abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2009 @ 02:26:33 #51
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68094982
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:59 schreef W1ZZ het volgende:
Hee Stereo, die mini van Guerlain Vetiver van jou: is die van de huidige formulering of van de oude? Als van de oude ben ik wel geïnteresseerd, jij vond 'm niet lekker toch?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden al verkocht
Confidence through competence
pi_68096250
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:25:11 #53
55709 Stereotomy
pi_68103611
quote:
AMEN Pure Malt

An innovation in perfumery, Pure Malt honors the tradition of Scotland’s peaty Whiskies with its smoky and sensual woody accents. The result is a surprising fragrance of elegance and sophistication in which several malts collide, exciting the senses and with its smoky and sensual woody accents. The result is a surprising fragrance of elegance and sophistication in which several malts collide, exciting the senses and revealing a truly noble and refined masculinity.
Dronken man in een suikerspin-kraam effect?
pi_68119323
Alsook dronkelap = nobel. Interessant.
  zaterdag 18 april 2009 @ 02:03:34 #55
55709 Stereotomy
pi_68131516
De dandy, toch?
pi_68132019
Eh?
pi_68146854
Ik snap jullie allebei niet meer!

dronkelap = nobel
link met dandy
  zaterdag 18 april 2009 @ 20:03:57 #58
55709 Stereotomy
pi_68148211
Ik heb Silver Mountain Water op vandaag. Ik ruik lekker.
  zondag 19 april 2009 @ 02:11:16 #59
55709 Stereotomy
pi_68158869
Morgen Millesime Imperial denk ik.
pi_68160700
Whehe Stereo
  zondag 19 april 2009 @ 08:51:36 #62
55709 Stereotomy
pi_68160721
pi_68161070
Hopen maar voor je dat die Eindhovenaren winnen vandaag, hè?
  zondag 19 april 2009 @ 21:08:41 #64
55709 Stereotomy
pi_68183410
quote:
Op zondag 19 april 2009 09:25 schreef W1ZZ het volgende:
Hopen maar voor je dat die Eindhovenaren winnen vandaag, hè?
WHICH THEY DID!!!!

Ik had Dior Homme op vandaag (witte overhemd / twee knoopjes los, donkerblauwe spijkerbroek, vind ik er op de een of andere manier bijpassen btw), dus mooie herinnering aan deze geur erbij.
pi_68221655
Gefeliciteerd hoor!

Heb vandaag Guerlain Nahema geprobeerd in parfumvorm: zachtere, iets zoetere Chanel No. 19 (denk: Mitsouko waar extra veel rozenolie in is gegooid) die verrassend snel weg was voor een parfum. In fact, mijn No. 19 EDP blijft langer hangen. Volgens mij is dit Guerlains imitatie van No. 19.
  maandag 20 april 2009 @ 23:43:35 #66
55709 Stereotomy
pi_68223842
Morgen Kenzo Power maar eens proberen tijdens Salsa. Kijken of een mainstream geur wat leukere reacties opwekt.

Oh en ik wil graag melden dat mijn L'Occitane Thé Vert au Jasmin errug goed is, en ik het graag als meet-the-parents-in-law vervanger van mijn Bulgari PH zie die bijna op is. Helemaal niet te vrouwelijk, daar waar de normale L'Occitane The Vert en The Vert au Menthe wél iets te vrouwelijk naar mijn smaak is.
pi_68230435
Kenzo Power
Ik heb een sampletje en die ga ik sowieso opmaken. Vind m wel een succes - hoop dat... Veruschka er hetzelfde over denkt.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:50:33 #68
55709 Stereotomy
pi_68230562
V zit onder de Gucci Rush tegenwoordig
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:20:47 #69
55709 Stereotomy
pi_68256880
Nou, Kenzo Power als dansgeur goedgekeurd! Superleuke avond gehad, alles ging fout bij ons maar kramp in m'n buik van het lachen.

Maargoed, ik ben er ook achter gekomen dat ik suck in het herkennen van mannengeuren bij andere mannen. Onze dansleraar had - dacht ik - een sandelhout oriental op, dus ik doe een gok met Gucci Envy. Zegt hij:

"Nee, Jean-Paul Gaultier. Da's mijn geur."

Fucking hell, was het Le Male.
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:22:31 #70
55709 Stereotomy
pi_68256937
Trouwens, offtopic vraag aan v_a: ik weet niet in hoeverre je semi-pretentieuze foto gefotoshopt is, of dat je gewoon goede genen hebt, óf foundation hebt gebruikt, maar je huid ziet er héél gaaf uit.

Hoe krijg je die zo? En of je nog tips hebt. Ik heb zelf een hele vettige huid met veel talg, geen puistjes verder, maar zou graag wat minder als een kerstbal willen rondlopen in de zomer.
pi_68257289
Heh. Goeie dag + goed licht + flinke dosis geluk met die foto. Geen fotoshop afgezien van sepia eroverheen gooien. Bij mij moet je niet wezen voor tips, huid is niet mn sterkste punt - anders was ik nu ook niet aan die verdomde roaccutane.

Enneh, had... Victoria wel die Le Male goed gegokt? Zou nog slechter zijn.
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:37:25 #72
55709 Stereotomy
pi_68257426
V kent geen mannengeuren uit haar hoofd joh Ze verzorgt zich goed, maar is niet obsessief qua geuren.

Maar je hebt een bijzonder goede huid voor iemand die aan de roaccutane is.
pi_68260465
M'n gezicht is nooit het grootste probleem geweest... Ok, tmi.
Volgens mij was ik toen ook nog aan Diane-35, dat helpt enorm met de huid.

Ga je het me überhaupt vertellen als ik goed gok? Veronica. Vroukje. Vlinder. Veerle. Vvvvv. Weet je wat, hier. Staat ie vast tussen.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:57:24 #74
55709 Stereotomy
pi_68264324
Idd, 19 keer, en 't klinkt als iets wat je hierboven hebt genoemd. Jouw naam is helemaal terug van weggeweest zeg, zo vaak

Maargoed, nu weer ontopic. Vanavond bij een vriendin uit eten die Coco Mademoiselle EdP draagt. Ik vind het altijd wel leuk om subtiel contrasten te creeren, zeker nadat ik op BN ooit die thread had gelezen van een gast die voor een date naar een dierentuin ging, en zich afvroeg wat hij moest dragen.

"Dzing! natuurlijk, dat ruikt naar het zaagsel en hooi in een circus, net de dierentuin!"
"Kouros! Dat ruikt naar dierenpis!"

Idioten, ga hetzelfde als je omgeving dragen.

Anyway, misschien die Thé Vert au Jasmin maar eens gebruiken up close met andere mensen.
pi_68266731
iemand wel eens bij www.tomarcowarehouse.nl besteld?
de prijslijst ziet er iig strak uit.
pi_68283277
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
Idd, 19 keer, en 't klinkt als iets wat je hierboven hebt genoemd. Jouw naam is helemaal terug van weggeweest zeg, zo vaak

Maargoed, nu weer ontopic. Vanavond bij een vriendin uit eten die Coco Mademoiselle EdP draagt. Ik vind het altijd wel leuk om subtiel contrasten te creeren, zeker nadat ik op BN ooit die thread had gelezen van een gast die voor een date naar een dierentuin ging, en zich afvroeg wat hij moest dragen.

"Dzing! natuurlijk, dat ruikt naar het zaagsel en hooi in een circus, net de dierentuin!"
"Kouros! Dat ruikt naar dierenpis!"

Idioten, ga hetzelfde als je omgeving dragen.

Anyway, misschien die Thé Vert au Jasmin maar eens gebruiken up close met andere mensen.
Dude, jij polst echt bij je hele vriendenkring welk geurtje ze dragen of niet? Ik zou 't bij vrijwel geen van mijn vrienden/vriendinnen weten eigenlijk, als ze al wat dragen En hoe een subtiel contrast te creëren met de matige geurtjes die mijn dates doorgaans dragen zou ik al helemaal niet weten
  woensdag 22 april 2009 @ 22:05:41 #77
55709 Stereotomy
pi_68285599
Ik vind het leuk wat de (mainstream) smaak is van iedereen. Kan ik ze uitlachen.
pi_68293402
Fijne vriend ben jij.
  donderdag 23 april 2009 @ 18:50:38 #79
55709 Stereotomy
pi_68312059
Okee dus @ LKS:

Timbuktu = aangelengde Dzongkha

En @ W1ZZ:

Je moet je niet zo op laten naaien op teh internetz man
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:07:29 #80
55709 Stereotomy
pi_68340587

L'Occitane Thé Bergamot
quote:
And coming in June from L’Occitane, Thé Bergamote / Bergamot Tea (shown above right), a new unisex fragrance in their popular tea series.

The fragrance notes feature black tea, bergamot, mandarin, grapefruit, cardamom and woods.
Benieuwd
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:36:22 #81
55709 Stereotomy
pi_68370113
Zo, W1ZZ, ff goodiepakketje jouw kant opgestuurd. Hopen dat de postbode hem niet kwijtraakt.

Inhoud:

1x BHA Lotion 1% Paula's Choice
1x Mattifying moisturizer SPF 15 Paula's Choice
1x Demeter Always Sexy EdT atomizer
1x Grabazzi EdT
1x Niet gemarkeerde vial, mag jij raden wat erin zit
1x Halve 3 ml Sally Atomizer met Creed Virgin Island Water. Mag je bijvullen.
pi_68384345
Haha, verslaafde.
Volgens mij ben jij in staat om in je Remi de volledige voorraad thee-geurtjes van L'Occitane Nederland op te kopen.
pi_68384638
Chinezen hè, die houden van thee

Maarre thanks voor het pretpakket Stereo, ik zorg dat het zsm terug komt!
pi_68443069
Argh, de postbode was weer verdwaald vandaag. Hopen dat het morgen nog komt want overmorgen vertrek ik naar Italië...
  maandag 27 april 2009 @ 23:24:23 #85
55709 Stereotomy
pi_68443338
Fingers crossed
pi_68443479
Beter komt het want ik ben er vandaag achter gekomen dat ik voor alleen handbagage heb geboekt, dus die samples komen nogal handig uit.

pi_68457329
Binnengekomen! Demeter Always Sexy heeft het niet overleefd

Eerste indrukken unmarked vial: fruitige opening, bijna witte wijnachtig. Daarna een klassieke synthetische noot, iets van een klassieke Dior of Chanelaldehyde. Een hele lichte bloesem, of thee wellicht? Jouw wardrobe kennende zal het wel iets met thee zijn, Eau Parfumée au Thé Vert Extreme of iets van L'Occitane?

Verder ben ik nog niet

Leuk spelleke wel, ik ga jou ook wat opsturen!
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:25:14 #88
55709 Stereotomy
pi_68457453
Kut, daar zat nog best veel in, in de Demeter. En nog wel een bubbelenveloppe gepakt ipv normale enveloppe. Nouja, alles stonk wel naar speculaas of niet?
quote:
Green Tea with Jasmine Eau de Toilette

The jasmine flower shares its perfume only at night. Its hypnotizing fragrance envelops the air - entrancing everyone who encounters the aroma. L'OCCITANE pays tribute to this starry white flower with an intoxicating blend of jasmine, cultivated in the countryside of Grasse, France, green tea, citrus fruit and cedar, creating a magical and revitalizing bouquet. Presented in an elegant glass spray bottle.
quote:
Top Note
Bitter Orange, Orange Essential Oil, Pomelo, Cardamom
Middle Note
Green Tea Extract, Jasmine Absolute from Grasse
Bottom Note
Thyme, Cedar
Het was de L'Occitane Thé Vert au Jasmin. Het zal wel cognitieve dissonantie zijn, maar ik ruik primair thee en jasmijn in het spul. Ik weet trouwens niet of L'Occitane synthetics gebruikt, die waren toch altijd van de naturals, met 'jasmijn uit Grasse'?
quote:
L'OCCITANE continues the true story by creating fragrances according to fine French tradition. Featuring carefully blended notes of the highest quality natural ingredients, we create a variety of mood matching scents. Whether for day, evening, business or sport, L'OCCITANE has a beautifully fragranced true story for you.
Nouja, op die manier sluit het marketingteam gebruik van synthetics natuurlijk niet uit.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 28-04-2009 13:31:48 ]
pi_68458003
Best mooi voor in de zomer eigenlijk, lekker fris maar wel op een originele manier. Nu je het zegt lijkt het idd wel op de groene jasmijnthee die ik regelmatig drink maar toch had ik de associatie niet gemaakt. Maar ik heb al aan mezelf gemerkt dat ik notoir slecht ben in het herkennen van thee in geuren. Ook uit SMW haal ik totaal geen thee

De hele enveloppe rook naar speculaaskruiden idd!
pi_68465009
Woohoo! Eerste E-bay aankoop EVAH is heelhuids aangekomen. Geurtje is origineel (phew), ongebruikt en in prachtige originele verpakking. Ik hoef niet eens meer te vermelden dat het Dark Amber & Ginger Lily is, niet dan?
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:51:25 #91
55709 Stereotomy
pi_68465420

Al mijn geuren komen van eBay. Echt ideaal. Slechts 1x genept door een 4.0 oz Creed, maar onder luide dreigementen wél geld teruggekregen en daarna verkoper alsnog aangegeven bij eBay.
pi_68465757
Rat!

Je pakketje is onderweg:

• Aanvulling Creed Virgin Island Water
  • Diptyque L'Eau d'Hesperides
  • Lorenzo Villoresi Piper Nigrum
  • Vial X
  • "The sunshine bores the daylights outta me!"
    pi_68465758

Tot nu toe heb ik altijd van die discounters geprobeerd, werkt ook prima. Zelfde risico op oude voorraad en vervalsingen in feite, maar voelt toch iets officiëler. En natuurlijk giga decants voor nop van allerlei BN'ers. Serieus, hoef voorlopig niks meer aan te schaffen met al wat ik heb liggen.
    pi_68465792
    Ooh Piper Nigrum is lekker. Tijgerbalsem.
    pi_68465970
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef veuve_amiot het volgende:Serieus, hoef voorlopig niks meer aan te schaffen met al wat ik heb liggen.
    Dat zeg ik ook na elke fles Ik ben al aan 't sparen voor een backup van m'n vintage fles Mitsouko parfum...
      dinsdag 28 april 2009 @ 17:06:50 #96
    55709 Stereotomy
    pi_68466033
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 17:00 schreef veuve_amiot het volgende:
    Ooh Piper Nigrum is lekker. Tijgerbalsem.
    Ai. Dat keilde mijn moeder altijd op me vroeger toen ik ziek was, ben dus benieuwd.

Bedankt iig W1ZZ, dat je het hebt opgestuurd voordat je op vakantie gaat.
    pi_68466525
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook na elke fles Ik ben al aan 't sparen voor een backup van m'n vintage fles Mitsouko parfum...
    Ja, en sommige decants gaan natuurlijk ook harder dan andere. Dus dan zit je ineens tegen je laatste milliliter Angélique Encens aan te kijken, terwijl de prijzen van dat spul iiiiiiiieeeets buiten budget liggen...
    pi_68466967
    Volgens mij moet daarvan goed een bottle split te regelen zijn: is best populair in Amerika, veel duurder daar en lijkt binnenkort een enkeltje Parijs te nemen.
      dinsdag 28 april 2009 @ 18:19:50 #99
    55709 Stereotomy
    pi_68468633
    Is Angelique Encens een beetje te vergelijken met die wierrookdingen van Tauer?
    pi_68471990
    Godzijdank heb ik net een auction voor een parfumfles Shalimar verloren, want die had ik dus totaal niet nodig!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')