Ligt eraan hoe ze eruit zagquote:Op zondag 19 april 2009 17:23 schreef the_witch het volgende:
[..]
Hahaha, nee helemaal niet. Het is heel leuk om te doen en ik moet echt oefenen omdat ik nog niet zo goed ben.
Ik was net in Park Klarenbeek.........er was een meisje met geen ondergoed aan die op het gras lag!![]()
I was no amused....
laat maar danquote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ik zag haar gezicht niet ,aleen haar
In Arnhem is het altijd prachtig weer, wen er maar aan.quote:Op maandag 20 april 2009 18:27 schreef Bob-B het volgende:
Wat een mooie dag was het weer (is het nog steeds!)
quote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In Arnhem is het altijd prachtig weer, wen er maar aan.
Het is hier altijd een paar graden warmer ('s zomers) of kouder ('s winters) dan in het westen. En het waait hier sowieso minderquote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
ik moet eerlijk zeggen dat t me niet tegenvalt nee
mee watten?quote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef the_witch het volgende:
Morgen weer naar de stad (voor een gesprek) maar dan weer lekker in het zonnetje zitten - wie kom mee poi-en dan? ;-)
Poi-enquote:
en dat is prima te doen op het moment, buiten. maar ik moet werkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:57 schreef the_witch het volgende:
[..]
Poi-en
http://farm2.static.flickr.com/1074/898537589_0042a03459.jpg?v=0
Je kan er ook mee dansen en zo, echt leuk.Maar het is wel een buiten activiteit.
ik had ook die treinquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeiemorgen landverdediger, ik rij nu net het zonnige Arnhem uit via spoor 7
fietsenquote:
Ja, maar is er gratis vervoer?quote:
Dat weet ik niet, maar de NS zet wel extra treinen in: http://www.ns.nl/cs/Satel(...)hede-en-apeldoorn-idquote:
Oeh, dat is wel nice, maar ik blijf toch pitten in Arnhemquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar de NS zet wel extra treinen in: http://www.ns.nl/cs/Satel(...)hede-en-apeldoorn-id
Was dat de vraag? Morgen moet ik ff zo vroeg mogelijk naar de stad, dus wat is dat, 9 of 10 uur?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:19 schreef Houniet het volgende:
Gast om 0900 lig ik nog in mijn nest man.
Ik ben met K-nacht in Den Haagquote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef Houniet het volgende:
Oké, ben alleen 's avonds met K-nacht in Arnhem.
Met K-dag zelf weten we nog niet, wellicht Nijmegen.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
V&D is 9:30 uur open, Bijenkorf en meeste andere winkels 10:00 uur.
Schijnt altijd wel leuk te zijn in Den Haag.quote:
He kut zeg, 9 uur was handiger geweestquote:Op woensdag 22 april 2009 10:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
V&D is 9:30 uur open, Bijenkorf en meeste andere winkels 10:00 uur.
Ow daar komt ze echt wel hoor, don't worryquote:Op woensdag 22 april 2009 10:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt een vriendinnetje, nietwaar?![]()
Waarom komt ze niet gewoon naar Arnhem?
Wat is er in Nijmegen te doen dan? Dacht dat daar op K-dag niet veel te doen is.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef Houniet het volgende:
Oké, ben alleen 's avonds met K-nacht in Arnhem.
Met K-dag zelf weten we nog niet, wellicht Nijmegen.
Mja, Oranjepop.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is er in Nijmegen te doen dan? Dacht dat daar op K-dag niet veel te doen is.
Korenmarkt: Koninginnenachtquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:04 schreef Houniet het volgende:
Don Roy wie zijn er van onze kant aan DJ's allemaal in Arnhem met Knacht. Ik hoorde van een paar dames iets over L Luke?
Ja, op de Korenmarkt zelfquote:
Ik zag het al in je foboquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zie er wel een paar en eentje in het bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |