quote:Op zondag 25 januari 2009 00:04 schreef Mr.G het volgende:
L'artisan Parfumeur- Mechant Loup: Wat is dit een heerlijke geur!
Eén keer gepoogd daarheen te gaan, was de deur op slot. Kwam er één of andere pinguïn kijken wat er voor klootjesvolk aan de deur stond te rammelen en maakte mij duidelijk dat ik er niet gewenst was. Die ervaring maakt nou niet zozeer dat ik sta te trappelen om het nog een keer te proberen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef W1ZZ het volgende:
Zal vast wel in de PC Hoofstraat te krijgen zijn. Vriendinnetje van mij heeft Rose Ikebana, ook van de Hermessence collectie.
quote:Toen Lianne Tio acht jaar geleden haar Annick Goutal-boutique opende in Rotterdam, kende -afgezien van enkele kenners op geurengebied- bijna niemand deze naam en waar Annick Goutal Parfums voor stond: 'emotioneel geladen' parfums gebaseerd op inspiratie en natuurlijke ingrediënten die zich bewust onderscheiden van de standaardgeuren voor de massa te koop in de gewone ketenparfumerie.
Lianne Tio's manier van presenteren maar vooral van vakkundig adviseren staat nu bekend onder het begrip niche. En onder deze naam zijn er de afgelopen jaren - eigenlijk afgelopen eeuwen waarvan bijvoorbeeld Santa Maria Novella uit Florence getuigt - diverse merken verschenen waarover Lianne Tio ook zeer enthousiast is.
En dit enthousiasme wil ze - naast haar nog steeds aanwezige fervente passie voor de 'wereld van Annick Goutal' - ook met u delen.
Daarom kunt u onder de naam Lianne Tio Parfums vanaf nu aan het Weena-Zuid 144 kennis maken met onder meer de bijzondere parfums van Clive Christian, Lorenzo Villoresi, Carthusia, Robert Piguet, Parfums DelRae, Miller Harris, Parfums de Rosine, Teo Cabanel, Floris, Hubert Maes, en Sjal Skincare.
Kom eens langs dan zult u ook ervaren waarom Lianne Tio niet alleen in Nederland maar ook inmiddels ver over de grenzen faam geniet als een van de meest gepassioneerde boutique-eigenaars in de parfumeriebranche.
De geurstrookjes zijn in mijn zak wellicht wat gemengd geraakt maar hij is nog steeds -->quote:Op zondag 25 januari 2009 10:50 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
![]()
Mijn aantekeningen: "baden in pindakaas, thanks but no thanks".
Als je Tam Dao nog nader wilt samplen kan ik je wel een paar ml sturen, trouwens.
[..]
Tof van je!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:45 schreef veuve_amiot het volgende:
Hm, Myrrhe Ardente staat wel op m'n sample wishlist.![]()
PM je adres maar, ik krijg later wel een decantje van je. Heb ook nog maar twee piefjes, Sally krijgt meer klandizie
Mijn fout btw, Bois Farine was "baden in pindakaas", Mechant Loup wel ooit geprobeerd maar kan ik me niet meer herinneren.
Dat klopt, maar het gaat helaas niet om wat de douane ervan vindt maar wat de posterijen ervan vinden... iig zo heb ik 't begrepen. Good luck!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef veuve_amiot het volgende:
Maareh, hier staat parfum/alcohol niet onder "verboden in te voeren"![]()
Afwachten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop