Die is best okay, al had ik gehoopt dat ie wat van de Aoud stijl zou afwijken, wat helaas niet helemaal het geval was. Wat dat betreft ben ik wel enthousiast over Vanille Absolu van Montale.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:02 schreef OMG het volgende:
Uiteindelijk is het Musk to Musk van Les Parfums Montale geworden. Hopen dat m'n vriendin hem ook lekker vind geuren.. Het meisje dat me hielp was zo vriendelijk om een sample te maken van de zojuist gekochte en ingepakte geur zodat, mocht de vriendin hem niet lekker vinden, hij nog geruild kan worden.
Overigens meldde ze me dat die Musc Ravageur ook goed door mannen kan worden gedragen en ik kreeg daar nog een sample van mee..
Haha it's all good! Ik heb nog geprobeerd aan het groepje dames uit te leggen waar ik je van kende, maar 't kwam geloof ik ook niet helemaal overquote:Op zondag 14 december 2008 17:06 schreef W1ZZ het volgende:
Hah inderdaad een geheel toevallige ontmoetingIk hoop trouwens dat mijn manier van je aan m'n date voorstellen niet verkeerd is gevallen, zij noemt jullie (en BN'ers) altijd m'n geurnerdvriendjes
Dat had ik ook met Patchouli 24, wel leuk vreemd, maar ik weet niet of ik de hele dag naar een autogarage wil ruiken.quote:Op zondag 14 december 2008 17:07 schreef veuve_amiot het volgende:
Woohoo! Post. I smell gooooood.
Die Bulgari Black is vreemd, maar intrigerend. Kan er nog niet helemaal uitkomen of ik het lekker-vreemd of alleen maar vreemd-vreemd vind, maar ik vermaak me er wel mee voorlopig, zoveel is zeker.
Funny you should mention that, ik heb gisteravond toevallig voor 't eerst sinds tijden weer ns P24 gedragen en dat is echt exact Bulgari Black...quote:Op zondag 14 december 2008 17:21 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat had ik ook met Patchouli 24, wel leuk vreemd, maar ik weet niet of ik de hele dag naar een autogarage wil ruiken.
Heb Beyond Love nu een dagje op en ben er zeer van onder de indruk! In het verleden werkten tuberose geurtjes nooit zo goed bij mij. Veel te aanwezige noot wmb, kreeg er zelfs wel eens koppijn van. Hier werkt 't echter perfect. Goede longevity en sillage, maar toch subtiel! Wel jammer van 't behoorlijke prijskaartje.quote:Op zondag 14 december 2008 16:44 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Gister bij Skins in Groningen Beyond Love (heerlijke floral!) en A Taste of Heaven van By Kilian meegekregen en van L'Artisan Fleur de Liane en Aedes de Venustas in de post binnengekregen![]()
Nerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |