Vanavond weerquote:Made famous as the fragrance worn by James Bond in the books and a personal favourite of Ian Fleming himself. No.89 takes its name from the number of the Floris shop on Jermyn Street. A fresh, citrus top note blended with shades of Sandalwood, Rose, Orris and Oakmoss create this traditional English gentleman's fragrance. Although Floris used to make a complete range of No.89 fragranced toiletries for men, the Eau de Toilette is the only item they still make. Buy it now before it is discontinued forever!
http://www.jamesbondlifestyle.com/index_accessories.php?m=ac&g=ac009
Ja maaaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:48 schreef W1ZZ het volgende:
neroli is oranjebloesem, geen citrus dus
http://en.wikipedia.org/wiki/Neroli
Meisje is lichtelijk verknipt door wat dingen in haar recente verleden. Maar desalniettemin merk je daar doorgaans niets van, tenzij er wat alcohol ingegoten wordt. Ik neem aan dat eerlijkheid van mensen daardoor alleen maar toeneemt, dus wellicht is ze een sucker voor volwassen woody-roosgeuren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:29 schreef veuve_amiot het volgende:
Je weet dat een van de kenmerken van borderline slechte impulsbeheersing is he...?
Tomy, Stereo Tomyquote:Op zaterdag 4 april 2009 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
Okee dus! Ik ben terug van het feestje, en ik heb officieel mijn eerste overdreven compliment gehad
Even uitleggenOp BN lees je wel eens over mensen die beschrijven hoe vrouwen overdreven om hun nek hangen, snuiven en zeggen "OMFG dit moet ik ook voor mijn vriendje hebben!!! "
Welnu, dat is mij dus ook overkomen met C&S No. 88.Kanttekening is wél dat ze dronken was, en vertelde dat ze ooit van haar psych de diagnose borderline had gekregen. Maar hee, compliment is compliment. Echt nog nooit gehad dat iemand zo erg om je nek ging hangen voor een geurtje, en een male woody floral nog wel!
Maar snap je punt wel, beetje grijs gebied misschien.quote:A symphony of tangy citrus notes including Orange Flower (Neroli), Bergamot, Petitgrain, Lemon and Grapefruit married to the earthiness of Sandalwood and Ambergris.
Point taken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, we zijn zelf ook niet helemaal 100%, anders zaten we hier niet natuurlijk.![]()
Voor een jonkiequote:Op maandag 13 april 2009 10:44 schreef veuve_amiot het volgende:
Mogen wij dan concluderen dat jij 40% ouwe lul bent?
Grappig verhaal opzich. Ik zat een week op Terschelling. Buitenland was op het tijdstip van posten blijkbaar de gevoelsduiding.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Welkom terugnog iets geurigs gekocht in 't buitenland? Of was 't daar niet de bestemming voor?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden al verkochtquote:Op donderdag 16 april 2009 23:59 schreef W1ZZ het volgende:
Hee Stereo, die mini van Guerlain Vetiver van jou: is die van de huidige formulering of van de oude? Als van de oude ben ik wel geïnteresseerd, jij vond 'm niet lekker toch?
Dronken man in een suikerspin-kraam effect?quote:AMEN Pure Malt
An innovation in perfumery, Pure Malt honors the tradition of Scotland’s peaty Whiskies with its smoky and sensual woody accents. The result is a surprising fragrance of elegance and sophistication in which several malts collide, exciting the senses and with its smoky and sensual woody accents. The result is a surprising fragrance of elegance and sophistication in which several malts collide, exciting the senses and revealing a truly noble and refined masculinity.
WHICH THEY DID!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 09:25 schreef W1ZZ het volgende:
Hopen maar voor je dat die Eindhovenaren winnen vandaag, hè?
Dude, jij polst echt bij je hele vriendenkring welk geurtje ze dragen of niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
Idd, 19 keer, en 't klinkt als iets wat je hierboven hebt genoemd. Jouw naam is helemaal terug van weggeweest zeg, zo vaak![]()
![]()
Maargoed, nu weer ontopic.Vanavond bij een vriendin uit eten die Coco Mademoiselle EdP draagt. Ik vind het altijd wel leuk om subtiel contrasten te creeren, zeker nadat ik op BN ooit die thread had gelezen van een gast die voor een date naar een dierentuin ging, en zich afvroeg wat hij moest dragen.
"Dzing! natuurlijk, dat ruikt naar het zaagsel en hooi in een circus, net de dierentuin!"
"Kouros! Dat ruikt naar dierenpis!"
Idioten, ga hetzelfde als je omgeving dragen.![]()
Anyway, misschien die Thé Vert au Jasmin maar eens gebruiken up close met andere mensen.
Benieuwdquote:And coming in June from L’Occitane, Thé Bergamote / Bergamot Tea (shown above right), a new unisex fragrance in their popular tea series.
The fragrance notes feature black tea, bergamot, mandarin, grapefruit, cardamom and woods.
quote:Green Tea with Jasmine Eau de Toilette
The jasmine flower shares its perfume only at night. Its hypnotizing fragrance envelops the air - entrancing everyone who encounters the aroma. L'OCCITANE pays tribute to this starry white flower with an intoxicating blend of jasmine, cultivated in the countryside of Grasse, France, green tea, citrus fruit and cedar, creating a magical and revitalizing bouquet. Presented in an elegant glass spray bottle.
Het was de L'Occitane Thé Vert au Jasmin.quote:Top Note
Bitter Orange, Orange Essential Oil, Pomelo, Cardamom
Middle Note
Green Tea Extract, Jasmine Absolute from Grasse
Bottom Note
Thyme, Cedar
Nouja, op die manier sluit het marketingteam gebruik van synthetics natuurlijk niet uit.quote:L'OCCITANE continues the true story by creating fragrances according to fine French tradition. Featuring carefully blended notes of the highest quality natural ingredients, we create a variety of mood matching scents. Whether for day, evening, business or sport, L'OCCITANE has a beautifully fragranced true story for you.
Dat zeg ik ook na elke flesquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef veuve_amiot het volgende:Serieus, hoef voorlopig niks meer aan te schaffen met al wat ik heb liggen.
Ai. Dat keilde mijn moeder altijd op me vroeger toen ik ziek was, ben dus benieuwd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:00 schreef veuve_amiot het volgende:
Ooh Piper Nigrum is lekker. Tijgerbalsem.
Ja, en sommige decants gaan natuurlijk ook harder dan andere. Dus dan zit je ineens tegen je laatste milliliter Angélique Encens aan te kijken, terwijl de prijzen van dat spul iiiiiiiieeeets buiten budget liggen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook na elke flesIk ben al aan 't sparen voor een backup van m'n vintage fles Mitsouko parfum...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef veuve_amiot het volgende:
Muha@ incotex, trouwens. Wat een naam.. klinkt als incontinentiemateriaal.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef W1ZZ het volgende:
Nee hoor, ik ben zeker niet in de war. AE is een van vijf Creeds die waarschijnlijk over niet al te lange tijd alleen nog in Parijs te krijgen zijn. Bij Skins vertelden ze ook dat de Private Collection flacons veel moeilijker waren geworden om te krijgen.
Zie ook: http://community.basenotes.net/showthread.php?t=226103
Ik ben wel benieuwd hiernaar.quote:as well as the debut of the first in what will be a unique collection-within-the-collection
Ben ik wel benieuwd naar al vond ik Attitude niet zo speciaal.quote:.... The woody oriental has been reworked to display masculinity in a more sensual, pronounced way. Its strong and elegant expression leaves an unforgettable, lasting imprint.
Nek is sowieso beter om te vermijden: dat zit zo dicht bij je neus dat die er constant aan wordt blootgesteld met als resultaat dat je jezelf veel sneller niet meer ruikt. Sinds ik ben gestopt met in m'n nek sprayen is m'n longevity bij alles er enorm op vooruitgegaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn nek kan ik doorgaans beter vermijden wanneer ik moet fietsen
Guerlinade base? No waiquote:Top: Lime, Cedrat, Tangerine, star anise
Middle: Violet leaf, cardamom, coriander, orange blossom
Base: Guerlinade
Ik heb net even gekeken wat die ik Nederland kost en de goedkoopste, exclusief verzendkosten, die ik kon vinden is 50 Euro, gewoon 2 maal zo duur!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb net Rive Gauche by Yves Saint Laurent 120ml gekocht voor 25 Euro inclusief verzendkosten vanuit Amerika, ik ben benieuwd!
Iemand van jullie die dit geurtje heeft (geprobeerd)?
Ook voor iemand van 22 met een overhemd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb m ook, topgeur. Complex, volwassen, mannelijk maar niet stoffig en heel veelzijdig: zowel geschikt voor een pak als voor een lekkere wollen trui bij een avond in een restaurantje.
Heb je in m'n Hyves lopen kutten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:42 schreef W1ZZ het volgende:
Je niks van het plebs aantrekken Stereo.
P.S. heet je danspartner wellicht Veronique?
Een van die drie (!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:56 schreef W1ZZ het volgende:
Haha ik heb 'm opgedaan voor iemand waarvan ik weet dat ze 'm geweldig vindt dus zou zomaar kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima geur, maar op de één of andere manier ook nooit echt bottleworthy gevonden. Misschien wat meer passend als ik wat ouder ben.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:36 schreef W1ZZ het volgende:
@LKS: Gisteren heb ik geïnspireerd door jouw antwoord de Royal Delight die ik nog had maar weer 'ns opgedaan... Ergens vind ik het toch wel jammer dat ik 'm heb weggeruild maar de VIW krijgt veel meer nosetime
Das prima, we zouden sowieso nog een paar samples tegelijk gaan uitwisselen toch? ik zal deze week even op m'n BN profiel zetten welke sampletjes ik nog heb dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
LKS, ik heb nog 1.5 ml aan Iris Silver Mist liggen, atomizer van TPC. Ruilen voor iets anders?
Vandaag laatste voorstelling gehad. Ging geweldig. Geur was L'Occitane Thé Vert au Jasmine, wat mijn daily wear geur gaat worden, dus daar heb ik nu goede herinneringen aan.
En ik kan je natuurlijk iets uit mijn wardrobe decanten.quote:Original, or TPC / Aus Liebe Zum Duft.de decanted samples:
Annick Goutal - Sables (0.7ml)
Arpège PH (0.7 ml)
By Killian - A Taste of Heaven (1 ml)
Chanel Allure Homme (1.8 ml)
Diptique L'Eau d'Hesperides
Fréderic Malle - Noir Epices (1.5ml)
Guerlain Cologne de 68 (0.5 ml)
Guerlain Héritage EdT (1.2 ml)
Guerlain Mouchoir de Monsieur (0.7 ml)
John Varvatos for Men (0.8 ml)
Lalique Encre Noir (1.8ml)
Lorenzo Villoresi Firenze - Piper Nigrum (1.2ml)
Lubin Idole (3ml)
L'Artisan Thé pour un été (1.5ml)
L'Artisan Mûre et Musc Extrême (1.5ml)
Maître Parfumeur et Gantier - Eau des Iles (1.5 ml)
Parfum d'Empire - Cuir Ottoman (1.5 ml)
Santa Maria Novella - Acqua di Cuba (6ml)
Serge Lutens - Ambre Sultan (? ml, one or two wearings left)
Serge Lutens - Cèdre (? ml, one or two wearings left)
Serge Lutens - Iris Silver Mist (1.5ml)
Von Sierstorpff - Scent of a Gentleman (4ml)
Gucci PH II is als een goed popnummer dat lekker in het gehoor ligt. Niet bijster speciaal, maar gewoon feel-good en overal acceptabel.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef W1ZZ het volgende:
heh wat dacht je, 12 samples kopen?
Die RG is top maar dat had ik al gezegd... Gucci PH2 vind ik niet zo boeiend maar Stereo weer wel geloof ik.
Klinkt goed, ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gucci PH II is als een goed popnummer dat lekker in het gehoor ligt. Niet bijster speciaal, maar gewoon feel-good en overal acceptabel.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef W1ZZ het volgende:
heh wat dacht je, 12 samples kopen?
Die RG is top maar dat had ik al gezegd... Gucci PH2 vind ik niet zo boeiend maar Stereo weer wel geloof ik.
Omdat ik ze in alle rust wil uitproberenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef W1ZZ het volgende:
Waarom ga je voor die geuren niet gewoon naar Douglas/ICI Paris? Op de Bond #9 na zijn ze allemaal gewoon daar te samplen.
Had? Ik heb die samples nog niet besteld hoor! Dus als jij me aan noir kan helpen graag! Wat wil je ervoor terug? En waar kan ik je lijst zien? Bedankt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had je aan Encre Noir kunnen helpen.
Kijk maar ff in m'n lijst, misschien kunnen we wel wat swappen.
Oh en LKS, wederom gefeliciteerd met je verjaardag.Volgens mij feliciteerden we je vorig jaar al, topicjubileum.
Welke CB geurtjes?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb trouwens ook veel samples hier liggen die ik eventueel zou willen ruilen. Zo heb ik bijna alle MPG geurtjes wel en CB I hate perfume en ook niche geurtjes.
Dus als iemand interesse heeft, even zeggen!
Hierrr:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Had? Ik heb die samples nog niet besteld hoor! Dus als jij me aan noir kan helpen graag! Wat wil je ervoor terug? En waar kan ik je lijst zien? Bedankt!
Thanksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en LKS, wederom gefeliciteerd met je verjaardag.Volgens mij feliciteerden we je vorig jaar al, topicjubileum.
Klinkt prima! Ik zal even kijken of ik wat leuks in return kan sturen dan mmkay?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:18 schreef W1ZZ het volgende:
@LKS: ik heb nog wel een 2/3e ml Borneo 1834 voor je over. Is idd een soort niche A*Men maar veel droger. Minder choco, meer patchouli en de choco is ook droger, alsof 't een veel puurdere choco betreft.
Nee ik heb helemaal geen Bond decants meer helaas! Wel veel MPG en andere niches! Ik zit nu op werk dus kan geen lijst geven, maar die maak ik binnenkort nog wel even! Je hebt dus sowieso 1 geurtje die ik graag zou willen! Hoeveel ml zou je ervan eventueel willen ruilen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hierrr:
Geurtjes Discussie, Review & Ruiltopic - Deel 14
Heb je nog Bond no 9 snoepjes-samples? Kies maar wat uit.
Je plant een Geurlain expositie in 't Groninger Museum ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef W1ZZ het volgende:
Hee LKS gefeliciteerdIk zal morgen de B1834 op de post doen en dan zie ik wel wat ik terug krijg, verras me maar!
P.S.: net nog even een fles vintage Guerlain Vetiver voor $31 ingekopt op eBay
S_S?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Welke CB geurtjes?
Gucci Envy en Cartier Roadster heb ik nog wel sampletjes van liggen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Je plant een Geurlain expositie in 't Groninger Museum ofzo?
Dit weekend nog bij de nieuwste opening daar aanwezig toevallig?
Ach, 1 op 1 ml is wel goed toch? Gaat me meer om het proberen dan achter de komma exact hetzelfde terugkrijgen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nee ik heb helemaal geen Bond decants meer helaas! Wel veel MPG en andere niches! Ik zit nu op werk dus kan geen lijst geven, maar die maak ik binnenkort nog wel even! Je hebt dus sowieso 1 geurtje die ik graag zou willen! Hoeveel ml zou je ervan eventueel willen ruilen?
morgen geef ik de namen, kdraai nu nachtdienst en zit online op mijn mobiel, vandaar dat ik je post even miste! Maar ik heb totaal over de 80 dollar betaald voor die CB decants en zelden gebruikt!quote:
Haha wat is echt goed, CB's musk kost geloof ik $13 voor 1 ml dus dat is nog duurder dan creed, maar of je het ECHT goed vindt is aan jou natuurlijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Hier is mijn wardrobe met 'grote flessen'.
http://www.basenotes.net/wardrobe/11077
De meeste Creeds heb ik echter in samples die ik decant in een atomizer, maar als je iets ECHT goeds hebt, wil ik best een 2.5 ml vial van Creed ruilen.
In bovenstaande CB geurtjes heb ik interesse, in het bijzonder Black March! Zal morgen even checken wat ik nog te ruil heb zo, mocht je e.e.a. willen ruilen tenminste..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
CB I Hate perfume: At the Beach 1966
CB I Hate perfume: Black March
CB I Hate perfume: Memory of Kindness
CB I Hate perfume: Burning Leaves
Is voor mij ook nog niet 100%, ze ging even kijken of ze nog extra kaartje kon fixen, we wachten nog ff af dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:22 schreef W1ZZ het volgende:
LKS: de bron is droog vandaag (oftewel zij gaat ook niet). helaas... Maar mocht je zaterdag of zondag overdag nog in Groningen zijn en tijd/zin hebben ben je welkom voor een kop koffie
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was op zich niet kapot van Mechant Loup.
L'Artisan vind ik een beetje kakjes, formeel, stylistisch. Meeste is wel draagbaar, maar slechts een paar springen er tussenuit. Mijn favorieten zijn Timbuktu en Dzing!.
Not yet! Binnenkort weer eens 5 L'Artisan samples uit de VS laten overvliegen voor 1 USD per stuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?
Ik wel. Thumbs up!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?
Goeie avond gehad?quote:Op donderdag 14 mei 2009 03:14 schreef W1ZZ het volgende:
Wat is ´t toch altijd gezellig thuiskomen met zo´n halve pagina geurtjesgeklets erbij... En wat is L´Heure Bleue toch een fantastisch geur
Cool!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Goeie avond gehad?Maarreh, topic loopt wel weer lekker de laatste tijd idd
![]()
@S_S: pm verstuurd!
Hmm, ik ken ook wel andere aftershaves met spray. En daarnaast, hier staatie met sprayer, én aftershave er op. Ik snap het niet meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, maar da's een after shave.Die hoor je te splashen, hier hoort geen sprayer bij.
Ik zie een slangetje naar beneden in de fles steken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:48 schreef W1ZZ het volgende:
Waar zien jullie een sprayer op die aftershave fles van Basenotes? Ik zie namelijk een fles met een dop erop.
Kreeg jij er ook zo'n stoere clicker bij, waar mee je je gehosselde dames kon tellen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens begon mijn geurhobby met een after shave van Axe (Click).
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef jakkop het volgende:
[..]
Kreeg jij er ook zo'n stoere clicker bij, waar mee je je gehosselde dames kon tellen?
Idd, controversie vanwege je ads (al was die er nauwelijks in dat topic) is juist heel positief. Marketing 101, Michael.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
http://community.basenote(...)=1514889#post1514889
Wat een jankerd, die Michael Storer. Zeker teveel Il Giardino geroken._!
op ebay kan je ze niet uit amerika krijgen voor 25 euro INC verzendkostenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:57 schreef W1ZZ het volgende:
op eBay net zo goed... blijkbaar heeft YSL de markt gewoon enorm overspoeld en is er daarvoor veel mogelijkheid tot parallelle import geweest.
Wat noem jij fatsoenlijke prijzen?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Anders dan Chanel. Ik ben al maaaaaaanden op zoek naar een fatsoenlijk kostende Egoiste, maar anders dan Platinum Egoistewordt Egoiste
nauwelijks op eBay aangeboden. Regulatie heeft daar ook mee te maken van Chanel.
Oh en S_S, heb je al een keuze uit mijn samples kunnen maken? Misschien kunnen we wat swappen. Eventueel kan ik je ook een Sally-atomizer van 3 ml meesturen die je kunt vullen met YSL RG PH tegen twee samples van mij ofzo.
Nog niks binnenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
En heb je mijn CB al binnen? Zo ja, hoe bevallen ze?
Vreemd, ik heb 2 pakketjes op de post gedaan die zaterdag, en die ander (met een horloge voor een andere FOKuser) heeft ie wel binnen gekregen.. nou goed hopen dat ie morgen binnenkomt!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Nog niks binnenZal morgen wel komen!
Heb jouw samples vandaag op de post gedaan. Welke Envy is laat zich wel aan de kleur raden hoop ik![]()
W1ZZ, Borneo is binnen hier! Heb even kort geroken, ruikt als een diepdonkere chocola, zonder al het zoete van A*Men, binnenkort even dagje dragen. Heb eigenlijk geen idee wat ik terug kan sturen wat jij nog niet kentBlack Orchid al eens geprobeerd? Heb iig nog een sample liggen die goed ruikt, maar waarvan ik geen idee heb welk geurtje 't is, die doe ik er sowieso wel bij, wie weet kan jij 't oplossen
Gast, what about die MPG dingen?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb 2 pakketjes op de post gedaan die zaterdag, en die ander (met een horloge voor een andere FOKuser) heeft ie wel binnen gekregen.. nou goed hopen dat ie morgen binnenkomt!
L'Air du Desert Marocain en Creed MI vind ik we lekkerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast, what about die MPG dingen?Zit er iets bij in mijn wardrobe die je wilt proberen?
Nou, 3 ml Tauer L'Air (krijg je GRATIS!!!!!11111one een atomizer erbij waar ik het in decant) tegen een paar MPG samples dan maar naar jouw keuze, die ik in het vorige topic heb genoemd?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
L'Air du Desert Marocain en Creed MI vind ik we lekker
Trage postbodes, weer niks vandaagquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb 2 pakketjes op de post gedaan die zaterdag, en die ander (met een horloge voor een andere FOKuser) heeft ie wel binnen gekregen.. nou goed hopen dat ie morgen binnenkomt!
Dat is heel vaag, ik heb die 2 samples wel binnen trouwens, thanks!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Trage postbodes, weer niks vandaag
Ja, had ik ook verwacht, maar ik wacht ook al veeel te lang op een pakketje platen uit Amerika.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat is heel vaag, ik heb die 2 samples wel binnen trouwens, thanks!!
Maar je had um echt binnen moeten krijgen vandaag..
Nou...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:29 schreef veuve_amiot het volgende:
Enne Steer, wat was de grote verassing bij 1.000 dan?
Liefde maakt blindquote:K heb een beetje zomer in het bolletje. Love is in the air enzo.
Morgenavond zoek ik even de tas met MPG samples voor je op!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, 3 ml Tauer L'Air (krijg je GRATIS!!!!!11111one een atomizer erbij waar ik het in decant) tegen een paar MPG samples dan maar naar jouw keuze, die ik in het vorige topic heb genoemd?
MI heb ik zelf slechts 3 samples van, wil ik liever zelf houden. Had er ooit 6, dus dat gaat relatief best rap.
[ afbeelding ]
Ik wil wel die Santa Maria Novella - Acqua di Cuba van 6 ml eens kwijt, overigens. Honing/Tabak geur.
Wachten op een pakketje parfumsamples, trage postbodes hier.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:33 schreef Mr.G het volgende:
@ LKS Borneo!?Wat cool. Wat doe je daar zoal?
En vandaag weer niet binnen? Want dan moet er echt iets verkeerds zijn gegaan :Squote:Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wachten op een pakketje parfumsamples, trage postbodes hier.
Ik scheer me droog, dus met een scheerapparaat. Dan wil een after shave niet echt werken is mijn ervaring. En als ik nat scheer dan prikt een after shave ook onwijs.. ik ben echt zieligquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
Heb after shave cooling gel/balm.Kan mooi de EdT erop.
Nope, ik vrees ook dat er iets mis is gegaan dan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
En vandaag weer niet binnen? Want dan moet er echt iets verkeerds zijn gegaan :S
Echt vaag man, ik heb mijn adres er klein op de achterkant op geschreven, maar zelf ook nog niks terug gekregen ofzo..quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Nope, ik vrees ook dat er iets mis is gegaan dan.
Ja die had er dan ook allang moeten zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:01 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Oh daar twijfel ik zeker niet aan hoor! Het is gewoon een fuckup van de TNT post lijkt het. Op 1 mei is ook een pakketje uit Amerika verstuurd dat nog steeds niet binnen is.
Op de dag dat ik het pakketje verzonden heb kreeg ik mijn bestelling binnen van FrangranceX, die beschermende verpakking die zij gebruiken heb ik daar uitgehaald en gebruikt voor jouw pakketje, dus de kans dat de inhoud beschadigd is geraakt lijkt me klein..quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Heb ff gebeld met TNT, de reden zou kunnen zijn dat de inhoud beschadigd is geraakt. Mocht het dinsdag a.s. nog niet binnen zijn, dan moet de afzender ff bellen om het, indien mogelijk, alsnog te laten traceren, maar dat zien we dan wel. Misschien is die Burning Leaves wel kapot gegaan en hebben ze het gebouw moeten ontruimen omdat ze dachten dat er brand was.![]()
Anyway, morgen is eerst nog hemelvaart, dus wordt sowieso nog ff afwachten.
Top! And yeah fingers crossed!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hm, dat kan 't ook haast niet zijn dan. Nouja, ik zal er de rest van het topic hier niet mee vervelen, we wachten wel af en ik hou je via mail op de hoogte.
*fingers crossed*
Hoi, ik wilde ook wat gaan bestellen bij FraganceX.com. Heb jij daar goede ervaring mee?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
Op de dag dat ik het pakketje verzonden heb kreeg ik mijn bestelling binnen van FrangranceX, die beschermende verpakking die zij gebruiken heb ik daar uitgehaald en gebruikt voor jouw pakketje, dus de kans dat de inhoud beschadigd is geraakt lijkt me klein..
Creditcard, anders kan geloof ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:08 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Hoi, ik wilde ook wat gaan bestellen bij FraganceX.com. Heb jij daar goede ervaring mee?
Ik begrijp dus uit bovenstaande post dat het wel goed wordt verpakt?
Heb jij betaald via een creditcard of anders?
Bedankt voor je info, ik zal op de code letten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Creditcard, anders kan geloof ik ook niet.
En het duurt wel 2/3 weken voor het bij je thuis bezorgd wordt, maar wat wil je voor die prijs!
Wel de code "FREE" gebruiken als je uitcheckt, dan betaal je namelijk geen verzendkosten!
Geen probleem en op naar deeltje 15 zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:14 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Bedankt voor je info, ik zal op de code letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |