Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden al verkochtquote:Op donderdag 16 april 2009 23:59 schreef W1ZZ het volgende:
Hee Stereo, die mini van Guerlain Vetiver van jou: is die van de huidige formulering of van de oude? Als van de oude ben ik wel geïnteresseerd, jij vond 'm niet lekker toch?
Dronken man in een suikerspin-kraam effect?quote:AMEN Pure Malt
An innovation in perfumery, Pure Malt honors the tradition of Scotland’s peaty Whiskies with its smoky and sensual woody accents. The result is a surprising fragrance of elegance and sophistication in which several malts collide, exciting the senses and with its smoky and sensual woody accents. The result is a surprising fragrance of elegance and sophistication in which several malts collide, exciting the senses and revealing a truly noble and refined masculinity.
WHICH THEY DID!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 09:25 schreef W1ZZ het volgende:
Hopen maar voor je dat die Eindhovenaren winnen vandaag, hè?
Dude, jij polst echt bij je hele vriendenkring welk geurtje ze dragen of niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
Idd, 19 keer, en 't klinkt als iets wat je hierboven hebt genoemd. Jouw naam is helemaal terug van weggeweest zeg, zo vaak![]()
![]()
Maargoed, nu weer ontopic.Vanavond bij een vriendin uit eten die Coco Mademoiselle EdP draagt. Ik vind het altijd wel leuk om subtiel contrasten te creeren, zeker nadat ik op BN ooit die thread had gelezen van een gast die voor een date naar een dierentuin ging, en zich afvroeg wat hij moest dragen.
"Dzing! natuurlijk, dat ruikt naar het zaagsel en hooi in een circus, net de dierentuin!"
"Kouros! Dat ruikt naar dierenpis!"
Idioten, ga hetzelfde als je omgeving dragen.![]()
Anyway, misschien die Thé Vert au Jasmin maar eens gebruiken up close met andere mensen.
Benieuwdquote:And coming in June from L’Occitane, Thé Bergamote / Bergamot Tea (shown above right), a new unisex fragrance in their popular tea series.
The fragrance notes feature black tea, bergamot, mandarin, grapefruit, cardamom and woods.
quote:Green Tea with Jasmine Eau de Toilette
The jasmine flower shares its perfume only at night. Its hypnotizing fragrance envelops the air - entrancing everyone who encounters the aroma. L'OCCITANE pays tribute to this starry white flower with an intoxicating blend of jasmine, cultivated in the countryside of Grasse, France, green tea, citrus fruit and cedar, creating a magical and revitalizing bouquet. Presented in an elegant glass spray bottle.
Het was de L'Occitane Thé Vert au Jasmin.quote:Top Note
Bitter Orange, Orange Essential Oil, Pomelo, Cardamom
Middle Note
Green Tea Extract, Jasmine Absolute from Grasse
Bottom Note
Thyme, Cedar
Nouja, op die manier sluit het marketingteam gebruik van synthetics natuurlijk niet uit.quote:L'OCCITANE continues the true story by creating fragrances according to fine French tradition. Featuring carefully blended notes of the highest quality natural ingredients, we create a variety of mood matching scents. Whether for day, evening, business or sport, L'OCCITANE has a beautifully fragranced true story for you.
Dat zeg ik ook na elke flesquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef veuve_amiot het volgende:Serieus, hoef voorlopig niks meer aan te schaffen met al wat ik heb liggen.
Ai. Dat keilde mijn moeder altijd op me vroeger toen ik ziek was, ben dus benieuwd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:00 schreef veuve_amiot het volgende:
Ooh Piper Nigrum is lekker. Tijgerbalsem.
Ja, en sommige decants gaan natuurlijk ook harder dan andere. Dus dan zit je ineens tegen je laatste milliliter Angélique Encens aan te kijken, terwijl de prijzen van dat spul iiiiiiiieeeets buiten budget liggen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook na elke flesIk ben al aan 't sparen voor een backup van m'n vintage fles Mitsouko parfum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |