quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
Komt mijn pa naar beneden, ik ving gelijk zijn geurtje op, maar kon het niet plaatsen.. zei ie dat het Aqua Di Parma: CI was.. ik zo: "Neej dat is het helemaal niet!". Kom ik boven op mijn kamer, is mijn sample van Roadster half leeg!
Als je ze sprayt schijnen die C&S dingen veel langer mee te gaan volgens wat BN'ers? Heb 't zelf niet geprobeerd iig. Ik vond Cuba wel verbeteren na verloop van tijd, maar weet eigenlijk niet hoe lang ie bleef hangen bij mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:04 schreef W1ZZ het volgende:
Nou belachelijk, belachelijk... Da's gewoon een feature van alle C&S geuren
Ik vind die opmerking dat Jean-Baptiste weinig onderscheid maakt in geuren, maar gewoon zoveel mogelijk wil ontdekken wel mooi en herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond die uitbeelding van dat Dustin Hoffman voor het eerst dat nieuwe goedje ruikt van Jean-Baptiste erg leuk.
Dat ie in een tuin staat, en dat er dan zo'n mooie vrouw naast hem komt en 'I love you' in z'n oor fluistert!
Kan zulke abstracte uitbeeldingen wel waarderen altijd.
Leuk om te horen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Paar geprobeerd, nu geen ruimte meer verder op m'n armen![]()
Black March:![]()
![]()
Burning Leaves:![]()
Musk Absolute: mini spraytje en krijg nu al bijna koppijn van de sterkte, even wennen dus! Niet echt mijn ding.
At The Beach 1966:![]()
![]()
![]()
Had ze allemaal al eens eerder geprobeerd overigens, behalve Black March en Musk Absolute dan.
Maargoed, afwijkende parfums zoals die van CB zijn ook wel echt mijn ding.
Ik vond STH iig erg bijzonder, maar goed ik ben geen vrouw en zit ook (nog) niet in heaven!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:09 schreef W1ZZ het volgende:
Zo, voor 't partijtje vanavond Straight to Heaven van By Kilian. ben benieuwd wat de vrouwen in heaven ervan vinden
[ afbeelding ]
Hoe kan jij nou nog single zijn met al je lekkere geurtjes en je prominente aanwezigheid in het Huidverzorging voor de heren (deeltje 19)! topic!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
- So why are we single?
-- Because it's friday night, and we're watching NET 5
Het leuke aan die CB geuren vind ik dat ze zo direct herinneringen kunnen oproepen. Ik liet At the Beach 1966 aan m'n ietwat oudere huisgenoot ruiken en die schoot bijna in de lach omdat ie meteen een flashback kreeg naar een vakantie laaaang geleden in Joegoslavië. Dat soort dingenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Leuk om te horen!
At The Beach vond ik opzich wel oke, maar beetje soapy overkomen op de een of andere manier
Dat had ik dus niet, mjah zal wel aan mij liggen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Het leuke aan die CB geuren vind ik dat ze zo direct herinneringen kunnen oproepen. Ik liet At the Beach 1966 aan m'n ietwat oudere huisgenoot ruiken en die schoot bijna in de lach omdat ie meteen een flashback kreeg naar een vakantie laaaang geleden in Joegoslavië. Dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |