Vanavond weerquote:Made famous as the fragrance worn by James Bond in the books and a personal favourite of Ian Fleming himself. No.89 takes its name from the number of the Floris shop on Jermyn Street. A fresh, citrus top note blended with shades of Sandalwood, Rose, Orris and Oakmoss create this traditional English gentleman's fragrance. Although Floris used to make a complete range of No.89 fragranced toiletries for men, the Eau de Toilette is the only item they still make. Buy it now before it is discontinued forever!
http://www.jamesbondlifestyle.com/index_accessories.php?m=ac&g=ac009
Ja maaaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:48 schreef W1ZZ het volgende:
neroli is oranjebloesem, geen citrus dus
http://en.wikipedia.org/wiki/Neroli
Meisje is lichtelijk verknipt door wat dingen in haar recente verleden. Maar desalniettemin merk je daar doorgaans niets van, tenzij er wat alcohol ingegoten wordt. Ik neem aan dat eerlijkheid van mensen daardoor alleen maar toeneemt, dus wellicht is ze een sucker voor volwassen woody-roosgeuren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:29 schreef veuve_amiot het volgende:
Je weet dat een van de kenmerken van borderline slechte impulsbeheersing is he...?
Tomy, Stereo Tomyquote:Op zaterdag 4 april 2009 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
Okee dus! Ik ben terug van het feestje, en ik heb officieel mijn eerste overdreven compliment gehad
Even uitleggenOp BN lees je wel eens over mensen die beschrijven hoe vrouwen overdreven om hun nek hangen, snuiven en zeggen "OMFG dit moet ik ook voor mijn vriendje hebben!!! "
Welnu, dat is mij dus ook overkomen met C&S No. 88.Kanttekening is wél dat ze dronken was, en vertelde dat ze ooit van haar psych de diagnose borderline had gekregen. Maar hee, compliment is compliment. Echt nog nooit gehad dat iemand zo erg om je nek ging hangen voor een geurtje, en een male woody floral nog wel!
Maar snap je punt wel, beetje grijs gebied misschien.quote:A symphony of tangy citrus notes including Orange Flower (Neroli), Bergamot, Petitgrain, Lemon and Grapefruit married to the earthiness of Sandalwood and Ambergris.
Point taken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, we zijn zelf ook niet helemaal 100%, anders zaten we hier niet natuurlijk.![]()
Voor een jonkiequote:Op maandag 13 april 2009 10:44 schreef veuve_amiot het volgende:
Mogen wij dan concluderen dat jij 40% ouwe lul bent?
Grappig verhaal opzich. Ik zat een week op Terschelling. Buitenland was op het tijdstip van posten blijkbaar de gevoelsduiding.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Welkom terugnog iets geurigs gekocht in 't buitenland? Of was 't daar niet de bestemming voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |