Laat die jongen ook af en toe een pretje hebben...quote:Op woensdag 1 april 2009 23:06 schreef OA het volgende:
Mart, blijft nou eens van 'Invoeren' af aan het einde van een topic!
Ik vond het wel een mooie afsluiter zo... dat van die 1-aprilgrapquote:Op woensdag 1 april 2009 23:06 schreef OA het volgende:
Mart, blijft nou eens van 'Invoeren' af aan het einde van een topic!
Af en toequote:Op woensdag 1 april 2009 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laat die jongen ook af en toe een pretje hebben...
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik telkens op de lapo aas.
Ik heb zelfs al twee andere ideeën voor TT"squote:Op woensdag 1 april 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik telkens TT's bedenk.
Zou ik ook doen!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Puur toeval allemaal... ik ontken alles.
Verf komt van de muur af?quote:
2 minuten in de magnetronquote:Op woensdag 1 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet Papier vast wel nieuwe voor je!
Ze zouden die Polen moeten beenhakkenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben met 10-0 gewonnen. Dat slaat toch heul nergens op.
Slaap lekkerquote:
Truste.quote:
A demainquote:
Gatverquote:Op woensdag 1 april 2009 23:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
2 minuten in de magnetron
WLzquote:
Ik moest om 7 uur op de fiets zitten naar Heemstede, om mijn trein te halen.quote:
In Zandvoort is toch ook gewoon een station? Waarom ging je naar Heemstede dan..?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest om 7 uur op de fiets zitten naar Heemstede, om mijn trein te halen.
Morgenochtend meld ik me wel wat later hier.
quote:
Omdat de route vanaf Heemstede via Leiden naar werk inclusief fietsen ongeveer 10 minuten sneller is dan Zandvoort-Amsterdam-werkquote:Op donderdag 2 april 2009 09:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
In Zandvoort is toch ook gewoon een station? Waarom ging je naar Heemstede dan..?
Ah, logisch ja!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de route vaaf Heemstede via Leiden naar werk inclusief fietsen ongeveer 10 minuten sneller is dan Zandvoort-Amsterdam-werk.
Hai! was wel leuk gisteren dus ik dacht: neem nog eens een kijkje..quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
Dans l'ecole!
Dadelijk verdedigen![]()
Wat een stilte hier en wat is het lelijk
En wat is er lelijk?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali.
Wat voor dans en tegen wie moet je je verdedigen?.
Ik zie niks nieuwsquote:Op donderdag 2 april 2009 10:06 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen mensen
Ik heb een nieuwe ava
quote:Top 100 van woensdag 1 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
012. 154 Houniet
018. 129 cablegunmaster
051. 080 Ladylike
077. 067 DaMart
Hij is rood!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:06 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen mensen
Ik heb een nieuwe ava
Ik zie de oude nog denk ikquote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is rood!
Ik heb afgelopen weekend ook heel stiekem mijn avatar een beetje lente meegegeven.
Niet vermeldquote:
Ik zie deze:quote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
oude [ afbeelding ] nieuwe [ afbeelding ]
Domme vraag wellicht, hoe komen jullie aan die cijfertjes? Ik zie ze overal opduikenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er in.
Met evenveel posts als onze nieuwe theedame!
Ja het is hier altijd heul gezellig. En jij bent ook gezellig dus je bent van harte welkom. Tenminste als het aan mij ligt , ik ben hier ook een beetje een newbiequote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hai! was wel leuk gisteren dus ik dacht: neem nog eens een kijkje..
Nu zie ik 't welquote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef BrandX het volgende:
ah dan moet je in opties even aanzetten webicon omgekeerd oid.
ff kijken wat er precies staat wat je aan moet klikken, momentje
Wat mij betreft is iedereen hier ook welkomquote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ja het is hier altijd heul gezellig. En jij bent ook gezellig dus je bent van harte welkom. Tenminste als het aan mij ligt , ik ben hier ook een beetje een newbie
Dat is lief!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ja het is hier altijd heul gezellig. En jij bent ook gezellig dus je bent van harte welkom. Tenminste als het aan mij ligt , ik ben hier ook een beetje een newbie
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik vind m mooiquote:Op donderdag 2 april 2009 10:14 schreef BrandX het volgende:
[..]ah ok, dan hoef ik je het niet meer te vertellen
had zin in een kleurtje, vond mn ui in ene wel heel zwart-wit
Nu istie vrolijker, en alleen nog maar boks!
ik kan wel een bewegende voor je maken hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind m mooiIk wil ook een bewegende
Maar kan ik zelf niet maken, en weet niet wat ik er in wil hebben
Vlindertjesquote:Op donderdag 2 april 2009 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kan wel een bewegende voor je maken hoor
je hebt een bloem en een vlinder... Iets met vlinders? lekker lente/zomers?
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:14 schreef BrandX het volgende:Leanne en Nijns!
Altijd leuk, nieuwe gezichten
Een vliegende vlinder... misschien heb ik daar thuis nog wel een filmpje vanquote:Op donderdag 2 april 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind m mooiIk wil ook een bewegende
Maar kan ik zelf niet maken, en weet niet wat ik er in wil hebben
Moet wel persé een dagpauwoog zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een vliegende vlinder... misschien heb ik daar thuis nog wel een filmpje van.
Wat heb je met die vlinders als ik vragen mag..?quote:
Die komen uit deze topics:quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Domme vraag wellicht, hoe komen jullie aan die cijfertjes? Ik zie ze overal opduiken
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vlindertjes
[ afbeelding ] deze moet er sowieso in
Een heleboel... Dagpauwogen vind ik gewoon mooi, en daarnaast zijn vlinders een beetje een symbool voor mijn leven, beetje van hier naar daar fladderen, en zo loopt mijn leven ook een beetje, ik fladder van hier naar daar, maar kom altijd weer terug op de zelfde plaats. En het hele larve -> cocon -> vlinder gebeuren. Bovendien hebben wij, sinds mijn vader overleed, al jaren een vlinder op het balkon op zijn sterfdag, en zo nog veel meer... En vlinders in je buik is ookquote:Op donderdag 2 april 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat heb je met die vlinders als ik vragen mag..?
quote:
Tofquote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef BrandX het volgende:
[..]ik zal ff kijken, ik heb wel al deze gemaakt
[ afbeelding ]
Oh, ik sta er ook in..! Omg, wat een posts zeg: ik moet mij eens meer met mijn werk bezig houdenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die komen uit deze topics:
Dagcijfers #181
Ja, ik begreep gisteren dat je geen koffie drinkt, dus ben je een theedamequote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, ik sta er ook in..! Omg, wat een posts zeg: ik moet mij eens meer met mijn werk bezig houden
Ik ben dus de nieuwe theedamewat een eervolle vermelding al!
Koffiequote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik begreep gisteren dat je geen koffie drinkt, dus ben je een theedame.
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
TofKan je het vogeltje nog vervangen voor die andere?
En iets met mn username?
Of vraag ik nu heel veel?
hoi BrandXquote:Op donderdag 2 april 2009 10:14 schreef BrandX het volgende:Leanne en Nijns!
Altijd leuk, nieuwe gezichten
Ik ga deze er vast in zettenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga ff kijken voor iets met je username
Dat hoor je heel veel over vlinders.. Mooi!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een heleboel... Dagpauwogen vind ik gewoon mooi, en daarnaast zijn vlinders een beetje een symbool voor mijn leven, beetje van hier naar daar fladderen, en zo loopt mijn leven ook een beetje, ik fladder van hier naar daar, maar kom altijd weer terug op de zelfde plaats. En het hele larve -> cocon -> vlinder gebeuren. Bovendien hebben wij, sinds mijn vader overleed, al jaren een vlinder op het blakon op zijn sterfdag, en zo nog veel meer... En vlinder is je buik is ook
ja kloptquote:Op donderdag 2 april 2009 10:36 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi BrandX, volgens mij kenden wij elkaar al een beetje
Je had me al weleens welkom geheten in mijn fobo.
Je was toen aan het afstuderen als ik me het goed herinner. Ben je daar nog mee bezig?
goedquote:
Oeh tof!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef BrandX het volgende:
pien, de laatste ui gezien met je naam er in? welliswaar niet lang, maar vond het zonde van je plaatjes om het langer er in te proppen
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oeh tof!![]()
Kan m'n naam nog in 't roze?
Tofquote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef BrandX het volgende:
[..]ff kijken of het dan goed zichtbaar is
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oeh tof!![]()
Kan m'n naam nog in 't roze?
*applausje*quote:
Absoluut!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:04 schreef BrandX het volgende:
Nou, ik vind dat ik wel een bakkie leut heb verdiend nu
Zijn die programma's gewoon gratis te downloaden?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
Waar maak jij de bewegende gifjes mee, BX? Met ImageReady (Adobe) of een ander programma?
Hey Leannequote:
animation shop 3. Is onderdeel van Jasc Software en nee niet gratis. Over hoe ik het verkregen heb zwijg ik dan ook lieverquote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
Waar maak jij de bewegende gifjes mee, BX? Met ImageReady (Adobe) of een ander programma?
Jasc Software is toch Paintshop Pro?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
animation shop 3. Is onderdeel van Jasc Software en nee niet gratis. Over hoe ik het verkregen heb zwijg ik dan ook liever
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jasc Software is toch Paintshop Pro?
Ik zou wel een goede link willen hebben om gratis een photoshop-iets te downloaden zeg maar..quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jasc Software is toch Paintshop Pro?
Dat klinkt inderdaad handiger dan Imageready, dat bij Photoshop CS2 hoort. Daarbij heb je een stuk minder opties.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef BrandX het volgende:
oh, handige aan animationshop: je zet twee frames (plaatjes) naast elkaar, en dan kan je via image transition kiezen op welke wijze het ene plaatje overgaat in het andere. In die van pien heb ik fade, morph en dissolve gebruikt, bij die van mij vooral blinds
Dat heb ik thuis ook nog wel ergens, geloof ikquote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is het andere programma ja. Animation shop zit daar meestal bij
Onder opties --> tabblad weergave --> onderaan 'voorkeur voor usericons omkeren?' op 'ja' zettenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey Leanne
ik zie de afbeeldingen niet
wat een kutbedrijf
het heeft niet veel functies, maar wel net de praktische. Bijvoorbeeld vervang kleur xx door kleur yy en crop (plaatjes bij snijden) Ook kan je per frame aangeven hoe lang je wil dat die in beeld blijft. Zo heb ik de rode handschoen een langere 'tijd' gegeven, anders zou hij direct weer weg zijn gevallen in de overgang naar het volgende plaatjequote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad handiger dan Imageready, dat bij Photoshop CS2 hoort. Daarbij heb je een stuk minder opties.
www.gimp.orgquote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede link willen hebben om gratis een photoshop-iets te downloaden zeg maar..
Heldquote:Op donderdag 2 april 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
www.gimp.org
Zelfde functionaliteit als Photoshop, maar dan Open Source
MPGquote:Op donderdag 2 april 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
www.gimp.org
Zelfde functionaliteit als Photoshop, maar dan Open Source
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Onder opties --> tabblad weergave --> onderaan 'voorkeur voor usericons omkeren?' op 'ja' zetten
thanx voor de tip maar die opties staan al goed, ik merk nu dat het aan de snelheid van het internet hier ligtquote:Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Onder opties --> tabblad weergave --> onderaan 'voorkeur voor usericons omkeren?' op 'ja' zetten
Bij mij sneeuw je overalquote:Op donderdag 2 april 2009 11:26 schreef Leanne het volgende:
[..]
mijn ava sneeuwt nog als ik in mijn fobo kijk
Ik zie gewoon nog pien dr oudequote:Op donderdag 2 april 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
nou zie ik die van pien ook helemaal
ligt echt aan de snelheid
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan is die wel heel dramatisch langzaamquote:Op donderdag 2 april 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx voor de tip maar die opties staan al goed, ik merk nu dat het aan de snelheid van het internet hier ligt
Die van jou zie ik dus bijvoorbeeld nieteensquote:Op donderdag 2 april 2009 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan is die wel heel dramatisch langzaamouderwetse inbelmodem ofzo?
Ik heb mobiel internet op mijn laptop, max 3,5 mb/s en ik kan zelfs streams zien
Heb ik gedaan.. Mss niet helemaal goed.. Ik kijk straks nog even, wil al die nieuwe icons wel eens zien!quote:
Sneeuw kan altijd! Het smelt alleen wat sneller met dit weerquote:
Ik heb de afgelopen winter zo weinig sneeuw gezien... alles lag bij MPG, en die wilde het niet eensquote:Op donderdag 2 april 2009 12:19 schreef Nijns het volgende:
Wordt het eindelijk lekker terrasjes-weer, geen ze sneeuwballen gooien..
*Nijns verlangt terug naar de tijd dat ze nog op school zat*
Nee, bij dit weer hoort geen sneeuw... Ik wil warmte en zon en bruin worden, en meisjes in rokjes en jurkjesquote:Op donderdag 2 april 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sneeuw kan altijd! Het smelt alleen wat sneller met dit weer.
[..]
Ik heb de afgelopen winter zo weinig sneeuw gezien... alles lag bij MPG, en die wilde het niet eens.
En niet te vergeten vrouwen in bikini langs de boulevard en op het strandquote:Op donderdag 2 april 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, bij dit weer hoort geen sneeuw... Ik wil warmte en zon en bruin worden, en meisjes in rokjes en jurkjes
Ik heb ook niet veel sneeuw gezien nee.. Ach, in de winter verlangen we naar de zomer, in de zomer klagen we dat het te heet is..quote:Op donderdag 2 april 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de afgelopen winter zo weinig sneeuw gezien... alles lag bij MPG, en die wilde het niet eens.
Mag ik bij jou komen wonen Mart?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En niet te vergeten vrouwen in bikini langs de boulevard en op het strand![]()
.
Ik klaag nooit dat het te warm is!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel sneeuw gezien nee.. Ach, in de winter verlangen we naar de zomer, in de zomer klagen we dat het te heet is..
Dat laatste doe ik sneller dan klagen dat het te koud is. Een graad of 23 is nog leuk, hogere temperaturen zijn te warmquote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel sneeuw gezien nee.. Ach, in de winter verlangen we naar de zomer, in de zomer klagen we dat het te heet is..
Trek je dan ook een bikini aan?quote:
Ja, dat heb ik ook een beetjequote:Op donderdag 2 april 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik sneller dan klagen dat het te koud is. Een graad of 23 is nog leuk, hogere temperaturen zijn te warm.
Jaquote:Op donderdag 2 april 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik sneller dan klagen dat het te koud is. Een graad of 23 is nog leuk, hogere temperaturen zijn te warm.
[..]
Trek je dan ook een bikini aan?.
Dan zorgt Mart wel voor de sneeuwquote:
Ik ook nietquote:
het is mijn avatars schuldquote:Op donderdag 2 april 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
Is het eindelijk lekker weer buiten, zitten wij te zeuren over sneeuw
Tijd om met een lekker glas (wit)bier/rosé/fris* op een terras te gaan zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
Is het eindelijk lekker weer buiten, zitten wij te zeuren over sneeuw
Ja!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om met een lekker glas (wit)bier/rosé/fris/wijn* op een terras te gaan zitten.
* doorhalen wat niet van toepassing is
Indahquote:
Rosé is toch wijnquote:
En gelijk een hapje eten en vervolgens lekker gaan clubben.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om met een lekker glas (wit)bier/rosé/fris* op een terras te gaan zitten.
* doorhalen wat niet van toepassing is
Heb pas geleden met zijn tweeen nog een fles rose weggeslobberd tijdens het avondeten. Dat is nog een leuke avond geworden.quote:
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb pas geleden met zijn tweeen nog een fles rose weggeslobberd tijdens het avondeten. Dat is nog een leuke avond geworden.![]()
Baileys gaat er bij ons ook wel in inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen
Maar ik ben een enorme zeikerd wat drinken betreft, drink eigenlijk alleen maar sapjes, zoete witte wijn en baileys...
jaquote:Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Denk zeg maar hoi voor het te laat is
Lekkerquote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Baileys gaat er bij ons ook wel in inderdaadvanuit Singapore over een paar dagen maar twee liter-flessen mee terug naar Indonesie nemen voor de zekerheid... haha..
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
LekkerBaileys is bij mij echt een beetje een verslaving geworden
Mag alleen momenteel geen druppel alcohol meer
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
LekkerBaileys is bij mij echt een beetje een verslaving geworden
Mag alleen momenteel geen druppel alcohol meer
Niets mis mee hoor, zolang je het maar niet op 1 avond achter elkaar wegtikt..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
Baileys, witte wijn, bier, rosé
(nee, ik heb geen drankprobleem..!)
quote:
Anti depresiva.... Dus niet meer drinkenquote:
Dat was ik niet van plan neequote:Op donderdag 2 april 2009 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, zolang je het maar niet op 1 avond achter elkaar wegtikt..
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Anti depresiva.... Dus niet meer drinken
Nope, alcohol en anti depresiva gaan niet zo goed samenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat wist ik niet (dat je dan geen alcohol meer mocht) naja, de reden dat je het slikt zal wel erger zijn
Ik heb pas een drankprobleem als het op isquote:Op donderdag 2 april 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
Baileys, witte wijn, bier, rosé
(nee, ik heb geen drankprobleem..!)
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb pas een drankprobleem als het op is.
is tjeerd weer bezig?!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik voelde een hele slechte reactie van me opkomen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Anti depresiva.... Dus niet meer drinken
Gelukkig maar >insert knuffel-smiley<quote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, alcohol en anti depresiva gaan niet zo goed samenKan je hele rare dingen van gaan doen
Maar 't valt best mee met me hoor
+1 totaal niet voorspelbaarquote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
oh, en dat dat geen goede combi is kan ik bevestigenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, alcohol en anti depresiva gaan niet zo goed samenKan je hele rare dingen van gaan doen
Maar 't valt best mee met me hoor
Zeg 't maar hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik voelde een hele slechte reactie van me opkomen.
Mjah, zoals nijns al zegt, zal wel niet zonder reden zijn. Hopelijk kun je snel weer aan de alcohol, met mate dan wel!
Knuffelenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar >insert knuffel-smiley<
Vertel!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, en dat dat geen goede combi is kan ik bevestigen![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, en dat dat geen goede combi is kan ik bevestigen![]()
Ik wilde zeggen: Kun je je verdriet niet meer wegzuipen dat je pillen nodig hebt..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg 't maar hoorIk hou wel van hele slechte reacties
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: Kun je je verdriet niet meer wegzuipen dat je pillen nodig hebt..
Slecht he?
katsmisselijk en totaal van de wereld na een paar biertjesquote:Op donderdag 2 april 2009 13:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg 't maar hoorIk hou wel van hele slechte reacties
[..]
Knuffelen
[..]
Vertel!
Ach, je kan je afvragen wat suffer is: het met die reden laten of de mensen die je uitlachen dat je dat hebt maar zelf ieder weekend kotsend op de stoep van de plaatselijke discotheek liggen..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
katsmisselijk en totaal van de wereld na een paar biertjes
misschien dat ik met MPG aan de whiskey ga...quote:Op donderdag 2 april 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik pak vanavond lekker een Baileys in de salsa-bar hier in KL.
Bierquote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
katsmisselijk en totaal van de wereld na een paar biertjes
ik weet wel wie ik uitlach, die laatste groep, met groot genoegen ook nog en zonder schaamte!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, je kan je afvragen wat suffer is: het met die reden laten of de mensen die je uitlachen dat je dat hebt maar zelf ieder weekend kotsend op de stoep van de plaatselijke discotheek liggen..
pas maar op, daar komen kinderen vanquote:Op donderdag 2 april 2009 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
misschien dat ik met MPG aan de whiskey ga...
Lekker goedkoop dronken worden dan toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BierMaar ik ben van 3 wijntjes ook al de weg kwijt, ook zonder pillen
ik heb een achterlijk hoge grensquote:Op donderdag 2 april 2009 13:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BierMaar ik ben van 3 wijntjes ook al de weg kwijt, ook zonder pillen
jij bent net zo'n dure als mijn huidige vriendin, die drinkt met me op als we aan het bier zitten. Wel handig als je er 2 voor de prijs van 1 krijgt, nooit lauw bier.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een achterlijk hoge grens
De eerste keer carnaval was MPG best verbaasd dat ik als vrouwtje van 1.63 eigenlijk niet onder deed voor zijn vrienden
Ga daar maar niet teveel vanuitquote:Op donderdag 2 april 2009 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pas maar op, daar komen kinderen van
Ik vond m wel leukquote:
Dat dan wel weer jaquote:Op donderdag 2 april 2009 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker goedkoop dronken worden dan toch?
Ik kan gewoon niet zo goed tegen alcoholquote:Op donderdag 2 april 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een achterlijk hoge grens
De eerste keer carnaval was MPG best verbaasd dat ik als vrouwtje van 1.63 eigenlijk niet onder deed voor zijn vrienden
Ik ben geemancipeerd ja, ik betaal zelf welquote:Op donderdag 2 april 2009 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent net zo'n dure als mijn huidige vriendin, die drinkt met me op als we aan het bier zitten. Wel handig als je er 2 voor de prijs van 1 krijgt, nooit lauw bier.
quote:
Ik ook..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet wel wie ik uitlach, die laatste groep, met groot genoegen ook nog en zonder schaamte!
[..]
Zonder e dan toch. Of heb je stiekem een fles jameson, bushmills oid gehaaldquote:Op donderdag 2 april 2009 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
misschien dat ik met MPG aan de whiskey ga...
Dan is het te hopen voor je dat MPG niet ook geëmancipeerd is, want dan mag je zijn drank ook nog gaan betalenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben geemancipeerd ja, ik betaal zelf wel
Dit is Indonesie, waar de vrouwen nog normaal doen en zich gewoon laten tracterenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben geemancipeerd ja, ik betaal zelf wel
Ah! Dan is dit het bewijs dat ik toch echt indonesisch bloed in me hebquote:Op donderdag 2 april 2009 13:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit is Indonesie, waar de vrouwen nog normaal doen en zich gewoon laten tracteren`
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het te hopen voor je dat MPG niet ook geëmancipeerd is, want dan mag je zijn drank ook nog gaan betalen.
beetje bevestiging is niets mis mee toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah! Dan is dit het bewijs dat ik toch echt indonesisch bloed in me heb![]()
Hoewel ik dat al wist met een indonesische vader, maar goed, dat doet er niet toe
quote:
Nee inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje bevestiging is niets mis mee toch?
Waar haal jij toch al die tijd vandaan om op het balkon te zitten? Ik wil ookquote:
werkloze slackerquote:Op donderdag 2 april 2009 15:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar haal jij toch al die tijd vandaan om op het balkon te zitten? Ik wil ook
Echt..? Wat eeuuh..doe je dan de hele dag? (behalve op je balkon zittenquote:
quote:
Wou je erbij in onze boom?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:48 schreef Leanne het volgende:
Muck and MPG sitting in a tree
K_I_S_S_I_N_G
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil er een stuk(je) ananas?
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik jullie een prettige MuckPG-avond wensen dan?
lief!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wens jullie een prettige MuckPG-avond!.
Je bedoelt dat je een pallet koffie gaat bestellen?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
lief!
Thanks
En om te zorgen dat het straks niet op oorlog uitdraait, ga ik even boodschappen doen voordat die hongerlap hier is 8)
Ik wil ook naar huisquote:Op donderdag 2 april 2009 16:18 schreef Leanne het volgende:
ik ga naar huis fietsen![]()
dag lieve snoepjes
*pakt stiekem een stukjequote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet een halve ananas in de ksc
Oh lekkerquote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet een halve ananas in de ksc
Dankje marc! Lekker!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom stiekem? Daar staat ie voor
Aldus sprak Klonk in een pedagogisch verantwoorde buiquote:
heb je die niet zien staan in de keuken dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een pallet koffie gaat bestellen?
Klinkt heel goedquote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je die niet zien staan in de keuken dan?
Douwe en Egbert komen dat aan huis brengen joh.
Ik heb kip curry kokossoep gemaakt, de kip tandoori staat te bluppen en als toetje hebben we pecan caramel ijs
Was dat die pallet met dozen waar MPG steeds voor ging staan. In zo'n verdedigende houding en een blik die zei:'Van mij! afblijven!'?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je die niet zien staan in de keuken dan?
Douwe en Egbert komen dat aan huis brengen joh.
Ik heb kip curry kokossoep gemaakt, de kip tandoori staat te bluppen en als toetje hebben we pecan caramel ijs
dit een echt pedagogische bui noemen, dan heb je mij nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 2 april 2009 17:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Aldus sprak Klonk in een pedagogisch verantwoorde bui
Dat klopt, heb ik niet.. Maare daar hoef je me heus niet zo mee te pesten hoor!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dit een echt pedagogische bui noemen, dan heb je mij nog niet meegemaakt
*checkt fobo* Woonplaats: op een roze wolk..quote:
Mijn wolkje kan daar wel heen drijven als de wind goed staatquote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
*checkt fobo* Woonplaats: op een roze wolk..
Tja, dan wordt het lastig om naar het strand te gaan
ik pest alleen zwakbegaafdenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat klopt, heb ik niet.. Maare daar hoef je me heus niet zo mee te pesten hoor!
Was dat een mededeling of een uitsluitsel?quote:
uitsluitsel, tenminste zolang je niet bij mij op het werk woontquote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Was dat een mededeling of een uitsluitsel?
*blaast piens wolkje naar het strand*quote:Op donderdag 2 april 2009 18:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn wolkje kan daar wel heen drijven als de wind goed staat![]()
maar ehm... hint: er rijden bussen rechstreeks van mijn woonplaats naar die van jou
Hmm, voor de zekerheid: wat voor werk doe jij?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
uitsluitsel, tenminste zolang je niet bij mij op het werk woont
Iets verder weg nog dan jij denktquote:Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
*blaast piens wolkje naar het strand*
Toch niet the great city of Hoofddorp?Heemstede? IJmuiden? Het kan in ieder geval nooit ver van zee zijn..
Nee, nog niet netjes voorgesteld![]()
Wat zijn de vragen..?
ik werk met verstandelijk gehandicapten, van downers tot autisten en alles wat er tussen zit, nu nog als vrijwilliger maar draai er meer uren als menig collega met een vast contract en hopelijk vanaf augustus met opleiding en baan daarquote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hmm, voor de zekerheid: wat voor werk doe jij?
Pff lastig.. Ik ben niet zo thuis in de omgeving hierquote:Op donderdag 2 april 2009 19:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Iets verder weg nog dan jij denkt
Vragen? Ehm... nou stel je gewoon voor
Bijna! Amstelveenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pff lastig.. Ik ben niet zo thuis in de omgeving hierwat ligt verder weg..? Nieuw Vennep? Hillegom? Oh, oh,oh!! Is het Aalsmeer..?
Eeuh, nou hoi! Ik ben dus Nijns, 21jaar (nog eventjes) nog hard bezig met mijn scriptie maar ondertussen al wel full time aan de slag sinds juli 2008.
Mijn zusje doet sph en die loopt nu stage bij een dergelijke instelling. Lijkt mij ook heel leuk werk: vermoeiend maar dankbaar. Knap hoor, mijn respect! Welke opleiding wil je gaan doen?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik werk met verstandelijk gehandicapten, van downers tot autisten en alles wat er tussen zit, nu nog als vrijwilliger maar draai er meer uren als menig collega met een vast contract en hopelijk vanaf augustus met opleiding en baan daar
Oh, ik had het kunnen weten..!quote:
spw met als uitstroom woonbegeleiding of activiteitenbegeleiding.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn zusje doet sph en die loopt nu stage bij een dergelijke instelling. Lijkt mij ook heel leuk werk: vermoeiend maar dankbaar. Knap hoor, mijn respect! Welke opleiding wil je gaan doen?
Nope geen troostprijsjesquote:Op donderdag 2 april 2009 19:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, ik had het kunnen weten..!krijg ik een troostprijsje?
Hallo! (nog vragen?)
Erg leuk! Er zijn zoveel leuke opleidingen/beroepen etc. Ik ben blij dat ik al gekozen heb voor beiden (voorlopig)quote:Op donderdag 2 april 2009 19:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
spw met als uitstroom woonbegeleiding of activiteitenbegeleiding.
Hoofdprijsje dan?quote:
quote:
Ik ga zo maar eens eten maken!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:25 schreef Pien85 het volgende:
Iedereen druk aan het eten?
Mijn eten was niet zo lekker
Het is lekker hier. Wel wat wind, maar ik vind het niet storend.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:50 schreef Nijns het volgende:
Zo, weer thuis, lekker aan het koken!
DaMart: hoe is het weer in Zandvoort?Maw: heeft het nog zin daar straks eventjes heen te gaan of waait het flink?
Kan ik zelfs kiezen..? Waaruit?quote:
Hmm, ik twijfel nog.. Het zonnetje straalt niet echt meerquote:Op donderdag 2 april 2009 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens eten maken!
Ben maar een uur bezig geweest met boodschappen doen.
[..]
Het is lekker hier. Wel wat wind, maar ik vind het niet storend.
Bedenk zelf maar ietsquote:
Nog meer reistijdquote:
Hier schijnt de zon nog wel hoor!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfel nog.. Het zonnetje straalt niet echt meer![]()
Smakelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |