abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67634221

Hosgeldiniz - Welkom!

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic.
Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Trigger en Vonnuh de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Trigger en Emel, . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan. Leuke dynamische boel dus! .

De begintopics 2 t/m 21, voor als je je verveelt:
Turken maken kennis
Turken willen meeten
Turken kunnen ook lachen
Turken hebben altijd honger
Turken en Ramadan
Haat-liefde relatie tussen de Turken
Turken zijn gesteld op Turkije
Turken plannen een meet
Turken zijn lief voor elkaar
Turken kunnen ook flirten
Turken pesten Emel
Turken zijn nachtmensen
Turken zeggen de meet af
Turken kunnen ook serieus zijn
Turken en politiek
Turken zijn gastvrij
Rellen met de Turken
Turken en voetbal
Turken en Grieken
Turken zijn behulpzaam
Dialoog tussen twee Turken

Na topicnr. 21 ben ik maar gestopt, want de dialoog ging eindeloos door tussen twee Turken, .
De Turken praten veel! .

Wie zijn hier NIET welkom?
Flamers, pubers en Turken/moslim-bashers. .
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .
quote:
     -scorpione-

Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:
     ACT-F

...
quote:
     Burakius

...
quote:
     ClioSporT

Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:
     Da.Rock

...
quote:
     Devrim_

...
quote:
     dvdfreak

the strong silent type like Gary Cooper
quote:
     EMEL

Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:
     GoeRoe86

...
quote:
     IHVK

Schepper van het topic
quote:
     Jero

Snel, goed en gek
quote:
     Min-e

...
quote:
     msnk

...
quote:
     RoW-0

...
quote:
     saban

Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:
     Slayage

Buffy, Tori en Lynch
quote:
     stukovich

Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:
     TheMagnificent

...
quote:
     zarGon

Lief, guitig en een sarcast
quote:
     - En iedere vatandas die ik vergeten ben, .
pi_67634222
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_67634234
Nou wie begint......
pi_67634239
ik verklap dat mine dit topic heeft geopend m.b.v telefonisch advies.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_67634248
quote:
Op donderdag 2 april 2009 01:28 schreef ClioSporT het volgende:
ik verklap dat mine dit topic heeft geopend m.b.v telefonisch advies.
Stttttt had maar 3 hulplijnen nodig
pi_67635215
quote:
Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef ClioSporT het volgende:
Toen ik ibrahim uzulmez in de basis zag staan ben ik een film gaan kijken.
Echt toen ik hem weer zag staan ben üzüldüm!
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  Boks-Chick donderdag 2 april 2009 @ 08:31:53 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_67635515
En centraal
lolwut
pi_67636375
135 topiques alweer.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_67642392
quote:
Op donderdag 2 april 2009 07:56 schreef Burakius het volgende:

[..]

Echt toen ik hem weer zag staan ben üzüldüm!
Ik denk dat er gisteravond wel ergere dingen over hem gezegd zijn dan alleen grapjes over zijn achternaam!
pi_67643637
Nouja mijn vrienden schelden niet. Althans dat dacht ik tot gister. Dingen als hij is echt een MAL. en daarna tepe erachter zette
pi_67659737
DELI IBO
pi_67662700
Mensen, kom eens op met jullie geheimen ?
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:35:35 #13
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_67665761
Gunaydin

Geheimen? Ik heb eigenlijk mantieten
pi_67668410
Dat is allang geen geheim meer.
pi_67676855
Geheimen zijn voor meisjes.
pi_67677624
een geheim is niets voor niets een geheim ik vertel jullie helemaal niks
pi_67678856
IK HEB GEEN GEHEIMEN.
pi_67681616
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:36 schreef xminator het volgende:
IK HEB GEEN GEHEIMEN.
GELOOF ER NIETS VAN
pi_67681702
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:18 schreef Burakius het volgende:
135 topiques alweer.

Wie zijn de oldbies en wie de newbies? Ikke is newbie
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:19:50 #20
39631 GoeRoe86
pi_67681867
Ik ben ook een relatieve newbie
pi_67681992
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 17:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben ook een relatieve newbie
Maar wel eentje met tieten
Ben zo vrolijk, ga zo genieten van de zon
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:29:54 #22
39631 GoeRoe86
pi_67682095
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 17:24 schreef Min-e het volgende:

[..]

Maar wel eentje met tieten
Ben zo vrolijk, ga zo genieten van de zon
Dat ik precies wat ik ga doen

Met mijn tieten in de zon
pi_67688037
Lekkere dag
pi_67695549
Mijn geheim nu dan, verveel me en geen turk te bekennen die ik kan lastig vallen
pi_67695606
Jammer.
pi_67695659
He daar heb je d'r een!

En omdat het bijna pasen is een:
pi_67699488
pi_67712713
pi_67713078
varmisin yokmusun
pi_67713248
wat is er?
pi_67724224

Lol
pi_67727174
fenerbahce
pi_67728905
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:47 schreef Ayca het volgende:
fenerbahce
Ayca
pi_67732309
Het is maar dat je niet beter weet
  zondag 5 april 2009 @ 17:21:18 #35
39631 GoeRoe86
pi_67733687
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:47 schreef Ayca het volgende:
fenerbahce
pi_67813767
Het is hier echt dood. Ik heb net Malcolm X gekeken. Vette film.

“Don't be in a hurry to condemn because he doesn't do what you do or think as you think or as fast. There was a time when you didn't know what you know today.”
Malcolm X
pi_67813890
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef Burakius het volgende:
Het is hier echt dood. Ik heb net Malcolm X gekeken. Vette film.

“Don't be in a hurry to condemn because he doesn't do what you do or think as you think or as fast. There was a time when you didn't know what you know today.”
Malcolm X
Niet gezien, maar lijkt mij wel interessant eigenlijk. Toch maar even kijken binnenkort.
pi_67813995
GOEDENAVOND
pi_67814083
Konusmaa lennn
pi_67814088
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Niet gezien, maar lijkt mij wel interessant eigenlijk. Toch maar even kijken binnenkort.
Denzel Washington speelt de rol van Malcolm X. Dan moet het wel een goede film zijn. Ik moet 'm ook maar eens een keer gaan kijken.
pi_67814110
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat mij intrigeerde was de verandering nadat hij de hac maakt. Echt een draai van 180 graden.
pi_67814131
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Denzel Washington speelt de rol van Malcolm X. Dan moet het wel een goede film zijn. Ik moet 'm ook maar eens een keer gaan kijken.
Hij acteert echt goed in de film. En wat nog enger was/is, hij lijkt sprekend op Malcolm X. Zoek maar foto's op van beide.
pi_67814233

Denzel

Malcolm
pi_67814241
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:49 schreef Burakius het volgende:

[..]

Hij acteert echt goed in de film. En wat nog enger was/is, hij lijkt sprekend op Malcolm X. Zoek maar foto's op van beide.
Was mij ook al opgevallen net.
pi_67814252
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef Burakius het volgende:

[..]

Wat mij intrigeerde was de verandering nadat hij de hac maakt. Echt een draai van 180 graden.
Hij was toch eerst lid van de 'Nation of Islam', die er wat racistische opvattingen op nahoudt (hoe onislamitisch)? Tijdens de Hadj heeft hij de enorme verscheidenheid aan rassen gezien (moslims van over de hele wereld) en daarna heeft hij zijn banden met de 'Nation' verbroken. Zoiets toch?
pi_67814288
Spoilers!
pi_67814335
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:52 schreef Meh7 het volgende:
Spoilers!
Basiskennis heet dat. Dat had je al moeten weten.
pi_67814427
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hij was toch eerst lid van de 'Nation of Islam', die er wat racistische opvattingen op nahoudt (hoe onislamitisch)? Tijdens de Hadj heeft hij de enorme verscheidenheid aan rassen gezien (moslims van over de hele wereld) en daarna heeft hij zijn banden met de 'Nation' verbroken. Zoiets toch?
Voor de Hadj had hij al zijn banden gebroken met Nation of Islam. Er waren "geruchten" beschuldigingen dat de leider Elijah Muhammed met jongere zuster sexuele intercourse zou hebben gehad (16/17 jaar oud). Eerst ontkende Malcolm dit. Daarna hoorde hij zelf uit de mond van Elijah dat hij dit had gedaan. Hij zou zijn "zaad in vruchtbare grond" moeten planten. Anyways Malcolm die vergeleek dit met eerdere profeten die ook "fouten" zouden zijn begaan (tövbe tövbe). Later nadat Malcolm niet de koers / regels van de leider van Nation of Islam had opgevolgd kreeg hij spreekverbod van 90 dagen. In deze tijd kwam de eigen zoon van Elijah Muhammed hem vertellen dat hij de opdracht had gekregen een bom onder zijn auto te planten om hem dood te maken. Na dit gehord te hebben van de eigen zoon brak Malcolm X met de organisatie.

Na gesproken te hebben met Soennitische moslims heeft hij de hadj gemaakt. Hier zag hij dus wit en zwart samen als broeders. Daarmee distancieerde (had hij allang al gedaan hoor van Nation of Islam) van vele uitspraken. Nu sprak hij verbroedering uit tussen Wit en Zwart. Geel en Bruin etc. etc.
pi_67814795
Ik ben overtuigd, is weer iets anders dan AROG.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')