijk best lui, daarom heb ik de poi's gekocht- een beetje activiteit op een laag niveau.quote:Op zondag 19 april 2009 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
dat ziet er gaaf uit, die Poi's
ik was gisteren bij de Sportweek bij het Gelredome, maar ik vond het een beetje tegenvallen. niet qua activiteiten, maar qua drukte. maar toch lekker geskate, en Renske Endel aan het werk gezien. heel indrukwekkend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |