Is voor mij ook nog niet 100%, ze ging even kijken of ze nog extra kaartje kon fixen, we wachten nog ff af dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:22 schreef W1ZZ het volgende:
LKS: de bron is droog vandaag (oftewel zij gaat ook niet). helaas... Maar mocht je zaterdag of zondag overdag nog in Groningen zijn en tijd/zin hebben ben je welkom voor een kop koffie
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was op zich niet kapot van Mechant Loup.
L'Artisan vind ik een beetje kakjes, formeel, stylistisch. Meeste is wel draagbaar, maar slechts een paar springen er tussenuit. Mijn favorieten zijn Timbuktu en Dzing!.
Not yet! Binnenkort weer eens 5 L'Artisan samples uit de VS laten overvliegen voor 1 USD per stuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?
Ik wel. Thumbs up!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb je Fou d'Absinthe geprobeerd?
Goeie avond gehad?quote:Op donderdag 14 mei 2009 03:14 schreef W1ZZ het volgende:
Wat is ´t toch altijd gezellig thuiskomen met zo´n halve pagina geurtjesgeklets erbij... En wat is L´Heure Bleue toch een fantastisch geur
Cool!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Goeie avond gehad?Maarreh, topic loopt wel weer lekker de laatste tijd idd
![]()
@S_S: pm verstuurd!
Hmm, ik ken ook wel andere aftershaves met spray. En daarnaast, hier staatie met sprayer, én aftershave er op. Ik snap het niet meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, maar da's een after shave.Die hoor je te splashen, hier hoort geen sprayer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |