Wát ga je studeren?quote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
hallo dames en heren,
ik ga na zomer bij HAN Arnhem studeren.
Daar heb ik een kamer/ appartement nodig.
Weten jullie namelijk waar ik bij kan terecht om kamers/ appartement kunnen vinden.
Autotechniekquote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wát ga je studeren?
Entree.nu kun je je inschrijven, verder veelal via via of inschrijven via Kamernet.nl
Leuk! Veel plezierquote:
funda.nlquote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef heaven7 het volgende:
ArnhemKom er al mijn hele leven, heb er opleidingen gevolgd en ga er in augustus studeren
En wil ik tegen januari 2010 ook gaan wonen
Alleen sta ik pas een jaar ingeschreven bij Entree
Iemand enig idee hoe aan fatsoenlijk betaalbare woonruimte te komen? (Geen studentenkamer want samenwonen met vriend).
Dat moet wel lukken, zeker in Zuid.quote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef heaven7 het volgende:
Eurootje of ¤700,- incl max. Is dat te doen?
Ik zou ook voor datzelfde bedrag goed sloten laten zetten.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou ook voor datzelfde bedrag goed sloten laten zetten.
Ik zit voor een kleine 500 excl netto (hypotheek) in Schuytgraaf in nieuwbouw appartement en hoef zeker geen extra sloten te zetten.quote:
Ik ook niet, vind het eigenlijk allemaal nog wel meevallen. al waren die maloten die vannacht opeens gingen voetballen om half 12 niet zo tofquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik zit voor een kleine 500 excl netto (hypotheek) in Schuytgraaf in nieuwbouw appartement en hoef zeker geen extra sloten te zetten.
Je zit ook in Schuytgraaf?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het eigenlijk allemaal nog wel meevallen. al waren die maloten die vannacht opeens gingen voetballen om half 12 niet zo tof
Via Direct Wonen kon ik een jaartje geleden voor 575 incl. een appartementje (klein, maar compleet) huren aan de Eusebiusbuitensingel.quote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Dat zou fantastisch zijn! Beetje aardige buurt zou alleen wel leuk zijnEn natuurlijk willen we voor dat geld niet in een aftands ex-hoerenpand zitten
Dat is een toplocatiequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef L0t.. het volgende:
Wij zitten voor 750 incl. in een goed opgeknapt appartement in de Parkstraat (Spijkerkwartier), heel prima dus
In het huis naast ons is geloof ik nog een kamer vrij voor +/- 350 euro.
Ze hebben daar zeker veel, goed en goedkoop bierquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een toplocatie
En vlakbij Vrijdag
Ik hoor bier..quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ze hebben daar zeker veel, goed en goedkoop bier
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Huh, wat, waar, wie zei dat, bier
[ afbeelding ]
Roy, 21, CMD, Presikhaaf, remlof 2x gezien, nog niet durven aansprekenquote:
Ik ben ook zo eng he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef donroyco het volgende:
remlof 2x gezien, nog niet durven aanspreken
Jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een toplocatie
En vlakbij Vrijdag
Ben je er ook?quote:
Massages, als je hun site moet geloven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Bob-B het volgende:
Ze hebben daar zeker veel, goed en goedkoop bier
Ik heb alleen ervaring met Direct Wonen en geen klachten.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:06 schreef heaven7 het volgende:
Is Directwonen en dat soort andere vergelijkbare organisaties een beetje betrouwbaar en goed te doen? Want via zulke bedrijven en makelaars idd, is genoeg te vinden voor nog veel minder dan ¤575,-Wij hoeven niet in hartje centrum te zitten.
Nee, in 't Duifjequote:
Ik geloof dat het iets hoger was door contractkosten.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:18 schreef heaven7 het volgende:
Klopt, een stuk goedkoper. Helaas kan ik niet nog 5 jaar wachtenVaak zijn bemiddelingskosten een maand huur, of niet?
Dag van de Arbeid bedoel jequote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef heaven7 het volgende:
Nou maar hier is het vrijdag lekker arbeidersdag (ofzo) en dan gaan we alle Zweden lekker demonstreren![]()
Cool! Stockholm dan he. Dat dagje vrij hebben wij gewoon een dag eerder.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik woon voor een jaar in Stockholm. Hier is echter iedereen vrij op 1 mei
Padum tssj!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ontdekt dat de Looierstraat héél hard aankomt...
[ link | afbeelding ]
Das best kut! Gevallen van de fiets of gewoon lopend?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ontdekt dat de Looierstraat héél hard aankomt...
[ link | afbeelding ]
Dat dus. Sewen die kansloze ambtenarenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef MartijnIV2008 het volgende:
dat ziet er niet zo prettig uit.
als je je verveel kun je ze misschien aanklagen, daar kun je volgens mij nog wel wat geld voor krijgen.
ze mogen echt niet zomaar de weg zo open laten liggen zonder waarschuwingen enz. heb je wat foto's van de weg gemaakt ?
thanks allemaal!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat dus. Sewen die kansloze ambtenaren![]()
Beterschap
Zonde van dat leuke koppie zegquote:Op donderdag 30 april 2009 09:49 schreef Guppyfriend het volgende:
The day after![]()
[ link | afbeelding ]
Ik neem aan dat de rest niet beschaafd is, maar wat foto's kunnen dat ophelderenquote:
Waarom vermaak je mijn flirt opmerking tot een ordinaire pics vraagquote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de rest niet beschaafd is, maar wat foto's kunnen dat ophelderen
Alsof die flirt zo subtiel wasquote:Op donderdag 30 april 2009 21:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom vermaak je mijn flirt opmerking tot een ordinaire pics vraag
Ik keur dit af hoor Guppy!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef Adelante het volgende:
Of dat ze de term stoephoer iets te letterlijk heeft genomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je opmerking, maar jij bent geen vrijgezel, dus we richten onze aandacht even op iemand anders...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef heaven7 het volgende:
Laat dat arme kind even rustig genezen van der val
En Gup wel? Of ik moet mij vergissen...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking, maar jij bent geen vrijgezel, dus we richten onze aandacht even op iemand anders...
Dat weet zij nog niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef kwoth het volgende:
[..]
En Gup wel? Of ik moet mij vergissen...
Nimmer.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:44 schreef heaven7 het volgende:Nou zal ik het dan maar opvangen door wat geile pics te plaatsen
![]()
Of is dat dan te ogen uitstekerig![]()
Je ziet wat er gebeurt als je leeft volgens het motto 'alles kan kapot'. Het gaat er niet mooier uitzienquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef Adelante het volgende:
Of dat ze de term stoephoer iets te letterlijk heeft genomen![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gooi ik m'n goddelijke lijf ten grabbel, word ik keihard afgewezen?
Doet adelante dat!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gooi ik m'n goddelijke lijf ten grabbel, word ik keihard afgewezen?
wat een leuke!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die op de Klarenmarkt eenBarBeKoe
hebben gekocht?
[ afbeelding ]
Was net nog in Arnhem en als ik hem had gezien dan had ik hem gekochtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
hebben gekocht?
[ afbeelding ]
ojaaa daar had ik ze gezien, ik kon het 's avonds al niet meer herinneren. maar ze zijn zeker vet, ik had alleen geen geld bij. en ik had haast omdat ik al een beetje laat was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
hebben gekocht?
[ afbeelding ]
in Arnhem wel ja.... maar laten we het daar verder niet over hebben. daar zullen ze wel een ander topic voor hebben.quote:
Hoe is het afgelopen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:08 schreef kwoth het volgende:
Vanmiddag gebeurde er ook nog een ongeluk op het gele rijdersplein. Een automobilist reed achteruit en zag de aankomende fietser niet.
Wederom een teken dat de verkeerssituatie iets te wensen over laat. Gelukkig word daar aan gewerkt, maar toch schrijnend.
Het ligt er natuurlijk aan met wie je bent, niet wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef eetpiraat het volgende:
wat vond men van koninginnedag gister?
ik vond het matig eerlijk gezegd.
Kut mên, had je 'm niet eerder kunnen plaatsen. Dan had ik 'm even zuidelijker meegenomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef ImTheBase het volgende:
FOK!Stok door Nederland #87: VELP
Voor de Fok!Stokkers, hij ligt in Velp
Ik kwam net pas thuisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan met wie je bent, niet wat er gebeurt.
[..]
Kut mên, had je 'm niet eerder kunnen plaatsen. Dan had ik 'm even zuidelijker meegenomen
Ik heb de beste q-day nach gehad van de laatste jarenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef eetpiraat het volgende:
wat vond men van koninginnedag gister?
ik vond het matig eerlijk gezegd.
Gelukkig goed hoor, de aangereden vrouw werd door een ambulance opgehaald en had waarschijnlijk alleen (licht) nekletsel en een lichte hersenschudding. Verder geen bloed of breuken en ze was volledig bij bewustzijn.quote:
Ik had enkele zaterdagnachten aan betrokkene gespendeerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:43 schreef kwoth het volgende:
[..]
Gelukkig goed hoor, de aangereden vrouw werd door een ambulance opgehaald en had waarschijnlijk alleen (licht) nekletsel en een lichte hersenschudding. Verder geen bloed of breuken en ze was volledig bij bewustzijn.
De aanrijdster was ook helemaal overstuur en voelde zich enorm schuldig.
Toen ik een paar jaar geleden door een automobilist in mijn vrije tijd werd aangereden reageerde deze persoon erg nuchter en vertelde over zijn andere ongelukken. Ook niet echt tof. En doordat hij niet verzekerd was, en persoonlijk failliet was verklaard ook nooit een cent van hem gezien om mijn mooie racefiets te vergoeden.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik had enkele zaterdagnachten aan betrokkene gespendeerd
damn, dat is balenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:43 schreef kwoth het volgende:
[..]
Gelukkig goed hoor, de aangereden vrouw werd door een ambulance opgehaald en had waarschijnlijk alleen (licht) nekletsel en een lichte hersenschudding. Verder geen bloed of breuken en ze was volledig bij bewustzijn.
De aanrijdster was ook helemaal overstuur en voelde zich enorm schuldig.
Toen ik een paar jaar geleden door een automobilist in mijn vrije tijd werd aangereden reageerde deze persoon erg nuchter en vertelde over zijn andere ongelukken. Ook niet echt tof. En doordat hij niet verzekerd was, en persoonlijk failliet was verklaard ook nooit een cent van hem gezien om mijn mooie racefiets te vergoeden.
Ze verkopen hem ook bij Brassa.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:07 schreef MartijnIV2008 het volgende:
ojaaa daar had ik ze gezien, ik kon het 's avonds al niet meer herinneren. maar ze zijn zeker vet, ik had alleen geen geld bij. en ik had haast omdat ik al een beetje laat was.![]()
ik ga er gewoon zelf een maken
o mooi bedankt.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ze verkopen hem ook bij Brassa.
Wie?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ze verkopen hem ook bij Brassa.
De tofste dingetjeswinkelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |